Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 93
  1. #51
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ryuhayabusa Bekijk bericht
    Hah .

    BTW is Lisa al terug?
    Ik heb Lisa tijdens mijn voorbije bezoeken aan SS niet gezien nee.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  2. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Ryuhayabusa (14 februari 2016)

  3. #52
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Pocket Bulgaartje heeft Sixsens al weer verlaten. Nieuwe bestemming volgt. Het zal sowieso niet 'in de buurt' zijn.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  4. Onderstaande 2 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (23 februari 2016),Flyerke (24 februari 2016)

  5. #53
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:48
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.677
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.392 in 6.028 posts

    Standaard

    En ik had mij zo op haar aanwezigheid verheugd afgelopen zaterdag! (verslagje van zaterdag volgt nog).
    En Garde

  6. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    KanariePiet (23 februari 2016)

  7. #54
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    En ik had mij zo op haar aanwezigheid verheugd afgelopen zaterdag! (verslagje van zaterdag volgt nog).
    Ze wist dat jij op haar wachtte. Het is daarom dat ze gevlucht is
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  8. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Flyerke (24 februari 2016)

  9. #55
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:48
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.677
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.392 in 6.028 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    Ze wist dat jij op haar wachtte. Het is daarom dat ze gevlucht is
    Al die pocket Bulgaartjes zijn hetzelfde!!!
    En Garde

  10. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Flyerke (24 februari 2016)

  11. #56
    Geregistreerd
    16 september 2014
    Last Online
    11 maart 2016 @ 18:12
    Berichten
    38
    Discussies
    3
    Thanks
    631
    Thanked
    195 in 27 posts

    Standaard

    Bij deze kan ik melden dat ze gisteren(10/03) opnieuw aanwezig was...wat mij dan onverwacht een serieus dilemma opleverde

  12. #57
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    Gisteren @ 17:02
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ftchietgraag Bekijk bericht
    Bij deze kan ik melden dat ze gisteren(10/03) opnieuw aanwezig was...wat mij dan onverwacht een serieus dilemma opleverde
    Terug recht op m'n verjaardag...en hoe...

    Julia - the birthday surprise fuck
    19 Maart 2016
    Bij recensie https://www.ijsberenforum.com/forum/...188#post477188

    De tweede sessie van de dag was met pocket Bulgaartje Julia die me meteen herkende van vorige keer. De klik met haar was al beter dan met Carmen en we trokken ons eerst terug in de Kino voor een dik kwartier. Daar verleidde ze me met haar tong, likte m'n lichaam, deed TZ en we stoeiden wat meer. Deze curieuze deugniet is m'n type stoei-DVP. Ik voelde dat het goed ging worden

    We trokken ons terug in een kamer, jammer genoeg niet de jacuzzi-kamer, maar gelukkig wel eentje boven in een rustig kader. Een rond bed wachtte ons op en nadat die afgedekt was, begon het spel van verleiding en dat kan ze erg goed. We vrijden en speelden een tijdje.

    Julia heeft zo'n ondeugende gypsie-uitstraling met een plagerige blik in haar ogen. Haar tengere sexy lijf strelen is een genot, ze kronkelt speels als een slang en likt me overal en speelde het spel goed mee: een Pocket Bulgaartje Ervaring. De seks met haar on top was superlekker en geil, ze is een genot om vast te pakken, ze te zien bewegen, te voelen, met steeds de stoute glinstering in haar ogen with her deviant smile. De volgende dag in YY hoorde ik een nummertje dat me aan deze sessie met deze sexy duivelin terug deed denken:



    De "lyrics" ga ik niet poneren... Zo heerlijk was ze, zo geil: Gypsie-seks. Dit kamertje van een vol uur was het hoogtepunt van de dag met veel actie. De tijd met haar was langer en verliep beter dan vorige keer toen ze plots zo'n haast had eind mei. Een waardig vervolg met groot herhalingsgevaar:

    Score: ****1/4 voor deze PBE...
    De zwarte wolf

  13. Onderstaande 6 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 4 april 2016),Deantje ( 2 april 2016),KanariePiet ( 2 april 2016),Mr Bluenose ( 3 april 2016),Sjeufke ( 2 april 2016),waterrat ( 2 april 2016)

  14. #58
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Gisteren voor het eert sinds om en bij de 3 maanden nog eens met Julia op kamer beland.

    Anderhalf uur rollebollen met Roemeense Alice en de hitte hadden me onverwacht hard gesloopt: ik stond op mijn benen te trillen en overwoog zelfs huiswaarts te keren. Dat was echter zonder Julia gerekend, mijn alltime P6 favoriete die gisteren onverwacht uit Bulgarije was teruggekeerd en met wie ik doorheen de dag alweer een paar leuke contacten had gehad.

    Tegen beter weten in had ik een kamertje met Julia al de ganse dag weten uitstellen, maar toen ze gisterenavond plots onverwacht tegen me aankroop en haar mooie, grote kijkers (weliswaar weer wat verpest door domme blauwe lenzen) in de strijd wierp, vergat ik insklaps alle vermoeidheid en begaf ik toch weer.

