Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 39
  1. #1
    Geregistreerd
    31 juli 2009
    Last Online
    4 april 2024 @ 10:09
    Berichten
    291
    Discussies
    22
    Thanks
    358
    Thanked
    444 in 178 posts

    Standaard Rebecca (Moldavische)



    Rebecca (Moldavische)
    Leeftijd : 27 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed), Frans (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Wenkbrauw
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Groen Herhalingsgevaar :
    Prijs : Notk euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, Beffen
    Extra info : Verstopt haar lichaam in een goudkleurig jurkje




    Laatst gewijzigd door Big30; 6 oktober 2015 om 12:29

  2. Onderstaande leden hebben mrourke bedankt voor deze bijdrage:

    palimo (13 juni 2015)

  3. #2
    Geregistreerd
    31 juli 2009
    Last Online
    4 april 2024 @ 10:09
    Berichten
    291
    Discussies
    22
    Thanks
    358
    Thanked
    444 in 178 posts

    Standaard

    Deze dame altijd al willen benaderen. Gisteren uitgebreid mee zitten en liggen converseren. Ze trok veel op met Delia, ook zo'n DVP om niet te versmaden. Delia ken ik al jaren. Ik nestelde me tussen beide dames in op de loungebanken en moest op een gegeven moment een keuze maken.
    Rebecca is een intelligente dame die weet wat ze wil, spreekt meerdere talen waaronder Russisch dus ik kon mijn hart ophalen. Onder de rare jurkje zit een prachtig lichaam verstopt, een paar lekkere billen en ietwat kleine borsten. Wauw wat lekker. Anyway, de sessie was top en zeker voor herhaling vatbaar.
    Ik twijfelde altijd aan haar vanwege dat jurkje, what's in a name. Rebecca is zonder jurkje tien keer mooier, neem dat maar van mij aan. Ze weigert om in bikini of lingerie rond te gaan dartelen.

  4. Onderstaande 6 leden hebben mrourke bedankt voor deze bijdrage:

    Asstastic (14 juni 2015),casio007 (13 juni 2015),jeegee (16 juni 2015),palimo (13 juni 2015),SAS (13 juni 2015),VAT 69 (13 juni 2015)

  5. #3
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.809
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard

    Klopt dat viel mij ook op. En ze ziet er zonder de kleren echt goed uit. Hooguit de ietwat kleine borsten. Dat gaf ik haar ook aan, mede gezien het feit dat dat voor vele mannen een reden is om niet met een dame te gaan. Daar had ze dan geen moeite mee zei ze. Dat soort mannen zocht ze toch niet.

    Ik had ook een goede sessie met haar, zeker voor herhaling vatbaar. Maar niet iedere keer.
    Gr.

    Cupido

  6. Onderstaande leden hebben Cupido bedankt voor deze bijdrage:

    mrourke (19 juni 2015)

  7. #4
    Geregistreerd
    31 juli 2009
    Last Online
    4 april 2024 @ 10:09
    Berichten
    291
    Discussies
    22
    Thanks
    358
    Thanked
    444 in 178 posts

    Standaard

    Cupido,

    Volgende keer met zijn vieren op kamer, dat heb ik de vorige keer gedwarsboomd. Some time ago, twee Poolse dames...............

  8. #5
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.809
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard

    pools, hmmm interessant!
    Gr.

    Cupido

  9. #6
    Geregistreerd
    17 november 2011
    Last Online
    28 maart 2024 @ 08:21
    Berichten
    72
    Discussies
    0
    Thanks
    12
    Thanked
    83 in 16 posts

    Standaard

    Rebecca is om op te vreten.. Altijd als ik haar tegenkom kan ik niet om haar heen. Heerlijk figuurtje.. En tevens een slimme meid.

  10. Onderstaande 3 leden hebben dutchboy69 bedankt voor deze bijdrage:

    mrourke (26 juli 2015),Opa57 (14 oktober 2015),SAS (15 juli 2015)

  11. #7
    Geregistreerd
    31 december 2013
    Last Online
    15 februari 2020 @ 22:37
    Locatie
    Twenteland
    Berichten
    190
    Discussies
    12
    Thanks
    332
    Thanked
    347 in 136 posts

    Standaard

    Ik heb haar vele malen gezien in GD, maar helaas niet eerder erop afgestapt. Ik kan mezelf wel voor de kop slaan nu. In Marisol was het eindelijk zover en wat een kanon zeg! Heerlijk zoenen, pijpen doet ze met veel gevoel en haar pre en aftersales zijn subliem.

