Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Geouwezwam

  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard Geouwezwam

    Er stonden hele mooi berichten in Geouwezwam en die komen hier weer terug :
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard HM's ontgroening in PHG, 07/03/04

    Nu Geouwezwam terugkomt, laat HM de aftrap dan maar doen .

    Gisteren (zondag 7-3) voor het eerst naar Happy Garden geweest, na aanbeveling van kenners op deze site. Vanuit Brabant 6 kwartier onderweg geweest, kwartiertje terplekke rondgezocht. Om kwart over 3 aangekomen en de 50 Euro betaald. Ik kreeg daarvoor 2x warme maaltijd (diner, pizza's), drankjes (bier, fris, sap, koffie), sauna, douches, badjas, handdoeken, slippers en ruime locker. Heb eerst even rondgewandeld om het terrein te verkennen. Gehele club (inclusief kamers) is netjes, schoon en hygienisch verzorgd, Duitse degelijkheid dus.

    Mijn verkenningstocht brengt mij in de benedenbar, waar ik 'n lekker lemonbiertje uit de zelfbedieningsijskast haal. Bovenaan de trap loop ik langs 'n welgevormde brunette die 'n videospelletje aan het spelen is. Dus maar 'ns 'n praatje aangeknoopt. Het is Linda, waar ik al veel positiefs over gelezen heb. Ze is Mexicaanse maar woont al lang in Duisburg en spreekt goed Duits. We besluiten op ons gemak op 'n bank in de benedenbar te gaan zitten om beter kennis te maken. Linda is 27, heeft bruin golvend lang haar tot op haar rug en heeft alle lekkere rondingen op de juiste plaats zitten. Ze draagt 'n heel strak, superkort en laag uitgesneden roze jurkje, net over haar stevige kontje, met 'n prachtig uitzicht op haar ferme C-cup. Op haar hoge glassheels lijkt er aan haar mooie benen geen eind te komen. Belangrijker; ze heeft 'n open, lief gezichtje, 'n leuke glimlach met glossy lippen. Die wil ze zeker wel gebruiken en dus vertrekken we al snel naar 'n kamer vlakbij de benedenbar.

    Op de kamer, tja, wat kan ik zeggen. Linda kust heerlijk, we staan lekker nat en heftig te tongzoenen; ik had haar dus goed ingeschat. Want 'n lekkere tongpartij zegt toch iets over wat er komen gaat. Ik wurm haar langzaam uit haar jurkje; wat 'n heerlijke billen en borsten heeft Linda toch ! Mijn ijsberenjas gaat makkelijker uit en al snel liggen we op bed te 69-en. Ik ben geen snelle spuiter, dus na schoon te zijn gepoetst, doet Linda mij 'n rubbertje om. Ze vindt mij wat groot geschapen en vraagt voorzichtig met haar te zijn. Prima, kan ik me ook wat makkelijker beheersen. Aldoende nemen we diverse nummertjes door, zonder extremiteiten. Past bij haar en mij, alweer prima toch?!

    Voor de grote finale nestelt Linda zich tussen mijn benen. Ze haalt het rubbertje eraf, smeert m'n stijve met pepermunt ruikend glijmiddel in, is kennelijk aangenaam in de mond. En zo begint ze met haar mond, lippen, tong en handjes aan het eindschot. Nu heb ik 'n wat merkwaardige gewoonte. Mijn eindschot zijn er eigenlijk twee. De eerste keer produceer ik 'n aardig vrachtje witsel, zonder het klaarkomgevoel te hebben. Dat gebeurt dus diep in Linda's mondje, waarna ze alles tussen haar lippen langs mijn staaf laat lopen. Vijf minuten later voel ik het juist wel aankomen en spuit ik mijn tweede kwakje over Linda's warme handjes.

    We knuffelen en praten nog zo'n 10 minuten wat na en dan is het uur om. Linda vraagt 100 Euro omdat ze niet zomaar standaard in haar mondje laat klaarkomen. Ik vind het best; zij heeft haar best gedaan, ik heb genoten, wat wil je nog meer ?! Dat Linda haar vak goed verstaat, blijkt ook uit het feit dat ik haar amper in de bar heb gezien. Of het moet in een blauw handdoekje zijn, op weg van de ene naar de andere kamer. Ze vertelde me trouwens dat dit voorlopig haar laatste dag was. De rest van deze maand bezoekt ze haar familie in Mexico.

    Ik heb deze middag/avond overigens nog een rendez-vous gehad, met Wan-Li, Thaise, 34. Maar dan alleen voor 'n massage, was de bedoeling. Is uiteindelijk toch uitgedraaid op tamelijk uitvoerige seks, want ik heb toch 'n zwak voor exotisch schoon. Helaas was mijn pijp leeg, geen eindschot dus, maar dat lag niet aan Wan-Li. Heb voor haar uurtje dus gewoon 75 Euro gegeven. Daarna heb ik nog enkele uurtjes in de bar doorgebracht, mijn licht opstekend bij mede-ijsberen en andere dames. Maar omdat de teller op 225 Euro stond en mijn beurs inmiddels leeg was, is het daarbij gebleven. Nog 'n week of drie tot m'n volgende loonstrookje. Dan rij ik vast weer op 'n zondagmiddag naar Oedt :wink:.
    Laatst gewijzigd door Hollandmale; 27 oktober 2005 om 15:38

  3. #3
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Met Pelpinda in GT, 20/08/04

    Gisteren weer 'ns samen met Pelpinda naar Brüggen getogen; zoals gewoonlijk weer afgesproken bij de plaatselijke Mac. Bij binnenkomst weer welkom geheten door Lena, de immer charmante gastvrouw van GT. Op de voet gevolgd door Eve, die ons eveneens hartelijk begroette. In de kleedkamer was het 'n zeer prettige drukte van belang. Door elkaar krioelende dames die zich aan het douchen, omkleden en opmaken waren. Dat je in zo'n gemengde kleedkamer al meteen de eerste contacten kunt leggen, is toch 'n hele aangename bijkomstigheid. Zo was daar heel verrassend Franceska, die enigszins beteuterd vertelde dat zij haar vriendinnen niet kon vergezellen naar Florida. Tot grote vreugde overigens van vele aanwezige ijsberen ;D.

    Bij het betreden van de doucheruimte liepen we vervolgens Een Liefhebber tegen het omvangrijke lijf. Hij was tien minuten eerder gearriveerd en had de eer om als eerste binnen te zijn, vlak na elven. Een feest van herkenning dus, en zo maakten wij ons op voor wederom 'n hele fraaie dag in GT. Bij het verlaten van de kleedkamer liepen we tegen 'n nieuw topless sterretje aan het Brügse firmament aan, Diana. Kon de verleiding niet weerstaan om haar even lekker beet te pakken; 'n malse tongzoen werd m'n deel. Prima om weer 'ns 'n meisje zonder schaamte tegen te komen, daar kunnen we er meer van gebruiken ;D.

    In de lounge eerst 'ns begonnen met 'n stevig ontbijt. Inmiddels had Een Liefhebber zich pijlsnel over Diana ontfermd, om haar de rest van de middag niet meer los te laten. Ach, geen probleem, hij moest immers voor etenstijd alweer vertrekken, terwijl wij ook nog de hele avond tot onze beschikking hadden. Daarom 's-middags maar 'ns het zonnige terras opgezocht. Pelpinda en ik werden daar door Petra geïnformeerd over 'n curieuze ontmoeting die zij afgelopen maandag had met 'n dubieuze landgenoot. De consternatie die dat bij haar had veroorzaakt, konden wij gelukkig pijlsnel uit de wereld helpen. Pelpinda had even daarvoor z'n lange middagsessie met Eve afgesloten en wist mij te melden dat zij langdurig in GT zal gaan blijven. En zo waren we bij het avondeten aanbeland. Pasta, goulash en verse bloemkool met broccoli, prima. Je moet immers ook wat energie opdoen, he ?! ;D.

