Weergegeven resultaten: 1 t/m 22 van 22

Discussie: Erika (Hongaarse)

  1. #1
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 11:44
    Berichten
    1.195
    Discussies
    85
    Thanks
    811
    Thanked
    1.678 in 686 posts

    Standaard Erika (Hongaarse)



    Erika (Hongaarse)
    Leeftijd : 22-25 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.55 m - 1.60 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, PMC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, PSE
    Extra info :





  2. Onderstaande leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose ( 5 juli 2017)

  3. #2
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 11:44
    Berichten
    1.195
    Discussies
    85
    Thanks
    811
    Thanked
    1.678 in 686 posts

    Standaard

    Prima sessie gehad met deze mooie meid. De ins en outs kan ik me niet precies meer herinneren maar wel dat het overall goed was.

  4. #3
    Geregistreerd
    22 december 2009
    Last Online
    Vandaag @ 13:28
    Berichten
    709
    Discussies
    26
    Thanks
    1.262
    Thanked
    998 in 335 posts

    Standaard

    Terug in Babylon ?

  5. #4
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    27 april 2024 @ 20:57
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.038
    Thanked
    5.506 in 1.285 posts

    Standaard

    ERIKA (Babylon) - Seks met een droomtype dame
    Bij deze recensie
    Ingekorte versie



    DVP-Catalogus - Een moeder-de-gans type uit Hongarije: die mag dus Jenny onder haar hoede nemen.

    Foto's - Haar haren zijn nu blond geverfd, foto's zijn van jaren geleden.

    01.jpg

    02.jpg

    03b.jpg

    04.jpg

    05b.jpg


    Waar hij haar heeft ontmoet - Achteraan in de bar zag ik haar eerst en ze viel me snel in het oog. Een dame met erg mooie ogen en een zacht vriendelijk gezicht. Ze maakte een kalme zelfbeheerste indruk. Ik had een kort gesprek met haar en beloofde naar haar terug te keren. Later zocht ik ze en vond haar in de Kino terug waar de presales begonnen.

    Bijzonderheden - Haar mooie lichte ogen! Ze is een type dame die ik erg mooi vind. Op de foto's van de site staat ze met zwart haar maar dat is inmiddels geblondeerd. Ze is nog eens gezegend met een erg mooi lichaam en prachtige borsten. Het staat haar goed en ik hield ervan toen ze het los droeg op kamer. Haar service is nog eens erg goed en ze is een moederlijk type. Ze praat graag en ze wist me goed te verleiden. Correcte service en goede afspraken. Dit is al de derde Hongaarse dit jaar en het valt me op dat de ervaringen met hen doorgaans goed tot erg goed zijn. Ik kom ze meer tegen de laatste tijd maar van een 'invasie' is zeker niet te spreken. Met dit soort service als standaard ware dat geen slechte zaak.

    Presales - Eerst in de bar en veel later in de Kino waar we lekker naast elkaar lagen. Leek wel alsof ik weer aan het begin van de wandelcarrière stond want was een beetje nerveus zelfs. Iman sloeg alles met één oog gade vanaf de overkant. Het is een geluk dat dames in Babylon geen superjaloerse ganzen zijn zoals ik in SS lichtjes ondervonden had (Mickey). Ik maakte m'n wensen kenbaar, wat ik geil vond et al en we gingen naar beneden om een kamer te regelen. Daarvoor konden we terug de trappen oplopen.

    Kamer Nr. 1 - De romantische kamer in de bovenverdieping met het rode hartje. Echt een goede kamer met een dame als deze Erika. Ik vind het een van de mooiste in Babylon samen met kamers 2 en 3 wat verder.

    Sessieverloop

    Een heel goede sessie dat bij de top van het jaar behoorde mits een incident dat mijn fout was: weer dat condoom. Ze was bang dat het gescheurd was maar hielp me toch het naar behoren om te doen. Ze heeft ook van die nagels en m'n penis kruipt daar voor weg. Ik werd er behoorlijk over aangesproken. Een moederlijk type is ze op alle gebied: ook de gebiedende wijs. Mits dit incident waren voorspel, vrijage en seks als met een lief vriendinnetje met meer ervaring dan jijzelf. Alsof ik pas begonnen vrijen was en ze me wegwijs maakte, zo voelde ik me zowat.

    Er werd veel gestreeld, gekust (TZ) en ze kon erg mooi en zacht in m'n ogen kijken: een prima dame voor GFE! We spraken nog wat over m'n kamerwensen en ze gaf aan dat ik altijd weer bij haar kon komen, ze had me graag en ziet een herhaling duidelijk zitten. Ik ook maar deze jongen houdt van afwisseling, heel gauw zou het niet gebeuren. Goed, de seks duurde langer, zoals eerder bij Klara.