    Ik lag lekker in de kino bij te komen met me sessie samen met Christina en toen kwam zij voorbijgelopen, vanuit de kleedkamers. Ze keek me heel kort aan en liep verder. Nog geen 5 min later kwam ze terug en nam ze plaats naast me op de bank.
    Daar begon het opgeilen al en het duurde meer dan een half uur. Ik hield het echt niet meer en vroeg haar om een sleutel te halen. Kamer 21 werd het. Niet mijn favoriet, maar goed genoeg.

    Voor de rest is het denk ik allemaal al een keer gezegd. Dit is een spontage, GFE ten top vrouw! Zeker de moeite waard om mee op de kamer te gaan. Ze is nu met vakantie en als ze terug is, ga ik het zeker weer herhalen.

  12. Onderstaande 6 leden hebben VoX bedankt voor deze bijdrage:

    casio007 (12 augustus 2015),dutchboy69 (18 augustus 2015),funske (11 augustus 2015),mrourke (14 augustus 2015),Opa57 (14 oktober 2015),SAS (11 augustus 2015)

  13. #8
    Geregistreerd
    12 oktober 2007
    Last Online
    16 januari 2023 @ 08:03
    Berichten
    1.243
    Discussies
    25
    Thanks
    445
    Thanked
    705 in 303 posts

    Standaard

    Voor de liefhebbers: weer terug van vakantie

  14. Onderstaande leden hebben Hemaworst bedankt voor deze bijdrage:

    SAS ( 5 oktober 2015)

  15. #9
    Geregistreerd
    12 oktober 2007
    Last Online
    16 januari 2023 @ 08:03
    Berichten
    1.243
    Discussies
    25
    Thanks
    445
    Thanked
    705 in 303 posts

    Standaard

    Aangename, klassieke verschijning met een paar fraai gevormde dukdalven onder haar lijf. Heeft een goed setje sexcompetenties waaronder tongzoenen (loom-erotisch zoals ik dat kan waarderen in plaats van dat nerveuze tongzwaardvechten) en diep (welhaast DT) pijpwerk nagenoeg zonder handinzet. Heeft ook tijdens de non-sex-momenten nog iets te melden (geen dom juffertje dus) en ook pre- en after-sales zijn goed verzorgd (in acht nemende dat het rustig was, dus er was ook alle tijd voor). Dame werkt zelfstandig en kan dus selectief zijn in met wie ze wel of niet de kamer wil delen.

    Mod: tatoeage mag veranderd worden in ja (vier stippen onder haar rechter wenkbrauw) en bij Taal mag Frans (goed) worden toegevoegd.
    Never be afraid to laugh at yourself, after all, you could be missing out the joke of the century...

  16. Onderstaande 4 leden hebben Hemaworst bedankt voor deze bijdrage:

    casio007 (13 oktober 2015),jeegee (19 oktober 2015),Opa57 (14 oktober 2015),SAS ( 6 oktober 2015)

  17. #10
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 02:24
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.776
    Thanked
    3.831 in 600 posts

    Standaard Rebecca (Moldavische)



    rebecca (Moldavische)
    Leeftijd : 27 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed)
    Haarkleur : Donkerblond Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Ja Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Groen Herhalingsgevaar :
    Prijs : 75 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Massage, Aftrekken, Rimmen bij jou
    Extra info : super ervaring





  18. Onderstaande leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    SAS (13 oktober 2015)

  19. #11
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 02:24
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.776
    Thanked
    3.831 in 600 posts

