Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Best Deal

  1. #1
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Best Deal

    Gisteren parkeerde ik mijn fiets op de Edisonstraat naast het pand van tweedehands goederen.
    Ik liep binnen een keer rond en zag geen fiets te koop staan dus vroeg ik een papier om buiten mijn fiets te verkopen ( gewoon voor de lol )
    De man gaf mij een stift en plakband en ik schreef mijn 06 nummer en E.120,- op.
    Plakte het op de fiets en ging het Baekenlandplein op.
    Alice De Roemeense herkende mij al op afstand toen ik de bocht om kwam er recht op haar raam toe liep wat spiegelde en ikzelf het pas zag op 20 meter afstand.
    Ze opende de deur en ik zei hoe wist je dat ik niet voorbij zou lopen ?
    Waarop zei antwoorde gewoon voorgevoel.
    Boven uitgekleed en wil net op bed stappen gaat Die KUT Handy
    Ik wil hem niet opnemen maar kijk toch en zie een onbekend nummer wat ik dan toch accepteer.
    Een vrouw vraagt of er te handelen is op de prijs van de fiets.
    Nou dit had ik niet verwacht dus ik schrik een beetje en zeg ok.
    Ben vergeten wat ik op papiertje had gezet dus vraag welke fiets ze antwoord de dames gazelle E,120,- waarop ik antwoord ja sorry en lieg dat ik ook op marktplaats een fiets had staan.
    Haha ik zeg E.100,-
    Ze zegt ok kan je hier komen om hem dan te verkopen aan me,natuurlijk zeg ik ben over 20 minuten bij je omdat ik voor een boodschap effe weg.
    Alice en ik maken een snel nummertje wat heerlijk was en ongeveer met PMC en doggy 15 minuten duurt en geef haar E.50,- en verdwijn de hoek om voor de fiets.
    Ze staat met de man van de tweede hands winkel te praten en ik geef haar een hand haal het slot eraf en zei controleerd de fiets.
    Ik krijg mijn geld en ze fietst weg de man geef ik ook E.5,- en zeg bedankt voor het uitlenen van de viltstift hij lacht en daar sta ik zonder oude dames fiets.
    Shit en nu !!!
    Dus ik loop de Edisonstraat een stukje af Boschdijk op en denk ha nog 100 meter en dan een frietje van Zwerts.
    Lekker buiten aan het opeten en dan komt er een oude kennis die ook iets gaat bestellen en bij me komt zitten samen gezellig ouwe hoeren en niet verteld wat ik die middag gedaan heb maar vraag hem of hij me wel af kan zetten bij huis.
    Hij vraagt niet waarom en ik wordt thuis afgezet waarbij ik thuis op de bank denk en in mijn eigen lach van
    Zo een fiets verkocht voor een prijs waar voor ik ook nog gratis geneukt heb en een super friet saté heb gehad.
    Dit was mijn Best Deal van gisteren.

  2. Onderstaande 8 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (15 mei 2015),Big30 (15 mei 2015),Bluebear (15 mei 2015),Don Rudo (15 mei 2015),molaar (14 mei 2015),phoenix (14 mei 2015),sofaking (14 mei 2015),Wentelt Eefje (16 mei 2015)

  3. #2
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Dit verhaal deed me denken aan een ander, waarvan ik niet weet of het echt gebeurd is of een grap. (Waarschijnlijk het tweede)
    Een man koopt een nieuwe ijskast en zet zijn oude voor de deur met een nota : "om mee te nemen".
    De ijskast blijft echter dagenlang staan.
    Dan vervangt hij het briefje. Ijskast te koop voor 50 €.
    Een paar uur later was ze weg.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  4. Onderstaande leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (15 mei 2015)

  5. #3
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Haha sofaking ja dat is weer een ander verhaal wat bij Best deal ook zou thuishoren.
    Maar gelukkig head ik geen koelkast op mijn rug toen ik naar de hoeren wou.

  6. Onderstaande leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (15 mei 2015)

  7. #4
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:12
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.573
    Thanked
    4.352 in 1.819 posts

    Standaard

    Over Best deal gesproken, waargebeurd;

    Ik was eens bij een maat met een vanalles en nog wat winkeltje. Bij zijn spulletjes hadt hij ook een hengelsportafdelingkje.'
    Hij hadt zich op laten naaien door een vertegenwoordiger en hadt 2 soorten dobbers van hem gekocht. 2 x 500 Stuks. De dobbers waren nog al lomp.
    Maar goed, hij klagen tegen mij dat hij er redelijk wat poen in hadt zitten en ze maar niet aan de man kon brengen. Hij vroeg ze vier euro per stuk.
    Ik vroeg hem: "Mag ik mijn ding doen voor je?". "Ga je gang", zei hij. Ik vroeg hem om een mooi doosje met wat piepschuim erin, waarin ik een stel dobbers stak.
    Ik maakte een mooi papiertje met de kleurpotloden van zijn dochter en zette op het papiertje: "Italiaanse concoursdobbers, de Galegeanti en de Ingeniesta, per stuk 15 euro".
    Het doosje werdt op een prominente plaats op de toonbank gezet en ik zei hem: "Wacht maar eens een week af".
    Hij belde me een week daarna op om me te bedanken dat ze de winkel uitvlogen en dat hij erover dacht om er bij te bestellen. Ik hadt het grootste plezier om dit kleine succes.
    Zo zie je maar, de mensen willen besodemieterd worden soms. :wink:


    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  8. Onderstaande 3 leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    Jansen (17 mei 2015),Wentelt Eefje (16 mei 2015),Wijze grijze (16 mei 2015)

  9. #5
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Ja ook een super deal Bluebear.

  10. Onderstaande leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (17 mei 2015)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:31.