    Met haar was de seks goed, heel goed maar jammer genoeg was de aarzeling was er altijd aanwezig. Ze was immers nog bang over dat condoom dat wel of niet verkeerd aangebracht is. Ik kwam supergoed klaar maar lang was het orgasme niet blijven voortduren. Ze controleerde onmiddellijk het condoom op gaten, gelukkig was dit niet het geval. Dit euvel belette niet dat we goed konden opschieten. Toen ze gerustgesteld was ging ze snel weer over op naknuffelen-modus.

    Afsluiten - We sloten rustig af en gingen naar beneden. De tijd was op maar ze zei dat alles gewoon op het gemak kon, het bleef kort. Correcte dame en haar damage gegeven voor dat tijdsbestek.

    Aftersales - Af en toe praten, wat verleiden en een vriendelijke vragende blik. Op het einde van het weekend verleidde ze me bijna voor die gevraagde herhaling maar ik moest hard zijn, de tijd was rond en ik moest naar huis.

    Conclusie en score - Een mooie dame met prachtige ogen (vind ik toch) waar een GFE-beer zich thuis bij kan voelen. Ik dacht later nog vaak aan haar terug: ze is een herhaling voor een sessie van 1u wel waard in de toekomst. Wanneer is dan weer de grote vraag. De foto's mogen best vernieuwd, ze ziet er anders uit en beter zelfs.

    Score: 9,0 / 10
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 4 juli 2017 om 22:42
    De zwarte wolf

  6. Onderstaande 8 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 5 juli 2017),fg22 (14 september 2018),goolfy69 ( 7 juli 2017),licky luke (13 november 2017),Manureva ( 8 juli 2017),Mr Bluenose ( 5 juli 2017),Sjeufke ( 4 juli 2017),waterrat ( 6 juli 2017)

  7. #5
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    27 april 2024 @ 20:57
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.038
    Thanked
    5.506 in 1.285 posts

    Standaard

    Erika (Babylon) - GFE Herhaling
    Bij deze recensie


    DVP-Cataloog - Hongaarse engel


    Bijzonderheden

    Voor mij blijven haar ogen het meest opvallende fysieke kenmerk. Ik kan er in verdrinken, ze heeft van die prachtige ietswat geloken blauwe grote ogen waarbij ze van mij de bijnaam 'Engel' mag hebben. De dame is erg charmant en correct. Ik kan er niet bij dat haar draadje niet met meer lovende commentaren gevuld werd na m'n laatste verslag want ze is echt een schatje en een goede gesprekspartner als je Duits optimaal is. Het is zeker dat ze nog sessies met mij mag verwachten, ze is een zekerheid in de club.


    Waar ontmoet?

    Benedenverdieping in "de wachtzaal" tegenover kamer 8.


    Presales

    Ze kwam uit een kamer recht op me af toen ik in de benedenverdieping in een sofa zat te wachten op de terugkeer van Johanna uit kamer 8 links van me. Johanna bleef weg, Erika bleef plakken en naarmate de tijd verstreek werd dat


    Kamer 9 - Benedenverdieping, standaard kamer


    Voorspel & Sex

    Meeste verliep zoals vorige keer: ze is goede verstandige gesprekspartner, goed voorspel met dominantie, knuffelen, vrijen, TZ, neemt de tijd...kortom top dame!

    De seks verliep al beter dan vorige keer toen er wat met het condoom was geknoeid en ze bang was dat die niet goed was. Daar is nu niets van aan en de seks was lang en goed geweest met een top-orgasme tot gevolge. We praten en speelden nog na en liet haar enkele Hongaarse nummers zien waarbij ze me vlotjes kon aanduiden welke echt in het Hongaars gezongen waren en welke niet.


    Afsluiten

    We ruimden rustig af en ze was immer nog correct. Ik hoefde niet te haasten, het bleef een half uur, verzekerde ze me.


    Aftersales

    Ja ze lachte vaak naar me, zwaaide, stal kussen. De volgende morgen bij het ontbijt een laatste knuffel voor ik vertrok naar de wandelstreek (en Finca Erotica)


    Fazit en Score

    Een aanrader die Erika en ze ziet me zeker terug!