    Standaard

    bezoek VM 12 oktober 2015



    Hieronder vind u verder een ode aan Rebecca…. Wat een ontdekking zeg… het begon al toen ik na mij te hebben omgekleed en met een kopje koffie had geinstalleerd met een vrolijke kennismaking, ze stelde zich voor en ging op de leuning van mijn bankje zitten. Gezellig gekletst, prachtige vrolijke groene ogen met gele spotjes erin. Helder kijkend, leuk panterachtig jurkje aan, wat strak om haar welgeschapen lijf zat, en in feite niets verhullend was. Half lang donker blond haar 1.67 of zoiets, felle blik in haar ogen, maar niet intimiderend of zo. Kwam haar nog een paar keer tegen maar na de lunch (ik had een kamergang met Naomi achter de rug) kwam ze in de deuropening naar de Kino even bij me staan, drukte zich tegen mij aan op een manier die voor mij onweerstaanbaar was… jeminee, echt knap. Ik heb toch al een beetje ervaring als ijsbeer, maar deze subtiele manier van non-verbale communicatie leek hogeschool, en dat allemaal met de vrolijke groen oogjes. Even op een bankje neergestreken bleek er voor mij geen houden meer aan. Een enorm erotisch geweld daalde over mij neer,maar in een combinatie met vriendelijkheid, openheid, vrolijkheid die ik in de scene nog niet eerder ben tegengekomen. Heerlijk. En wat een fabelachtige touch heeft ze, als ze je aanraakt ben je verslaafd. Super zoenen (helemaal niets aan terughoudendheid met tong en of inzet). Dacht natuurlijk nog dat dit alleen maar als voorspel diende om mij de kamer in te krijgen, maar zelfs dat bleek een negatieve vooronderstelling van mijn kant. Op de kamer werd het alleen maar beter en beter. Ze zette haar i=phone op een sfeervol muziekje, en ik werd op een manier omhelst (heel zacht lichaam kontakt, uiterst zwoele kus technieken, met haar handen mij verkennend op een manier die ik als goddelijk ervaarde. Het werd een uur om nooit meer te vergeten. Alles erop en eraan, je het gevoel gevend of je er echt toe deed, dat zij het heerlijk vond hoe ik haar tot een hoogtepunt bracht (wat ze een great finish noemde) . Ze wilde dat per se met de kleine mynasch in haar, genoot zoals ze zelf zei van mijn touch. En wilde absoluut er voor zorgen dat ook ik een great finish had. Welaan beren ik kan u verzekeren daar had ze geen enkele moeite mee. Alle registers van het erotische orgel werden opengetrokken, de ontlading zo lang mogelijk uitgesteld en na een minuut of tien op de rand van explosie te hebben gelegen mijzelf laten gaan. Daarna nog een nasessie die ook zijn gelijke niet kende. Hemeltje, zou het dan toch mogelijk zijn??? Nee heren beren, het is allemaal betaalde lust, maar wat heb ik deze 75 euro er graag voor over gehad. En inderdaad een fooi gegeven, die ze aanvankelijk niet wilde. Het tekent Rebecca
    Helaas helaas zegt ze dat ze eind van de week terug gaat naar Moldavie, en waarschijnlijk niet in VM terugkomt….

    beste kamergang in VM ooit...


  20. Onderstaande 4 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (13 oktober 2015),jeegee (19 oktober 2015),Opa57 (14 oktober 2015),sofaking (13 oktober 2015)

  21. #12
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    7 april 2024 @ 13:24
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Sins een week weet ik nu ook wie REBECCA is, omdat ik ze tot nu alleen onder haar echte naam kende.

    Ik was er ook gisteren in de Villa. (Ik was de tweede bezoeker)

    Opvallend an REBECCA zijn de hoge hakken (klack, klack, klack, ....) Ze is in de hele Villa te horen. Miesschien zijn de hoge hakken gebroken?


  22. Onderstaande 2 leden hebben cath.leen bedankt voor deze bijdrage:

    Opa57 ( 9 december 2015),SAS (13 oktober 2015)

  23. #13
    Geregistreerd
    5 februari 2007
    Last Online
    5 april 2024 @ 22:33
    Berichten
    381
    Discussies
    13
    Thanks
    91
    Thanked
    200 in 120 posts

    Standaard

    Over deze dame is al een draadje.
    Verzoek om die samen te voegen.

  24. Onderstaande 2 leden hebben Hendrikdeleuter bedankt voor deze bijdrage:

    Opa57 (14 oktober 2015),SAS (13 oktober 2015)

  25. #14
    Geregistreerd
    12 oktober 2007
    Last Online
    16 januari 2023 @ 08:03
    Berichten
    1.243
    Discussies
    25
    Thanks
    445
    Thanked
    705 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mynasch Bekijk bericht
    Helaas helaas zegt ze dat ze eind van de week terug gaat naar Moldavie, en waarschijnlijk niet in VM terugkomt….
    Vandaag gewoon aanwezig met de mededeling dat ze voorlopig nog niet terug gaat. Maar goed, allemaal voor wat het waard is.
    Never be afraid to laugh at yourself, after all, you could be missing out the joke of the century...