    Het gevolg was een 2 uur durende kamergang, die net als de tientallen voorgaande met dit kleintje niet meer of niet minder dan fenomenaal was. Echte vriendinnetjes seks was het weer. Tongzoenen, tongzoenen en nog eens tongzoenen. In elkaar verstrengeld raken alsof je 1 bent. Héél gevarieerd neuken, dan weer zacht en lief, dan weer vol gas gaan. Pijpen? Nope. Heb ik niet nodig bij deze meid. Kleine piet stond quasi voortdurend op oorlogssterkte en Julia heeft er, ondanks de hitte en de vermoeidheid, probleemloos 2 knallende orgasmes uit gehaald.

    Ze heeft zigeunerstreken en een karaktertje, maar het is anderzijds ook een pracht van een meid, een heel lief grietje daarenboven. En de seks, tja de seks… Die is en blijft fenomenaal met haar. Dat was zo vanaf onze eerste kamer samen, nu al bijna anderhalf jaar geleden en dat zal waarschijnlijk altijd zo blijven.

    Herhalingsvaar? Tja, wat denk je nu zelf?
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  15. Onderstaande 5 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje (27 augustus 2016),Flyerke (29 augustus 2016),Mr Bluenose (27 augustus 2016),pret (27 augustus 2016),sofaking (27 augustus 2016)

  16. #59
    Geregistreerd
    18 mei 2013
    Last Online
    13 april 2024 @ 09:52
    Berichten
    521
    Discussies
    62
    Thanks
    4.906
    Thanked
    2.482 in 410 posts

    Standaard

    Aan me voorgesteld door mijn Partner in Crime. Blikken kruisten en was van de eerste seconde duidelijk dat er een vervolg zou komen.
    Wat later in de bar zat ze eenzaam te wezen en ik kreeg een knipoog. Meer had ik niet nodig.

    Wat dienen we nog te vertellen van deze deerne. Lief, ziet er aardig uit en prima service op de kamer.
    Absoluut aanbevelingswaardig. Enkel communicatie verliep niet van een leien dakje maar misschien lag dat ook aan mijn steenkolen Duits.

    Voor de liefhebber die met GFE wil beginnen en een slopende neuksessie willen eindigen.

  17. Onderstaande 3 leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje ( 5 oktober 2016),Mr Bluenose ( 5 oktober 2016),Sjeufke ( 5 oktober 2016)

  18. #60
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    Gisteren @ 17:02
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    Julia
    1 Okt. 2016
    Met deze recensie



    Bijzonder:

    Julia
    had haar haren geblondeerd en had nu blauwe ogen...euh lenzen waardoor ik ze gewoon voorbij liep. Dat gaf haar een ander aanzien maar de blik in de ogen van deze Gypsy is daarom niet minder hypnotiserend.


    Triovraag:

    Ze zat samen met haar nicht en probeerde er een trio uit te slaan met lesbo-show. Helaas waren ze bij de verkeerde, Deket was de man van de trioo'tjes, niet ik. Ik wou alleen Julia en nadat ze haar sigaretje opgerookt had, trokken we ons terug in een kamer boven, dezelfde van mijn verjaardag met het rond bed nota bene. Ik maakte een schermkopie van de tijd en toonde haar dat.


    Sessie:

    Veel details vertel ik niet maar ik kan stellen dat het als de laatste keer was, alleen sneller, korter. Dit bleef bij een goed half uurtje en smaakt echt naar meer. Bij het ontkleden maakte ze er een showtje van waarmee ze me gek maakte. Ook zij vroeg of de BH af moest zoals Mirella in VM. Ik vroeg me af of er beren zijn die graag hadden dat ze dat kledingstuk even aanhouden (of gans de sessie), gewoon omdat ze dat geiler vinden dan er mee te spelen hebalave tijdens de seks als ze die al hebben. Er werd gestoeid en Julia was haar speelse stoute zelf. Twinkeloogjes. Het was weer een toptijd die te vlug voorbij ging. Julia is bijzonder lenig, dat lekker lijf kronkelt ze en draait ze, de seks met haar on top was super lekker.


    Afsluiten:

    Ze maakte de tijd goed vol, we douchten ons samen en dan gingen we de kamer af. 50€ overhandigd en kusje. Ze ziet me gauw terug!


    Score: ****1/2
    De zwarte wolf

  19. Onderstaande 10 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje ( 8 oktober 2016),deket ( 9 oktober 2016),firstme ( 7 oktober 2016),Hades (10 oktober 2016),KanariePiet ( 6 oktober 2016),Kwakje ( 7 oktober 2016),licky luke ( 8 oktober 2016),Ryuhayabusa ( 6 oktober 2016),Sjeufke ( 7 oktober 2016),sofaking ( 7 oktober 2016)

  20. #61
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Gisteren @ 19:57
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.502
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Sommige ontmoetingen zijn een samenloop van omstandigheden en toevalligheden en mondden uit in de ontdekking van de hemel.

