Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 137
  1. #26
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yylover Bekijk bericht
    Zojuist vernomen dat zij is kicked out. Reden onduidelijk
    Naar wat ik gisteren van een dame te horen kreeg is zij YY uitgezet vanwege grof en beledigend taalgebruik tov het management nadat ze op kantoor moest komen nadat een conflict tussen haar en een ijsbeer uit de hand was gelopen. Of dit daadwerkelijk de ware reden is blijft natuurlijk de vraag. Zal waarschijnlijk de spreekwoordelijke druppel zijn geweest. Lijkt mij sterk dat iemand naar aanleiding van één "emotionele" uitbarsting moet vertrekken.

  2. Onderstaande 4 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude ( 6 maart 2020),laplagne ( 7 mei 2016),Pierke69 ( 6 november 2020),yylover ( 7 mei 2016)

  3. #27
    Geregistreerd
    13 november 2012
    Last Online
    19 augustus 2023 @ 08:46
    Berichten
    412
    Discussies
    10
    Thanks
    262
    Thanked
    486 in 184 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ossenaar Bekijk bericht
    Elvira loopt in GT rond ik heb haar woensdag en vrijdag gezien
    Heeft ze in GT de zelfde werknaam...?
    Kussen is: Van boven kloppen om er van onder in te kunnen.

  4. #28
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Zojuist weer een kamer met haar overleefd. Zelfs de receptioniste vroeg naar mijn gesteldheid.
    Ik mag haar geen Tinkerbell noemen. Ik mag niet praten over worstjes. Het wordt minder en minder.
    Wel vertrouwde ze mij nog toe dat als hulpverleners er ook was geweest, de dag perfect zou zijn voor haar. Met haar 3 grootste fans.

  5. Onderstaande 2 leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax ( 8 mei 2016),pret ( 8 mei 2016)

  6. #29
    Geregistreerd
    3 oktober 2015
    Last Online
    30 april 2023 @ 19:20
    Berichten
    62
    Discussies
    0
    Thanks
    15
    Thanked
    85 in 28 posts

    Standaard

    Hulpverleners? Was het nodig? ��

  7. #30
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    Zojuist weer een kamer met haar overleefd. Zelfs de receptioniste vroeg naar mijn gesteldheid.
    Ik mag haar geen Tinkerbell noemen. Ik mag niet praten over worstjes. Het wordt minder en minder.
    Wel vertrouwde ze mij nog toe dat als hulpverleners er ook was geweest, de dag perfect zou zijn voor haar. Met haar 3 grootste fans.
    Die stomme autocorrect op mijn iPad. Hulpverleners moet yylover zijn!

  8. Onderstaande leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    yylover ( 8 mei 2016)

  9. #31
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 05:10
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.667
    Discussies
    44
    Thanks
    4.671
    Thanked
    6.004 in 1.367 posts

    Standaard

    Deze 'hulpverlener' had vandaag zijn rustdag, na een mooie maar vermoeide Giro dag in Nijmegen, maar was vandaag toch even aan het twijfelen om de 2 mede Elvira fans te ontmoeten.
    Onze dag zal nog komen en doe Elvira maar de groeten van mij

    Oh ja, sloopkogel is ook voor mij verboden, wat wordt het nu ?

  10. Onderstaande leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax ( 8 mei 2016)

  11. #32
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    We verzinnen wel weer iets nieuws.

  12. #33
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    yup
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  13. #34
    Geregistreerd
    3 oktober 2015
    Last Online
    30 april 2023 @ 19:20
    Berichten
    62
    Discussies
    0
    Thanks
    15
    Thanked
    85 in 28 posts

    Standaard

    Weet iemand wanneer Elvira terug is?
    Ben twee keer geweest deze week echter was ze niet aanwezig

  14. #35
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Naar eigen zeggen is ze volgend weekend weer aanwezig.

  15. #36
    Geregistreerd
    2 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 10:51
    Berichten
    947
    Discussies
    2
    Thanks
    3.211
    Thanked
    1.299 in 352 posts

    Standaard

    Afgelopen weekeinde in Yin Yang tussen twee geweldige sessies door met de Duitse studente Tina nog eens gevraagd naar het onverwachte vertrek van Elvira, die volgens de Roermondse wandelgangen in Golden Time een andere naam heeft gekregen. Blijft een open einde. Ik was altijd wel tevreden over Elvira en moest nooit iets bijbetalen, maar mevrouw schijnt nog wel iets extra's te rekenen. Daar moet deze blondine in Golden Time voor uitkijken, want er is daar niet voor niets een kleine schoonmaak gehouden. Hoogste tijd om binnenkort in de GT-tuin te genieten van haar, maar heeft iemand al vernomen welke dagen Elvira in Golden Time beschikbaar is?