  26. Onderstaande leden hebben Hemaworst bedankt voor deze bijdrage:

    SAS (15 oktober 2015)

  27. #15
    Geregistreerd
    7 juni 2014
    Last Online
    Gisteren @ 13:57
    Berichten
    75
    Discussies
    2
    Thanks
    56
    Thanked
    261 in 48 posts

    Standaard

    De laatste status update die ik van haar gekregen heb is dat de planning is om tot het einde van het jaar in VM te blijven en daarna uit het vak te stappen.
    Nu kan deze altijd veranderen, maar deze dame heeft volgens mij haar zaakjes goed op orde dus denk dat dit wel kan kloppen.

  28. Onderstaande 2 leden hebben Hans_Enschede bedankt voor deze bijdrage:

    Hemaworst (16 oktober 2015),SAS (16 oktober 2015)

  29. #16
    Geregistreerd
    3 september 2014
    Last Online
    1 januari 2020 @ 21:45
    Berichten
    51
    Discussies
    1
    Thanks
    7
    Thanked
    70 in 28 posts

    Standaard

    Deze dame heb ik ook een aantal goede ervaringen mee. Op het pijpen na zeer zeker ook aan te raden.

    Deze dame heeft echt een mooi lichaam onder al haar kledij zitten. Ze heeft mij ook al een aantal keer zeer goed weten te vermaken in de villa. Ze heeft een rustige uitstraling buiten de kamer, echter op de kamer gaat ze er vol overgave voor. Hoe vaker je met haar op de kamer bent hoe beter het word, maar dit is meestal zo met de dames als je wekelijks wel 1 of meerdere keren de villa binnenkomt. Ze doen dan toch iets extra hun best om je te binden. Wekelijkse inkomsten zijn toch zeer welkom bij de dames.

    Ik zal nog wel heel wat uurtjes met haar op de kamer vertoeven vrees is.

  30. Onderstaande leden hebben Chris Moneymaker bedankt voor deze bijdrage:

    SAS (25 oktober 2015)

  31. #17
    Geregistreerd
    19 november 2010
    Last Online
    28 augustus 2020 @ 20:29
    Berichten
    169
    Discussies
    8
    Thanks
    75
    Thanked
    98 in 42 posts

    Standaard

    deze dame loopt niet in lingerie rond eigenlijk wel jammer dat een prachtig lijf zo verstopt is,maar op de kamer is het een topper en ook nog eens een slimme topper ga zeker nog een keer terug SUPER!!!

  32. Onderstaande 2 leden hebben stadswandelaar bedankt voor deze bijdrage:

    funske (27 oktober 2015),SAS (27 oktober 2015)

  33. #18
    Geregistreerd
    3 februari 2009
    Last Online
    28 oktober 2021 @ 15:52
    Berichten
    61
    Discussies
    1
    Thanks
    2
    Thanked
    38 in 14 posts

    Standaard

    Gisteren in de villa geweest. Ik had via dit forum al gezien dat Rebecca nog steeds aanwezig was en na een zeer goede ervaring een maand geleden stond ze op mijn To-Do list. Ik was er erg vroeg en in eerste instantie zag ik haar niet. Na een paar uur (en na de eerste ronde) zat ik in de Kino en kwam Rebecca ineens langs. Ze stelde zich voor hetgeen impliceerde dat ze me niet herkende. Ik liet dat maar zo en deed alsof ik maar matig geïnteresseerd was. Kijken wat er gebeurd. Met Rebecca is daar succes vrijwel verzekerd, opvrijen, tegen je aan liggen enz. Na een tijdje ging ze op verkenning en vond zowaar mijn kleine vriend onder mijn badjas. Toen keek ze me verbaasd aan en zei: Maar wij zijn toch al op de kamer geweest, ik herken hem:-) Het zal wel gespeeld zijn want hoe herken je iemand niet aan zijn gezicht maar wel aan zijn lul. Maar toch vond ik het erg geestig. Er volgde een wederom zeer goede kamer sessie, of ze me nu volgende keer weer vergeet of niet, volgende keer staat ze weer op mijn lijstje. Wat kan die meid pijpen!!!

    C.

  34. Onderstaande 4 leden hebben Casey69 bedankt voor deze bijdrage:

    palimo (30 oktober 2015),SAS ( 1 november 2015),stadswandelaar (31 oktober 2015),Wentelt Eefje (30 oktober 2015)

  35. #19
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Wat een tegenvaller die Rebecca om te zien.
    Ik was afgelopen zaterdag door verschillende beren benaderd met de vraag of ik wist wie Rebecca is.
    Nou dat weet ik niet.
    Na wat vragen links en rechts wist ik wie het was.
    Wat een tegen valler .
    Er lopen wel mooiere meiden rond in de Villa.
    Maar ieder zijn smaak.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  36. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    SAS ( 3 november 2015)

