Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 27
  1. #1
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:00
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard Neria / Nerea (Roemeense) ex-World/Sharks/H7



    Larissa/Nerea/Neria (Roemeense)
    Leeftijd : 19 jaar Taal : Engels (matig)
    Haarkleur : Roodbruin Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Stevig
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Nek
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : C Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Blauw Herhalingsgevaar :
    Prijs : euro Tijdsduur : minuten
    Service : NMC, Tongzoenen, Vingeren
    Extra info : Leuke spontane meid





  2. #2
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:00
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Het paspoortje laat de HH quote wat ver uitslaan... de boeking kwam in eerste instantie toch wel erg voort uit het gebrek aan andere opties. In de andere Frankfurtse clubs was ze nagenoeg kansloos geweest, maar op zaterdag kwam ze relatief vroeg (ben er tamelijk zeker van dat ik de eerste was na het wakkerworden) bij me op een bankje zitten. Een leuk praatje met dit lief ogende meisje dat 6 dagen eerder voor het eerst buiten haar heimat was getreden. Op het bankje bij de wc's al wat zachte tongzoenen en daarna een stukje verder madame nog een peukje laten roken, die ik kennelijk qua smaak in real time moest meebeleven.

    Op de kamer veel en zacht tongzoenen, closeness, pussysliden (waar ze koddig een handje bij gebruikte toen het in de eerste halve minuut al een paar keer bijna fout ging). Een soppende boel, waar makkelijk meerdere vingers zich mee mochten bemoeien. Nog in een paar standjes geneukt, met weinig zeggenschap over mijn tong ondertussen. Leuke meid... en ik bedacht me nog even dat het zonde is dat zo een meisje waarschijnlijk niet zo vaak geboekt zou worden. Dat klopte dus niet echt, want ze was veel op de kamer... mede omdat het in een drukke bar een leuke spontane verschijning is op haar ballerinaatjes.

    Aftersales ook zo goed als afwezig, net als enkele andere nieuwe meisjes (zie bericht Costana).

    ps geen foutje, pzc hebben we maar over geslagen.

  3. Onderstaande 2 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Oudebelg (22 juli 2014),Wentelt Eefje (21 juli 2014)

  4. #3
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard Neria (Roemeense)



    Neria (Roemeense)
    Leeftijd : 19 jaar Taal : Engels (goed) en Duits (goed)
    Haarkleur : Roodbruin Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Nek
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : C Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Blauw Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Beffen, Vingeren
    Extra info : voorheen gewerkt in World, Oase en Sharks




    Laatst gewijzigd door Knabbel; 9 juni 2015 om 11:02

  5. Onderstaande leden hebben Knabbel bedankt voor deze bijdrage:

    Willi69 ( 9 juni 2015)

  6. #4
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Falls Du es nicht gemerkt hast, Neria spricht auch gut Deutsch .
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  7. Onderstaande leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    Knabbel ( 9 juni 2015)

  8. #5
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Sinds een week of 4 in PHG en een dame die in eerste instantie eigenlijk helemaal niet opvalt. Ze lag naast me op een bedje in de tuin en toen pas viel me haar guitige koppie op. Niet echte bijzonder knap, maar gewoon leuk. Ze bleek ook een gezonde dosis gekke humor te hebben, althans ik kon er wel om lachen. Opvallend is verder dat ze voor een Roemeense opvallend helder blauwe ogen heeft. Het duurde dan ook niet lang voordat haar bedje was ingeruild voor de mijne en uiteindelijk een gezamelijk bed op de kamer.

    Ze heeft een ongebruind lichaam, paar behoorlijke naturel tieten en alles mooi in verhouding, maar (helaas) wel van die vreselijke plaknagels. Haar achtergrond in de grote clubs in van Frankfurt maakte me nog een beetje huiverig en de eerste paar minuten op de kamer was ook redelijk passief toen ze naakt voor me op bed ging liggen. Had graag een gezamelijke start voor het bed gemaakt, maar ik was te traag. Dat veranderde nadat ik de boel eens nauwkeurig 5 min. verkend had. Ineens volop tongzoenen, vingertjes werden toegestaan en het pijpen meer dan goed. Terwijl ik haar zei dat ik het graag nat en zacht had, keek ze met langzaam met die grote blauwe ogen aan en zei zwoel met mijn pik half in haar mond: "i knoooow...."