    Score: 9,0 / 10
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 10 november 2017 om 16:28
    De zwarte wolf

  8. Onderstaande 7 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (10 november 2017),cheasehead (11 november 2017),dennisw (12 november 2017),Manureva (19 november 2017),Mr Bluenose (10 november 2017),Sjeufke (10 november 2017),swazontneuf (10 november 2017)

  9. #6
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    27 april 2024 @ 20:57
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.038
    Thanked
    5.506 in 1.285 posts

    Standaard

    Erika (Babylon) - Quality time met de engel
    Bij deze recensie


    DVP-Cataloog: #karpatischeBerggeit #angelindisguise


    Bijzonderheden en karakterschets

    Met Erika heb ik al een paar maal een kamertje gedeeld en dat was steeds goed geweest. Haar meest bijzondere eigenschap blijven haar mooie ogen waar je diep in kan kijken, haar mooie lach en haar respectvolle houding. Ze was te vinden in het achterste gedeelte van de barruimte dichtbij de ingang naar de wellness. Deze keer droeg ze haar golvende haren tot de schouders los en zo zie ik haar het liefst met die gouden lokken en die mooie zachte ogen. Ze spreekt overwegend Duits dus in mijn geval was dat soms een barrière om me goed uit te drukken want de GFE zit hier erg goed.

    Ze is respectvol en altijd erg vriendelijk geweest en ook nu drong ze zich niet op en wisselden we beleefdheden uit.


    Presales

    Later kon ik ze weer te pakken krijgen. Ik had wel moeten weten geen uitstel te nemen met die drukte dus ik had nog geluk ze te ontmoeten. We gingen in de kelderverdieping wat bij praten naarmate dat kon. Ik werd erg geil van haar en er werden TZ uitgewisseld: hij was al hard geworden van de eerste seconden dat ze tevoorschijn kwam dus ze moest er zelfs niet aankomen of hij werd nog stijver. Daar was ze verrukt over en lachte hartelijk. Geen fake gedoe hier. We besloten na een 20 minuten een kamer op te zoeken.


    Kamer

    10 in de benedenverdieping.


    Kamersessie

    1) Verwachting bij deze dame en aard van de sessie:
    Een GFE-sessie met een lieve meid waar ik goed mee kan praten en ze kon goed mijn fantasie volvoeren in het verleden. Ook nu weer.

    2) Duur:
    Het half uur werd uitgebreid naar een uur, dit was gewoon te goed en ik stond erg geil voor haar. Ik had voordien wat tijd verloren en kwam al na 5 minuten binnen de tijd in de kamer dus dat was 55'.

    3) Voorspel:
    Het voorspel was schitterend, ze verleidde me goed, we hadden veel TZ, lichamelijk contact en een goede vrijpartij. Tussendoor werd wat gepraat. Ik kon niet genoeg krijgen van haar mooie lichaam, haar mooie lossen haren en het kijken in die prachtige lieve ogen. Ik verkende haar prachtige lichaam weer en waande me weer in het paradijs.

    4) Seks:
    2x seks standjes waarbij ze boven me was en de tweede doggy. Ik kon het rekken, het orgasme uitstellen tot het echt niet meer kon. Met deze dame zou ik wel 10 keer klaar komen zonder problemen. Ze was de eerste van de dag en mijn geilheidsmeter stond hoog. Ik genoot van haar lijf te strelen en haar goed vast te pakken en haar lach te horen.

    5) Naspel:
    Een goed gesprek, naspelen en lachen en haar me laten masseren met haar mooie lichaam. Het eerste naspel was automatisch het voorspel voor de volgende ronde en besloot te verlengen tot een uur. Dit was quality time met een mooie engel. Dit vraagt om een verlenging.

    6) Communicatie en klik:
    Tussendoor en na de seks hadden we goede gesprekken zoals ik dat niet veel heb met andere dames. Ze is zeker intelligent, alleen jammer dat mijn Duits weer zo slecht is en dat merkte ze als ik wat blokkeerde. Het bijzijn bij zo'n mooie dame neemt de woorden van me weg. Dat is altijd al mijn probleem geweest en dat geldt buiten de clubs als een moordende beperking. Mooie dames, vooral nu het zo warm is, zijn een kwelling als ze onbereikbaar en ongenaakbaar zijn. Hier vallen veel grenzen weg en ben ik blij deze dame in mijn armen te kunnen nemen. In haar mooie licht bollende groene ogen kan ik verdrinken, met erg weinig dames heb ik dat. Ik weet dat ik daar een gevoelige plek heb voor zulke ogen dus het wordt oppassen. De klik was erg goed, no doubt.

    7) Ambiance-level / betrokkenheid:
    Een rustige sessie eerder, Erika is geen wilde dame, eerder rustig en kalm van aard bij wie je op je gemak voelt. Een GFE-ervaring met een leuke vriendin en de betrokkenheid was erg goed.

    8) Extra vermeldingen:
    Buiten dat ik het gevoel had dat ik wel nog langer bij haar kon blijven heb ik geen negatieve dingen gemerkt. Ze let op de tijd dus met haar had ik nooit verrassingen. Ik had wel liever gehad dat ze niet meteen schreef op dat blad zonder dat ik er bij was, dat is wel een algemene opmerking in deze club.