  37. #20
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    1 juli 2022 @ 16:24
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    1.187
    Discussies
    129
    Thanks
    5.210
    Thanked
    1.761 in 664 posts

    Standaard

    Weet je wat het is iedreen zijn smaak.
    Moet zeggen dat ik reeds meerdere malen met haar op de kamer ben gewest en dat het voor mij top is!
    Krijg dit ook van de andere ijsberen te horen als hun spreek over deze dame.
    Kijk maar wat er wordt geschreven.
    Misschien niet knap maar wel super service.
    De plek waar het goed toeven is voor alle ijsberen.
    Waar je kan genieten van leuke dames en uitgebreide wellness en lekker eten.

  38. Onderstaande leden hebben SAS bedankt voor deze bijdrage:

    stadswandelaar (27 december 2015)

  39. #21
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SAS Bekijk bericht
    Weet je wat het is iedreen zijn smaak.
    Moet zeggen dat ik reeds meerdere malen met haar op de kamer ben gewest en dat het voor mij top is!
    Krijg dit ook van de andere ijsberen te horen als hun spreek over deze dame.
    Kijk maar wat er wordt geschreven.
    Misschien niet knap maar wel super service.
    ik schrijf ook alleen maar over haar uiterlijk.
    En niet over haar service.
    Want dat weet ik niet.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  40. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    SAS ( 4 november 2015)

  41. #22
    Geregistreerd
    12 oktober 2007
    Last Online
    16 januari 2023 @ 08:03
    Berichten
    1.243
    Discussies
    25
    Thanks
    445
    Thanked
    705 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SAS Bekijk bericht
    Misschien niet knap maar wel super service
    Ik vind haar wel wat hebben...
    Never be afraid to laugh at yourself, after all, you could be missing out the joke of the century...

  42. Onderstaande leden hebben Hemaworst bedankt voor deze bijdrage:

    SAS ( 4 november 2015)

  43. #23
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hemaworst Bekijk bericht
    Ik vind haar wel wat hebben...
    ik ook dikke billen
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  44. Onderstaande 2 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    mrourke ( 5 november 2015),SAS ( 4 november 2015)

  45. #24
    Geregistreerd
    3 september 2014
    Last Online
    1 januari 2020 @ 21:45
    Berichten
    51
    Discussies
    1
    Thanks
    7
    Thanked
    70 in 28 posts

    Standaard

    Rebecca is inderdaad niet 1 van de allermooiste in mijn beleving, maar wel 1 van de allerbeste op de kamer. Het is maar waar je liever voor betaald. Spendeer je geld aan uiterlijk of top service? Ik persoonlijk kies dan voor een superservice. Rebecca heeft overigens echt wel een mooi lijf alleen qua gezicht zijn er zeker betere. Toch zeker qua service in de top 5 van de Villa.

  46. Onderstaande 3 leden hebben Chris Moneymaker bedankt voor deze bijdrage:

    casio007 ( 4 november 2015),mrourke ( 5 november 2015),SAS ( 4 november 2015)

  47. #25
    Geregistreerd
    5 februari 2007
    Last Online
    5 april 2024 @ 22:33
    Berichten
    381
    Discussies
    13
    Thanks
    91
    Thanked
    200 in 120 posts

    Standaard

    Deze dame heeft iets intrigerends, ze speelt een spel met je.
    Het spel van de verleiding, daarin is ze zeer geraffineerd. (positief)

    Als je je hebt laten inpalmen (eigen keuze uiteraard) gaat het spel een stapje verder.
    Op de kamer beland is het een top ervaring, ze doet echt alles om je een tevreden en voldaan gevoel te geven.
    Ze doet het ook echt uit een soort overtuiging: ik moet het de man (klant) naar de zin maken.

    Natuurlijk weet ze ook dat ze op die manier aan klantenbinding doet, maar als dat naar beider tevredenheid is prima!

    Zelf ga ik liever met een dergelijke dame naar de kamer, als met een stunner die er niets van bakt.
    Ik kan haar echt aanraden.

  48. Onderstaande 8 leden hebben Hendrikdeleuter bedankt voor deze bijdrage:

    casio007 ( 6 november 2015),Hemaworst ( 5 november 2015),jeegee ( 9 november 2015),mrourke ( 7 november 2015),mynasch ( 6 november 2015),Opa57 ( 9 december 2015),SAS ( 7 november 2015),yylover (15 juli 2016)

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:05.

Diamond 468*60   FKK Artemis 468*60