    - KP die me vraagt "zijn" Julia de groeten te doen. (Haar niet kennende dus wachten op hulptroepen)
    - Een pocket Bulgaartje aan de bar die me probeert te verleiden als ik in gesprek ben met een andere beer met ondeugende blikken en
    een tongetje dat ze blijft uitsteken.
    - Hulptroepen in de vorm van Stacy die Julia koppelen aan het pocket Bulgaartje.
    - Het overbrengen van de groeten toen ze voorbij liep
    - Met elkaar in gesprek raken aan de bar om 01.00
    - Het voorstel van Stacy om gedrieën een kamertje op te zoeken.

    Dit alles resulteerde in een zeer geslaagde kennismaking met Julia.

    Tongzoenen zoals je normaal gesproken alleen met een geliefde doet. Pijpen met de gewenste zuigkracht. Opgejut door Stacy enkele pogingen om hem helemaal te laten verdwijnen. Lukte net niet waarbij Stacy nog een "helpend" handje gaf door haar hoofd naar beneden te drukken. Wat bij Julia de opmerking ontlokte dat ze mijn pik graag mee naar huis wilde nemen om verder te oefenen.
    Ook het neuken of beter gezegd geneukt worden door haar was zeer aangenaam. Aangezien Stacy met haar poes op mijn gezicht zat besloot Julia om mij kennis te laten maken met haar cowgirl. Zeer gevarieerd. Uiteindelijk de dames een four hands HJ laten doen nadat ik hun uitgelegd had wat het was. Aangezien het tegen sluitingstijd liep en Stacy degene wilde zijn die mijn 4e orgasme van de dag op haar naam wilde hebben ondersteunde Julia haar door al tongzoenend mijn eieren te masseren.

    Als ze bij mijn volgend bezoekje aanwezig is staat de afspraak al voor een 1 op 1 sessie wat mij een gespeelde "dodelijke" blik van Stacy opleverde.

  21. Onderstaande 10 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (18 december 2016),biged (18 december 2016),Giodude (25 november 2018),jansenroy (18 december 2016),KanariePiet (18 december 2016),licky luke (18 december 2016),Mr Bluenose (19 december 2016),Pierke69 ( 4 maart 2020),Sjeufke (19 december 2016),sofaking (18 december 2016)

  22. #62
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Gisteren @ 19:57
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.502
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Ik zat gisteren in de bar met Stacy te praten en we waren aan het rondkijken voor mijn 1e kamer. De dames tot dan toe konden me niet echt bekoren. Stacy zei dat Julia er ook was. De kennismaking vorige week met Julia was me zeer goed bevallen, dus rustig afgewacht totdat zij de bar in zou komen. Toeval of niet. Toen ik richting trap keek kwam ze net als een kerstengeltje naar beneden. Gekleed in mooie rooie lingerie die geweldig afstak bij haar gebruinde lichaam. Ze kwam richting ons gelopen en nadat we elkaar prettig kerstfeest hadden gewenst zette ze zich aan de andere kant neer. 1 blik in die waanzinnig mooie ogen van haar en ik was reddeloos verloren.

    Ik fluisterde haar toe dat indien ze nog een proefpersoon nodig had om te oefenen ik mij wel wilde opofferen. Er werd nog wat gedold en voor ik het risico liep dat ze gekaapt zou worden tegen haar gezegd dat we er vandoor gingen.

    Het werd een sessie die nog beter was als ik vooraf gedacht/gehoopt had. Anderhalf uur top GFE+++ met misschien wel het mooiste exemplaar van de "Bulgaarse Maffia". Het is dat ze niet aan mijn voorwaarde voldoet van minimaal 3 sessies voor een plaatsje in mijn top 5 van miss ijsbeer, anders had ze er zeker ingestaan.

    Toen ik met Stacy ging eten zaten Julia en Simona er al. Het werd een gezellige boel en er werd flink gedold. Toen we richting de bar liepen en Stacy sigaretten ging halen, drukte ze haar bevallige kontje tegen me aan en kroop tegen me aan. Haar lekker vastgepakt en toen Stacy zich omdraaide deden we net alsof er niets aan de hand was.

    Ook gedurende de rest van mijn verblijf in de spaarzame momenten dat ik Stacy-loos was kwam ze even een kusje of knuffel stelen. Een topmeid die vanaf nu een zekerheidje voor mij is in SS.

  23. Onderstaande 8 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (26 december 2016),blauwebeer (26 december 2016),Bluebear (26 december 2016),Giodude (25 november 2018),Keffman (26 december 2016),licky luke (23 januari 2017),Pierke69 ( 4 maart 2020),Sjeufke (26 december 2016)

  24. #63
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    Gisteren @ 17:02
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    JULIA (SixSens) - Vazkor's Miss Sexy Hot Babe 2016
    Bij deze recensie


    Bijzonderheden

    Ik ontmoette haar in de wellness waar ze zich net had verfrist na een kamertje. We omhelsden elkaar en ik zei haar gelijk dat ik speciaal voor haar kwam. Ze was blij verrast en zei dat ik haar wel in de bar zou vinden. Ik vertelde dat ik nog even de sauna in wou om de lange rit uit m'n lijf te acclimatiseren en ze dan zou opzoeken.

    Julia zag er eender uit als vorige keer: geblondeerd, heldere ogen door het gebruik van lenzen. Ze had ook haar wangen mooi rood gekleurd wat haar een uitstraling gaf van het onschuldige meisje. Niets is minder waar, natuurlijk.


    Presales

    Kort, we waren in de bar in gesprek. Ik met m'n verlegenheid wist eigenlijk weinig te zeggen. Ik denk dat zoiets kan veranderen naarmate je meer met dezelfde dame gaat en elkaar beter leert kennen. Denk ik toch. Ik ben er eentje van de afwisseling dus dat gebeurt nauwelijks. Ze rookte nog een sigaretje en ik dronk mijn colaatje. Daarop gingen we een kamer opzoeken waarbij ik niet verzuimde haar te vragen om een kamer boven.

    Opmerkelijk: dit schatje wist dat ik schreef op fora en dat heeft me even helemaal verrast. Hier werd ik niet eerder mee geconfronteerd. Ze heeft mijn schrijfsels dus gezien.


    Kamer

    Het werd kamer 6 in de bovenverdieping met spiegel langs het bed dat ruim genoeg is maar niet zoals in de kamers van de Villa's die op het programma stonden. Ik hoefde niet te vragen om meer licht, dat regelde ze zelf al. Bij elke andere dame later in het weekend moest ik dit nog vragen. Is dit dan zo belangrijk? Ja voor mij is dat het wel degelijk: http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160919_02475272


    Sessie

    Dit pocket-bulgaartje wist wat ik graag had en deed dat allemaal zeer goed, we vrijden, we speelde, ze teasde en domineerde me plagend tot het einde, ik kon geen genoeg van haar lekkere sexy lichaam krijgen. Ze maakte gebruik van de spiegel naast ons.

    Seks met haar stelt nimmer teleur, het was zalig dit slanke meisje te neuken en ze bleef verleidelijk bewegen met haar lichaam. Ik droom er nog van. Ik kwam krachtig in haar klaar. Snel. Ergens ga ik echt nog moeten leren hoe dat seks-spel het langste te rekken en zonder te veel te focussen op dat klaar gaan komen an sich. Ja, ik streelde haar lichaam, verdronk in haar ogen, bewonderde de uitstraling van het mooie blozende schepsel.


    Afsluiten

    En de eerste sessie van 8. 8... Ik wist nog niet dat het zo'n vaart ging lopen en ging met haar omdat ik 100% zeker was dat het met Julia nooit fout loopt, ook deze keer was het top. Omdat ik dacht dat de volgende sessies waarschijnlijk minder goed zouden zijn in het lege VV en in VM waar ik een flop had in September.

    We hebben nog openlijk en gezellig gepraat met elkaar waarna we de kamer opruimden en naar de lockers gingen. Steeds wordt ik dan achtervolgd door spijt als het allemaal afgelopen is. Dit soort momenten gaan altijd te snel voorbij. Wat jammer dat het voor deze jongen allemaal zo duur is, 100/uur. Maar zo is het nu eenmaal.

    Aftersales

    Een kus, een omhelzing en het wensen van een goed nieuw jaar. Lang bleef ik niet meer, de volgende club wenkte.

    Score *****1/4 (ja de score is steeds op 6 geweest...)


    Conclusie


    De kamergang was een succes dat met de verjaardagssessie kon wedijveren in een van de prachtige kamers van de club in de bovenverdieping met een dame die me intussen kent en me de beste service geeft. Ik zat boordevol lust en verlangen en had de beste tijd gehad. Ik droom er nog van. Julia was de eerste en de beste van het weekend.


    >> Bulgaarse pocket JULIA is voor mij MISS SEXY HOT BABE 2016. <<
    De zwarte wolf

  25. Onderstaande 6 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (22 januari 2017),Bachatero (23 januari 2017),Keffman (23 januari 2017),licky luke (23 januari 2017),Mr Bluenose (23 januari 2017),SFL (23 januari 2017)

  26. #64
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    18 april 2024 @ 16:52
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Terug van weggeweest ...

  27. #65
    Geregistreerd
    27 juli 2014
    Last Online
    19 januari 2023 @ 17:29
    Berichten
    475
    Discussies
    4
    Thanks
    1.673
    Thanked
    762 in 282 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blauwebeer Bekijk bericht
    Terug van weggeweest ...
    Vazkor spuit nu spontaan zijn onderbroek vol denk ik.