    Afhandeling en betaling

    1) Afhandeling tijdsduur: dus 5 à 6 minuten verloren door een drank te halen en naar WC te gaan terwijl ze er al was.

    2) betaling: 100€ + kleine fooi, een zeldzaamheid mijnentwege, vooral nu maar ze verdiende het.


    Aftersales

    Weinig aftersales, de dame had het erg druk. We ontmoeten elkaar en ik nam ze nog eens in m'n armen. Ze is wel iets afstandelijker na de sessie.


    Fazit en Score

    Het is een van de beste sessies met haar (mijn derde geloof ik) en dit uurtje is er eentje dat bij de top zal horen in 2018. De Belgische overwinning en hun derde plaats op 't WK is passend gevierd. Er is geen echt vuurwerk tijdens de sessie, ze is geen wilde dame. GFE was des te meer aanwezig en TZ was voor mij erg goed. Dit was de beste kamer van de dag en schiet door naar de top van 2018 for sure.

    Score: 9,5 / 10



    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 1 augustus 2018 om 20:52
    De zwarte wolf

  10. Onderstaande 6 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Hooker lover1 ( 3 augustus 2018),jansenroy ( 2 augustus 2018),Manureva (24 augustus 2018),Mr Bluenose ( 2 augustus 2018),Schietgraagft ( 2 augustus 2018),Sjeufke ( 1 augustus 2018)

  11. #7
    Geregistreerd
    28 november 2010
    Last Online
    30 december 2023 @ 11:15
    Berichten
    316
    Discussies
    9
    Thanks
    871
    Thanked
    846 in 193 posts

    Standaard

    Afgelopen woensdag "gestrikt" door deze charmante Hongaarse. Een leuke inleidende babbel, waarbij het initiatief van haar uit kwam, resulteerde in een kamergang in de (klimatologisch aangename) gewelven van de Sündenpuhl. Erika is een prettige bedpartner als je van GFE houdt (en daar houdt 69 van). Erika had wat last van een lichamelijk kwaaltje, maar na een uurtje "medische interventie" van "Dr. 69", was die als sneeuw voor de zon verdwenen. After sales is ook dik op orde! Voor de fans van Erika, ze geniet nu van een paar weekjes vakantie in haar thuisland.
    Salutations,

    Swazontneuf

  12. Onderstaande 10 leden hebben swazontneuf bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer ( 5 augustus 2018),cheasehead ( 5 augustus 2018),fg22 (14 september 2018),goolfy69 ( 6 augustus 2018),Hooker lover1 (23 augustus 2018),jansenroy ( 5 augustus 2018),Manureva (24 augustus 2018),Mr Bluenose ( 6 augustus 2018),Schietgraagft ( 6 augustus 2018),Sjeufke ( 5 augustus 2018)

  13. #8
    Geregistreerd
    28 november 2010
    Last Online
    30 december 2023 @ 11:15
    Berichten
    316
    Discussies
    9
    Thanks
    871
    Thanked
    846 in 193 posts

    Standaard

    De vakantie van Erika was een stuk korter dan eerder gemeld, lees "een paar dagen" i.p.v. "een paar weken". Afgelopen zondag was ze in elk geval in de Sündenpuhl aanwezig en werkzaam.
    Salutations,

    Swazontneuf

  14. Onderstaande 6 leden hebben swazontneuf bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (14 augustus 2018),duivenmelker (14 augustus 2018),fg22 (14 september 2018),lampekap (19 augustus 2018),Manureva (24 augustus 2018),Sjeufke (14 augustus 2018)

  15. #9
    Geregistreerd
    30 september 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:43
    Berichten
    1.138
    Discussies
    94
    Thanks
    5.231
    Thanked
    3.529 in 1.001 posts

    Standaard

    Erika, laat in de middag kreeg ik zin om een lekker potje te seksen en ik wilde dit met Erika gaan doen, want zij stond al langer op mijn to-do list.
    Erika is een mooie en hele lieve dame die mijn bloed sneller deed stromen.
    Al knuffelend met haar op de bank gewacht dat er een beschikbare kamer vrijkwam. Op de kamer gingen we verder met knuffelen en TZ en daarna heb ik haar poesje eens met mijn tong verwend.
    Vervolgens lekkere seks met haar gehad. Al met al een zeer hoger GFE-sessie.
    Zeer tevreden van de kamer gegaan en een herhaling zit er zeer zeker in.

