Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 39 van 39
  1. #26
    Geregistreerd
    31 juli 2009
    Last Online
    4 april 2024 @ 10:09
    Berichten
    291
    Discussies
    22
    Thanks
    358
    Thanked
    444 in 178 posts

    Standaard

    Gisteren vroeg ze ook mijn instemming om een van de riante kamers te gaan bezoeken. Ze blijft mij ook intrigeren, dat wispelturige krijg je er bij cadeau. Zolang ze lekker in haar vel zit weet je gewoon dat ze er vol tegenaan gaat. Dat figuurtje van haar, die geweldig billen, ik kan er geen genoeg van krijgen.

    Top.

  2. #27
    Geregistreerd
    7 juni 2014
    Last Online
    Gisteren @ 12:46
    Berichten
    75
    Discussies
    2
    Thanks
    56
    Thanked
    261 in 48 posts

    Standaard

    Was zondag de 17e weer aanwezig.

  3. Onderstaande 3 leden hebben Hans_Enschede bedankt voor deze bijdrage:

    mrourke (18 januari 2016),mynasch (18 januari 2016),SAS (18 januari 2016)

  4. #28
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 01:34
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.776
    Thanked
    3.832 in 600 posts

    Standaard

    Villa marisol 20-jan-2016 sessie met Rebecca



    Machtig mooie presales: eerst vriendelijk begroet toen ik heerlijk in het bubblebad lag, en Rebecca mij spotte vanuit de gang. Leuk als je zo vriendelijk wordt begroet. Ze liet me n alle rust af bubbelen. Ik was haar zelfs al een beetje kwijtgeraakt, maar trof haar actief in de dameskleedkamer (naast het kino). Ze stelde voor om even samen te gaan zitten op zo’n kino loungebank, en kenners weten dat dat geen straf is…. Enfin, tot mijn grote verbazing stelde ze niet voor om naar een kamer te gaan, maar om eerst even rustig een cappuccinootje te nemen en een sigaretje te roken in de bar, in de zon.
    Als verliefd paartje liepen we dus door de villa, heerlijk. Inderdaad prima zonnetje en koffie. Leuk om haar ogen in het zonlicht te kunnen zien, en al haar attentie op je gericht te voelen. Een echte Rebecca experience ontwikkelde zich. En de kleine mynasch begon zich tamelijk te roeren, zeker geholpen door wat sensuele manoeuvres van Rebecca, want daarin vind ik haar een meester. Kortom toch maar voorgesteld een kamer op te zoeken! 15 was het geluksgetal vandaag. Ik zette mij op het bankje voor het bed, nog in mijn zachte ijsberenvelletje, en dacht laat dat maar aan Rebecca over….. goede gedachte. Ze maakte het bed klaar, en bewoog sensueel naar mij toe waar zich een prachtige vrijpartij ontspon, waarin langzaam maar zeker steeds minder kledingstukken als barrières overbleven. Op een gegeven moment trol ze me overeind en wilde me op het bed draperen. Ik wist haar toch staan met haar armen omhoog tegen de muur te krijgen en haar zachtjes met mijn handen (topjes van de vingers) haar hele lichaam te verkennen. Toen ze dit daarna bij mij deed kwam de lust meer en meer opzetten, en werden mijn normaal vrij rationele gedachten ineens vanuit een ander centrum gedirigeerd….Op het bed haalde ze al haar erotische kunsten (veel meer dan ik bezit!) uit de kast, en al mijn zintuigen werden geëxploiteerd. Heerlijk. Ik moest haar blowjob (oh my god, super techniek) een paar kunnen uitstellen om een prematuur explosie te voorkomen. Dan ik maar eens in de aanval, zachtheid was haar passie gisteren, en zo te voelen slaagde ik daar deze keer wonderwel in. Eindigend met mijn mond uitgebreid haar klit en vagina zachtjes klaar likkend tot een volgens haar super orgasme. Ze wilde per se de inmiddels niet meer zo kleine mynasch (volgens haar groot….!) neuken, en heren ijsberen, dat kan ze UITSTEKEND. Mijn god wat een techniek (girl on top) maar ik voelde haar lichaam overal, haar haren, haar geur, haar benen, haar borsten. Super. Wat een sessie. Er was dan ook geen houden meer aan, en na drie kwartier zalige seks een extreem orgasme. En dan de aftersex: ook niet voor de poes, heerlijk het uur al keuvelend volgemaakt, genietend van al haar vrouwelijke rondingen, haar gezellige gekeuvel, kortom, een Rebecca experience! (en dat alles voor 80 €)

    Ze blijft nu in VM (schattingen variëren van haar nogal eens) tot 22 februari, de dag dat ze weer richting Frankrijk afreist, en volgens plan dan stopt. (slecht plan vinden jullie ook niet??)


