Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Beitrag Geleenstraat 23 K4 Jennie ( Rus )

    Naam: Jennie
    Haarkleur/-lengte: zwart / schouder
    Lengte dame: 1.50
    Postuur/Cupmaat: slank / B ( sil )
    Nationaliteit/Taal: Rusland / Engels
    Leeftijd: 27
    Tatoeages/Piercings : ja / navel
    Service: SM ( soft - hard )
    Tijdsduur: 30 min
    Dagdeel : namiddag
    Prijs : 100€

    Het uitzicht van dit klein opdondertje gekleed in leer wekte men interesse. Ik was wat verbaasd toen ze vertelde dat er enkel sm-sessie's mogelijk waren. Misschien van daar de lederen outfit ! Meestal hangt aan het raam dan een bordje SM , maar bij haar niet. Maar goed : let's give it a try.

    Het pand zag er van binnen piekfijn uit. Aangekomen in haar kamer die een van A tot Z ingerichte SM-studio was. Alle attributen waren aanwezig die een slaaf zich maar kan wensen.

    Jennie vroeg welke richting we uit gingen gaan ? Even op zeker gespeeld : Soft with erotiek teasing.

    Eens uitgekleed moest ik op men rug gaan liggen op het bed. Men handen werden vastgemaakt aan de bovenzijde van het bed met lederen riemen. Ik kreeg een blinddoek om en plots hoorde ik luide opzwepende dance-muziek in de kamer.

    Ik kreeg even wat bitch-slap op men gezicht en dan volgende de woorden : Sniff this ! Er werden poppers toegediend en ik kwam in een roes.

    Ik voelde dat men ballen afgebonden werden. Met olie werd men pik stijf gemaakt. Ook volgde er een raar gevoel in men plasbuis. Even later werd men blinddoek verwijderd. Ik zag dat er een metalen staafje in men pik stak ! Oeps... ( een urethral sound voor de kenners ) Jennie rukte me verder af en net voor ik klaarkwam trok ze het staafje eruit. Best een akelige ervaring.

    Het zaakje werd even gereinigd en de sessie zette zich voort. Ze nam een soort plastic koker en legde die op het bed. Dan gingen haar kleren uit. Voor ze op bed kwam werden er tepelklemmen bij mij aangebracht. Toen plaatste ze zich in 69 en ontnam me men adem door haar kutje vacuum te duwen op men mond. Even afstand en ze snauwde me toe : Lick it ! Dan was het andere gaatje aan de beurt : Taste my ass !

    Ze stimuleerde terug men pik en toen hij stijf was plaatste ze de plastic koker over men lul. Blijkbaar was dit een soort nep-vagina. Dat ding gaf een spannend gevoel en ze ging er snel mee op en af. Wat later kwam ik er in klaar met uitzicht op die lekkere onderkant van haar.

    Terug verlost van alles , kreeg ik de mogelijkheid om een douche te nemen. Ze heeft een gans nieuwe privé douche ter beschikking. Bij het afscheid kreeg ik nog een drankje naar keuze mee. Van service gesproken !

    Besluit : een vakvrouw die rekening houd met de wens van de klant. Heel veel mogelijkheden en richtingen uit te gaan op SM-pad.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  2. Onderstaande leden hebben lustman bedankt voor deze bijdrage:

    Don Rudo (12 mei 2015)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23.

FKK Artemis 468*60   Living Room 468*60