Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Nicole

Last Online
    28 juli 2021 @ 21:43
    Discussies
    3
    Thanks
    23

Standaard Nicole

Gisteren, 12 december met Nicole , jong , klein , ziet er nog (veel) jonger uit dan ze is (20 ). Lijkt wel een kindvrouwtje.
    Spijtig jongens , ik kan geen mooi verhaal schrijven.
    Ga het dan maar wat droog en zakelijk doen.
    Op de bank erbij gaan naast zitten. Ze rookte een sigaretje. Ik wat keuvelen. Ze zou zogezegd zoenen, maar alleen met iemand die volstrekt geen alcohol gedronken heeft.
    Ik vreette van die Tic Tac muntjes, zoveel achter elkander dat ik dacht : dit komt wel goed. (maar neen dus)
    Geen , nogmaals geen actie op de bank. Mocht eens aan haar lijfje komen , dan kwam al haar voorstel : Naar kamer ?
    Ik vroeg : hier niets ? : Antwoord : Op kamer.
    Ja , ik vermoedde wel hoe ze was . De Cock vertelde me dat ze (ja, nieuw , 2e dag hier , dat wist ik ) zoekende was. (????)

Ermee op kamer aanbeland gaat ze op handen en voeten zitten op het bed , met haar kont omhoog.
    Ik mag hier dus naar kijken. Er ook even aangekomen , ook mijn tong er eens ingeduwd.
    Nicole is een mooi meisje , wie er op valt , maar zo, dadelijk met haar kont in de lucht omhoog , voor mijn neus -- geef toe er zijn mooiere uitzichten.
    Had eigenlijk dan nog meer plezier eraan als ik gewoon haar gezichtje mocht gadeslaan, op de bank. Geef toe , er zijn toch mooiere uitkijken dan een kont omhoog.
    Tongzoenen : Ja dus : 1 x 2 seconden.
    Beffen : Goed , tot na een minuutje of 3 : Er mocht ook een vinger bij haar naar binnen. Dan trekt ze ineens hevig terug . En spreekt gedurig van : '' zoiets van kitzel in haar clitoris'' - wat mag dit betekenen ?
    Ik vroeg of ik haar verder mocht likken . Maar steeds van dat gekitzel in of aan haar clitoris. Ik zegde dat ik het niet begreep. (Mijn Duits is inderdaad niet zo goed).
    Neuken : Goed . Kijk goed naar mijn plaatje , bij mijn naam : zo heeft ze het graag, en zo moet het bij haar.
    Na een tijdje andere positie geprobeerd . Ik boven op haar (dacht missionaris, of zoiets daaromtrent) . Na 1 minuutje : Ging niet meer voor haar : Ik was te zwaar. (En neen , ik ben niet te zwaar - en had haar ook niet plat gelegen. Nog getracht zo voorzichtig te zijn)
    Terug in positie : Kijk naar mijn plaatje.
    Was wel plezierig.
    Lekker klaargekomen.
    FT doet ze absoluut niet . Nooit of te nimmer, zo vertelt ze . Moet nu ook niet voor mij. Maar als het mag , is het - soms - wel leuk.
    Ook op haar lichaam spritsen : Noppes. Tegen haar borstjes kledderen : Ook niet .
    Dan moet ze gaan douchen , vertelde ze me.

Maar dus toch wel lekker klaargekomen. Alhoewel , mijn eigen zelf gans onder gekledderd.

In het kort samengevat : Wat betreft de hierboven aangehaalde informatie, moet ik dit door geven aan mede forum leden ; ik mag dit neerschrijven, en doe het dus ook.
    Nicole - 2e dag aanwezig in het Hof - is niet aan te bevelen.
    Eigenlijk aan niemand.
    En geloofde dat alle aanwezige bekenden dit gisteren reeds wisten.

Ik hoop dat Hollandmale en Stano (maar mogen ook anderen nog zijn) gaan schrijven dat het goed mogelijk is dat ze na een tijdje , na wat weken aanwezigheid in het Hof veel kan en zal veranderen.
    Ik hoop het ; zo niet zal ze er niet lang werken.
    Ik zelf gok erop dat ze binnen een maandje weg is.

Kortom : Wanneer je in het Hof bent : Bekijk ze eens . Lach er eens tegen en bekijk ze nog eens. Maar laat het hier bij. Er zijn beslist veel betere keuzes te maken.
    Nicole haalt de laagste Hof-standaard nog niet.
    Voor mij geen herhaling.