  5. Onderstaande 2 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    funske (21 januari 2016),Liefje (21 januari 2016)

  6. #29
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 20:06
    Berichten
    9.737
    Discussies
    307
    Thanks
    17.743
    Thanked
    11.735 in 5.122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mynasch Bekijk bericht
    Ze blijft nu in VM (schattingen variëren van haar nogal eens) tot 22 februari, de dag dat ze weer richting Frankrijk afreist, en volgens plan dan stopt. (slecht plan vinden jullie ook niet??)

    No worries eens een hoer altijd een hoer

  7. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    SAS (21 januari 2016)

  8. #30
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 01:34
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.776
    Thanked
    3.832 in 600 posts

    Standaard

    Villa Marisol 4 februari sessie 2: Rebecca




    Verleid door Rebecca, het kan slechter……. Ik had net een eerste rondje door de ruime villa gemaakt en spotte haar in het voorbijgaan in het halletje waar de gokautomaten staan. Kreeg een spontane erectie in het voorbijgaan, kun je nagaan wat voor een impact ze op me had. Ik wilde niet onmiddellijk toeslaan een na een korte begroeting liep ik, met mijn hoofd in de wolken weer verder. Ongelooflijk stom natuurlijk, dacht ik, want de daaropvolgende uren trof ik haar niet meer aan. Wie zegt er toch altijd dat je je slag moet slaan als het kan…. Die had in dit geval ongelijk. Want vijf minuten na dat ik Rebecca begroette hoorde ik de zachte tred van een andere mij zeer bekende dame, prachtige krulletjes rond haar hoofd, beetje donker, klein van stuk, mooie borstjes (beetje geholpen door de dokter) en een uiterst innemende Russische persoonlijkheid….Viola (Tatoeage op schouder rug waarin ik roosjes zijn opgenomen). Nu sloeg ik wel onmiddellijk toe, want Viola , had ik al een hele poos niet meer gezien….

    Na de sessie met Viola zag ik mijn nummer twee in VM heel lang niet, en vreesde dat ze ergens aan het pannenkoeken was. Ik werd inmiddels een paar keer verleid door een paar hele leuke meiden, maar op mijn hogere bere leeftijd moet ik toegeven dat ik niet meer elke 30 minuten een nieuwe sessie op kan brengen, en moet ik dus even wat energie en/of “inspiratie” op doen. De wellness faciliteiten van VM zijn vaan prima kwaliteit dezer dagen, met een prettig hete sauna, zowel als een ietsje aan de warme kant afgesteld bubbelbad, maar als je er eenmaal in zit is het super! Na wat wellnessen even wat rond gekuierd en wat gepraat met nieuwe meiden, onder meer ene Ella, die me levensgevaarlijk leek zeg, goede touch, overal aanzitten…. Misschien een beetje agressief voor VM, maar ik kon het net aan…. Ook Reni (na mijn sessie met haar vorige keer ineens heel toeschietelijk) probeerde in de wellness ruimte bij mij (nagenietend op een bankje) haar geluk bij mij… maar die had echt de pech dat ik over haar fraaie vormen ineens Rebecca voorbij zag wandelen…. Ik een smoes verzinnen, en me onopvallend bij haar gemeld (nu ja dat was de bedoeling, maar niets is onopvallend in VM geloof ik). Toch bleek ze later een goede verliezer, en vroeg of ik een leuke sessie had gehad….

    Nu heren beren, die had ik met Rebecca. 10 minuutjes in de kino, om op te warmen, dan een kopje koffie aan het raam. Waar we een 30 minuutjes over koetjes en kalfjes spraken. Want kletsen kan ze…. Daarna een uur kamer sessie, met haar favoriete muziek aan, een geweldige tongzoen voorbehandeling, uitgebreid lichaam verkenning, heerlijk massage, een neuk sessie, waarin ze heerlijk gillend tot een fraai hoogtepunt kwam, korte rook pauze, en daarna mij ”afgemaakt” op een goddelijke manier. En daarna nog superbe nagetafeld, met een mooie naakte vrouw tegen je aan…. Het ijsberenleven is zwaar nietwaar???
    Rebecca denkt nog t/m 21 feb te blijven en dan naar Frankrijk terug te gaan. Mogelijk komt ze later in het jaar voor een paar dagen terug….. Het was een waardige afsluitende sessie, ik zal haar in VM missen!!

