Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 137
  1. #51
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Gisteren @ 20:49
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.515
    Discussies
    121
    Thanks
    5.912
    Thanked
    5.007 in 2.165 posts

    Standaard

    De evilwitch is back......dat wordt uitkijken woensdag

  2. Onderstaande leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (13 november 2016)

  3. #52
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 16:54
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.744 in 2.239 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JonnyFontane Bekijk bericht
    De evilwitch is back......dat wordt uitkijken woensdag
    Nee hoor, ik zal wel als Wingman fungeren woensdag !

  4. Onderstaande leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane (14 november 2016)

  5. #53
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Gisteren @ 20:49
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.515
    Discussies
    121
    Thanks
    5.912
    Thanked
    5.007 in 2.165 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Nee hoor, ik zal wel als Wingman fungeren woensdag !
    Komt goed.....

  6. #54
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Gisteren @ 20:49
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.515
    Discussies
    121
    Thanks
    5.912
    Thanked
    5.007 in 2.165 posts

    Standaard

    Gisteren met the witch gekamerd.....
    Het was weer top, achteraf nog een leuk gesprek met haar gehad.
    Blijft een toppertje

  7. Onderstaande leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (22 november 2016)

  8. #55
    Geregistreerd
    12 januari 2016
    Last Online
    28 februari 2024 @ 13:56
    Berichten
    72
    Discussies
    2
    Thanks
    43
    Thanked
    42 in 14 posts

    Standaard

    Net alle verhaaltjes ff doorgelezen en genoten van jullie proza. Snel weer keertje naar YY. Werkt Elvira iedere dag?

  9. #56
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Als Elvira er is dan is ze meestal 6 van de 7 dagen wel aanwezig. Begin van de week wil ze nog wel eens een dagje vrijaf nemen. Meestal is ze dan een maand tot 2 maanden aanwezig. En gaat dan een weekje naar huis toe. Maar daar zit geen regelmaat in.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  10. Onderstaande leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (22 november 2016)

  11. #57
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:28
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.667
    Discussies
    44
    Thanks
    4.671
    Thanked
    6.004 in 1.367 posts

    Standaard

    Ze is weer terug. En hoe.
    Ze straalt, is vrolijk en brengt weer sfeer in de club.
    Heeft wat rond gezwerfd in Duitsland en komt tot de conclusie, there is no place like home.
    Is een paar kilootjes afgevallen en ziet er fantastisch uit.

  12. Onderstaande 8 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (24 februari 2017),cheasehead (24 februari 2017),JonnyFontane (24 februari 2017),Jooploop (25 februari 2017),Manureva (25 februari 2017),Nulnulzeseneenhalf (24 februari 2017),Rickertje (24 februari 2017),rob45 (24 februari 2017)

  13. #58
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yylover Bekijk bericht
    Ze is weer terug. En hoe.
    Ze straalt, is vrolijk en brengt weer sfeer in de club.
    Heeft wat rond gezwerfd in Duitsland en komt tot de conclusie, there is no place like home.
    Is een paar kilootjes afgevallen en ziet er fantastisch uit.
    Doe haar de groeten. Zeg dat ik spijt heb van alles wat ik fout gedaan heb. Maar het zal nog wel een paar weekjes duren voordat ik zelf weer eens ga. Ben nog niet helemaal hersteld van mijn "Onhandigheidje".
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  14. #59
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:28
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.667
    Discussies
    44
    Thanks
    4.671
    Thanked
    6.004 in 1.367 posts

    Standaard

    Heb ik uiteraard al gedaan. Being a nice guy, krijg je de groeten terug. Ik bedoel natuurlijk dat jij de nice guy bent

  15. #60
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Gisteren @ 20:49
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.515
    Discussies
    121
    Thanks
    5.912
    Thanked
    5.007 in 2.165 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yylover Bekijk bericht
    Heb ik uiteraard al gedaan. Being a nice guy, krijg je de groeten terug. Ik bedoel natuurlijk dat jij de nice guy bent
    Doe haar ook maar de groeten.......Ik heb haar laatst nog gezien bij PHG...
    Blijft een geweldige meid

  16. #61
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yylover Bekijk bericht
    Heb ik uiteraard al gedaan. Being a nice guy, krijg je de groeten terug. Ik bedoel natuurlijk dat jij de nice guy bent
    Van jou kan ik dat geloven, van haar zeer zeker niet.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  17. #62
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:28
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.667
    Discussies
    44
    Thanks
    4.671
    Thanked
    6.004 in 1.367 posts