Ik dacht dat Guestomass gisteren in de vooravond ermee zou beginnen.
    Hij zat naast haar in het salon boven. Zij schoof wat op in zijn richting. Deed de eerste aanstalten. Zo gelijk een handje, opzij naast zijn been.
    Deze vriendelijke jongen verdient beter. Ik dacht wanneer dit verder gaat , moet ik hem even iets in zijn oor gaan influisteren.
    Maar was niet nodig.
    Wat later waren de aanstalten bezig met een meisje wat ongetwijfelt een uitstekende keus zal geweest zijn. Ken haar (maar niet heel goed), ze is altijd heel vriendelijk , altijd breed lachend , altijd goed geluimd.
    Ook de after sales, acheraf van en met Guestomass waren OK. - (dit gaat dus niet over Nicole)

Last Online
    Vandaag @ 10:35
    Discussies
    58
    Thanks
    1.492

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lanciared
    Wat later waren de aanstalten bezig met een meisje wat ongetwijfeld een uitstekende keus zal geweest zijn. Ken haar (maar niet heel goed), ze is altijd heel vriendelijk , altijd breed lachend , altijd goed geluimd.
    Ook de after sales, acheraf van en met Guestomass waren OK. - (dit gaat dus niet over Nicole)
    Breed glimlachend, tong teasend uit haar mond, grote bruine ogen, grote bussel hout voor de deur .............. kan niet anders dan Marcella zijn

Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Discussies
    336
    Thanks
    67

Pfeil Nicole alweer vertrokken.....

Ik hoop dat Hollandmale en Stano.....gaan schrijven dat het goed mogelijk is dat ze na een tijdje.....veel kan en zal veranderen.
    Dat zal niet gebeuren, getuige 'n RF-beertje dat er gisteren ook was:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 4321meins
    Später bekam ich dann mit, wie ein holländischer Kollege auch mit Rosi sprechen wollte.....Er erzählte dann später, dass er Probleme mit Nicole hatte und sie bei ihm ebenfalls nicht küssen wollte und sogar nicht blasen ! Nach dem Gespräch des Holländers mit Rosi wurde Nicole nach oben zitiert. Wenige Minuten später holte sie ihr Handtuch ab und verschwand nach oben. Widerum einige Minuten später stand sie angezogen bei Gerti zum Abrechnen. Ich konnte aus der Umkleide mithören, wie sie sich bei Gerti beschwerte, dass sie doch alles machen würde und gar nicht verstehen würde, warum sie jetz gehen müsse...
    Founding Member

Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Discussies
    60
    Thanks
    1.666

Standaard

met haar kont in de lucht omhoog , voor mijn neus -- geef toe er zijn mooiere uitzichten.
    Dat vind ik ook, als ik je recensies lees en steeds naar die kont moet kijken van je avatar :D
    Maar verder een prima recensie!

Last Online
    15 september 2022 @ 20:01
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Discussies
    90
    Thanks
    42

Daumen hoch marcella, you bet....

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blauwebeer
    Breed glimlachend, tong teasend uit haar mond, grote bruine ogen, grote bussel hout voor de deur .............. kan niet anders dan Marcella zijn
    please give me time to write...
    My body is still shaking....

Gustomass

Last Online
    Vandaag @ 10:35
    Discussies
    58
    Thanks
    1.492

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gustomass
    please give me time to write...
    Gustomass
    Lange brokken proza nemen dan ook meer tijd in beslag om aan te maken dan de kortere stukjes.

Bluebear

Last Online
    25 september 2022 @ 15:49
    Discussies
    25
    Thanks
    10

Standaard p...er

Laten wij met z'n allen dit, ongetwijfeld lieve, meisje een plezier doen. Laten we haar geen geld voor haar pooier laten verdienen. Hoe minder ze verdient hoe eerder ze weer met haar poppen kan gaan spelen.
    Sommigen hebben het in zich. Zij niet. Ik heb alleen haar, non-verhale, communicatie mogen meemaken. In een paar woorden: Niet om aan te zien, met name op het moment dat ze aandacht van de toch doorgaans aardige Hollandse (en Belgische) variant van de Ijsbeer krijgt.

Bart

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten