Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:25
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    358 in 72 posts

    Daumen hoch Kathi, una chica muy bien de Bolivia (GT)

    Op maandag 7 augustus weer heerlijk mogen genieten van Kati uit Bolivia.Na me even goed opgewarmd te hebben en de handjes in de juiste positie gezet te hebben bij Lin, mocht ik Boliviaanse Kati, plaatsvervangster van Juliette, een heerlijke massage geven. Gusto had een beetje een schuldgevoel. Waarom??. Heb week of 4 terug een heerlijk avondvullend programma met haar mogen hebben, een van de mooiste GT sessies die mij tot nu toe ten deel hebben mogen vallen. Een weekje erna was Juliette wél aanwezig, heb ik bijna 4 uur op Juliette gewacht, tevergeefs overigens. Dat meiske was gewoon 2 keer 2 uur op de kamer, Lucky guys, no lucky me that night.
    Toen heb ik Kati links laten liggen voor Juliette. Ik begreep dat, Kati acteerde alsof ze zich gepasseerd voelde.....Had een beetje een rotgevoel, die lieve Kati niet benaderd omdat ik Juliette wilde, die voor die avond voor me onbereikbaar bleek te blijven. Zonder iets huiswaarts gekeerd...
    Nu praatje met Kati gemaakt, haar een massage aangeboden in Kino free of charge for her and for me. Ze had de hele dag nog niks “om handen gehad” dus wie weet. In de Kino haar lekker gemasseerd, sjonge wat is het fijn om zo’n meiske te zien en voelen genieten van een welverdiende massage. Ik heb haar daar letterlijk en figuurlijk lekker gemaakt en toen ik merkte dat het ijzer heet was.... tot haar grote verbazing toch de sleutel laten halen. Had ze niet verwacht omdat ze echt meende dat er voor mij enkel Juliette zou zijn.
    Vol verbazing ging ze op mijn verzoek om de sleutel van Quarto Quinze vragen. Komt meiske met lege handen terug. Was bezet, geen andere sleutel bij. Kijk, die is nog puur, nog verre van profi, heerlijk gewoon. Toen naar hutje Once 11,waar ook een perfect liefdesnestje voor ons bleek te staan..... Achteraf had ik aan al die spiegels van kamer 15 weinig gehad. Een sessie waarbij je maar amper je ogen open kon houden viel mij daar ten deel.
    Heb hier een super tijd met Kati mogen beleven, het meiske heeft zich helemaal aan me gegeven..... en ik mijzelf aan haar. We hebben het uitgeschreeuwd. Heb intussen best veel meegemaakt in GT maar dit....... Wat is het allemaal nog strak, wat is het nog echt, wat laat dat meiske zich verwennen en zich all the way gaan, bouw je het heerlijk af, waarna je weer iets opbouwt en merkt dat ze weer helemaal met je mee gaat, wat zeg ik, weer probeert je vóór te blijven… Dit is nog eens echte sex ik de zuiverste zin van het woord.Daarna nog een hele serie standjes, waarvan de meesten voor mij liggend en haar al rondtollend over me heen. Hoe krijgt ze het klaar, wat een gevoel, wat heerlijk.
    Gezien mijn conditie en gezien het feit dat Lin haar vóór was geweest en ook niet tevreden was voordat ze er alles uit had, vind ik het tot op dit moemnt nog een wonder dat Kati het is gelukt om mij voor een tweede keer zover te krijgen.
    Profi is ze niet maar als bij haar de automatische erotische piloot aanstaat moet jij eraan geloven als je bij haar in haar vliegtuigje zit.

    Deed me denken aan Faith in YY afgelopen Februari. Jazeker, staat op Hookers en elders.
    Wat is echt toch lekker. Kati, Yo gusto mucho, mucho, mucho..

    Jammer voor haar en voor ons dat ze in de bar een beetje nors overkomt,een beetje ongeinteresseerd, is ook zeker niet de allermooiste Latina , maar wat is dat een echt meisje die het lukt om mij te laten vergeten dat ik in GT was. Zij was de tweede die dat gelukt is. Muy, muy Bien.
    Muchos muchos Gracias. Een heerlijke lach viel mij ten deel.
    Wat kunnen er achter die dames van wie je het niet verwacht als ze daar semi verveeld zitten op die barkrukken, wat zitten daar toch heerlijke ervaringen achter verscholen…. Geweldig, perfecto, perfecto.
    Van wie je het niet verwacht, op een moment dat je het niet verwacht, op de plek waar je het niet verwacht…
    Kati, als nu volgende keer én jij en Juliette aanwezig zijn is het voor Gustomass onmogelijk een keuze te maken. Op naar een nieuwe ervaring, een trio sessie con Los dos Chicas de Bolivia.
    Latina lovers, need I see more????!!!!

    Kati is zo puur als ze eruit ziet.
    Als ik nu nog zie hoe ze klaar lag te komen, hoe ze haar tietjes vastpakte in haar handen, ik dacht dat ze die eraf trok.... dat hemelse genot en die hemelse gelaatsuitdrukking van volledige satisfaction. Wat fijn dat je zoiets aan een meiske kan geven en dat het aankomt bij haar op die manier waarop je toch iedere keer hoopt.


    Je mag gelukkig vele mooie sessies meemaken bij een Golden Time, maar enkele springen er boven uit.
    Gisteren sprong dit kleine meiske er met kop en schouders boven uit.

    Muchos, muchos gracias Kati, que te vaija muy, muy bien.
    Adios a proxima vez, yo ti espero...con Juliette ..sin Juliette.....
    Yo gusto mucho los chicas latina.


    Gustomass

  2. #2
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:25
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    358 in 72 posts

    Daumen hoch la primera vez Gustomass con Kati de Bolivia

    hier volgt een quote van Geile tijden van 9 juli jl.
    viel me nu op dat ik van Kati nog geen aparte recensie had gemaakt.
    Bij deze alsnog, ere wie ere toekomt.
    Dit meiske verdient het, zoals vele andere in GT..

    Nu genoeg gel*ld,op naar El targeta del Dia, una Juliette Lookalike.
    Even douchen , opfrissen, even lekker bijscheren en weer terug de bar in. Tref ik daar weer een goede bekende van al weer een maand of 4 geleden. Flink bij staan praten over de serieuze dingen des levens(moet af en toe ook eens gebeuren) en over het mooie wat we dan zelf gaan opzoeken, zoals hier in GT.
    Dit gesprek werd onopvallend opvallend door mijn “Juliette lookalike” gadegeslagen. We wisselden enkele duidelijke gezichtsignalen uit en wederom was er toon gezet op de ladder. Nog even en we zouden een regel bijeenhebben om het uit te zingen.,Nee nee, gusto even geduld nog.
    Omdat het in de bar nog warmer en vochtiger leek als in de sauna, zijn we beiden naar buiten gegaan om ons gesprek voort te zetten. In het naar buiten lopen nog even gereageerd op de aandacht die “Juliette” op me afvuurde. Nu was het zeker voor me; dit meiske was zeker niet de echte Juliette uit Bolivia, al leek ze er verdomd veel op. Ongelofelijk, hoe krijgt de schepper dát klaar!!.
    Maar, nog even opbouwen , geduld hebben en op het juiste moment op dit doel voor vanavond af te stappen.
    Nadat we buiten hadden staan praten en door oa Sonny en Rex en later nog door een of andere Duitser steeds gevraagd werden om uit het beeld te gaan staan, het beeld van Frankrijk tegen Portugal.
    Nu werd het tijd om de jacht in te zetten, immers erg laat aankomen, zo tegen half zeven en dan treuzelen, ja dan komt er niks meer van.
    Binnen zat mijn “Juliette”op een van de krukken waar in verleden het Roemeens Hongaarse klasje acte de presence placht te geven. Nu was het een mix van Russisch en Latina’s en Roemeens. Dit in het kader van de verbroedering., verzustering bestaat nog niet???
    Nu toch maar op een lachende “Juliette “afgestapt, de magneet werking tussen de Bourgondische Zuid Nederlander en de Latina’s werkte op volle toeren.
    Sjonge wat lijkt ze er veel op. Qua uiterlijk. Qua overkomen, karakter en schoonheid is ze toch wat anders als Juliette, ietsje minder als je het zo wil hebben. Ietsje minder temperamente , een woord wat ik haar tot mijn verbazing niet duidelijk kon maken. Deze dame stelde zich voor als Kati en komt uit……jawel hoor Bolivia.
    Verder spreekt ze geen woord duits of engels. “Danke, Sjusse, simme”, verder komt ze echt niet. Dus ook wat dat betreft zeer veel gelijkenis met de echte Juliette.
    Heb haar in mijn beperkte spaans proberen duidelijk te maken dat ze in mijn ogen een zusje, zelfs een tweelingzusje zou kunnen zijn. Dat is me niet gelukt, we zijn overal geweest , hebben lekker gelachen met alle misverstanden en misinterpretaties, en ik heb een heerlijk gevoel bij deze dame gekregen. De tijd was echt rijp om ons gehakkel maar eens een vervolg te geven in een kamer. Kati werkte sinds dinsdag in GT en had nog geen ervaring in deze clubs, zei ze. Was 3 maanden in Duitsland.