    Na het eten was dan eindelijk Diana beschikbaar. Heerlijk met haar 'n kwartiertje gebubbeld met lekker tongen en graaien in de whirlpool. Voor de rest van ons samenzijn verwijs ik naar m'n recensie elders op de Duitsland-pagina. Het was in elk geval uitstekend toeven met dit kleine geile buurmeisje :. Als afsluiting stond ik in dubio. Uit de twee grootste blondines in GT kon ik er maar een kiezen. Maar omdat Franceska met Pelpinda naar de kamer was, viel de keus wederom op de slanke atletiek-beauty Sandra. HM vindt haar de allermooiste meid in GT, met haar lange platinablonde haar, supergrote blauwe ogen en fantastische lichaam. Binnen twee weken alweer de derde sessie met haar, tja, dat zegt voldoende ;D.

    Terwijl HM onder de douche stond, was de nastoot voor Pelpinda in de vorm van Vanessa. Om daarna rond half twaalf moe maar voldaan op huis aan te gaan. Het blijft 'n prachtige speeltuin, daar in Brüggen :teuflisch.

  4. #4
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Combi Samya & GT, 19/02/05

    Gisteren (zaterdag) een verrassende rondrit ondernomen door ons mooie buurland. Als ik dan toch verslaafd raak aan het FKK-gebeuren, dan toch niet aan maar 1 club. Daarom de afslag Brüggen voorbijgereden richting Keulen, naar Samya. Probleemloze rit; dik 2 uur, makkelijk gevonden dankzij dit forum.

    Samya is een fraaie club: mooi en luxe uitgerust. In de kelder de kleedkamers, Finse en Bio-sauna, Turks stoombad, glazen douchecabines en diverse massageruimtes. Op de begane grond de bar/lounge, waar ik begon met het uitgebreide ontbijtbuffet inclusief eieren en diverse taartsoorten. Op de eerste verdieping 9 kamers, eveneens mooi en luxe uitgevoerd. Ik heb zo'n kamer ook gebruikt waarvoor-ie bedoeld is. En op de tweede verdieping nogmaals een grote lounge met reusachtig videoscherm, 4x4 meter waarop voetbal was te zien. Op die tweede verdieping nogmaals 5 kamers.

    Hoe was Samya bezet ? In elk geval door pakweg 15 meisjes in diverse soorten: slank en blond, stevig en brunet alsmede een enkel donker en aziatisch meisje. Geen NL-ers en veel rustiger dan in GT. Maar wel een hele relaxte sfeer waar de meisjes alle tijd voor je nemen. Dat doen ze in lingerie of topless of helemaal bloot: ze mogen dat zelf weten. En dat beviel mij wel (!). De bovenste verdieping was leeg: iedereen was in de bar/lounge op de begane grond. Ik heb er met diverse meisjes gesproken. Ik herkende 3 dames uit GT: de Duitse Janine, de Russische Anna en de Turkse Hülya.

    Aan het einde van mijn rondje raakte ik in gesprek met een topless Indonesisch meisje. Omdat ik zelf ook redelijk Maleis spreek kregen we een aardig contact. Het is heel plezierig om niet meteen het S-woord te hoeven noemen: dat beviel mij ook wel ;D. Sissy was haar naam en zij haalde vrolijk mijn drankjes, ontbijt en fruit. En daarna betrokken we al snel een kamer. Een prima ervaring ook omdat ze na afloop nog met mij onder de douche ging. In de cabine naast ons werd Anna door een andere ijsbeer flink ingezeept. Kennelijk is samen douchen in Samya de gewoonte, wat mij ook alweer goed beviel. Tijd en aandacht van een leuke meid is immers waarvoor ik naar een saunaclub ga :P. Al met al was ik zo'n uurtje of 5 binnenshuis. Er waren zeker nog genoeg andere leuke meiden voor de 2e ronde maar de thuisreis was nog lang. Daarom reed ik om half 8 weg uit Keulen richting NL.

    Maar 3 kwartier later verscheen wederom de afslag Brüggen op de borden. Eigenlijk was het nog best vroeg en ik had toch geen andere afspraken gisteren. Dus stapte ik om half 9 GT binnen. Dat was even schrikken ! Als je zo midden in de drukte valt dan komt het allemaal een beetje op je af. Misschien nog wel meer meiden als afgelopen dinsdag en zeker veel meer ijsberen. Tjonge wat een drukte ! Na enkele gesprekken met veteraan ijsberen bleken er vele toppertjes aanwezig te zijn. Ik had mooie dingen gehoord over 2 nieuwe meiden Monika en Veronika: die waren er allebei. Veronika bleek in de pool te zitten met een ijsbeer dus ben ik de tent gaan scannen voor Monika.

    Om kwart voor 11 kreeg ik mijn kans. Een wat mindere ervaring die ik Monika niet kwalijk neem, maar ik had zelf beter op moeten letten op de omstandigheden. Tja, teveel met het kruis gedacht en te weinig met het hoofd. Maar ach, positief denken: weer wat geleerd voor de volgende keer. Vanuit een overvolle kleedkamer met meiden en ijsberen om kwart over 1 huiswaarts gekeerd. En ondanks een klein sneeuwbuitje kwam ik veilig thuis na een enerverende dag in FKK-land ;D.

  5. #5
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    27 juli 2023 @ 18:57
    Berichten
    48
    Discussies
    3
    Thanks
    23
    Thanked
    43 in 8 posts

    Standaard wat mindere ervaring met Monica

    Na voorgaande gelezen te hebben, kan ik toch niet nalaten nog even te reageren op posting van mede forumlid ivm. de wat mindere ervaring , beleefd met Monica.
    Toch echt wel jammer !!!
    Beiden Veronica en Monica waren echte natuurgeile, overheerlijke toppertjes,
    met een ongelooflijke uitstraling ; waar je steeds een garantie bij had van TOP service en TOP beleving op kamer.(Monica trouwens niet zelf mogen ervaren op kamer)
    Echter beiden ook na een tijdje zééér populair. Zo goed als niet vrij meer aan te treffen. Onophoudelijk op kamerbezoek. En dan inderdaad krijg je de wat vreemde situatie (vernomen van een collega uit Belgie) dat 's avonds , wanneer hij rond 23.30 met Monica op kamer belandde ze compleet uitgeput was , niets meer kon verdragen ; niet meer kon verdragen dat je aan haar grotje zat / met haar grotje speelde.
    Kunnen wij dit haar kwalijk nemen ?
    Zo ook de tijd gekend , toen ik met vriendin van haar, Veronica (beiden uit Tsjecië) op kamer was , ze steeds niet de minste moeite moest maken om een keer of 2 heftig klaar te komen. Ja, wat levert dit op , bij zeer populaire meisjes, die gedurig de ganse dag onafgebroken op kamerbezoek gaan ? Een keertje of 20 klaargekomen op een dag ? En dan .... 's avonds is de pijp uit. Afgemat en uitgeput. Waarschijnlijk met het enige gedacht nog in het hoofd van wat rust en van slapengaan.

    Heb Veronica de 3e dag ontmoet , nadat ze in GT aankwam en heb van haar een lange recensie geschreven op een ander Holl forum.
    Hoe populair ze (beiden) waren / hoe druk ze het hadden : Het was uiteraard niet (louter) hierdoor , maar toch kreeg ik IM's van leden / geintereseerden (vermoed wel nieuwelingen) van nog verder weg dan Brussel, die naar ginds gingen reizen, en vroegen welke dagen ze aanwezig zou zijn. (precies alsof ik alles moest weten)
    Vermoed werd eveneens voor een stukje dat meisje(s) handelingen verrichten zonder gummi (toch in het beginne). Er waren er die dit uit mijn posting konden opmaken. En dit wekte daarbij nog wat meer interesse .
    Beiden zijn niet lang in GT gebleven. Weet niet naar waar naartoe, (gezegd werd terug naar Tsjecië, om te werken in een hotel) ; maar vermoed dat ze nog wel ergens aan het werk zullen zijn.

    Prachtige meiden, heerlijk figuur, steeds met volle overgave en enthousiasme een TOP beleving ; toch jammer dan, hier te lezen van minder moment van samenzijn.

    Trouwens wanneer geschreven wordt over mindere tijden, wat omzet betreft ivm. kamerbezoek : Dit gaat beslist niet op voor alle meiden.
    Weet heel zeker dat er momenteel heel wat meiden zijn (o.a. in club in Hennef) die hier zeker geen last van hebben.
    Integendeel wat zit ik te dromen om wat meisjes hier te mogen tegenkomen, die een ''vrije dag '' hebben , met heel veel rust.

