Weergegeven resultaten: 1 t/m 14 van 14
  1. #1
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Last Online
    8 maart 2024 @ 15:02
    Berichten
    287
    Discussies
    8
    Thanks
    5.262
    Thanked
    931 in 169 posts

    Standaard Maya (Roemeense) (Acapulco Gold)



    MAYA (Roemeense)
    Leeftijd : 22-25 jaar Taal : Duits (matig)
    Haarkleur : Donkerblond Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Piercing : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, PSE, Beffen, Vingeren, Rimmen bij haar
    Extra info : Dame welke althans bij mij zeer gedreven en gepassioneerd "werkte" daarom herhalinggevaar een must. Prijs was 40 euro en 10 euro fooi.




    Laatst gewijzigd door biged; 16 juni 2015 om 20:56

  2. Onderstaande 5 leden hebben biged bedankt voor deze bijdrage:

    keesboz (11 oktober 2019),MiniME (16 juni 2015),satanic surfer (28 juni 2015),Sjeufke (16 juni 2015),Wentelt Eefje (16 juni 2015)

  3. #2
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Last Online
    8 maart 2024 @ 15:02
    Berichten
    287
    Discussies
    8
    Thanks
    5.262
    Thanked
    931 in 169 posts

    Standaard

    Gekopieerd uit mijn recensie.
    IK nam plaats langs haar in de zetel voor wat pre sales.
    Tongzoenen was veelbelovend zonder enige terughoudendheid.
    Ik stelde voor om het vervolg in de kamer aan te vatten.
    Nu vertrok ik naar de kamer met nog steeds niet al te grote verwachtingen. Maar hoe heb ik mij weer vergist in mijn perceptie.
    Wat zich de volgende half uur heeft afgespeeld.
    Mensen die mij kennen weten dat ik niet snel de loftrompet boven haal maar hier was alle reden toe.
    Op de kamer ging het tongzoenen gepassioneerd verder.
    Pijpen met gevoel en overgave in het begin zonder handinzet. Met de kers op de taart een volledige deepthroat dat was al sinds Justyna in freude 39 niemand meer gelukt.
    Mijn handelingen onderging ze niet als zijnde een onderdeel van de dienstverlenging maar met volledige overgave resulterend in steeds harder wordende tepels en een vagina veranderend in een waterval.
    Het neuken in drie posities gewoon heerlijk tot ik in doggy klaarkwam en ik terug op de begane grond terecht kwam.
    Nog een toevoeging over haar ze is een Roma ethisch behorend tot de Sinti groep.
    Maar fysieke kenmerken die typisch behoren tot deze ethische groep(gitzwarte haren,donkere huidskleur....) ontbreken bij haar.

  4. Onderstaande 4 leden hebben biged bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta (17 juni 2015),Klatergoud (17 juni 2015),MiniME (17 juni 2015),Oudebelg (17 juni 2015)

  5. #3
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Ab kommenden Dienstag im Urlaub...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  6. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    biged (12 juli 2015)

  7. #4
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    Ab kommenden Dienstag im Urlaub...
    Schade

  8. #5
    Geregistreerd
    17 november 2014
    Last Online
    30 december 2023 @ 01:45
    Berichten
    435
    Discussies
    62
    Thanks
    251
    Thanked
    757 in 203 posts

    Standaard

    weet iemand al of ze terug is van vakantie?

  9. #6
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 07:15
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.761
    Thanked
    3.829 in 600 posts

    Standaard

    bezoek ACA Gold 7 mei 2019. sessie 2 Maya


    uit mijn verslagje bij ACA Gold



    Ik hoop maar dat dit het goede draadje is. Mijn Maya (Roemenië) had geen tatoos, half lang haar, gedeeltelijk rood geverfd. Denk begin 30. B cup, geen kinderen. wel littekentje (blindedarm?). Is er al een paar jaar.