  16. Onderstaande 10 leden hebben cheasehead bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (14 september 2018),goolfy69 (24 augustus 2018),Hooker lover1 (23 augustus 2018),jansenroy (23 augustus 2018),Jooploop (23 augustus 2018),Manureva (24 augustus 2018),Mr Bluenose (23 augustus 2018),Schietgraagft (24 augustus 2018),swazontneuf ( 1 september 2018),VAZKOR (23 augustus 2018)

  17. #10
    Geregistreerd
    6 november 2017
    Last Online
    27 december 2019 @ 15:08
    Berichten
    762
    Discussies
    28
    Thanks
    89
    Thanked
    2.369 in 554 posts

    Standaard Erika (Roemeense)



    Erika (Roemeense)
    Leeftijd : 29 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed)
    Haarkleur : Bruin Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.55 m - 1.60 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel : n.v.t.
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PMC, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Aftrekken
    Extra info :





  18. Onderstaande 5 leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (11 september 2018),fg22 (14 september 2018),Manureva (13 september 2018),Mr Bluenose (11 september 2018),waterrat (11 september 2018)

  19. #11
    Geregistreerd
    6 november 2017
    Last Online
    27 december 2019 @ 15:08
    Berichten
    762
    Discussies
    28
    Thanks
    89
    Thanked
    2.369 in 554 posts

    Standaard

    Ik weet dat Dolli altijd nabij de TV achter tussen de bar en de wellness zit en ik had plannen om haar op te zoeken. Ze zat tegenover de TV met Erika. Ik ging naast Erika zitten, want er was geen plaats naast Dolli en begon een gesprek met de dames. Uit het gesprek bleek al snel dat Erika ook niet rookte en dacht dan probeer ik eerst haar wel. Tegen Dolli zei ik dat ik haar later op de avond zou op komen zoeken.

    Met Erika nog leuk even gebabbeld en toen met haar een kamer opgezocht. Ik had wel een goed gevoel met haar en op de vraag hoelang ik met haar wilde, antwoordde ik een uur. Daarna een hele goede kamer met haar gehad. Heerlijk en diep tongzoenen, heerlijk pijpen en haar nog even verwend. Volgens mij is ze zelfs klaargekomen, maar dat kan zij alleen met zekerheid zeggen

    Daarna was het de beurt aan mij, eerst even pijpen en haar daarna in missio genomen en al zoenend kwam ik klaar. Nog even wat nagebabbeld en toen stelde Erika voor om mij een massage te geven. Ze moest wel even massage olie halen en kwam zo terug. Ik realiseerde me opeens dat we al best een lange tijd op de kamer waren en toen ze terug kwam, vroeg ik haar heoveel tijd we nog hadden. Ze gaf aan dat we al 1 uur en 10 minuten op de kamer waren en dat ik dus 1 uur en 30 minuten zou moeten betalen. I kzei dat we dat niet hadden afgesproken. Plotseling sloeg de sfeer om. Erg jammer, omdat de kamer verder erg goed was. Diplomatiek heb ik het probleem verholpen. Ze was er niet blij mee en vertelde me dat ze nooit meer met me op kamer zou gaan. Ik denk dat dat wederzijds is, want aan dit soort praktijken heb ik geen zin. Ik kom er om te relaxen en niet om te dimdammen over 5 of 10 minuten, terwijl ik vooraf met de dame in kwestie een tijd heb afgesproken.

    Ik zeg niet dat Erika een slechte dame is en zeker niet qua service, maar het is blijkbaar wel een dame, waarbij je op de tijd moet letten, anders probeert ze je een oor aan te naaien.

    Overigens weet ik uit betrouwbare bron dat ze gewoon een Roemeense is en niet een Hongaarse, zoals zijzelf en de website doen geloven...


    Goed voor wat betreft haar service, maar haar mentaliteit is twijfelachtig...


    Naam: Erika
    Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits
    Leeftijd: 29
    Haarkleur: Zwart
    Lengte dame: 1,52 mtr
    Postuur/Cupmaat: normaal, 50Kg, maat 34/ B-cup

  20. Onderstaande 9 leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (11 september 2018),cheasehead (11 september 2018),fg22 (14 september 2018),Jooploop (11 september 2018),Manureva (13 september 2018),Mr Bluenose (11 september 2018),Schietgraagft (13 september 2018),Sjeufke (13 september 2018),waterrat (11 september 2018)

  21. #12
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 17:47
    Berichten
    2.062
    Discussies
    111
    Thanks
    84
    Thanked
    2.499 in 1.047 posts

    Standaard

    Citaat Taylor:
    "Ik zeg niet dat Erika een slechte dame is en zeker niet qua service, maar het is blijkbaar wel een dame, waarbij je op de tijd moet letten, anders probeert ze je een oor aan te naaien"

    Ich behaupte, mit etwas Diplomatie und einen netten Lächeln wäre mit Erika bestimmt eine Einigung auf
    1Stunde 15 Minuten sprich 125€ möglich gewesen.