  6. #6
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Oude Tijd

    Ja het is ergens toch wel jammer als ik terug denk aan de jaren 2003/2004
    Met Sammy,Leila,Anna,Cindy,Danniella,Pamela,Sarah,Ela en die ik vergeten ben.
    Dit waren toppers waar je speciaal voor kwam.
    Ook in 2005 met Simonna,Tess,Carmen,Ola hadden we toch dames die met klasse hun werk deden.
    Ook andere dames waar ik zo vlug de naam niet meer van weet brachten toch fijne uurtjes met mij op de kamer.
    Nu in 2005/2006 lopen er voor mij nog maar een enkele rond waar ik mee weggeweest ben zoals Patricia,Lisa,Loreana,Louisa,Vera en een beetje Lavinja.
    Dus jammer dat het veel minder is geworden maar Natalia uit GT is voor mij wel een toppertje in PHG en ook Marina als ze er is ,maar zij is te weing op de werkvloer.
    Dit is dan ook de reden dat vele ijsberen aan het rondkijken zijn in andere clubs ,wat ook de dames aan het doen zijn.
    Wel vind ik dat PHG er op vooruit is gegaan met de verbouwing en zwembad,maar zorg voor betere vrouwen anders krijg je hetzelfde als in Y.Y. en de Rits weinig vrouwen die van klasse zijn dus minder ijsberen die weg blijven.
    Er zullen altijd vastgeroeste ijsberen blijven maar daar kan een club niet van draaien.

    Dus pas op kijk ook maar in Bada Ding loopt ook behoorlijk terug het laatste jaar.

    Ja ik mis een beetje de jaren 2003/2004 ook mijn liefjes uit die tijd.

  7. #7
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    24 maart 2024 @ 23:40
    Locatie
    Belgien
    Berichten
    833
    Discussies
    56
    Thanks
    150
    Thanked
    147 in 93 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen
    Ja het is ergens toch wel jammer als ik terug denk aan de jaren 2003/2004
    Met Sammy,Leila,Anna,Cindy,Danniella,Pamela,Sarah,Ela en die ik vergeten ben.
    Dit waren toppers waar je speciaal voor kwam.
    Ook in 2005 met Simonna,Tess,Carmen,Ola hadden we toch dames die met klasse hun werk deden.
    Ook andere dames waar ik zo vlug de naam niet meer van weet brachten toch fijne uurtjes met mij op de kamer.
    Nu in 2005/2006 lopen er voor mij nog maar een enkele rond waar ik mee weggeweest ben zoals Patricia,Lisa,Loreana,Louisa,Vera en een beetje Lavinja.
    Dus jammer dat het veel minder is geworden maar Natalia uit GT is voor mij wel een toppertje in PHG en ook Marina als ze er is ,maar zij is te weing op de werkvloer.
    Dit is dan ook de reden dat vele ijsberen aan het rondkijken zijn in andere clubs ,wat ook de dames aan het doen zijn.
    Wel vind ik dat PHG er op vooruit is gegaan met de verbouwing en zwembad,maar zorg voor betere vrouwen anders krijg je hetzelfde als in Y.Y. en de Rits weinig vrouwen die van klasse zijn dus minder ijsberen die weg blijven.
    Er zullen altijd vastgeroeste ijsberen blijven maar daar kan een club niet van draaien.

    Dus pas op kijk ook maar in Bada Ding loopt ook behoorlijk terug het laatste jaar.

    Ja ik mis een beetje de jaren 2003/2004 ook mijn liefjes uit die tijd.
    En dan vergeet je bij 2003/2004 nog toppers als : Leona, Nina, ...

    Ik herken een beetje jou verhaal maar als het je kan helpen er zijn best nog toppers alleen moet je tegenwoordig flink wat harder zoeken dan vroeger.
    De opening van een hoop bijkomende clubs (GT, Samya, BB, YY, Relax ... ) heeft tot gevolg dat het geheel steeds meer op een rondreizend circus gaat lijken.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:41.