    Voor mij een heel fijne dame


  9. Onderstaande 2 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    jeegee ( 8 februari 2016),SAS ( 6 februari 2016)

  10. #31
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 01:34
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.776
    Thanked
    3.832 in 600 posts

    Standaard

    villa marisol 28 juni 2016 REBECCA




    Tja, wat maakt een sessie zo gedenkwaardig????

    Ik heb op de een of andere manier toch een beetje een zwak voor Rebecca, humor, accent, beetje hese stem, prachtig beetje gevuld lichaam, super creatief in “making love”, en ze is er ook niet elke dag, schaarste helpt ook een beetje….
    Na een halfuurtje geflikflooi bij de tafel bij de gokautomaten (plezierig gadegeslagen door Lia, Clara, en Lilly), moest ze even haar moeder in moldavie bellen. Ik zou haar later oppikken bij het restaurantjem de kleine mynasch was al niet meer zo kleine, die had er wel zin in…. Het werd kamer 20.

    Mooi groot, zoals we in Villa Marisol gewend zijn. Mobieltje op moldavische muziek, Fraaie spiegel, veel ruimte. Het begon al met een hartverwarmende tongzoen partij. Flapperdeflap, heerlijk…. Daarna plaatste Rebecca mij met mijn armen omhoog tegen een muurtje, en begon me ongenadig met haar nagels te bewerken, met veel zoenen met veel inzet overal….. Weet je in ieder geval dat je nog leeft….. Ik vond dat ik dat bij haar moest herhalen, en ze genoot er enorm van… Daarna toch maar het bed op, zij eerst op haar knieën op het bed, mat hoofd omlaag, zodat haar achterste en erogene zones fucking goed zichtbaar en bereikbaar waren, wat een sexy gezicht zeg….. daarna een jummie voos partij op bed…. Niets overgeslagen, veel inzet. Wat een kut om e mogen likken zeg.. heerlijk, en Moldavië kwam snel met 1-0 voor in de orgasme stand…. Ik was aan de beurt. Vele variaties op het liefde thema volgde, maar een uiterst lange 69 wil ik niet onvermeld laten. Godverdomme, ik heb al veel beleefd, maar deze was heel speciaal… waarom? Langzaam, effectvol, beiden genietend, minstens 20 minuten, en ik zou er nu nog steeds liggen als het aan Rebecca had gelegen….. Daarna gevraagd of ze mij eens wilde nemen…. Wat een inzet zeg, met alles wat ze in zich heeft, en dat is heel wat. Nog uitvoerig liggen natafelen….. ook jummie…..


    90 minuten 125 €. SUPER ILLUSIE! Volledig waard.Wat een dame zeg. I’lll be back i hope


  11. Onderstaande 4 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    Liefhebberrob24 (28 juni 2016),Liefje (28 juni 2016),Patjax (28 juni 2016),SAS (28 juni 2016)

  12. #32
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 01:34
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.776
    Thanked
    3.832 in 600 posts

    Standaard

    villa marisol 5-juli 2016: sessie Rebecca



    Maar het Rebecca virus knabbelde ne knaagde maar door, kortom, me bij haar aan de gokautomaten opgesteld… beetje zitten supporteren, kreeg af en toe een aai (nooit weg, vooral als ze van rebecciaanse afkomst zijn), en na een half uurtje besloot ze de met het gokken op te houden, waarschijnlijk omdat ze met mij meer kon verdienen…. Ach ja… ieder op zijn plek nietwaar. Maar heren beren wat een plek.

    Het was een mooie sessie. Volle aandacht, volle concentratie, prachtige ideeën van Rebecca, een sessie om in te lijsten. Dat heb ik dan ook maar gedaan. Mooi lichaam, lenige geest en lenig lichaam, dat ze helemaal inzette om mij (en zichzelf) te behagen. Jummieie… een meisje dat weet hoe ze een condoom met haar mond aanbrengt! ’s Toch een mooie handeling. Gaaf orgasme: Moldavie-NL 2:1… Ik begreep dat ze nu nog tot 9 juli in VM is, dan een aantal weken in La France, om eind juli weer in VM voor een maandje terug te keren.