    zou ze zin hebben om een tent in de tent op te zetten??
    Ze ging graag in op mijn voorstel om buiten in het tentje te gaan plezieren. Ik had haar een massage beloofd, maar moest nog even mijn flesje ophalen. Niet weg lopen drukte ik haar, volledig onnnodig uiteraard nog op het hartje..Enthousiast liepen we naar buiten, en eenmaal buiten aangekomen heb ik haar toch maar gevraagd om een laken mee te nemen. Was ze helemaal vergeten!! Ha mooi, die is echt nog nieuw en een beetje onbeholpen. Samen naar tentje gewandeld, caminar, maar daar was Christiana en een ander stel nog druk bezig om de binnenkant van het tentdoek net zo nat met waterdamp te krijgen als de buitenkant van de regen al was. Ps , heb het later gecontroleerd en jawel, Christina heeft het klaar gekregen. Zo ken ik haar, als die wat wil, dan zal dat gebeuren. Al moet de onderste steen boven komen. Als Christina iets niet wil, dan gebeurd het ook perse niet… Sjonge, moet toch nog eens met haar op verkenning…maar, niet alles tegelijk Gusto, je bent immers geen 18 meer..


    even de tijd opvullen, no problema contigo Kati.
    Kati en ik maar even onze beurt afgewacht in een bankje op het nieuwe terras. Daar nog gezelschap gehouden door Caligula en zíjn amiga del dia.
    Helaas, lang mocht het niet duren want Christina en haar clubje hadden de tent intussen goed opgewarmd overgelaten aan volgende potentiele hongerige beren en berinnen. Voorzichtig met Kati de kortste weg vanaf het terras gevolgd en haar naar de tent gelokt. Daar aangekomen wist ze me op een plezierige manier in de tent te lokken. Heb het kleine meisje lekker opgepakt en neergelegd op het grote matras. Vanaf momento uno een heerlijke klick met dit vrouwtje. Ze hield nog lekker alles aan en begon heerlijk te zoenen. Na nog geen halve minuut stonden er al 2 dingen. Kleine Gusto, die geen geduld kon opbrengen en voor grote Gusto stond vast dat het onmogelijk zou zijn om haar en mij volledig te bevredigen in een half uurtje. Nu al besloten om gewoon lang samen te zijn, iets wat gsuto in eerste kamerbezoek niet snel doet.
    Dat kussen is wel zo geweldig , zo intens en zo diep en zo niet aflatend.
    Langzaam toch maar wat uit gaan kleden. Sjonge jonge wat een heerlijke tietjes, van die kleine mooie stevige, maar vooral…..supergevoelige. Deze leken wel de 2 hoofdschakelaars van heel haar lichaam te zijn. Als zodanig heb ik die de rest van de avond ook zo gebruikt. En dat zonder handleiding, knap toch nietwaar??
    Een heerlijk jong lichaam van slechts 22 lentes jong. Moet ze geboren zijn in de tijd dat Gusto getrouwd is in zijn vorige leven. Gebeurden er aan de andere kant van onze aardkloot toch ook mooie dingen.

    Over gelijkenissen gesproken, gewoon even om de spanning er wat af te halen.
    Deze Kati, ik heb nog niet gevraagd naar haar echte naam, zal ik straks maar eens gaan doen. Deze Boliviaanse vertoont ook gelijkenissen met mijn meisje uit YY, Faith. Zou het een soort heilige drie eenheid worden; Juliette, Kati en Faith(deels Braziliaans)?? Nee, dat gezichtje vertoont echt zelfde trekjes. Heeft mogelijk iets te maken met bepaalde stammen die daar heel lang geleden woonden.??
    Omdat ik niet eeuwig kon(wel wilde) doorgaan met haar te tongzoenen, toch maar met enige moeite besloten om haar op het bed te leggen. Wat een mooi meisje, ook weer die lange zwarte haren obscura en die zwarte ogen… dat mooie lichtgebruinde lijfje.. Inmiddels was het flink gaan schemeren en deden de Portugezen hun best om die Fransen een woordje Frans bij te leren, maar scoren, is hén niet meer gelukt. Gusto streed zijn eigen wereldkampioenschap met deze Boliviaanse lekkernij. Meisje genoot er merkbaar van, wat Gusto enkel nog méér aanzet om zijn uiterste best te doen.