    Ek kom met iets Doplomatie en 'n mooi glimlag sou word met Erika bepaal 'n ooreenkoms op
    1 uur 15 minute sê €125 moontlik.
    En 10 minute nog nie 5 minute.


    vanKees

  22. Onderstaande 2 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (14 september 2018),Manureva (13 september 2018)

  23. #13
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    28 april 2024 @ 16:36
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.553
    Discussies
    57
    Thanks
    5.048
    Thanked
    3.586 in 983 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door azis Bekijk bericht
    Ze gaf aan dat we al 1 uur en 10 minuten op de kamer waren en dat ik dus 1 uur en 30 minuten zou moeten betalen.
    Lijkt me duidelijk. Volgens mij zijn de regels klip en klaar. Je had ook de "scheidsrechter" (theke) kunnen laten bemiddelen. De uitkomst kun je hoogstwaarschijnlijk zelf wel voorspellen. Het is wat mij betreft een ander verhaal als je een dame al veel langer kent, dan is in de minne schikken heel normaal (als de dame aan klantenbinding doet).

    Om vervolgens de mentaliteit ter sprake te stellen van Erika is wat mij betreft best jammer. Misschien volgende keer een wekkertje neenemen?
    Pluk de dag of een bloemetje

  24. Onderstaande 3 leden hebben hasta la pasta bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (14 september 2018),satanic surfer (15 september 2018),swazontneuf (16 september 2018)

  25. #14
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 12:35
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.182
    Discussies
    236
    Thanks
    21.719
    Thanked
    6.345 in 3.014 posts

    Standaard

    Ze haalt wel na nu geschat een uur en een beetje zonder de verlopen tijd te vermelden de massage-olie op
    Voor mij een gevalletje waarbij madam's mentaliteit wel degelijk twijfelachtig te noemen is
    "Dort wo Lust den Tisch deckt,
    schmeckt mir das Essen am besten."

  26. Onderstaande 3 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (14 september 2018),satanic surfer (15 september 2018),vanKees (14 september 2018)

  27. #15
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    28 april 2024 @ 18:31
    Berichten
    4.704
    Discussies
    354
    Thanks
    5.155
    Thanked
    10.161 in 2.567 posts

    Standaard

    Zowel hasta als Eefje hebben natuurlijk een punt en het is zo een beetje een lichtjes heikele situatsie...Ten eerste aangeven dat je een uurtje wil blijven ( had Azis ook aangegeven maximaal een uurtje te willen blijven was het case closed geweest ). Als dat uurtje dan licht uitloopt inclusief een babbeltje ( waarvan de betreffende dame zich opzekers uitermate bewust was, die snollen kijken op horloges tussendoor) en erna nog een massage wordt aangeboden door haar (inclusief outdoors nog ergens olie gaan opduikelen ((dat heeft elke zichzelf respecterende dame bij zich in de clubtas en/of elke deftige club heeft die gratis ter beschikking op elke kamer by the way)) is het toch geen hogere wiskunde dat mejuffer wat extra centjes voor babbelen/massage the easy peacy way wil verdienen. Azis had natuurlijk kunnen/moeten zien dat er iets meer dan een uur verstreken was alvorens mejuffer outdoors "rende" op olie te gaan scoren. Dan sloeg de stemming om bij het besef bij de betalende participant die niet opgezet was met 50E extra en het besef bij de ontvangende particpante die dat easy peacy moneytje zal verdampen als wat het vluchtig oliegedoe. Als zij dan ook de "diplomatieke" oplossing (ik veronderstel 20/25 Euro ofzo) niet wenst in te gaan en betreffende betalende participant als Pissfreier wegzet en hem in z´n gezicht smijt dat ze nooit nog met hem zal kameren kan men twijfelachtig noemen. Of nog ergers of gemoedelijkers, mot men zelf maar weten. Bottom line kan men stellen dat madame een bedenkelijke mentaliteit tijdens het aanbieden vertoonde en nog een triestere mentaliteit na de "diplomatieke" non-overeenkomst. Blacklisten dat mokkel azis als je enig zelfrespect hebt, simpel! Door zulke grabbelzieke lichtekooien ga je je toch niet laten zeggen dat zij nooit nog met je wil kameren, net alsof jij de hoer bent bottom line. Wat een gelal daar joh. Zelve vorige week nog elders 1u15 minuten gekamerd, zonder enige woorden van egal welke zijde 2,5CEenheid betaald en dartelend beider onze wegen verdergegaan die verhip nog aan toe in dezelfde douche uitmondden, zo gaat het ook als een dame niet dom/kortzichtig/klantminded en/of abgestumpt/abgefickt ist. Wat een troela.
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  28. Onderstaande 5 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (15 september 2018),hasta la pasta (15 september 2018),Manureva (23 september 2018),Schietgraagft (17 september 2018),Wentelt Eefje (15 september 2018)