    Böse

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    Van jou kan ik dat geloven, van haar zeer zeker niet.
    Ze gaf mij een blik die niet veel goeds voorspelt voor jouw huidige blessure 😆

  18. Onderstaande 3 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (25 februari 2017),Manureva (25 februari 2017),Nulnulzeseneenhalf (24 februari 2017)

  19. #63
    Geregistreerd
    30 september 2013
    Last Online
    Gisteren @ 15:51
    Berichten
    1.138
    Discussies
    94
    Thanks
    5.231
    Thanked
    3.529 in 1.001 posts

    Standaard

    Even wat gedronken en wat vlees gekeurd maar eigenlijk stond mijn eerste kamertje al vast met de boze heks Elvira. Ik had haar een tijdje geleden beloofd dat ik met haar zou gaan maar eigenlijk had ik deze belofte nooit waargemaakt en toen ik het wilde doen toen was mevrouw verdwenen want ze had haar bezem uit de kast gehaald en had een tour de Germany gemaakt. Uiteindelijk is ze weer met bezemsteel en al terug in de ketsteling beland want there was no place like home waren haar woorden.

    Eenmaal op de kamer aangekomen in het nieuwe gedeelte deden we de ontdekking dat er een knopje langs het bed in de muur zat. We moesten er allebei hard om lachen want wat was het voor een knopje misschien wel roomservice ofzo , of als je bezig was en je had eventueel nog interesse in een trio met een sterk gespierde man kortom we hadden een hoop lol over een knopje.
    Maar goed toen begon het echte werk en ze pakte haar toverstokje en riep wat gekke woorden en wijste met haar stokje richting mij stokje en plotseling werd hij zo hard als beton.
    Waarop Elvira met haar mondje mijn stokje ging verwennen. Mmmm wat kan ze dit toch goed zeg ze is niet voor niet de BJ Queen. Nog een paar keer deepthroat en je voelde lichtje haar tandjes.
    Ik stond bijna opspringen en vroeg haar of ze er een rubbertje om kon toveren zodat we een wipje konden maken. Eerst parkeerde zij zich boven op mij en deed even een verdwijn trucje met mij stokje ik zag hem en toen zag ik hem niet meer en toen weer wel en toen weer niet enz… daarna missio en vervolgens doggy waarbij ik het rubbertje heerlijk volspoot met een kleverige substantie en de boze heks wilde het hebben zodat ze dit kon gaan gebruiken voor één van haar toverdrankjes.
    Daarna heb ik haar netjes wat centjes overhandigd voor haar bewezen diensten.

  20. Onderstaande 6 leden hebben cheasehead bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 8 maart 2017),JonnyFontane ( 7 maart 2017),Jooploop ( 6 maart 2017),mynasch ( 7 maart 2017),sti6 ( 6 maart 2017),yylover ( 6 maart 2017)

  21. #64
    Geregistreerd
    29 maart 2016
    Last Online
    30 juli 2018 @ 14:29
    Berichten
    155
    Discussies
    4
    Thanks
    262
    Thanked
    246 in 90 posts

    Standaard

    Vandaag voor het eerst met deze dame op de kamer geweest en er geen minuut spijt van gehad
    Ik was vandaag vroeg bij YY en na een hapje en drankje en even in de wellness spotte elvira had deze vorige week tijdens de party ook gespot en enkel van mijn mede beren spraken zeer lovend over haar dus had ik ze op mijn te do lijst gezet om een volgende keer met haar op kamer te gaan
    Ze was dus al vroeg aanwezig en ging me deze kans niet laten ontglippen
    Na haar al er paar blikken toegeworpen werden deze met een mooi glimlach beantwoord maar dan zelf kom ze niet jager
    Dusik mijn stoute schoenen aan gedaan en op haar afgestapt
    Na een zeer korte introductie van het uitwissel van onze namen bleek dat ze me te vorige week ook al gespot heeft bij de party en me de mede beren en vroeg me wat deze over haar verteld hebben maar heb haar verteld dat ik tot geheim houding gebonde was dus verdere introductie opgeschort en naar de kamer afgereisd
    Haar pijpe thechniek is bijzonder je moet het geprobeerd hebben om het te verstaan
    Verder afgerond met verschillende standjes het was super
    Maar een probleem hoe kan de volgende kamer even goed zijn of nog beter het is nog maar de eerste kamer van de dag en al zo een top kamer gehad
    Maar ik hebben mijn volgende target al gespot Nikki the roze uitvoering

    Nog enkele dienst mededelingen elvira blijft tot volgende week maandag dinsdag is haar verjaardag en ze kom pas na 1 april terug ze gaat afwachten wat er nog gaat gebeuren in verband met de sluiting van YY er gaat het gereucht onder de dames dat dit voor in het kort zou zijn
    Ik heb haar verteld dat ik denk dat dit niet gaat gebeuren