    Ik had niet veel meer nodig, en zeker niet nadat ze bovenop me kwam zitten en met haar lipjes begon te berijden. Ze had kennelijk onderricht van PietSan gehad, want alles bleef keurig binnen het betamelijke. Ik was te lui om nog te knallen, en zwengelde er zelf met een vloek en een zucht een eind aan, onderwijl ze heerlijk met een warm tongetje het klokkenspel masseerde. Na een korte aanloop dus een prima sessie, die ik graag nog eens met haar overdoe. Helaas was ze er niet bij mijn laatste bezoek afgelopen week.

  9. Onderstaande 4 leden hebben Knabbel bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 9 juni 2015),Bosco ( 9 juni 2015),Wentelt Eefje ( 9 juni 2015),Willi69 ( 9 juni 2015)

  10. #6
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Falls Du es nicht gemerkt hast, Neria spricht auch gut Deutsch .
    Keine Ahnung um ehrlich zu sein, aber im Paspoort ergänzt!

  11. #7
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 21:52
    Berichten
    3.063
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.478 in 1.799 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag toen het wat drukker werd moest het toch echt maar van een eerste kamergang komen. Ik had een paar aardige uitziende dames gezien maar niet echt het gevoel dat die het moesten worden. Opeens daagt een dame me uit naar haar toe te komen. Are you afraid or something? Het was niet een dame die direct op m'n lijstje stond maar goed in dit geval wou ik me niet laten kennen. Ze nodigde me uit naast haar op de leuning van de bank te gaan zitten en ging me erg close face to face aan kijken. We maakte nader kennis en deze redhead (hebben niet snel m'n voorkeur) had toch wel een mooi gezichtje. Ze had ook een lekker kontje. Dit sympathieke bijdehandje bleek Neria te heten. Uiteindelijk maar Neria maar de Sleutel laten halen waar een uitstekend half uurtje volgde.

  12. Onderstaande leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    NeverEnough ( 9 oktober 2015)

  13. #8
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Voor de ijsbeer die me laatst vroeg of ze er nog werkte: Jawohl, immer noch da.

    Oogt wat slanker, en heur haar is nu felrood, lijkt wel metallic.

  14. Onderstaande leden hebben Knabbel bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva ( 3 januari 2016)

  15. #9
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:00
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...sa-(Roemeense)

    Is deze dame, inmiddels heel wat kilootjes minder... maar ook een stukje minder spontaan en vrolijk. Naam is overigens een "homage" aan haar beste vriendin toen ze in Sharks zat.

  16. #10
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Last Online
    26 augustus 2016 @ 08:00
    Locatie
    im ausland
    Berichten
    326
    Discussies
    42
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 8 posts

    Standaard Nerea (Roemeense)



    Nerea (Roemeense)
    Leeftijd : 21 jaar Taal : Duits (matig), Engels (goed)
    Haarkleur : Roodbruin Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.70 m - 1.75 m Postuur : Zeer slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel :
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Blauw Herhalingsgevaar :
    Prijs : 40 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, Beffen
    Extra info :





  17. Onderstaande 2 leden hebben Ronald35 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (16 mei 2016),Mr Bluenose (15 mei 2016)

  18. #11
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Last Online
    26 augustus 2016 @ 08:00
    Locatie
    im ausland
    Berichten
    326
    Discussies
    42
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 8 posts

    Standaard

    Ik zat heerlijk uit te rusten van mijn eerste wip met ariane, lekker in de zon, toen kwam ze op mij liggen in de zon, tering wat een lekker wijf, ik vond haar kleur een beetje gek daarom had ik haar niet aangesproken eerder, maar ze was van dichtbij zo lekker, lekker tongzoenen op de bank met dat lekkere lijf tegen mijn aan, iets ingetrokken tepels heeft ze, op de kamer heeft ze heerlijk gepijpt, daarna doggy afgemaakt ik was te geil...............