  28. Onderstaande leden hebben Ryuhayabusa bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer (14 juni 2017)

  29. #66
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    Gisteren @ 17:02
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    Ik ben gewoon te vroeg naar sixsens gegaan lol.

    Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk
    De zwarte wolf

  30. Onderstaande 3 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (14 juni 2017),blauwebeer (14 juni 2017),Ryuhayabusa (14 juni 2017)

  31. #67
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Gisteren @ 19:57
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.502
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Een Romeo & Julia verhaal met een "Happy Ending"

    Dinsdag 20 juni

    Ik kwam Julia tegen bij de douches in de wellness. Het was inmiddels bijna 6 maanden dat we elkaar voor het laatst hadden gezien. Ze was pas sinds kort terug en de begroeting was er één van long lost loves. Haar betoverende ogen straalden en ze fluisterde me toe dat ze mijn "banana" had gemist voor haar DT-oefeningen.

    Na mijn kamergang met Selena kwam ik haar wederom bij de douches tegen. Ze zei dat ze op zoek was geweest naar mij. Ik zei haar dat ik zojuist van de kamer was gekomen en eerst ging bubbelen om daarna het terras op te gaan om te relaxen en wat te eten, maar dat ze als ze vrij was me maar rond een uur of acht moest komen opzoeken.

    Op het terras (ligbedje) samen gegeten met Aloewe, Ohhlord en Crystal. Aloewe wees me erop dat Julia steeds onze kant zat op te kijken. Andrea zat aan een tafeltje en riep me. Even gaan bijpraten en toen ik weer richting ligbedje liep positioneerde Julia zich tactisch op een nabij gelegen tafeltje. Aloewe en ik besloten na een tijdje om een kijkje te gaan nemen in de bar en we hadden ons goed of wel geïnstalleerd op een bankje of Julia kwam de bar ingelopen om zich wederom op het dichtstbijzijnde bankje neer te ploffen. Na een tiental minuten kwam ze onze kant uit en zette zich op mijn schoot. Met zijn drieeën een tijdje wat zitten te dollen totdat Aloewe besloot ons alleen te laten. Onze levens gedurende het laatste half jaar werden in vogelvlucht doorgenomen.

    Ik was inmiddels al enkele keren "verdronken" in haar ogen en we besloten om ons terug te trekken op een kamer. Onderweg de massage olie even opgehaald en op naar de kamer.

    Het werd weer een intieme GFE-sessie. De wijze waarop zij tongzoent is van een ongekend niveau. Daarnaast bleek ze uitstekend onthouden te hebben op welke wijze ze me helemaal gek kan krijgen. De wijze waarop ze pijpt is precies op de wijze die mijn voorkeur geniet. Een heerlijke close en intieme cowgirl en dito missio. Voeg daarbij hoe zij je aankijkt tijdens de sex met haar ogen en een supersessie is geboren.

    Na anderhalf uur ultiem genot op de kamer stond ze erop om nog samen te douchen in de wellness, samen nog een sigaretje te roken en wat te drinken en napraten in de bar. Julia weet perfect hoe ze je het gevoel moet geven dat je haar Romeo bent.

    Bij een volgend bezoekje staat een trio met haar en Simona op de planning.

  32. Onderstaande 9 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (28 juni 2017),biged (16 juli 2017),Giodude (25 november 2018),Latiga (26 juni 2017),licky luke (26 juni 2017),Mr Bluenose (26 juni 2017),Pierke69 ( 4 maart 2020),Sjeufke (25 juni 2017),VAZKOR (25 juni 2017)

  33. #68
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 06:35
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.759
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Op mijn bezoek van 17 augustus en na Laura heb ik met Dani en Julia in de bar gesproken en ze waren enthousiast voor een trio (natuurlijk waren ze)! Normaal gesproken zou ik niet trio zonder eerst beide meisjes afzonderlijk in de kamer te hebben bemonsterd, maar ik dacht dat ik in dit geval een uitzondering zou maken (ik had nog nooit eerder met Julia geprobeerd). Na een douche samen hebben we voor de kamer gemaakt en Dani nam controle (we hebben een paar kamers samen gehad en inderdaad een paar trio's) en regisseerde Julia hoe ze moest gedragen en wat ze moesten doen. Omdat Julia niet veel Engelse spreekt, heeft Dani als Vertaler gehandeld - Julia en ik beiden studeerden haar opende mond toen ik een beetje instructies in het Engels gaf en Dani het woord voor woord in Enlgish herhaalde !! Ik moest haar uitleggen dat de vertaler het zou vertalen in iets dat Julia zou begrijpen, zoals Duits of Bulgaars !! De meiden veranderden en kussen me en ik vond Julia een uitstekende kisser met een zeer sensuele en lichte aanraking. Haar BJ was ook erg leuk en niet te hard, dat vond ik heel erg leuk. Dani regisseerde Julia om op mijn gezicht te zitten voor de finale met Dani de meerderheid van het werk aan het zakendoen doen. Al met al een zeer aangename kamer, zelfs als het niet zo goed was als vorige trio's met Laura en Dani en het is zeker een, dat zou ik openstaan ​​om te herhalen. Ik zou ook graag Julia naar een kamer willen nemen en ik voel dat ik dit eerder eerder dan later moet doen

    On my visit on the 17th August and after Laura I got chatting to Dani and Julia in the bar and they were keen for a trio (of course they were)! Normally I would not trio without first having sampled both girls individually in the room but I thought that I would make an exception in this case (I had never roomed with Julia before). After a shower together we made for the room and Dani took control (as we have had a few rooms together and indeed a few trios) and directed Julia how to behave and what to do. As Julia does not speak a great deal of Enlgish Dani acted as Translator - Julia and I both stared at her opened mouthed when I gave some instruction in English and Dani repeated it word for word in Enlgish!! I had to explain to her the at the purpose of being a Translator was to translate it into something that Julia would understand such as German or Bulgarian!! The girls took turns kissing and blowing me and I found Julia to be an excellent kisser with a very sensual and light touch. Her BJ was also very nice and not too hard which I liked very much. Dani directed Julia to sit on my face for the finale with Dani doing the majority of the work at the business end. All in all a very pleasant room, even if it was not quite as good as previous trios with Laura and Dani and it is certainly one I would be open to repeat. I would also now like to take Julia to a room on her own and I feel that I have to make this happen sooner rather than later.

  34. Onderstaande 5 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (24 augustus 2017),licky luke (24 augustus 2017),Patjax (24 augustus 2017),sofaking (24 augustus 2017),VAZKOR (24 augustus 2017)

  35. #69
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    Gisteren @ 17:02
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    JULIA (SixSens) - Making paysex great again
    Bij deze recensie


    Bijzonderheden

    Mooi petite lichaam, pocket-size bulgaartje met mooi gebruinde huid, rode wangen, guitige ogen en ondeugende uitstraling, dat is Julia Ik heb al reeds meermalen met haar gekamerd en ze kan nu recordhouder worden van meest geboekte DVP ooit. Nog 1 sessie is ze daarvan verwijderd. De meest geboekte betreft een Griekse dame in de periode 2002-2003 in mijn thuisomgeving. Behalve Gypsy heeft ze iets latina-achtigs.Hebben anderen me verteld dat ze van Latijns-Amerikaanse afkomst is, ik had het geloofd.


    Waar ik haar heb ontmoet en presales

    Ik had een DVP van de 'Bulgaarse hoek' gevraagd naar Julia en ze bevestigden haar aanwezigheid in tegenstelling tot de Roemeense hoek die dit stellig ontkenden en er steevast de kamergevraag aan vast hingen. Een verrassing is dat toch niet? Hoe het zei, een van de Bulgaarse dames ging naar de kleedkamers waar ze Julia vond en haar zei dat er een klant voor haar was. Ik wachtte in de bar en daar kwam ze. Lachend omhelsde ze me en we gingen ons apart zitten tov de danspaal. De Bulgaarse dame bracht wat shotjes korten drank en we dronken dat gedrieën op. Julia rookte nog een sigaret, we praten wat bij waarop we naar de kamer gingen, eentje op de bovenverdieping zoals gewoonlijk.


    Kamer 6

    Deze was de laatste kamer van m'n vorig bezoek in Juni met Melanie. Een kleine kamer meteen klein bed aan de muur met een grote spiegel langs gans het bed. Hier werd door Julia mooi gebruik gemaakt. Ik begin die spiegels meer en meer te mogen. Vroeger vond ik ze niet zo belangrijk. Ik heb veel gemist. Er klonk geen muziek. De kamer was wel erg warm.


    Voorspel & Sex

    Een ruim voorspel met vrijen en haar spel in het domineren en teasen was zeer goed, weergaloos. Ze kronkelde met haar soepele lichaam over me heen en ik kon niet goed genoeg krijgen van haar vast te houden en haar te kussen. Dat is gewoon weer veel te lang geleden: 30 Dec 2016 meerbepaald. Ze kan je erg ondeugend aankijken, daar hou ik zo van. We beleven lang vrijen en spelen. Het condoom ging er om en we begonnen met seks, zij bovenop. De seks ging eerst wat moeilijk en ik vreesde een herhaling van vorige week. Als je dat toelaat met je te spelen kan het kalf snel verdronken worden. Dit is echter 1u speeltijd, minder ga ik niet met Julia en er was meer tijd. We deden nog een standje waar bij ik aan het rand van het bed stond en zij op bed lag en dan doggy. Toen kwam ik toch lekker klaar. Blij vertraagde ik het ritme en genoot van het orgasme. Ze is goed strak dus dat voelde lekker aan. Bij het standje waar ze op bed ging liggen deed ze wel glijmiddel aan. Qua gevoel was dat dan iets minder goed voor mij. Daarna werd er wat gepraat, gespeeld en samen op smartfoon gekeken. We werden 2x gestoord door een dame die wat te vragen had.