  29. #16
    Geregistreerd
    28 november 2010
    Last Online
    30 december 2023 @ 11:15
    Berichten
    316
    Discussies
    9
    Thanks
    871
    Thanked
    846 in 193 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door azis Bekijk bericht
    Nog even wat nagebabbeld en toen stelde Erika voor om mij een massage te geven. Ze moest wel even massage olie halen en kwam zo terug. Ik realiseerde me opeens dat we al best een lange tijd op de kamer waren en toen ze terug kwam, vroeg ik haar heoveel tijd we nog hadden. Ze gaf aan dat we al 1 uur en 10 minuten op de kamer waren en dat ik dus 1 uur en 30 minuten zou moeten betalen. I kzei dat we dat niet hadden afgesproken. Plotseling sloeg de sfeer om. Erg jammer, omdat de kamer verder erg goed was. Diplomatiek heb ik het probleem verholpen. Ze was er niet blij mee en vertelde me dat ze nooit meer met me op kamer zou gaan. Ik denk dat dat wederzijds is, want aan dit soort praktijken heb ik geen zin. Ik kom er om te relaxen en niet om te dimdammen over 5 of 10 minuten, terwijl ik vooraf met de dame in kwestie een tijd heb afgesproken.

    Ik zeg niet dat Erika een slechte dame is en zeker niet qua service, maar het is blijkbaar wel een dame, waarbij je op de tijd moet letten, anders probeert ze je een oor aan te naaien.
    Amice, als je de tijd zelf niet in de smiezen houdt, tja dan kun je dit verwachten. Om de schuld nu geheel en al in de schoenen van Erika te schuiven, niet echt fair! Zij doet een massage voorstel, dat is haar goede recht, dat had je meteen de kop kunnen indrukken door haar op de afgesproken tijd te wijzen en was er géén issue ontstaan.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door azis Bekijk bericht
    Overigens weet ik uit betrouwbare bron dat ze gewoon een Roemeense is en niet een Hongaarse, zoals zijzelf en de website doen geloven...
    En die betrouwbare bron is zeker een andere DVP of een andere Babylon-ganger . Er is maar één betrouwbare bron en dat is haar paspoort(en) of ID-kaart(en) en die krijgen wij nooit te zien! Bovendien, wel eens van "dubbele nationaliteit" gehoord... Heb ik van een betrouwbare bron
    Salutations,

    Swazontneuf

  30. Onderstaande 8 leden hebben swazontneuf bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (16 september 2018),claudius (16 september 2018),duivenmelker (16 september 2018),Eddy_V (16 september 2018),hasta la pasta (16 september 2018),phoenix (16 september 2018),schoolmeester (16 september 2018),vanKees (17 september 2018)

  31. #17
    Geregistreerd
    6 november 2017
    Last Online
    27 december 2019 @ 15:08
    Berichten
    762
    Discussies
    28
    Thanks
    89
    Thanked
    2.369 in 554 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door swazontneuf Bekijk bericht
    Er is maar één betrouwbare bron en dat is haar paspoort(en) of ID-kaart(en) en die krijgen wij nooit te zien!
    Dat zijn jouw woorden

  32. #18
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 11:42
    Berichten
    9.281
    Discussies
    176
    Thanks
    2.927
    Thanked
    4.106 in 2.255 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door swazontneuf Bekijk bericht
    Bovendien, wel eens van "dubbele nationaliteit" gehoord... Heb ik van een betrouwbare bron
    Je hebt in Roemenie ook nog zoiets als een Hongaarse minderheid.
    En daar zitten mensen bij met een Roemeens paspoort.
    Binnen die minderheid heb je ook nog Hongaren die zich met de Roemeense nationaliteit Hongaars voeen maar je hebt er ook die vinden dat ze, ondanks trots op hun afkomst, Roemeens zijn. En je hebt er die zich gewoon Roemeens voelen.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  33. Onderstaande leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (23 september 2018)

  34. #19
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    27 april 2024 @ 20:57
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.038
    Thanked
    5.506 in 1.285 posts

    Standaard

    Erika (Babylon) - Bad Moment
    Bij deze recensie


    Uiterlijk

    Ze had haar haren weer bijeen gebonden. Ik vind ze aantrekkelijker met de haren los.


    Karakterschets

    Ze bleef vriendelijk, was iets meer pushy dan vorige keer, nooit op een storende manier.