  19. Onderstaande 4 leden hebben Ronald35 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (16 mei 2016),Mr Bluenose (15 mei 2016),Sjeufke (15 mei 2016),Smouse (16 mei 2016)

  20. #12
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:00
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Dit is dus deze dame uit PHG en daarvoor World en Sharks: https://www.ijsberenforum.com/forum/...ia-(Roemeense)

  21. Onderstaande leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (22 mei 2016)

  22. #13
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Dit is dus deze dame uit PHG en daarvoor World en Sharks: https://www.ijsberenforum.com/forum/...ia-(Roemeense)
    Ben je daar zeker van? Alleen de haren en kleur van de ogen komen volgens de paspoortjes overeen...

  23. #14
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:00
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Ik was dit weekend in h7...ja dus. Sinds de tijd in Hessen is ze heel wat afgevallen.

    Verstuurd vanaf mijn LG-H735 met Tapatalk

  24. Onderstaande leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    MichelJ (22 mei 2016)

  25. #15
    Geregistreerd
    5 juli 2009
    Last Online
    14 april 2024 @ 08:16
    Locatie
    "On the edge of heaven" 7
    Berichten
    600
    Discussies
    14
    Thanks
    2.856
    Thanked
    716 in 273 posts

    Standaard

    Komende week is Nerea niet in H7 te vinden ze is "eventjes" terug naar Roemenië voor een welverdiende vakantie (recharge)

    See ya Smouse

  26. Onderstaande leden hebben Smouse bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (31 mei 2016)

  27. #16
    Geregistreerd
    5 juli 2009
    Last Online
    14 april 2024 @ 08:16
    Locatie
    "On the edge of heaven" 7
    Berichten
    600
    Discussies
    14
    Thanks
    2.856
    Thanked
    716 in 273 posts

    Standaard

    Nerea "Wohin" "Waarheen" is weer (sinds gisteren) in de hemel te vinden

    See ya Smouse

  28. Onderstaande 2 leden hebben Smouse bedankt voor deze bijdrage:

    geert5 (26 juni 2016),Sjeufke (10 juni 2016)

  29. #17
    Geregistreerd
    5 juli 2009
    Last Online
    14 april 2024 @ 08:16
    Locatie
    "On the edge of heaven" 7
    Berichten
    600
    Discussies
    14
    Thanks
    2.856
    Thanked
    716 in 273 posts

    Standaard

    Afgelopen Woensdag een dagje met Nerea wezen pannekoeken.
    Gisteravond zag "Scarlet" er helemaal perfect uit (Haren opnieuw gekleurd)
    Vandaag is ze vrij denk ik. Komende dinsdag en woensdag is ze er niet ivm met het verwijderen van de verstandskiezen
    daarna beter even bellen of ze in de hemel aanwezig is.

    See ya Smouse

    scarlet.jpg

    Scarlet
    Laatst gewijzigd door Smouse; 26 juni 2016 om 11:50

  30. Onderstaande leden hebben Smouse bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (27 juni 2016)

  31. #18
    Geregistreerd
    5 juli 2009
    Last Online
    14 april 2024 @ 08:16
    Locatie
    "On the edge of heaven" 7
    Berichten
    600
    Discussies
    14
    Thanks
    2.856
    Thanked
    716 in 273 posts

    Standaard

    Ter info, voor de liefhebbers

    Deze dame is weer in Planet Happy garden te vinden.

    See ya Smouse

  32. #19
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 18:59
    Berichten
    5.065
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.588 in 2.512 posts

    Standaard

    Lijkt me wel een geschikte dame om me te ontmaagden in deze club, hoop dat ze volgende week woensdag(namiddag/avond) aanwezig is.
    Het zal me verder worst zijn...

  33. #20
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 19:14
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.710
    Discussies
    156
    Thanks
    5.407
    Thanked
    2.977 in 965 posts

    Standaard

    Paspoortje mag aangepast worden : Nerea heeft een kleine tattoo in haar nek...

    Verslag volgt nog.

  34. Onderstaande leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    Smouse (27 oktober 2016)

  35. #21
    Geregistreerd
    5 juli 2009
    Last Online
    14 april 2024 @ 08:16
    Locatie
    "On the edge of heaven" 7
    Berichten
    600
    Discussies
    14
    Thanks
    2.856
    Thanked
    716 in 273 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mechelen Bekijk bericht
    Paspoortje mag aangepast worden : Nerea heeft een kleine tattoo in haar nek...

