Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Janina (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    22 september 2006
    Last Online
    22 augustus 2023 @ 19:49
    Berichten
    144
    Discussies
    21
    Thanks
    35
    Thanked
    66 in 35 posts

    Daumen runter Janina (Roemeense)

    Op ander forums als heel goed bestempeld....ik vind het niks
    zoenen, gaat
    pijpen gaat
    neuken, je kon er haast niet in.....volgens mij had ze een sponsje in ongesteld dus!! ik vroeg nog...doet het pijn? nee hoor lekker zei ze...jaja!!
    Voor mij niet meer......

  2. #2
    Geregistreerd
    30 juni 2016
    Last Online
    22 juni 2018 @ 11:54
    Berichten
    26
    Discussies
    0
    Thanks
    4
    Thanked
    115 in 18 posts

    Rotes Gesicht

    janina-003.jpgjanina-005.jpgjanina-008.jpg

    Ik neem aan dat het gaat om bovenstaande Janina?

    Janina is 22 jaar oud, heeft een mooi natuurlijk lichaam met mooie, ronde borsten en zwart lang haar. Tattoo's heeft ze volgens mij niet, wel heeft ze een neuspiercing (klein knopje). Janina spreekt relatief goed Duits en je kan prima met haar converseren, al wil ze soms wel snel naar de kamer gaan. Tongzoenen op de bank doet ze zeer uitgebreid, rustig en diep. Ze zoent veel beter dan andere jonge collega's in Freude 39, zoals Bonny of Alexandra. Daarnaast geeft ze een prima oraal voorspel op de bank als je hier om vraagt.

    De eerste keer dat ik met Janina naar de kamer ging had ik al meerdere kamers gehad (en ook meerdere kamers de dagen daarvoor) en eigenlijk had mijn grote vriend niet zo heel veel zin meer. Janina wilde hier niets van weten en bleef pijpen, aan mijn ballen likken, aftrekken en mijn lichaam strelen, om vervolgens over te gaan op neuken. Dit wilde niet echt lukken en na 10 minuten gaf ik aan dat haar service prima was, maar dat we beter konden stoppen want ik was op. Janina keek mij teleurgesteld aan en zei dat ik rustig moest blijven, mij moest ontspannen en ze zou mij laten genieten. Ze nam mijn lul weer in haar mond en heel rustig en met veel tongwerk deed ze haar best en langzaam maar zeker kreeg mijn grote vriend er toch weer zin in. Snel weer terug in het kutje van Janina en in missionaris kwam ik dan toch heerlijk klaar in haar. We hebben na ruim een half uur de kamer verlaten en Janina vroeg toch maar 30 euro voor de afgesproken 20 minuten. Ik was uitermate verrast door haar goede service, doorzettingsvermogen en eerlijkheid over de prijs en heb uiteraard netjes 50 euro afgerekend.

    Het volgende bezoek heb ik gelijk Janina weer gekamerd en nog wel vaker in de tijd daarna. Altijd heb ik een prima tot uitstekende service van haar gehad.
    Momenteel zit Janina trouwens in FKK Arabella in Wattenscheid, omdat Freude 39 gesloten is. Ik vond haar houding in Arabella wel wat mat en neutraal en voor het eerst was haar service ook wat meer plichtmatig, al heeft ze mij toch weer een uitstekend hoogtepunt gegeven.

  3. Onderstaande 2 leden hebben Starscream bedankt voor deze bijdrage:

    irlando (26 oktober 2018),pret ( 1 juli 2016)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:19.

Diamond 468*60   Living Room 468*60