  13. Onderstaande 3 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva ( 7 juli 2016),pret ( 7 juli 2016),SAS ( 7 juli 2016)

  14. #33
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    1 juli 2022 @ 16:24
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    1.187
    Discussies
    129
    Thanks
    5.210
    Thanked
    1.761 in 664 posts

    Standaard

    Haar plan was afgelopen vrijdag weer te verschijnen in Villa Marisol!
    De plek waar het goed toeven is voor alle ijsberen.
    Waar je kan genieten van leuke dames en uitgebreide wellness en lekker eten.

  15. #34
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    7 april 2024 @ 13:24
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SAS Bekijk bericht
    Haar plan was afgelopen vrijdag weer te verschijnen in Villa Marisol!
    Oh, mij had ze een bericht gestuurt, dat ze met de 20. al terug komen wilde. Maar ja, wie weet. Zo ver ik heb gezien, is ze eerst met de 23. in Dusseldorf vliegfeld gearriveerd.

  16. Onderstaande leden hebben cath.leen bedankt voor deze bijdrage:

    SAS (25 juli 2016)

  17. #35
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Last Online
    Gisteren @ 08:03
    Berichten
    507
    Discussies
    10
    Thanks
    1.383
    Thanked
    625 in 325 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cath.leen Bekijk bericht
    Oh, mij had ze een bericht gestuurt, dat ze met de 20. al terug komen wilde. Maar ja, wie weet. Zo ver ik heb gezien, is ze eerst met de 23. in Dusseldorf vliegfeld gearriveerd.
    Ik dacht ook dat ze woensdag de 20 ste terug zou zijn, dus ik naar VM en in de villa aldaar stuurt Rebecca een whatsApp dat ze de 23 ste in de villa terug komt! Dus Rebecca misgelopen en ik ben jou ook misgelopen cath.leen. Ik was afgelopen vrijdag middag laat balletje aan het overgooien met Clara in het zwembad!

    M.v.G Robglover.

  18. Onderstaande 2 leden hebben robglover bedankt voor deze bijdrage:

    mrourke ( 5 september 2016),SAS (25 juli 2016)

  19. #36
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    7 april 2024 @ 13:24
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robglover Bekijk bericht
    en ik ben jou ook misgelopen cath.leen. Ik was afgelopen vrijdag middag laat balletje aan het overgooien met Clara in het zwembad!
    Ik was woensdag avond net voor het onweer binnen gekomen. (Als ik laat naar huis rijde lagen dikke takken langs de weg, ook enkele boomen lagen an de grond)

    Vrijdag kwam ik ruim 19:00 binnen. Clara heb ik niet in water gezien. (Alleen binnen "champagne" drinken)

  20. Onderstaande 3 leden hebben cath.leen bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (25 juli 2016),mrourke (31 juli 2016),SAS ( 6 augustus 2016)

  21. #37
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    1 juli 2022 @ 16:24
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    1.187
    Discussies
    129
    Thanks
    5.210
    Thanked
    1.761 in 664 posts

    Standaard

    Deze week komt ze weer terug in Villa Marisol.
    Wordt woensdag of donderdag.
    De plek waar het goed toeven is voor alle ijsberen.
    Waar je kan genieten van leuke dames en uitgebreide wellness en lekker eten.

  22. Onderstaande 3 leden hebben SAS bedankt voor deze bijdrage:

    cath.leen ( 5 september 2016),Chauffie ( 5 september 2016),robglover ( 5 september 2016)

  23. #38
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    1 juli 2022 @ 16:24
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    1.187
    Discussies
    129
    Thanks
    5.210
    Thanked
    1.761 in 664 posts

    Standaard

    Rebecca komt 8-9-2016 weer even uit Frankrijk terug naar de Villa Marisol.
    Ik denk dat zij pas om 18.00 uur aanwezig zal zijn.
    De plek waar het goed toeven is voor alle ijsberen.
    Waar je kan genieten van leuke dames en uitgebreide wellness en lekker eten.

  24. Onderstaande leden hebben SAS bedankt voor deze bijdrage:

    robglover ( 6 september 2016)

  25. #39
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 01:34
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.776
    Thanked
    3.832 in 600 posts

    Standaard

    nooit meer wat van gehoord?

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:52.

Babylon 468*60