  16. #37
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Hecht niet té veel geloof aan de Roermondse wandelgangen ...Mejuffer is vertrokken nadat een geschil met een ijsbeer over niet correct afrekenen in haar nadeel werd afgehandeld. Na een gesprek met de clubleiding over die gang van zaken heeft ze besloten de eer aan zichzelf te houden en elders haar diensten te gaan aanbieden...Praktijken die in elke club kunnen voorvallen, doch toch signicatief dat een erg drukgeboekte dame in YY ras andere oorden opzoekt. Ze is nogal intelligent te noemen en laat zich niet als een nummertje behandelen. Het Zwitserse clubleven beviel haar ook geenszins omdat dames daar in zulk een keurprogramm worden gedwongen dat het geen aard heeft, doch dat terzijde. Kan uiteraard niet garanderen dat ze nooit extras onterecht heeft aangerekend ergens/bij iemand, doch geenszins indicaties daarvoor bij mezelve én Bekannten...Ze is overigens op de hoogte van het feit dat er de voorgaande maanden lichte kuis is gehouden in GT, dus ik anticipeer geenszins dat ze upsell nodig heeft/zal practiseren...Geenszins lijkt me stellig aangezien ze ras een status van Dauergebucht bereikt, als het al niet quasi zover is momenteel. Doch qua beschikbaarheid om op de uiteindelijke laplagne-vraag te komen: ohne Gewähr aangezien het een DVP is: net als voorheen waarschijnlijk niet s´zondags aanwezig, feestdagen ook geen certitude meen ´k..Voor de rest aanwezig veronderstel ´k...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  17. Onderstaande 5 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    bierbeer (24 mei 2016),laplagne (18 mei 2016),Nedlovefkk (18 mei 2016),pret (18 mei 2016),Sjeufke (18 mei 2016)

  18. #38
    Geregistreerd
    11 februari 2014
    Last Online
    16 april 2024 @ 20:21
    Berichten
    170
    Discussies
    4
    Thanks
    982
    Thanked
    322 in 95 posts

    Standaard

    De tril-DT-pijpfitster zat in het midden van de Roemeense klas en aangezien het, dixit haarzelf, al meer dan een jaar geleden was heb ik me vandaag overgegeven. Top Frans en daarna cowgirl met een bijna perfect gespeeld samen-klaarkom-moment... Heb een tip gegeven voor het orale en de acteerprestaties. Gelukkig zijn alle DVP niet van dit service-niveau of we zaten er elke dag... Bedankt

  19. Onderstaande 4 leden hebben bierbeer bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax ( 6 juni 2016),Sjeufke ( 6 juni 2016),sofaking ( 6 juni 2016),yylover ( 7 juni 2016)

  20. #39
    Geregistreerd
    17 mei 2014
    Last Online
    5 oktober 2023 @ 15:30
    Berichten
    107
    Discussies
    4
    Thanks
    60
    Thanked
    162 in 50 posts

    Standaard

    Nog even mijn bijdrage van de sessie met Elvira op 24 mei:.
    Eigenlijk heb ik aan 1 woord genoeg: WOW. Ik zal het maar even toelichten. Na lang getwijfel en gedoe van mijn kant uit de stap gezet en op de dame afgelopen die naar mijn idee Elvira zou zijn. Bij de vraag of dit haar naam was, keek ze een beetje verbaasd hoe ik dit wist en haar uitgelegd dat ik dit van andere heren wist. Na wat "small talk" richting de kamer gegaan. Hier kwam al het eerste WOW moment, ze had zich uitgedaan en ging op haar knieen op bed zitten met haar heerlijke kont naar achter haar boven lichaam omhoog zodat ook haar mooie borsten naar voren kwamen en ze speelde nog even met haar haren. Alleen al dit uitzicht zou andere sessies laten verbleken en dan moesten de BJ-kwaliteiten nog ingezet worden. Ook hiervan is niets gelogen op het forum, wat deze dame met haar mondje kan is niet normaal. Nadat ze een tijdje deze kwaliteiten gebruikte ging er een CD om kleine Rickertje en kwam ze boven op me zitten, ook hier weer genieten van het uitzicht. Helaas is deze positie voor mij niet geschikt om "gereed te blijven staan", en dus naar kort overleg ging het CD eraf en werd de sessie mbv mond en handen beëindigd.
    Hierna nog even wat gezellig gekletst over onder andere het forum en dat ze door had dat ik ook wel wilde weten of haar BJ-kwaliteiten goed waren, ik kon haar daar alleen maar gelijk in geven. Ook even wat gegrapt dat ik bang was iets verkeerds te schrijven hier aangezien andere heren hier al op het matje zijn moeten komen bij Elvira (ach straf krijgen van deze dame lijkt me eigenlijk niet zo verkeerd). Ze is gewoon een spontane gezellige meid die je "one hell of a time" geeft op de kamer.