    Verslag volgt nog.
    Ben benieuwd naar het verslag

    See ya Smouse

  36. #22
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 19:14
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.710
    Discussies
    156
    Thanks
    5.407
    Thanked
    2.977 in 965 posts

    Standaard

    Uit mijn algemeen verslag :

    Nerea. Zij heeft vroeger nog in FKK World gewerkt. Toén was het een jong meisje dat net van school kwam, athans zo leek het. Ze was toen ook een flink stuk zwaarder. Niet dik, maar iemand die goed in haar vel zat. In World heb ik haar een paar keer aangesproken maar gekamerd had ik niet met haar.
    Nu kon ik dat rechtzetten. Zij benaderde mij en stelde voor om ergens te gaan zitten. De doos met alle verleidingstruuken werd opengetrokken : zoentjes geven, complimentjes geven, katachtig doen . Ze is wel een profi geworden ondertussen.
    En toen zei ik dat ik haar kende van in World... Even kreeg ik het beeld van een theateractrice die haar tekst kwijt is...Ook dat ik wist hoe haar werknaam ginds was (Larissa) vond ze onwaarschijnlijk. Ze was effe van haar melk ja. Maar ze werd even snel weer wakker. Ze zei dat ze in World wat probleempjes gehad heeft en dat ze hier beter zat. En ze ging weer on topic : naar de kamer of niet... Ok!

    Toen ze helemaal naakt voor mij stond zag ik dat ze flink afgevallen is sinds 2 jaar, een dieet van veel groentjes gecombineerd met vele fitnessuren wellicht. Maar ze ziet er goed uit : het jonge meisje van weleer is nu een knappe volwassen vrouw geworden. De streken moet je er bij nemen natuurlijk : zoals aangegeven, ze is een profi.
    Tongzoenen was leuk, al had ze vaak de neiging om te bijten. Pijpen heel aardig, lekker diep en daar na kwam ze zelfs ongevraagd wat pussy-sliden, ook leuk voor de verandering...
    Condoom erover, nog wat gel en rijden maar. Zij op mij, ik op haar, ik achter haar. FT staat helaas niet in het optiepakket, dus mocht zij mij klaar rijden.
    Na afloop hebben we nog verder gekeuveld over de clubs in Hessen waar ze het vak geleerd heeft. Kosten : 50 euro, weinig geld voor veel plezier.
    Later zag ik in de club dat ze de erg populair is, de queen van PHG als het ware.
    Laatst gewijzigd door mechelen; 27 oktober 2016 om 17:04

  37. Onderstaande 3 leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (28 oktober 2016),Manureva (27 oktober 2016),Smouse (27 oktober 2016)

  38. #23
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 21:14
    Berichten
    2.082
    Discussies
    130
    Thanks
    4.074
    Thanked
    8.148 in 1.631 posts