    een perfekte entourage in zo'n tentje.
    Intussen werd de tent van binnen uit steeds mooier verlicht door de spotlichtjes die vanuit de randen rondom het bed de tent van de binnenkant heel zacht geel, heel romantisch verlichtten. Gaf een heel mooi zacht licht op haar al zachte huidje. Wat een heerlijk lijfke om te kussen, te strelen, om het lief te hebben. Haar tietjes waren nog steeds als een soort trigger. Geweldig.
    Daarna lekker haar grotje mogen beffen. Geweldig lekker, beetje prikkeltjes van het scheren, geweldig. Heb van dit speciale deel van deze Boliviaanse heerlijk en lekker lang mogen snoepen, en dit alles terwijl dat meisje lekker relaxed kon genieten. Hier hebben we gelijk hét grote onderscheid tussen de echte Juliette en Kati te pakken. Kati is rustiger, relaxter , minder vurig als Juliette. Althans, haar timing is anders. Na een heerlijke pijppartij nodigde ze me uit om het standaard ritueel toch maar in te gaan zetten.

    heerlijk dat zoenen en pijpen, maar die Kati kan vast nog meer.
    Het leek er even op dat ze alles helemaal vergeten was en dat we ongestoord alles verder gingen voortzetten, tot ze het woord preservativ liet vallen en uit haar tasje een rubbertje tevoorschijn toverde. Maar, toen moest dat er nog wel omheen en dat viel niet zo mee. Eerder had ze onder poeh, poeh geroep al haar reactie gegeven op de verhouding tussen kleine Gusto en haar grotje. Het rubbertje omdoen was lekker onwennig nog. Dat heeft gewoon ook iets.
    Je hebt niet het gevoel dat je met een dametje bezig bent dat al met honderden voorgangers naar bed is geweest. Heeft toch iets…
    Het neuken ging heel lekker, lekker strak.
    We hebben op speelse manier heel wat standjes doorgenomen. In alles blijkt dat deze dame nog lang geen doorgewinterde profi is. Uiteindelijk weer rubbertje eraf en lekker met mondje de strijd voortgezet. Intussen hadden de Fransen hun wedstrijd gewonnen. Ik was hard bezig om het minimaal op een verlenging aan te sturen en in mijn achterhoofd had ik al besloten dat ik alle 5 de penalties door dezelfde speler op het doel zou laten afvuren..
    Intussen bleef een niet aflatende Boliviaanse hard werken en bleef me geweldig verwennen. Haar lichaam baadde intussen in het zweet, Heerlijk gewoon, wat was dat allemaal echt, voor zover het hier echt kan zijn dan.
    Heerlijk gewoon. Toen ik uiteindelijk voorstelde om Manuel erbij te roepen en haar vroeg om haar heerlijke tongetje elders in te zetten was ze blij opgelucht.Sjonge wat had dit meiske hard gewerkt. Tis dat ik haar al een massage had beloofd van te voren, maar dit meisje heeft die dubbel en dwars verdiend. Met hulp van Manual en met haar heerlijke tongetje kon kleine Gustomass zijn fatsoen niet meer houden en besloot ie om er dan maar alles uit te slingeren.
    Zoals Gustomass dat gewend is van Latina’s eerst de kliederboel netjes en rustig opgeruimd.
    Nog even nagekeuveld en haar mijn bevrediging, mijn tevredenheid, mijn geluk betuigd. Gezegd dat ik elke minuut op en top genoten heb. Kati was er gewoon beetje beduusd van en kon nu helemaal geen woord meer uitbrengen.

    Nu was het tijd voor haar verdiende loon...
    Hoogste tijd voor een heerlijke relaxende massage voor dit hard werkende Chica de Bolivia.
    Meisje heeft volop genoten van mijn massage, blijkbaar had ze nog geen massages gehad. Ze gaf zich helemaal tijdens het masseren . Heel fijn, kon ik haar lekker bij laten komen van al dat harde werken.
    Uiteindelijk toch maat besloten om de boel op te ruimen. Zijn we door het inmiddels pikkedonker naar de bar gelopen. Lekker elkaar omarmend door de bar naar de douches gewandeld.
    Nog even heerlijk met Snelle Henkie en Kati aan de bar gezeten. Het was al best rustig, maar wij hadden er niet minder plezier om. Lekker gebabbeld, wat gefijmeld, wat gevreën aan de bar.
    Op mijn voorstel om buiten de “koelte”op te gaan zoeken, reageerde ze enthousiast.