    Presales

    In de kino waar ik plat lag, moe en wars van energie. Ze riep me bij zich en het was een behoorlijk wonder dat ze er leven in kreeg. Ze is dan ook een Engel voor iets want veroorzaken engeltjes geen wonderen? Die blijven helaas niet duren zoals zal blijken.


    Kamer

    Nr. 7 beneden, zoals in de 7de hemel; het was geen garantie.


    Kamersessie

    1) Aard van de sessie:
    Ik verwachtte niks van mezelf, waarom ging ik eigenlijk? Er gebeurde ook niet veel om naar huis te kunnen schrijven, laat staan een hoerenforum...of is dat omgekeerd...

    2) Duur:
    Minder dan 30min...denk ik, iemand wees me erop. Ik heb niet op de tijd gelet, was niet in een mood waar het begrip 'tijd' van wezenlijk belang was. Ik had die zelfs niet opgenomen met de screenshot.

    3) Voorspel:
    Ik kon niks dan in haar armen rusten. Waarom ik überhaupt heb geprobeerd er de actie in te krijgen met het voorspel van gewoonlijk, I don't know, het was gedoemd te mislukken. Heeft niks met onze Erika te maken want ze deed haar best: ik was uitgeblust en dat bleef zo.

    4) Seks en naspel:
    Onhandig, onmogelijk, de kleine jongen was afgeblokt van z'n portie bloed, kwam moeilijk stijf, wat ze ook maar probeerde. Het was zeker geen moment om mij een nieuw standje (lepeltje ofzo) te leren zoals ze probeerde voor te stellen: Ik achter haar, ik op haar, zij boven me, dan weer ik op haar, zelfs doggy, 2x condooms wisselen, het kon niet op. Ewelin moest het eens weten want de ervaring van de dag voordien herhaalde zich hier en het was eens niet in een warme kleine kamer boven met een onbekende dame. Dan weet je dus dat het aan jezelf ligt, zeker nu.

    We deden het dan zo dat ik op haar lag, ze met haar lichaam sensueel bewoog en ik me klaar masturbeerde...en ik kwam, met moeite. Oef, een opluchting. Het was allemaal te geforceerd tot het orgasme toe.

    5) Communicatie en klik:
    Communicatie is stroef door m'n steenkoolduits wie immer. De klik was nu minder: ze begon zich onderhand ook te enerveren aan de onhandige situatie en aan hoe ik begon te wanhopen over mijn onkunde.

    6) Ambiance-level / betrokkenheid:
    Geen grote ambiance nu in tegenstelling tot de vorige maal toen we voor een uur op de kamer bleven. De betrokkenheid blijft wel goed, lichamelijk goed contact, vrijen en kussen, TZ, alles ok. Ik was voldoende opgewonden, het werkte allemaal gewoon tegen.

    8) Extra vermeldingen:
    Deze sessie was een zoveelste blamage voor mijn assertiviteit niet te kunnen weigeren als het duidelijk was dat dit een ramp zou worden, zie de sessie met Ewelin.


    Afhandeling en betaling

    50€ en een kus en de wijze raad verder te rusten. Right, ze moest eens weten.


    Aftersales

    Geen echte aftersales gehad behalve vragen of ik me beter voelde.


    Fazit en Score beleving

    Het had maar beter een rustige sessie moeten blijven, met een massage met happy ending ofzo. Dit was erg, erg slecht aangepakt door mij. Natuurlijk zorgde dit ervoor dat ik weer een extra kamer deed, onvoorzien to save the day. Again.

    Score: **
    De zwarte wolf

  35. Onderstaande 6 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (29 september 2018),ju52 (25 januari 2020),Manureva (30 september 2018),Mr Bluenose (29 september 2018),Schietgraagft ( 1 oktober 2018),Sjeufke (29 september 2018)

  36. #20
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 08:31
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.753
    Discussies
    168
    Thanks
    2.725
    Thanked
    8.048 in 1.583 posts

    Standaard

    Is nu te vinden in FKK Atlanta in Hanau.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  37. Onderstaande 5 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (25 januari 2020),ju52 (25 januari 2020),pret (25 januari 2020),Sjeufke (25 januari 2020),VAZKOR (26 januari 2020)

  38. #21
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:45
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.713
    Discussies
    156
    Thanks
    5.420
    Thanked
    2.985 in 967 posts

    Standaard

    Weer op de GPL.

  39. Onderstaande leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    VAZKOR (10 maart 2020)

  40. #22
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:45
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.713
    Discussies
    156
    Thanks
    5.420
    Thanked
    2.985 in 967 posts

    Standaard

    Wieder da.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:07.

  FKK Artemis 468*60