Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard Jessy / Jessica (Roemeense)



    Jessy (Roemeense)
    Leeftijd : 27 jaar Taal : Duits (goed)
    Haarkleur : Blond (uit een potje met licht rosse gloed) Haarlengte : Halflang met zijscheiding
    Lengte : aan de bovenkant van 1.70 m - 1.75 m Postuur : Slank met een gewelfd buikje
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Arm
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B, ze vond ze zelf te klein, maar inmiddels heeft ze genoeg mislukking gezien om er nog iemand aan te laten prutsen Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 150 euro Tijdsduur : 90 minuten
    Service : NMC, PZC (uitsluitend bij een combinatie van voldoende sympathie en uitstekende hygiëne), Deepthroat, Eierlecken, Zoenen, GFE, Beffen, Massage, Aftrekken
    Extra info : Een zeer goed uitziende topper! die het vak leerde in een WohnungPuff in Kassel





  2. #2
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    Uit mijn verslag: Vatertag/Hemelvaartsdag in Oceans - 14 mei

    Meekomen en ketsen - Jessy

    Pa Derborn besloot toen ze terug was en onze drankjes neergezet had om eens te kijken hoe de vlag erbij hing en verliet zijn plek naast me op de bank, om zich in de hoek van de er haaks op staande bank naast haar stoel te zetten. En toen kwam Jessy's move... Ze stond onmiddellijk op, bood hem haar stoel aan en zei: "Dan ga ik nu mooi naast Wentelt Eefje zitten, dus de stoel is vrij!" En hoewel we echt met zijn drieën in gesprek bleven, nadat hij toch licht verbaasd in de stoel was gaan zitten, dwarrelden haar handen steeds vaker over mijn lichaam en toen ze een steeds gelukzaliger glimlach begon te vertonen toen mijn vingers haar rug en nek streelden, voelde Pa Derborn zich terecht overbodig worden. In dank zijn mededeling aangehoord dat hij naar de massage ging.

    Ik haal nog een drankje voor ons tweeën, zij inspecteert goedkeurend mijn handen en nagels als ik het drankje aanreik en als het drankje bijna op is stel ik voor om allebei te gaan douchen en samen een kamer op te zoeken. Ze heeft inmiddels, al die tijd niet rokend, al duidelijk gemaakt dat ik mijn tanden nooit zo goed kan poetsen dat ze met me gaat tongzoenen als fervent niet-rookster, maar ik weet niet zeker of ze het anders wel doet ( en wil gewoon ook graag geloven dat ze dat anders ook niet doet.

    Op de kamer is ze oprecht verbaasd als elkaar omhelzend, strelend en kussend haar BH met 1 hand losgemaakt is voor ze er erg in heeft, het blijft leuk om dat te kunnen. De kussen zijn ook tongloos intiem te noemen en ook verder is aan beide kanten weinig sprake van terughoudendheid. Ik geniet van haar en zij geniet van het feit dat zeer snel duidelijk is dat ze me opwindt. Als we op bed gaan liggen is de bus glijmiddel het eerste dat tevoorschijn komt uit de tas en op één of andere manier is dat altijd een momentje waar ik niet van houd. Ik weet niet of ik daarom extra mijn best doe, maar wel dat zij met volle teugen niet gespeeld geniet als ik haar uitgebreid verwen. Ze komt net niet klaar en verontschuldigt zich dat ze het laatste zetje niet aan zichzelf kan geven en ik vind sowieso dat ik inmiddels aan de beurt ben en krijg een zalige pijpbeurt van haar.

    Die pijpbeurt laat ik me zeer lang welgevallen en vooral omdat ze perfect ook afwisselt met eierlecken en deepthroaten. Maar ik wil haar ook graag neuken, alleen niet in een dot glijmiddel roeren, een dilemma dient zich aan. Tenminste, zo leek het en dat dacht ik, maar als ik aangeef dat ik wel wil neuken vraagt ze of ik het goed vind dat zij eerst on top gaat. En dat langzaam doet, want ze is heel nauw, maar nog steeds zo geil dat ze het liever zonder glijmiddel wil proberen. Probleem opgelost, zo gaan we het doen lieve Jessy. En zo gebeurt het ook, erg lekker, close cow-girl, langzaam mag ik beginnen tegen te staan en haar klitje perst ze tegen mijn lijf aan net boven mijn lul om zichzelf klaar te rijden. Het is zo opwindend zoals ze dit doet met haar nauwe kutje om mijn lul heen, dat het maar ternauwernood lukt, ik kan mijn klaarkomen slechts met de grote moeite net lang genoeg daarvoor uitstellen. We zijn precies 5 kwartier bezig geweest dan en ik ben erg blij dat zij ook graag 15 minuten knuffelend en strelend op de kamer bij wil komen van dit heerlijke potje sex.

    PPZ: 9,1 (8,9 / 9,2 / 9,2)

  3. Onderstaande 3 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    biged (17 mei 2015),looper (17 mei 2015),Willi69 (17 mei 2015)

  4. #3
    Geregistreerd
    4 maart 2016
    Last Online
    15 november 2019 @ 16:02
    Berichten
    14
    Discussies
    1
    Thanks
    3
    Thanked
    21 in 7 posts

    Standaard Jessica (Roemeense)



    Jessica (Roemeense)
    Leeftijd : 26-29 jaar Taal : Duits (goed), Engels (matig)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.70 m - 1.75 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Arm
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, PMC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren, Rimmen bij haar
    Extra info :





  5. #4
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    Gezien de omschrijving, die wel erg sterk overeenkomt, vermoed (en hoop) ik dat dit dezelfde is als de Jessy waar ik 10 maanden geleden mee kamerde, graag samenvoegen!
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  6. #5
    Geregistreerd
    4 maart 2016
    Last Online
    15 november 2019 @ 16:02
    Berichten
    14
    Discussies
    1
    Thanks
    3
    Thanked
    21 in 7 posts

    Standaard

    2 x een uur met haar gekamerd. Bijzonder lieve meid, een echte GFE. Absoluut een aanrader. Werkt bij Oceans.

  7. #6
    Geregistreerd
    4 maart 2016
    Last Online
    15 november 2019 @ 16:02
    Berichten
    14
    Discussies
    1
    Thanks
    3
    Thanked
    21 in 7 posts

    Standaard

    Over herhaalverkeer gesproken.... 26 maart heb ik weer twee keer een uur van Jessica/Jessy mogen genieten. Waarschijnlijk omdat ik een niet-roker ben is tongzoenen geen enkel probleem bij haar. Respect en zacht met haar omgaan brengen haar in een betere mood dan menig andere dame. Als je van 69 houdt en je weet haar clitoris op de juiste manier lief te hebben, komt ze ongegeneerd op je klaar. Ik ben fan van Jessica!

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:13.

  Diamond 468*60