Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
  1. #1
    Geregistreerd
    22 september 2006
    Last Online
    22 augustus 2023 @ 19:49
    Berichten
    144
    Discussies
    21
    Thanks
    35
    Thanked
    66 in 35 posts

    Daumen hoch Christina (Jasmin (Bulgaarse)

    Een heerlijkheid. heerlijk mooi lachen, heerlijk lippen. zalige tieten, hangen wel maar kan en mag je lekker kneden en zuigen. kutje ....bij mij echt klets nat. zoenen en zoenen en nog eens zoenen....zeker een half uur op de bank voordat ze vroeg....waar wil je me pakken (neuken), hier op de bank op zimmer.
    Zimmer geworden, eerst een goede pijp beurt (kan wel beter maar was ok)
    daarna echt een GFE tijdens neuken....mocht alleen niet in haar klaar komen...jammer.
    Vandaag haar 2 keer mogen beminnen , eerst op de bank en daarna in zimmer
    Laatst gewijzigd door Willem2; 5 juni 2015 om 10:59

  2. Onderstaande leden hebben ggd bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (25 juni 2015)

  3. #2
    Geregistreerd
    22 september 2006
    Last Online
    22 augustus 2023 @ 19:49
    Berichten
    144
    Discussies
    21
    Thanks
    35
    Thanked
    66 in 35 posts

    Standaard

    Ze is heel sexy en wil me steeds weer pakken....maar ze staat even in de wacht....maar zal niet lang meer duren voordat ik voor de bijl gaaaaa

  4. #3
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Niet dat het veel uitmaakt, maar Jasmin is Bulgaarse.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  5. #4
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:58
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.745 in 2.240 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    Niet dat het veel uitmaakt, maar Jasmin is Bulgaarse.
    En zeer goed op de kamer,geil koppie ook.

  6. #5
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Geil koppie, stralende glimlach, lekker gek in het hoofd. Jammer genoeg wel absoluut geen KP-figuurtje.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  7. #6
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Blijkbaar heb ik nooit recensies geschreven over mijn kamergangen met Yasmin, dus bij deze.

    Tijdens onze eerste ontmoeting heb ik direct 3 keer met haar gekamerd.

    Yasmin is 20 jaar jong, heeft een heel mooi gezicht met geile ogen en heeft halflang lichtbruin haar. Ze is zo’n 1,60m groot, heeft een voller figuur, een lekkere kont en een paar hele dikke tieten (E, F?). Yasmin heeft een tattoo op een onderarm.

    Pre-salen met Yasmin was telkens een genot. Ze nam steeds ruimschoots de tijd en 2 van de 3 keer moest ik zelf aangeven dat ik op kamer wou gaan.

    De kamergangen waren een feest: zalig pijpen waarbij Yasmin je lekker aankijkt met haar geile ogen. Veel intimiteit. Neuken in vele posities en snelheden. De 3 kamergangen hebben me 2 orgasmes opgeleverd, maar wat veel belangrijker was: enorm veel uitstekende seks.

    Toppertje!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  8. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    potentebeer (29 december 2015)

  9. #7
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Midden verleden jaar ben ik in Freude op Yasmin haar grote boezem gebotst. Deze Bulgaarse is qua figuur eigenlijk niet echt mijn ding, maar haar guitige kopje, stralende ogen en enthousiaste uitstraling maakten dat ik toch al snel eens met haar op kamer belandde.

    Er was een seksuele klik, de eerste kamergang was een feest en er volgden op korte termijn dan ook een dozijn herhalingen. Alle kamergangen haalden een uitstekend niveau, maar er was 1 nadeel: Yasmin begon na een tijdje serieus claimgedrag te vertonen. Ik mocht uiteindelijk zelfs niet meer naar een andere meid kijken.

    Gevolg: ik heb het hazenpad gekozen en ben dik 4 maanden niet meer naar Freude geweest. Tot een tijdje terug, toen het plots toch weer kriebelde en ik het stuur van mijn bolide richting Bochum dirigeerde.

    Ik betrad, na een lange rit, Freude, toverde me na betaling van 30 euries om tot ijsbeer en installeerde me in het lichtjes veranderde Freude in 1 van de zeteltjes.

    Hmmm. Geen Yasmin te bespeuren. Zou ze niet werken en zou ik dus vrije baan hebben om onbezorgd andere Roebul te neuken?

    De droom… hij spatte na nog geen 5 minuten uiteen. Yasmin wandelde plots de centrale ruimte binnen, wierp zich als een stormram op me en overlaadde me enerzijds met verwensingen (waarom was ik zo lang weggebleven!!??) en anderzijds met enkele van de lekkerste tongzoenen die ik de voorbije jaren in een club heb gekregen.

    Me de uitstekende kamergangen in 2015 nog vlot voor de geest halend, deed ik geen enkele moeite om Yasmin te weerstaan en na een uiterst lange presale zouden we op kamer belanden voor een 2 uur durende stomende sessie: tongzoenen, pijpen, beffen, pussysliden, zacht neuken, hard neuken, knuffelen, in elkaars ogen verzinken... Het was er allemaal. Gevolg: 2 orgasmes die vanuit mijne kleine teen kwamen!

    Na de kamergang hebben we in de bar nog een klein uurtje na geknuffeld (wat verleden jaar in Freude btw niet mogelijk was) en uiteindelijk heb ik de club super tevreden verlaten, amper 180€ armer (30€ inkom + 150€ voor dik 2 uur kameren) armer en een absolute topervaring rijker.


    Niet veel later ben ik nog eens teruggekeerd naar Freude en heb ik nog tweemaal met Yasmin gekamerd, 1 keer een uurtje, 1 keer opnieuw dik 2 uur. Weerom uitstekende kamergangen, maar tijdens de pre-, tussen- en aftersales begon Yasmin haar claimgedrag terug op te duiken...

    Hoe graag ik Yasmin ook heb en hoe goed de seks met haar ook is, in claimgedrag in een club heb ik geen zin (meer) in, dus deze Bulgaarse furie zal het nu weer enkele maanden zonder mij moeten stellen. Tot... ik weer zin krijg in +++ tongzoenen, een leuk koppie en een paar hele dikke memmen. Dan ziet ze mij uiteraard weer terug voor enkele stomende kamergangen.

    Yasmin: tot later!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  10. Onderstaande 6 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    biged (25 februari 2016),Cat (25 februari 2016),Eddy_V (26 februari 2016),Nedlovefkk (25 februari 2016),pret (25 februari 2016),Smouse (26 februari 2016)

  11. #8
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Jasmin heeft vandaag het vliegtuig naar Bulgarije genomen. Ze weet nog niet wanneer ze terugkomt.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  12. #9
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    ==> LuderLounge (Quelle: FC)
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  13. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Bergtester ( 8 februari 2018)

  14. #10
    Geregistreerd
    26 juli 2017
    Last Online
    20 februari 2024 @ 05:12
    Berichten
    183
    Discussies
    12
    Thanks
    734
    Thanked
    850 in 158 posts

    Standaard

    Jasmin ==> Christina

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:51.

Diamond 468*60   FKK Artemis 468*60