    Tweede sessie was met Maya. Die stond sinds augustus vorig jaar op mijn verlanglijstje. Sterk aangeraden door de vandaag afwezige Anka. Welaan zo’n referentie blijkt zeer goed uit te pakken. Na het geweld van Putri was ik aan iets rustiger vaarwater toe. Precies het soort stille water dat Maya biedt. Is niet zo extrovert. Denk niet dat ze op mannen af zal stappen, en wacht zelf af. Meestal op een van de achterste middenbankjes. Ze wist nog hoe ik heette, en dat terwijl we niet hadden gekamerd, toen in augustus. Sterk geheugen! Poosje zitten kletsten, en besloten deze voor mij nieuwe dame ook uit te proberen. Helemaal geslaagd. Langzame staande vrijpartij, waarbij haar touch om de kleine mynasch onmiddellijk opviel. Heel voorzichtig plezierig aanrakend om eens te zien hoe dat reageerde. Mijn tepels met haar mond bewerkend (ben ik vrij gevoelig voor) en dat hield ze toch het een aardig poosje uit. Tongzoenen aanvankelijk aarzelend, maar nadat we op het bed warm gelopen hadden gingen veel remmen uit. Ze genoot van mijn oliemassage, en de daaropvolgende befpartij (ook zo’n super sappig kutje zeg) miste zijn uitwerking niet. Een gaaf langgerekt orgasme! Dat kon ze niet op zich laten zitten. Mijn lichaam uitvoerig bewerkt, en een blowjob van zeker 25 minuten. Geen haast. Rustig, alles uitgeprobeerd. Afgemaakt door ij tongzoenend met haar hand tot een hoogtepunt te brengen. De hemel is in Ratingen…. Nog wat na liggen genieten, en precies na 59 minuten de kamer achter ons dicht gedaan. Dank Maya. Je hebt er een fan bij


  10. Onderstaande 6 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 8 mei 2019),blauwebeer ( 8 mei 2019),CVARIA ( 8 mei 2019),firstme ( 8 mei 2019),Manureva (11 mei 2019),Sjeufke ( 8 mei 2019)

  11. #7
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 07:15
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.761
    Thanked
    3.829 in 600 posts

    Standaard

    prachtige dag ACA Gold 31 juli 2019: sessie met Maya


    uit mijn stukje ACA gold...

    Het werd een Maya dag (alhoewel die dominicaanse ook hoge ogen gooide, op mijn verlanglijstje…). En wat voor een. Ik was in een hoekje gaan zitten waar Maya ook altijd met haar vriendinnen plaatsneemt. En dat deed ze nu ook. Gezellig zitten kletsen met Yvon, Maria en Maya. Over van al… daarna wat gegeten en me opnieuw naast haar gevlijd. Beetje GFE! Op naar de kamer waar een prachtig uur opdoemde. Het is een leuke meid, die voor mij een prettige illusie in elkaar steekt. Top illusioniste! Heerlijk staand vrijen voor het bed, daarna zij zitten op het bed me een prima blowjob bereidend. Ik haar een fraaie oliemassage gedoneerd (super zei ze zelf), natuurlijk eindigend in zachte massage van erotisch gevoelige plekken. Befbeurt beviel haar helemaal, en een knallend orgasme bleef niet lang uit. Even in elkaar gestrengeld, en daarna was ik aan de beurt. Uiterst gevoelige blowjob, waar weer bleek wat een meesteres Maya is in het uitstellen van een orgasme bij mij! Wel haast en kwartier op de rand van…. Ik kon met mijn handen heerlijk bij haar kut en anus, en wist heerlijke geluiden uit haar te krijgen. Sappig! Prachtige ogen die mij nauwlettend in de gaten hielden. Wat een toewijding!


  12. Onderstaande 4 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 1 augustus 2019),biged ( 1 augustus 2019),Manureva ( 4 augustus 2019),Sjeufke ( 1 augustus 2019)

  13. #8
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    19 maart 2024 @ 19:00
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard

    Uit verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/...956#post673956

    Op een gegeven moment stak de zin toch behoorlijk de kop op en was ik toch wel nieuwsgierig naar de adviezen van de meester. Op zoektocht gegaan naar mijn eerste keuze welke ik uiteindelijk vond vlak waar ik vertrokken was, namelijk naast de bistro. De Roemeense Maya kwam op mij over als een soort van jongere versie van Bea/Laura en nog belangrijker: ze kwam erg rustig over.
    Met haar het gesprek aangeknoopt. 30 jaar, al enige jaren werkzaam in AcaGold. Geen haast, geen gemekker, helemaal niks waarvan de alarmbellen beginnen te rinkelen. Enige tijd later daarom ook maar een verplaatsing aangevraagd naar de kamer waarbij we noteren dat, ondanks we op het spitsuur actief waren rond 20u, genoeg sleutels voorradig waren.