    Standaard

    Uit verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/...543#post536543

    Uiteindelijk had ik haar gevonden en gevraagd om ergens te gaan zitten. Ze nam me me naar waar je het trapje afgaat van de lockerruimte en dan direct rechts is zo’n klein gangetje waar een bank staat.
    Daar weer een tijdje zitten knuffelen en kletsen en toen met haar naar de kamer gegaan.
    Ze had wel een goede dag vandaag volgens mij want ze was heel vrolijk en maakte ook veel grapjes. Op de kamer begon ze ook gek te doen maar ik vind dit wel mooi zo’n spontane meid.
    Ik wist niet of ze deed tongzoenen maar dat werd snel genoeg bevestigd, als was dat niet zo hevig als bij bijvoorbeeld Narcissa. Maar het is goed genoeg. Af en toe een beetje gekke bekken trekken onder het zoenen en ze deed nog wat truukjes met haar tong die ik niet na kon doen. Ze ging bovenop mij zitten en ging wat over mijn pik rijden waarna ze hem daarna in haar mond nam. Een lekker langzame blowjob, maar dat was ook wel fijn want mijn pik was een beetje beurs.
    Ik wou hier een rustige sessie van maken en wou echt genieten van deze meid. Ik had niet opgelet hoe laat we naar de kamer waren gegaan ik wist wel ongeveer de tijd. En zij wist het ook niet en gaf een tijd die zeker later was dan de tijd dat we de kamer op gingen. Ik was het wel al van plan maar ik zei we maken er een uur van wat ze niet had verwacht.
    Met neuken ging ze eerst bovenop mij zitten. We begonnen lekker rustig en toen een beetje het gas erop. Ik voelde dat het er bijna aan kwam dus even gestopt en weer wat gaan zoenen en strelen met haar.
    Nu wou ze dat ik bovenop kwam dus zo verder gegaan. Ze wou dat ik dicht tegen haar aankwam liggen dus ze drukte mij helemaal tegen haar aan. Waar ik met mijn gezicht in het kussen lag en alleen haar nek kon zoenen. Toch lekker als zo’n meid je zo vast pakt.
    Daarna zegt ze nu doggy. En ze draait zich om en begint als een hond te blaffen de gek.
    Heerlijk stak ze dat lekkere kontje omhoog en met haar gezicht plat op het kussen. Ik had mijn handen goed om haar heupen zodat ik lekker kon stoten. Ze pakte ineens mijn hand vast en begon mij er toch in te knijpen. En ze was goed aan het kreunen, had ze eerst nog niet gedaan maar nu ging ze echt los.Het tempo werd langzaam opgevoerd waarna we na een tijd op standje porno zaten waar het lekker begon te ketsen. Ik had het niet meer en kwam heerlijk klaar. Ze duwde haar kontje lekker tegen mij aan totdat ik echt helemaal leeg was. Heerlijk!
    Rustig nog even gelegen en het was tijd om te gaan. Super sessie gehad. Maar zoals ik al vaker heb gezegd, ik vind deze meid bloedmooi.
    Wel een klein dingetje, ze heeft niet graag dat je haar in haar gezicht aanraakt. Je mag haar in het hele gezicht zoenen maar aanraken heeft ze liever niet.
    Ze zal er komende week zoals ze zegt een paar dagen niet zijn want een van haar laatste verstandskiezen wordt getrokken.

  39. Onderstaande 4 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (29 januari 2017),Ryuhayabusa (29 januari 2017),Smouse (29 januari 2017),VAZKOR (29 januari 2017)

  40. #24
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    Vandaag @ 10:59
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    Nerea heeft duidelijk last van de haar toegedichte status "queen van PHG" Deze roem is haar naar de kop gestegen als het om prijsstelling gaat. Het zou natuurlijk ook kunnen dat haar roemeense horloge anderhalf maal sneller tikt dan een gemiddeld west europeesch klokkie. Anyway, na aanvankelijk best een leuk uurtje met haar doorgebracht te hebben (zonder de superlatieven van hierboven maar goed dat zal dan eerder aan mij als persoon liggen waarschijnlijk) wilde ze €150 hebben voor 20 minuutjes intimiteit en verder vooral veel slap geouwehoer om het uur vol te maken. Als er nou stevig getongworsteld was en er ongevraagd een wet overtreden werd had ik het misschien nog overwogen. Te meer daar ik voor het afrekenen het idee had dat er meer in het vat zou kunnen zitten. Jammer jammer jammer..... Discussie over de financiële kloof is er overigens nauwelijks geweest. Na een opmerking van mij of ze zeker wist dat het anderhalf uur was nam ze m'n €100 aan en was ze foetsie.

  41. Onderstaande leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 9 oktober 2017)

  42. #25
    Geregistreerd
    30 juli 2017
    Last Online
    2 november 2017 @ 15:05
    Berichten
    90
    Discussies
    8
    Thanks
    146
    Thanked
    88 in 40 posts

    Standaard

    Ze zal er komende week zoals ze zegt een paar dagen niet zijn want een van haar laatste verstandskiezen wordt getrokken
    Ze heeft dus nu overduidelijk haar laatste restje verstand verloren
    Alle gekheid op een stokje. In het begin van mijn carrière als clubbezoeker ben ook ik weleens in dit soort gênante situaties verzeild geraakt. Daar sta je dan te bekvechten met een dame over een paar tientjes. De hele club in rep en roer en de dame in kwestie zit je naderhand slecht te maken bij haar collega's.
    Tip, maak gewoon vooraf duidelijke prijsafspraken dan voorkom je dit geouwehoer achteraf.

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:03.

FKK Artemis 468*60   Babylon 468*60