    Sti6

  22. Onderstaande 6 leden hebben sti6 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 8 maart 2017),Bluebear ( 8 maart 2017),cheasehead ( 8 maart 2017),Jooploop ( 8 maart 2017),Manureva (11 maart 2017),yylover ( 8 maart 2017)

  23. #65
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:28
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.667
    Discussies
    44
    Thanks
    4.671
    Thanked
    6.004 in 1.367 posts

    Standaard

    Na een mooi zonnige start van mijn eerste YY dag sinds 5 weken, eerst een aangename kennismaking gehad met Mynasch.
    Elvira kwam zich ook even melden, en eigenlijk was toen al snel de beslissing gemaakt om met haar mijn eerste kamer te delen.
    En zoals al vaker met haar, er hoeven geen voorkeuren vooraf besproken te worden, ze weet precies wat ik graag wil.
    Ruim 50 minuten heeft ze mij met haar heerlijke blowjob net tegen de grens aangehouden, en uiteindelijk afgerond met een 69.
    Moet wel bekennen dat we tussendoor een rookpauze hadden ingelast.
    En omdat ik weet dat ze dit forum minutieus in de gaten houd, en ik graag mijn volgend bezoek wil overleven, Elvira, it was a smoothless BJ !
    BTW, ik weet nu alle details over 006,5 geheimzinnige blessure.

  24. Onderstaande 7 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 4 april 2017),cheasehead ( 5 april 2017),firstme ( 5 april 2017),Jooploop ( 5 april 2017),Nulnulzeseneenhalf ( 5 april 2017),Sjeufke ( 4 april 2017),sti6 ( 4 april 2017)

  25. #66
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Zondag jongstleden was ik voor de zoveelste keer weer in YY. Als ik binnenkom kleed ik me om en loop langs de bar naar de wellness om in beiden een korte blik te werpen om een eerste indruk te krijgen wat betreft bezoekers. Als het weer enigzins redelijk is, loop ik buitenom om dan door de bar naar het restaurant te lopen, altijd eerst effe wat eten. Buiten zag ik haar zitten en hoewel ze met haar gezicht naar het zwembad zat had ze mij ook al gezien. Een hans ging omhoog ten teken dat ze mij wilde begroeten, of wilde dat ik mij bij haar ging melden. Ik heb er een korte kus op gedrukt en ben door gelopen naar het restaurant. De straf komt later wel.
    Op mijn gemak wat gegeten en toen ik door de bar wilde lopen om mijn eigen te verlossen van een hele week stof, kwam ze net van buiten naar binnen gewandeld. Een warme knuffel was mijn deel. Ik zeg nog tegen haar dat ze best wel warm was, waarop ze zei dat dat door de zon kwam. Ik heb nog gezegd dat ik het jammer vond dat ze niet warm werd van mij. Na nog wat hatelijkheden gewisseld te hebben ben ik door gelopen naar de douche. Toen ik daaronder stond kwam ze het "ettertje" uithangen. Je weet wel: opmerkingen maken die mij tot meer spoed moesten manen. Op haar horloge wijzen dat het wel lang duurt. De bewegingen nadoen die ik ook deed. En ik ging natuurlijk alles steeds langzamer doen. Toen het leuke eraf was, is ze weer terug naar de bar gegaan, want ze weet dat ik haar dan toch kom zoeken.
    Toen ik klaar was met douchen mijn eigen op m'n gemak af gedroogd. Iets wat mij altijd veel tijd kost. Vervolgens liep ik op mijn gemak de bar in. Aan de andere kant zat ze met iemand te praten. Daar ik niet van het soort ben dat zich ongegeneerd mengt in private gesprekken, en ik ook niet het gekrenkte slachtoffer wil uithangen, ben ik een eindje daarvandaan maar op een kruk gaan zitten. Althans dat wilde ik doen. Ze had mij al gezien en nog voordat ik zat of een drankje voor mijn eigen had besteld wees ze al op de kruk naast haar. Daar aangekomen bleek ze ook al voor mij besteld te hebben. Ze wees op het feit dat haar glas al half leeg was. Heb ik tegelijk met die van jou besteld zei ze. Ik zeg: dan zul je wel dorst hebben. Welnee, zegt ze, jij bent gewoon langzaam.
    Afijn, nadat we allebei ons glas leeg hadden zijn we naar de receptie gelopen om een sleutel te halen. Onderweg nog wat dollen wat er toe leidde dat we niet helemaal op een normale manier aan kwamen. Toen de receptioniste van dienst ons zag klapte ze bijna dubbel van het lachen. Maar er was al wachttijd. 'S middags om kwart over 2. Nog nooit meegemaakt. Komt ook een beetje omdat die nieuwe kamers dan nog niet in gebruik zijn. Dus hebben we maar een paar minuutjes op de bank plaats genomen, en we waren niet de enige. Maar dan mochten we toch naar een kamer toe.
    Daar aangekomen de gebruikelijke handelingen verricht om in beginpositie op bed te komen. We zitten elkaar vaak een beetje te treiteren, ook op die momenten dat er bepaalde edele delen van de ene tussen bijvoorbeeld scherpe delen van de andere zitten, kunnen we het niet laten om weer eens een steekje te proberen. Na de zware arbeid liggen we altijd nog wat uit te rusten, zij met een sigaret in de hand.

