Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 26 van 26
  1. #26
    Geregistreerd
    14 april 2014
    Last Online
    31 juli 2017 @ 10:20
    Locatie
    at the border
    Berichten
    142
    Discussies
    1
    Thanks
    330
    Thanked
    345 in 68 posts

    Standaard

    Ik heb recent nog een "discussie" gehad met Andre Ooijer. Tijdens een business meeting kon ik het niet laten de vraag te stellen waarom hij als een verrader PSV had verlaten voor Ajax . (mijn voorkeur hoef ik verder niet te onderbouwen denk ik ). Verhaal zal ietwat genuanceerder in elkaar wat hij ook heeft uitgelegd.
    Omdat hij vond dat ik verder ook wat meer interessante vragen stelde kwam hij na afloop bij mij aan tafel staan en kletsten we wat.
    Puur uit nieuwsgierigheid stelde ik de vraag hoe hij zijn tijd doorbrengt op een groot toernooi (voorbeeld WK Zuid Afrika, waarbij hij de finale heeft gespeeld).
    Daar kreeg ik als antwoord dat 75% van de tijd bestaat uit "herstellen" ....
    Tijdens dit toernooi speel je max 6 of 7 wedstrijden in een tijdsbestek van ca 1 maand. Maar het reizen was buiten de wedstrijden toch het zwaarste.
    Op dat moment ging er echter wel een knopje bij me om en aardde de discussie uit in een harde discussie (die overigens wel goed is afgesloten).
    Voor mij een teken dat de gedachtegang niet helemaal strookt met de realiteit. Respect voor de prestaties, trainingsarbeid en het niet kunnen doen en laten wat de normale mens wel kan of doen gedurende de carriere, maar kom op.. Je kunt me niet vertellen of wijs maken die baan zo hard is voor een super fitte en uitgeruste professional.
    Als ik dat afzet tegen de prestatie die ik elke dag moet leveren (weliswaar niet fysiek, maar meer mentaal en veel KM in de auto) kan ik alleen maar concluderen dat geen enkele (ex)prof zal slagen in de real world. De meeste zal dat ook niet boeien omdat die de schaapjes op het droge hebben.

  2. Onderstaande 2 leden hebben Nietsche bedankt voor deze bijdrage:

    Strijker (22 mei 2015),Wentelt Eefje (22 mei 2015)

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:06.

Babylon 468*60   Living Room 468*60