    Kamer zelf was dikke prima. Goede service en inzet. Ben erg te spreken over deze dame en niet onbelangrijk ook over de financiën want voor een uur was ik dus gewoon 80 euro kwijt zonder dat ze het o zo gehate woord extra heeft genoemd tijdens ons samenzijn. Misschien moeten ze uit Moers eens op de koffie komen hier want daar kost het al zowat extra als je je wipkip aan wilt raken op de kamer. Prijs/kwaliteit verhouding dus erg goed in dit geval en Maya zal mij zeker nog eens terugzien.

  14. Onderstaande 4 leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid ( 6 oktober 2019),Husky ( 6 oktober 2019),Manureva ( 9 oktober 2019),Sjeufke ( 6 oktober 2019)

  15. #9
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 07:15
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.761
    Thanked
    3.829 in 600 posts

    Standaard

    vrijdag 11 oktober 2019 sessie twee Maya (roemenie)


    uit mijn verslagje

    Tweede sessie, hoe kan het ook anders gezien het bovenstaand met Maya (Ro)die klokslag 14:00 haar burgerkledij wisselde voor een sexy lingerietje dat haar ook uiterst appetijtelijk stond. Even samen iets gedronken in het aanpalend buitenverblijf (altijd leuke gesprekken met haar) en daarna op naar de kamer waar ik haar bar-aktiviteiten een beetje heb weggemasseerd, en haar middels een fraai orgasme bij haar weer in DVP land liet neerdalen. Welaan, ze had er zin in na dat orgasme, en trok al haar sexuele vernuft (met heel wat jaren op de teller) uit de kast. En de kleine en grote mynasch lieten zich dat welgevalln. Heerlijk zo’n sloppy blow-job kletsnat, heeeel diep. Orgasme lang uitstellend. Hemeltje kloppende penis, kloppend hart wat een fraai orgasme wist ze eruit te krijgen! Maya is een instituut!



  16. Onderstaande 4 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    delaplace1 (18 oktober 2019),Husky (13 oktober 2019),Manureva (16 oktober 2019),Sjeufke (12 oktober 2019)

  17. #10
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    26 maart 2024 @ 21:21
    Berichten
    77
    Discussies
    22
    Thanks
    18
    Thanked
    64 in 27 posts

    Standaard

    afgelopen zat met deze vrouw gekamert vond het wel ok ze heeft een aardig buikje misschien nog van kerst verder wel lekkere boobies mooi gezicht
    vandaar dat de keuze ook op haar was gevallen

  18. Onderstaande leden hebben Ricky Martin bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (13 januari 2020)

  19. #11
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 07:10
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.751
    Discussies
    86
    Thanks
    14.340
    Thanked
    9.379 in 3.391 posts

    Standaard

    Oh ja, Maya heeft nu een tattoo (elfje) net boven haar rechterenkel. Ze zegt dat het de enige is die ze zal laten zetten.

  20. Onderstaande leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (13 januari 2020)

  21. #12
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    26 maart 2024 @ 18:47
    Berichten
    1.812
    Discussies
    8
    Thanks
    8.902
    Thanked
    10.438 in 1.432 posts

    Standaard

    Ja het elfje klopt,vanaf 22 januari verblijft de mooie Maya voor ongeveer 3 weken in Roemenië.

  22. Onderstaande 3 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva ( 2 februari 2020),phoenix (14 januari 2020),schoolmeester (15 januari 2020)

  23. #13
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 07:15
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.761
    Thanked
    3.829 in 600 posts

    Standaard

    any news on Maya? is ze misschien alweer terug op ACA???

  24. #14
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    26 maart 2024 @ 22:30
    Berichten
    1.646
    Discussies
    22
    Thanks
    3.204
    Thanked
    3.657 in 1.164 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mynasch Bekijk bericht
    any news on Maya? is ze misschien alweer terug op ACA???
    Slecht nieuws: ze staat nu aan de andere kant van de bar.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:59.

  FKK Artemis 468*60