    Ik heb er zeer zeker een favoriet bij gekregen in YY.

  21. Onderstaande 9 leden hebben Rickertje bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (16 juni 2016),cheasehead (14 juni 2016),Das (14 juni 2016),Kwakje (14 juni 2016),loving-it (21 november 2016),Megaboob (14 juni 2016),Nedlovefkk ( 4 juli 2016),Patjax (14 juni 2016),yylover (14 juni 2016)

  22. #40
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Ik heb straf gehad vandaag.
    Het was nodig.
    Ik was naar de kamer geweest met de moeder en met de meter, en dat kan toch echt niet. Dat is not done.

  23. Onderstaande 3 leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (29 augustus 2016),Das (26 juni 2016),yylover (27 juni 2016)

  24. #41
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 05:09
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.515
    Discussies
    121
    Thanks
    5.913
    Thanked
    5.008 in 2.165 posts

    Standaard

    Ze zei I gonna kill you...
    Dat is haar bijna gelukt...
    Ben nu nog half dood.....

  25. Onderstaande 2 leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (29 augustus 2016),yylover ( 4 juli 2016)

  26. #42
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Blij te zien dat je nog leeft. Had je niet meer gezien en was al bang dat ze je verslonden had

  27. Onderstaande 3 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude ( 6 maart 2020),JonnyFontane ( 5 juli 2016),Pierke69 ( 6 november 2020)

  28. #43
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Vraag naar het geheim van Pinokkio.

  29. #44
    Geregistreerd
    23 november 2014
    Last Online
    2 juli 2017 @ 14:47
    Berichten
    50
    Discussies
    1
    Thanks
    17
    Thanked
    121 in 34 posts

    Standaard

    Geen idee waarom het zo lang geduurd heeft, maar dit weekend ook eindelijk van nabij kennis gemaakt met deze kanjer. Ik ga er niet te diep op ingaan, dat deed zij al genoeg, maar het was af. Topwijf. Als zij de voorzitster is van de DKC, dan ben ik vanaf nu steunend lid en mijn abonnementsgeld is bij deze ook al weer even betaald.

  30. Onderstaande 3 leden hebben Jef Beffer bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (29 augustus 2016),Deantje (29 augustus 2016),yylover (15 oktober 2016)

  31. #45
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Voor het eerst in maanden weer eens een sessie met Elvira gehad. Voorheen hadden we al uitgebreid bijgepraat. Zoals gebruikelijk zeer goede sessie met haar gehad van ditmaal 2 1/2 uur. Nadien nog uren zitten dollen met haar en wat van haar vriendinnetjes. Blijft een pareltje binnen YY.

  32. Onderstaande 6 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (17 oktober 2016),Das (15 oktober 2016),Giodude ( 6 maart 2020),Pierke69 ( 6 november 2020),Sjeufke (15 oktober 2016),yylover (15 oktober 2016)

  33. #46
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Het fenomeen "Boze Heks" nader toegelicht

    Het is inmiddels iets meer dan zes maanden geleden dat ik voor het eerst kennismaakte met Elvira. Die dag zou ik tweemaal op de kamer met haar belanden. Ik refereerde aan haar als sloopkogel en dat zou het begin zijn van een aantal ludieke benamingen voor haar. Momenteel is zij de "boze heks / wicked witch from the east".
    Degene die haar niet kennen denken misschien dat het hier een kenau betreft, maar het tegenovergestelde is waar.

    Wij dagen elkaar uit, de nodige plagerijen vliegen over en weer, we geinen erop los en we hebben ook serieuze gesprekken. Er is geen enkele dame in YY waarmee ik zoveel tijd buiten de kamer doorbreng als met Elvira. Dit heeft me inmiddels de aanduiding "boyfriend" bij de andere dames opgeleverd, wat ergens best grappig is aangezien ik afgelopen vrijdag pas weer voor het eerst in 3 1/2 maand met haar naar de kamer ben geweest. Een dame die de kunst van de BJ tot in de puntjes beheerst. Ik werd dan ook weer letterlijk en figuurlijk weg "geblasen".