    Gusto stoort Sonja of stoort Sonja Gusto??
    Champagne mee, en lekker zitten genieten op de bank buiten voor het raam. Goed in de bar kunnen kijken, voor ons zat een lieve Gabriella uit te rusten en achter ons zat een ijsbeer uit te rusten, alhans dat dacht ie. Toen Sonja bij/op/in hem plaats nam was er van rust geen sprake meer.
    Wij druk door babbelen, in het spaans en Sonja bond de strijd aan met de ijsbeer. Toen Sonja toch wat meer privacy wilde(????) stelde ze voor naar de kamer te gaan, maar de beer was echt lui en wilde dat Sonja haar kunstjes hier verder zou voortzetten. Toen Kati wat nederlandse woorden wilde leren passeerden “lekker ding” en “lekker neuken in de keuken” al snel de revue. Hier kon Sonja niet tegen en was ze compleet afgeleid. Tsja riep ik nog, dat heb je mij zelf hier geleerd. Maar , wij gaan naar de whirlpool en zullen jullie niet langer meer storen. Lopend naar de whirlpool overdacht ik dit alles nog eens, Sonja uit haar doen krijgen, dat is me nog nooit gelukt… Maar al snel stond ons vizier gericht op de pool.
    Kati lekker opgepakt en in het bad neer laten dalen. Daarna nog ruim een half uur lekker met zijn tweetjes in de pool vertoefd. Met bubbels, zonder bubbels. Lekker kinderlijk verliefd wat plezier en gekheid met dit meisje mogen maken. Heerlijk gezoend, veel gezoend, lekker genoten van haar lichaam. Dat alles bij heel mooi licht in een heerlijke tropische omgeving, muziekje erbij. Toen er een versie van More then a Feeling van Boston werd gedraaid heb ik er maar zelf van genoten en er niets van tegen Kati gezegd. Zij is immers pas een jaar of 8 later geboren….Alles heel onschuldig, maar heel fijn., Ondertussen masseeerde onze vrouwelijk officiele masseuze gewoon door, hoewel ze af at toe lekker meelachte met Kati. Deze Kati had er zin in en dat meiske genoot.
    Gustomass genoot op zijn beurt weer van het feit dat deze Boliviaanse heerlijk plezierig aan het genieten was. Zonder haar verdere achtergronden te weten, te willen weten, weet ik wel zeker, aan vanavond heeft dit meiske een leuk gevoel overgehouden. Iets wat ik toch heel belangrijk vind zo in de eerste werkdagen van een meisje in Golden Time. Verder kwamen er steeds meer dames zich douchen en intussen stopte ook de muziek. Tijd om afscheid te nemen. Haar onder de douche achtergelaten en nog een keertje omgekeken juist voor ik de gang op ging. Bij het aankleden stopt ze nog even een papiertje met haar telefoonnummer in mijn handen. Goed bedoeld Kati, maar ik kom gewoon terug op de dagen dat ik weet dat je er bent. Dat zou wel eens zondag kunnen zijn.


    Muchos muchos Gracias mi Chica de Bolivia.
    Samengevat heeft deze ontmoeting met de niet echte Juliette Kati danig vorm gegeven aan mijn dag in Golden Time. Heb geloof ik alleen afscheid genomen van Caligula en van Intergames en ja van De Cock, welke zich mentaal aan het voorbereiden was op een gesprek met een aantal moderatoren. Laat Gustomass, de laatste tijd toch niet helemaal onberoerd gebleven, laat hem nou daaraan de hele avond totaal niet meer gedacht hebben…. ….Muchos Gracias ….Wat kunnen kleine meisjes, helemaal uit Bolivia toch met je doen..
    Komt zo’n klein meisje van 22 lentes jong helemaal uit de bergen van Bolivia hier naar Golden Time om jouw en mij te plezieren..
    Toch zit de schepping nog niet zo slecht in elkaar..
    Trouwens ik heb de hele avond, Ok tussen de bedrijven door dan Spaans moeten praten. Dat kleine vrouwke is een goede lerares, telkens maar corrigeren, vingertje omhoog en dan die zwarte felle ogen. Mama mia!!
    Je moet dus niet kort zeggen Gracias of Bien. Dat is zo van ik moet het zeggen, maar ik meen het niet echt. Zo van ok dank je. Nee, ik ben erachter gekomen je moet echt zeggen Muy bien of Muchos Gracias. Dan wil je wat kwijt.
    Nou Kati, lief Chica de Bolivia.
    Muchos Gracias .... hoor ik daar héél zacht, heel in de verte , hoor ik Kati niet zeggen, “de nada…….”
    K ga toch morgen maar even terug om te kijken of ik haar wel goed heb verstaan.

    Muchos, muchos Gracias.

    Gustomass

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:49.

Babylon 468*60   FKK Artemis 468*60