Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
  1. #1
    Geregistreerd
    20 april 2015
    Last Online
    11 juni 2015 @ 13:19
    Berichten
    9
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Daumen hoch Ophoven Maaseik House of pleasure, Hailey

    Bij HOP geweest. Ik werd door de eigenaar binnengelaten en hij stelde de aanwezige dames aan mij voor. Mijn keuze was zo gemaakt, de prachtige brunette Hailey. Op de kamer vertelde ze me nieuw te zijn in het vak. Ik wilde dus voorzichtig zijn maar dat bleek na enkele minuten al niet meer nodig. Deze dame behandelde mij of ze al jaren in dit vak werkt. Ze heeft echt talent. Ze kan pijpen als de beste en geniet echt als je haar verwend. Niet vlug en de tijd vol lullen maar de volle tijd alle aandacht voor mij. Wat een heerlijke dame.
    Laatst gewijzigd door Big30; 21 april 2015 om 13:12

  2. Onderstaande leden hebben hotking bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (21 april 2015)

  3. #2
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Bedankt voor je eerste berichtje hotking.

    NB de club ligt in Ophoven, gemeente Kinrooi, vlak boven Maaseik.

    Venlosesteenweg 89
    3640 Ophoven in België

    http://www.houseofpleasure.eu
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  4. #3
    Geregistreerd
    20 april 2015
    Last Online
    11 juni 2015 @ 13:19
    Berichten
    9
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Oja, ik zie het nu ook. En ik zie ook nogal vreemde woorden. Heb dit op mijn gsm geschreven. Ik neem aan dat het toch wel duidelijk is.

  5. #4
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Twee woordjes waren wat verkeerd ingetikt maar das aangepast. Club ligt maar een paar honderd meter boven de gemeentegrens van Maaseik op de N78 naar Ittervoort, kan niet missen.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  6. #5
    Geregistreerd
    18 mei 2011
    Last Online
    21 oktober 2015 @ 16:40
    Locatie
    Lunteren
    Berichten
    272
    Discussies
    9
    Thanks
    195
    Thanked
    205 in 70 posts

    Standaard

    Heeft iemand hier prijzen voor het vertier?

  7. #6
    Geregistreerd
    20 april 2015
    Last Online
    11 juni 2015 @ 13:19
    Berichten
    9
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door David Bekijk bericht
    Heeft iemand hier prijzen voor het vertier?
    Half uur 80.- uur 120.- Pzc, tongzoenen is inclusief.

  8. #7
    Geregistreerd
    9 januari 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:28
    Berichten
    40
    Discussies
    4
    Thanks
    240
    Thanked
    204 in 29 posts

    Standaard

    Ook ik ben hier het afgelopen jaar een aantal malen geweest. Het huis ligt tegenover de kerk in Ophoven. Het is een privehuis, binnen wordt je zodanig begeleid dat je andere gasten niet ziet. Als het druk is of samen bij de achterdeur staat is het natuurlijk niet te voorkomen. Naar mijn mening is HOP in staat fraaie dames te contracteren, vooral Baltische en Spaanse/Italiaanse dames. Het verloop is echter vrij groot lijkt het.
    Bij binnenkomst wordt je naar een ontvangstkamer/ruimte geleid waar je een drankje aangeboden krijgt (fris). Daarna stellen de dames zich een voor een aan je voor. Als je met de huisbaas (een man) spreekt kun je aangeven wat je voorkeur is. Hij weet redelijk wat de dames kunnen en willen maar natuurlijk niet alles.
    Je mag je dame kiezen en dan afrekenen bij de dame. Zij gaat daarna met je mee naar de kamer en dat kan zowel boven als beneden zijn. Sommige kamers hebben een douche, andere niet en dat hangt van de beschikbaarheid af. Als je een jacuzzi boekt weet je het zeker.
    Services hangen van de dame af. Een jaar geleden was het pijpen zonder condoom. De laatste maand met condoom of tegen meerprijs zonder (1x aangeboden voor EUR 20). Ik begin met een onbekende dame meestal eerst met een gesprekje wat ik wil en niet wil en dat wat zij fijn vindt aangeeft. Zij kan dan ook gelijk vertellen wat ze niet doet en dan wordt het voor beiden een prettige ervaring zonder verrassingen. De meeste dames zijn verbaast over deze aanpak maar in mijn ervaring pakt het het goed uit. Zoals altijd is respect voor de grenzen van de dame het toverwoord.
    Ik heb gekamerd met
    - Lera (werkt intussen niet meer bij HOP). Geschoren. TZ, PZC
    - Dana. Grote borsten zegt zelf B/C maar volgens mij minimaal D. Kort geschoren stoppel poesje. Spreekt alleen spaans.
    - Julia. Roker. C-cup. Litauwen, spreekt Engels. Zwart haar. Vingeren niet toegestaan. Mooie Lingerie maar mag je niet aanzitten ivm beschadiging. Superglad poesje. PMC
    - Paulina. B-cup. Lets, spreekt Engels. Blond. Intelligent. Vingeren niet gewenst. Superglad poesje. PMC - is waarschijnlijk al weer weg.

    Leuke anecdote over Paulina is dat ze niet op de lijst stond en ik even moest wachten. Ik zag haar poedelnaakt over de gang lopen en werd gelijk getriggerd door haar fraaie figuurtje. Ik was om en heb het voorstelrondje overgeslagen en het was een zeer gezellige sessie. Ik had graag vaker met haar gekamerd.

    Zal er de komende tijd nog wel vaker langsgaan.

  9. Onderstaande 7 leden hebben frankie10 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (31 oktober 2021),Herr Fick (31 oktober 2021),mentholbear (31 oktober 2021),pret (31 oktober 2021),uurtje (31 oktober 2021),Wentelt Eefje ( 1 november 2021),Wijze grijze (31 oktober 2021)

  10. #8
    Geregistreerd
    13 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 02:11
    Berichten
    261
    Discussies
    4
    Thanks
    25
    Thanked
    261 in 104 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frankie10 Bekijk bericht


    - Paulina. B-cup. Lets, spreekt Engels. Blond. Intelligent. Vingeren niet gewenst. Superglad poesje. PMC - is waarschijnlijk al weer
    Toch niet, was op 28/10 gewoon aanwezig en is zeker de moeite waard, misschien 1 minpuntje, sjoemelen ook een beetje met de tijd, doch voor 120 euro gaan we niet klagen.

  11. Onderstaande 3 leden hebben bref-jefke bedankt voor deze bijdrage:

    frankie10 (31 oktober 2021),Herr Fick ( 1 november 2021),mentholbear (31 oktober 2021)

  12. #9
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Geen Spaanse of Italiaanse daar hoor,maar blijkbaar commercieel aantrekkelijker om ze zo voor te stellen
    Het is niet relevant en doet ook niets af ivm service maar de Italiaanse zijn Roemeense die weliswaar in Milaan en Bari hebben gewerkt en de Spaanse zijn Latinas
    Maar ze willen niet adverteren met alleen maar Roemeens ,Latinas en Letse
    Bzat die Nederlandse baas vroeger geen sexclub in Roosteren,net over de grens van Maaseik
    Ooit gekamerd met een uit de Dominicaanse republiek en die gaf uitstekende service

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:12.

FKK Artemis 468*60   Living Room 468*60