    Ikzelf was iets beter in vorm dan vorige week al vreesde ik even dat het ook nu wat moeilijk zou zijn. Herhaling X, de warmte in de kamer, mijn onzekerheid. Ineens lukte het toch wel maar niet in mijn meest geliefde standje, ik had het liever wat intiemer beëindigd. Toch is deze eerste kamergang van de dag al een groot succes vergeleken met de vorige keer. Verlaagde conditie, dus, is de boosdoener geweest.


    Afsluiten

    We sloten rustig af en gingen naar de lockers waar ik ze 100€ overhandigde. Het uurtje werd net niet vol gemaakt, was ook niet nodig.


    Aftersales

    We omhelsden en kusten elkaar nog en later op de avond werd nog gedanst. Ik nam later ook afscheid van haar toen ik weg ging. Dit is mijn favo van de club.


    Conclusies en Score

    Julia blijft een topmeid voor mij en ze heeft me na Maria vorige week in Babylon weer op de rails gezet! Weer een Bulgaarse dame die goed scoort, het is een gewoonte geworden. Julia wist me weer in vorm te krijgen en verdiend dan ook de score van 9,5/10 ! Vazkor score ***

    For me Julia made my paysex experience great again with her huuuuge service level and massive sex-appeal as you've never seen before! There's no better lady in all of Europe, no better lady, it's true!!!
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 2 september 2017 om 23:37
    De zwarte wolf

  36. Onderstaande 4 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero ( 3 september 2017),Kwakje ( 4 september 2017),Mr Bluenose ( 3 september 2017),Patjax ( 4 september 2017)

  37. #70
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag heb ik mijn ...tigste kamergang gemaakt met pocket Bulgaartje Julia.

    Ik had me eigenlijk voorgenomen niet met haar te kameren, maar ik had uiteraard beter moeten weten. Eens deze meid haar ranke lichaampje en wondermooie ogen in de strijd gooit, ben ik steeds binnen enkele minuten hopeloos verloren. Zo ook afgelopen zaterdag, hetgeen resulteerde in een stomende kamergang van net geen 2 uur.

    Wat kan ik nog meer vertellen over de kamergang, dat ik niet al eerder neergepend heb? Niks eigenlijk. Ik heb bijna 2 uur lang genoten van deze bloedmooie duivelin, en heb er in een GFE+++ kamergang probleemloos nog 2 orgasmes uitgesmeten.

    Totaal uitgeput, en met heb hoofd hoog in de wolken, heb ik de kamer uiteindelijk met een heel grote glimlach op de lippen verlaten.

    Herhalingsgevaar met deze gevaarlijke pocket is en blijft reusachtig groot. Ze is niet voor niets mijn nummertje 1 hé.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  38. Onderstaande 4 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero ( 3 oktober 2017),Mr Bluenose ( 3 oktober 2017),Sjeufke ( 3 oktober 2017),sofaking ( 3 oktober 2017)

  39. #71
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Had jij haar herkent?

  40. #72
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    Gisteren @ 17:02
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    Haha wie herkent Julia nu niet, zo'n opvallende verschijning . Tuurlijk herkende hij haar en omgekeerd al zeker .

    Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk
    De zwarte wolf

  41. #73
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Is een inside joke. Kanariepiet weet heel goed wat ik bedoel

  42. #74
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    Gisteren @ 17:02
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    KAMERGANG 60 VAN 2017: TRIO-PRIMEUR MET JULIA EN SIMONA
    Bij deze recensie

    Dames
    >> JULIA
    >> SIMONA



    Bijzonderheden

    Het feit dat ik dit nog niet heb gedaan en dit de eerste maal is, is al op zich bijzonder. Toen ik het voorstelde was dat met de nodige zenuwachtigheid. 2 zulke schoonheden op kamer? Zou ik dat wel aankunnen? De proof is in de pudding, zeggen ze dan en ik heb die wens dan ook kenbaar gemaakt bij Simona. Julia hing wat rond, ging dan ineens weg en we moesten haar terug roepen. Daarop werd de sleutel gehaald voor een kamer in de bovenverdieping.


    Presales

    Er waren niet echt presales in dit verhaal behalve dat ik eerst een tijdje bij Julia zat in het terrasgedeelte en later Simona in de bar die vakkundig verleidde. Mijn vervloekte verlegenheid is dodelijk slecht om een goede conversatie gaande te kunnen houden. Patjax, Taylor en co moeten me daar maar eens over adviseren want ik wist soms echt niet wat ik haar moest zeggen. Julia zal stonds terugkeren voor Kerst als dat al niet dit of volgend weekend is.


    Kamer 2

    De kamer die ik destijds met Selena en daarvoor Alexia heb gedeeld met voldoende spiegels rond om rond. Het was erg warm in de kamer en met 2 zulke hete pitspoezen werd het nog heter.