    Ik denk dat ik al een keer of 30-35 met haar naar de kamer ben geweest. Velen zullen haar straal voorbij lopen omdat ze niet aan zoenen doet, maar ik vind dat geen probleem. Tuurlijk vind ik het leuk om met iemand speeksel uit te wisselen, maar ik heb veel liever lol met een dame zonder te zoenen dan dat ik moet zoenen met een dame die er geen lol in heeft. En ik denk dus dat er ook nog vele zullen volgen. Hoewel ik tegenover haar stijf vol houd dat ik haar niet gemist heb toen ze een paar maanden door Duitsland zwierf op zoek naar een andere club, heb ik dat toch wel gedaan. Ik heb niet de moeite genomen om met de weinige info die er was over vermeende verblijfplaatsen aan de slag te geen, maar heb daar wel aan gedacht. Op zich vond ik deze onthoudingsperoide wel goed.

    Elvira is een dame die al veel heeft meegemaakt in haar leven. Zonder dat ze daar veel over vertelt, kun je tussen de regels door wel opmaken dat ze al wat rotzooi heeft gehad. Ze is daardoor gevormd, maar zeker niet misvormd. Ze kan soms wat cynisch overkomen, maar dat is gewoon een van de manieren om je staande te houden in deze wereld. Ze kan veel hebben, is niet bang voor een stootje, maar als je het verbruid hebt bij haar is het niet onverstandig om afstand te houden.

    Ik beoefen deze hobby al een jaar of 15, en ik heb dus ook al veel dames leren kennen. Het heeft niet zo heel lang geduurd voordat ik ontdekte dat elke keer een andere dame zoeken niet mijn ding is. Probleem is alleen dat ik vaak ontdekte na een paar keer dat er wat "miste". Zij is een van de weinige dames die de grens van 5 maal over gegaan zijn. Zonder dat ik het idee heb dat ik het doe om van een kwakkie af te komen. Een van die dames waarbij je je afvraagt: another time, another place? Deze dame heeft een plekje in mijn hart veroverd, wat er ook gebeurt, ik zal nog vele jaren aan haar blijven denken. Hopelijk ook als ik later dement aan het worden ben.

    Ik kan natuurlijk hier vragen om dit allemaal niet door te brieven aan haar. Maar gezien het feit dat ongeveer eenmaal per week iemand voor haar staat met de vraag of opmerking: are you Elvira? I read about you on the forum. Dan heeft dat helemaal geen zin. Daar zijn er genoeg van die alle ranzige details doorvertellen in de hoop een grotere "Touch of Elvira" te krijgen.

    Voor de Willem2' s van deze site, U mag die alarmbellen weer uitzetten. Er zit nog lang geen Donaldus2 story in de pen. Er zijn nog veel te veel punten die niet kloppen, zeker ook aan haar kant.

    Ik heb heel hard geprobeerd om niet te vertellen dat de heer Patjax overal aan het vreemd gaan is omdat hij schrik heeft dat hij de volgende keer bijna een hele dag aan haar grillen onderworpen moet worden.

    Ik denk dat ik de komende week eens iets ga zoeken in de kleur purple, als verlaat verjaardagscadeautje. Mocht er wat fout of verkeerd overkomen dan kan ik daar een heleboel mee goed maken. En anders is het uur U eindelijk aangebroken.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  26. Onderstaande 3 leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane ( 6 april 2017),Patjax ( 6 april 2017),yylover ( 7 april 2017)

  27. #67
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Ik heb heel hard geprobeerd om niet te vertellen dat de heer Patjax overal aan het vreemd gaan is omdat hij schrik heeft dat hij de volgende keer bijna een hele dag aan haar grillen onderworpen moet worden
    Soms heb ik het idee dat zij eerder weet wat ik uitspook als dat ik het zelf weet.