    Onze weddenschappen zijn berucht. Een deel van de dames vraagt haar of zij het goed vindt als de desbetreffende dame een poging bij mij waagt. Als ik in een gesprek met een dame ben en zij komt voorbij dan zie ik meteen aan haar blik of het een goede/slechte dame voor mij is. Zij was het die mij "koppelde" aan Alice en ipv enige vorm van jaloezie oprecht blij voor mij is.

    Is het mogelijk om te spreken over een "(h)echte" vriendschap tussen een beer en een dvp? In bijna alle gevallen is er een achterliggende gedachte of bijbedoeling. Bij ons durf ik rustig te stellen dat onze vriendschap echt is.

    Het mooiste voorbeeld was afgelopen zondag. Ik had haar vrijdag al gezegd dat we op zondag absoluut niet zouden kameren. De meeste dames zouden met dat in het achterhoofd je grotendeels links laten liggen, maar niet Elvira. De nodige gesprekjes, onze gebruikelijke plaagstootjes, mij behoeden van een "slechte" kamergang, actief meedenken over een eventuele eerste kamergang en de dame in kwestie gehaald voor mij. Na mijn tweede kamergang hebben we nog ruim een uur zitten praten. Toen ik liet doorschemeren dat dit wel eens mijn laatste bezoekje dit jaar aan YY kon zijn bleef het even stil aan haar kant en zag een blik die je zelden bij haar ziet. Na een minuutje herpakte ze zich en zei ze "no, see you on friday". Ik zei dat dat absoluut niet ging gebeuren. "Ok, see you sunday".

    De aanduiding boze heks gaat in de prullenbak en zal eens goed nadenken over een nieuwe naam die haar recht aandoet. Je kunt het slechter treffen om als "boyfriend van" door het leven te gaan.

  34. Onderstaande 7 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (21 oktober 2016),Giodude ( 6 maart 2020),loving-it (21 november 2016),Pierke69 ( 6 november 2020),tjapko (20 oktober 2016),YYadict (30 oktober 2016),yylover (20 oktober 2016)

  35. #47
    Geregistreerd
    29 augustus 2016
    Last Online
    4 december 2022 @ 15:24
    Berichten
    86
    Discussies
    0
    Thanks
    91
    Thanked
    75 in 21 posts

    Standaard

    Wellicht is vriendelijke toverfee een leuke nieuwe bijnaam. Na al deze lovende verhalen zou ik graag een keer een kamer met haar delen maar heb geen idee hoe ik weet wie zij is tussen alle andere dames.

  36. #48
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 05:10
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.667
    Discussies
    44
    Thanks
    4.671
    Thanked
    6.004 in 1.367 posts

    Standaard

    Kan even geen nieuwe naam voor haar verzinnen, behalve dat het een prachtmeid is. Heb ook veel met haar gekamerd, maar als mijn YY verloofde in het land is, heeft ze er geen enkel probleem mee dat het in die periode even wat anders loopt.
    De evil witch heeft ook haar andere kant. If you mess with her, dan zal ze ook van zich afbijten, wat een of twee beren reeds eens ervaren hebben. En terecht overigens. Maar met haar altijd goede humeur is en blijft ze een aanwinst in YY.

  37. Onderstaande 2 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax (20 oktober 2016),tjapko (20 oktober 2016)

  38. #49
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjapko Bekijk bericht
    Wellicht is vriendelijke toverfee een leuke nieuwe bijnaam. Na al deze lovende verhalen zou ik graag een keer een kamer met haar delen maar heb geen idee hoe ik weet wie zij is tussen alle andere dames.
    Lid van de DKC. "Zwarte" hakken van 20 cm. Zit in de bar altijd direkt om de hoek van het restaurant tegenover de bar. Heeft haar donkerblonde haren in een "omgekeerde" paardenstaart. Ik bedoel dus nadat ze een gewone paardenstaart heeft gemaakt ze de haren nog eens door het stiekje haalt omhoog en ze dan wat breed laat uitwaaieren. Lacht altijd, soms ietwat parmantig.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  39. Onderstaande leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    tjapko (21 oktober 2016)

  40. #50
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Na een ongeplande stop, nu een ervaring wijzer, ook weer terug. Al een week. En met spiksplinternagelnieuwe schoenen, nu met doorschijnende plateau's.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  41. Onderstaande leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    yylover (13 november 2016)

 

 
Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:24.

  FKK Artemis 468*60