    Voorspel & Sex

    Ik knielde neer en liet me strelen door deze 2 dames die uitdagend boven me uit torenden, een onderdeel dat ik graag heb: onderwerping. We gingen op bed liggen en liet me verwennen door deze 2 prachtige dames. Beide hebben een erg mooi figuur! Julia heeft van die prachtige mooie ogen en Simona zette haar mooi gevormde borsten in de strijd. Het is kijken van de een naar de ander. Ze speelden ook wat met elkaar. Enig minpunt (voor mij dan) is dat deze dames af en toe met elkaar converseren in het Bulgaars over je hoofd heen wat toch minder is want het sluit je wat uit. Als je vaak van dame wisselt om te seksen wordt ook telkens een ander condoom gebruikt en geklungel met die dingen hou ik niet zo van. Ik heb beide dames om beurten geneukt. Ik bleef in deze wat zenuwachtig, natuurlijk en kwam niet snel klaar. Wanneer je een trio doet, gaat de tijd sneller voorbij en zoals ik dacht werd dit een uur. Beide dames zie ik nog kronkelen van plezier bij deze verlenging terwijl ik mijn handen over beider perfecte lichamen liet glijden. Deze ervaring was super exotisch!

    Na wat wisselende standjes met Julia en Simona kwam ik uiteindelijk zwetend klaar terwijl Simona me bereed en Julia me verleidde. Hierna bleef ik uitgeput liggen en beluisterden we wat Chalga muziek. Ik bleef het gevoel houden dat Julia iets afstandelijker was dan voorheen terwijl Simona steeds betrokken was. Julia haalde ineens op over de eerste maal dat we elkaar hebben gezien, 2,5 jaar terug op het feestje met Kanariepiet. Zo'n goed geheugen. Dat was op het einde van de sessie terwijl Simona genoot van en meezong met de Bulgaarse muziek.




    Afsluiten

    Er werd rustig afgeruimd, het uur was voorbij. Dan voel je toch dubbele spijt dat het weer gedaan is! In de lockerruimte gaf ik beiden 100€ (slik) ttz gans mijn budget waarna ik heb bijgetankt.


    Aftersales

    Na de sessie zette ik me even bij deze 2 in het terras op hun wenken. Beide kwamen later nog eens terug polsen of ik nog leefde, vooral Simona bleef gezellig bij me zitten. Meer aftersales was er niet echt.


    Fazit en Score

    Ja dit is uitzonderlijk en zal dat wel blijven. Ik mag er zelfs een extra excel-tabel voor maken voor trio's in m'n budgetcontrole. Het is een dure maar mooie ervaring geweest met 2 van de mooiste sexy dames van de club op die dag. Nadeel is al ze in hun taal converseren en de condoomwissel bij elke wisseling. Voordeel is 4 handen op je lichaam en dubbele verleiding van beide kanten en meer kunnen klaarkomen. Tot 4 keer als je die macht hebt maar ik kon helaas maar 1 keer en ik was er al blij mee.

    Score TRIO en voor beide dames: 8,0/10

    NB: Ik kopieerde hetzelfde op beider hun draadjes, want over trio's schrijven heb ik geen ervaring. Ben ik nu lui?
    De zwarte wolf

  43. Onderstaande 5 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero ( 8 december 2017),brombeerzuid ( 7 december 2017),Eddy_V ( 7 december 2017),forgetskinnyletsgetfatty ( 7 december 2017),Mr Bluenose ( 8 december 2017)

  44. #75
    Geregistreerd
    6 november 2017
    Last Online
    27 december 2019 @ 15:08
    Berichten
    762
    Discussies
    28
    Thanks
    89
    Thanked
    2.369 in 554 posts

    Standaard

    Julia is een dame die ik al vaak gezien had in Sixsens, maar nog nooit mee op kamer ben geweest. Hoorde er altijd wel goede verhalen over. Ik kwam haar tegen aan de bar met Stacey en Dani. Een leuk gesprek gehad met deze drie dames en omdat ik met Stacey en Dani al weleens gekameerd had, werd ik door Stacey en Dani aangemoedigd om met Julia een kamer te gaan nemen. Ach, zonder deze aanmoedigingen was het er ook wel van gekomen. Op de kamer kroop Julia heerlijk tegen me aan en begon me te tongzoenen. Dat ik nooit eerder met deze meid op kamer was geweest... Verschillende standjes passeerden de revue met als eindresultaat een spetterend orgasme. Opvallend was hoeveel dit tengere meisje hebben kan. Ook met Julia een uur op kamer geweest. Aan het eind van de avond heb ik Stacey, Julia en Dani getrakteerd op een drankje en nog een tijdje met de dames gesproken.

  45. Onderstaande 6 leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 3 februari 2018),Bachatero ( 3 februari 2018),jansenroy ( 3 februari 2018),Mr Bluenose ( 4 februari 2018),Sjeufke ( 3 februari 2018),VAZKOR ( 7 oktober 2018)

 

 
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:05.

  Diamond 468*60