    Verder kan ik niks meer dan bovenstaande uiteenzetting van de zeer gewaarde heer Nulnulzesenhalf te beamen.
    Dames komen, dames gaan, maar Elvira zie ik altijd staan. Er is geen dame waarmee ik zoveel gekkigheid heb uitgehaald als Elvira. Als we weer eens het randje van het toelaatbare opzoeken geven we elkaar de schuld. Onze weddenschappen zijn inmiddels legendarisch.
    Hoewel ze haar rol als "boze heks" met verve vervuld ken ik geen dame die eerlijker of meer oprecht is als Elvira. We kameren beduidend minder als voorheen, maar toch heeft dat niets veranderd. In clubverband is ze mijn BFF. Een pareltje als persoon en een pareltje binnen YY. Dat we nog lang van haar kenmerkende bulderende lach mogen genieten voordat ze haar bezemsteel definief opbergt.

  28. Onderstaande 4 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    De Shyman ( 6 april 2017),Giodude ( 3 maart 2020),JonnyFontane ( 6 april 2017),Pierke69 ( 6 november 2020)

  29. #68
    Geregistreerd
    28 oktober 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 18:47
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    444
    Discussies
    35
    Thanks
    746
    Thanked
    1.359 in 304 posts

    Standaard

    Voordat Elvira iedereen gaat vertellen dat De Shyman haar onherstelbaar heeft beschadigd: (het is waar)
    Tijdens ons gezellig samenzijn op de kamer werden er wederzijds wat bijtbewegingen gemaakt. Helaas zat op het moment dat De Shyman zijn kaken sloot er net een stukje linkerborst van Elvira in de gevarenzone. De schrik bij De Shyman was groter dan die bij Elvira. Het zorgde ervoor dat de zorgvuldig opgebouwde spanning in de onderbuikregio bij De Shyman geheel teniet werd gedaan........ Elvira zegt dat ze me heeft vergeven. Ik mag het hopen.
    Als je meer geeft.....................krijg je vaak ook meer terug

  30. #69
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Helemaal vergeten te vertellen. Elvira beloofde de volgende keer hete wax mee te brengen. Ze vind het tijd dat er geschoren gaat worden. Toen ik zei dat ik de volgende keer naar een andere club wilde gaan, en een rijtje van net over de grens op noemde, noemde zij ook een rijtje op. Als zij hoorde dat ik daar zou zijn, dan zou ze zo maar eens op bezoek kunnen komen.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  31. Onderstaande leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke ( 7 april 2017)

  32. #70
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Het monster van Loch Ness heeft het weer overleefd.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  33. #71
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    Het monster van Loch Ness heeft het weer overleefd.
    Nu kan ik even niet meer volgen???
    Deze dame heeft zoveel aanbidders en aangezien ik er enkele van ken weet ik dat er meerdere monsters onder hun zijn...
    Welke wordt nu bedoeld?

  34. #72
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Das Bekijk bericht
    Nu kan ik even niet meer volgen???
    Deze dame heeft zoveel aanbidders en aangezien ik er enkele van ken weet ik dat er meerdere monsters onder hun zijn...
    Welke wordt nu bedoeld?
    Daar kan ik eigenlijk maar één goed antwoord op geven: ga het persoonlijk aan haar vragen. Alleen dan weet je zeker dat je niet voor gelogen wordt.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  35. #73
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Dienstmededeling.

    Dame is nog aanwezig tot en met 15-7. Daarna heeft ze vakantie. Terugkeer is nog niet helemaal duidelijk wanneer.
    Op de party woensdag as is ze waarschijnlijk niet aanwezig.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  36. Onderstaande leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead ( 3 juli 2017)

  37. #74
    Geregistreerd
    3 oktober 2015
    Last Online
    30 april 2023 @ 19:20
    Berichten
    62
    Discussies
    0
    Thanks
    15
    Thanked
    85 in 28 posts

    Standaard

    Voor de liefhebber! Elvira is back.... Gezien in GT en in topvorm!

  38. Onderstaande 4 leden hebben cula bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (13 november 2017),Jooploop (12 november 2017),sti6 (13 november 2017),yylover (13 november 2017)

  39. #75
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    De boze heks heeft idd haar bezemsteel weer opgepakt en fladdert rond in GT zoals hierboven al gemeld.

    Topic kan dus naar GT worden verplaatst.

  40. Onderstaande 3 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (19 november 2017),Giodude ( 3 maart 2020),Pierke69 ( 6 november 2020)

 

 
Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:21.

Living Room 468*60