Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard De vakantie komt er aan....

    Maar pas op, het is niet allemaal zo leuk als het lijkt, hieronder een paar echte reacties van vakantiegangers:
    THESE ARE ACTUAL COMPLAINTS RECEIVED BY "THOMAS COOK VACATIONS" FROM DISSATISFIED CUSTOMERS:

    1. "On my holiday to Goa in India, I was disgusted to find that almost every restaurant served curry. I don't like spicy food."

    2. "They should not allow topless sunbathing on the beach. It was very distracting for my husband who just wanted to relax."

    3. "We went on holiday to Spain and had a problem with the taxi drivers as they were all Spanish."

    4. "We booked an excursion to a water park but no-one told us we had to bring our own swimsuits and towels. We assumed it would be included in the price."

    5. "The beach was too sandy. We had to clean everything when we returned to our room."

    6. "We found the sand was not like the sand in the brochure. Your brochure shows the sand as white but it was more yellow."

    7. "It's lazy of the local shopkeepers in Puerto Vallartato close in the afternoons. I often needed to buy things during 'siesta' time -- this should be banned."

    8. "No-one told us there would be fish in the water. The children were scared."

    9. "Although the brochure said that there was a fully equipped kitchen, there was no egg-slicer in the drawers."

    10. "I think it should be explained in the brochure that the local convenience store does not sell proper biscuits like custard creams or ginger nuts."

    11. "The roads were uneven and bumpy, so we could not read the local guide book during the bus ride to the resort. Because of this, we were unaware of many things that would have made our holiday more fun."

    12. "It took us nine hours to fly home from Jamaica to England. It took the Americans only three hours to get home. This seems unfair."

    13. "I compared the size of our one-bedroom suite to our friends' three-bedroom and ours was significantly smaller."

    14. "The brochure stated: 'No hairdressers at the resort.' We're trainee hairdressers and we think they knew and made us wait longer for service."

    15. "When we were in Spain, there were too many Spanish people there. The receptionist spoke Spanish, the food was Spanish. No one told us that there would be so many foreigners."

    16. "We had to line up outside to catch the boat and there was no air-conditioning."

    17. "It is your duty as a tour operator to advise us of noisy or unruly guests before we travel."

    18. "I was bitten by a mosquito. The brochure did not mention mosquitoes."

    19. "My fiancée and I requested twin-beds when we booked, but instead we were placed in a room with a king bed. We now hold you responsible and want to be re-reimbursed for the fact that I became pregnant. This would not have happened if you had put us in the room that we booked."
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  2. Onderstaande 6 leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (28 mei 2015),sofaking (28 mei 2015),The Joker (28 mei 2015),Wentelt Eefje (28 mei 2015),Wijze grijze (22 juli 2017),Willi69 (28 mei 2015)

  3. #2
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    "They should not allow topless sunbathing on the beach. It was very distracting for my husband who just wanted to relax."
    Ein furchtbarer Gedanke!
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  4. Onderstaande leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    Goedemorgenallemaal (28 mei 2015)

  5. #3
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.410 in 6.122 posts

    Standaard

    Wat een gezeik over het Griekse eiland Kos. NOS opent er zelfs mee en laat wat vakantiegangers aan het woord die in paniek zijn nu er een aardbeving was. Nou zijn straatinterviews niet aan mij besteed en zeker niet als het zo'n stelletje verwende vakantieklagers betreft. Man, ga op vakantie naar Ameland, Zeeland of voor mijn part naar de Ardennen of het Zwarte Woud. Waarom altijd Verweggistan en dan maar klagen over het hotel, de file, de wachtrijen bij de incheckbalie, de herrie, de bezopen vakantiegangers, het ongemak, dat er geen frikandellen zijn. Gelukkig zag ik tevens dat reisorganisatie TUI geen extra vliegtuigen gaat inzetten om dit soort kansloze sukkels terug te halen. Straks krijgen we weer vakantieproletariërs aan het woord die problemen hebben in Turkije en in de bajes belanden. Dat weet je toch van ter voren dat je niet naar dit soort landen moet afreizen waar een dictatoriale geitenneuker de knoet zwaait. En dan maar eisen dat Koenders in actie moet komen om ze uit de cel te krijgen. Van mij mogen ze wegrotten. Ga lekker aan de Nederlandse kustlijn in de zon liggen i.p.v. Thailand tempeltje in tempeltje uit en vervolgens met de knokkelkoorts thuiskomen. Bah.

  6. Onderstaande 4 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (22 juli 2017),Eddy_V (22 juli 2017),rob45 (22 juli 2017),waterrat (23 juli 2017)

  7. #4
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Gisteren @ 18:03
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    Hey Slipper. Mee eens dat je goed door de pot gerukt moet zijn om tussen het lompenproletariaat in een Turks all inclusive resort te gaan zitten met van thuis meegenomen potten pindakaas-want-die-hebben-ze-daar-niet op de kamer. Gedvernogantoe. Ik vlieg binnenkort weer met een grote boog om dat kandidaat EU (Er Uit) land heen en ga de tempeltjes van mijn Thaise tirakjes (google dat maar eens) aan een inwendig onderzoek onderwerpen. Mevrouw Uitgewandeld blijft uiteraard onwetend, laat staan dat ik haar meeneem, want dan kan ik dagelijks een klachtenlijst indienen bij de reisorganisatie. Fuck reisorganisatie, dan kun je de hele dag achter de grijze gehaktballen aan lopen hollen, en staan wachten omdat er weer iemands wijf een winkel ingedoken is. Gewoon een ticket boeken en de rest ter plaatse regelen. Maar.....het is buitenland.....het is zo ver weg.......hoe moet dat?? Klets, gewoon zoals je het hier ook zou doen. Die meid van de vorige keer is zo geil als de neten en staat te trappelen om met me mee te gaan naar het zoveelste tropisch eiland. Veel plezier tussen de Duitsers aan het Zandvoortse strand haha.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  8. Onderstaande 6 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (22 juli 2017),Bluebear (22 juli 2017),Klatergoud (23 juli 2017),Sjeufke (22 juli 2017),waterrat (23 juli 2017),Wijze grijze (22 juli 2017)

  9. #5
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Reizen is ingewikkeld. De toeristen moeten goed en grondig op de hoogte gebracht worden van elk mogelijk risico.











    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  10. Onderstaande 2 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (22 juli 2017),waterrat (23 juli 2017)

  11. #6
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Gisteren @ 21:21
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Als ik die waarschuwingsborden zie dan moet ik automatisch denken aan die mensen die destijds bij Frits Bom (de Vakantieman) op een kaart moesten aanwijzen waar hun vakantiebestemming ligt. Zelf ben ik geloof ik in dit millenium nog niet op vakantie geweest, maar volgend voorjaar waag ik de stap (al of niet in vrouwelijke begeleiding).

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:32.

Babylon 468*60   FKK Artemis 468*60