Weergegeven resultaten: 1 t/m 14 van 14

Discussie: Lina (PHG)

  1. #1
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Daumen hoch Lina (PHG)

    Haarkleur/-lengte : Blond/Korter
    Lengte dame : 1.60
    Postuur/Cupmaat : Slank/AB-echt
    Nationaliteit/Taal : Russisch/Duits
    Leeftijd : 25
    Tatoeages/Piercings : Niet op gelet
    Service : Zeer goed; TZ, FO met FT
    Voordelen : Pijpwonder
    Nadelen : Risico vroeg afschieten
    Tijdsduur : 30 minuten
    Prijs : 75,-.
    Extra’s bij het bezoek :

    04-10-2005
    Hoewel voor mij nieuw, blijkt Lina al 'n dik half jaar in PHG te werken. Snoepje om te zien, leuk blond koppie, lekker lijfje, prima service. Kreeg 'n tip van 'n mede-ijsbeer om als FT-afficionado dit Russisch blondje te proberen. Nou, geen spijt van gehad ! Lina mag gerust 'n pijpwonder worden genoemd. Wat zij kan, doen er niet veel in PHG. Maar goed dat ik geen snelle spuiter ben, anders had het binnen 5 minuten raak geweest. Lina is wat je noemt 'n 100 %-meisje; ze laat je gegarandeerd klaarkomen, en het liefst ook nog in haar mondje. TZ prima, 'n echte teaser, aan neuken helemaal niet meer toegekomen. Heb Lina laten doen wat ze het beste kan; lekker klaarzuigen met haar kleddernatte mondje. En dan ondertussen in die supergeile blauwe ogen kijken. Tja, bingo!

    Zeer groot herhalingsgevaar !
    Laatst gewijzigd door Willem2; 21 oktober 2005 om 17:53

  2. #2
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Daumen hoch Lina

    PHG 25.02.2005

    Ik ben met Lina, een topper in spé, op de kamer geweest en ik wil ook even reageren op deze heerlijke blonde dame :P
    Ik had haar al snel gespot bij binnenkomst (dacht eerst toen ik haar op een afstandje van achteren zag dat het een voor mij wel zéér bekend meisje was) en heb haar even aangesproken en meteen een afspraak gemaakt met haar voor na het eten.
    Op de kamer was het wel een beetje moeilijk communiceren met haar, maar haar orale kwaliteiten maakte alles goed en daar gaat het toch om uiteindelijk.
    Ook liet ze zichzelf graag verwennen en ze werd hierbij behoorlijk nat. Ze is heerlijk meegaand met het neuken en ze heeft het tenslotte afgemaakt met een lekkere FT.
    Na de daad met haar zo goed als het kon wat nagepraat.
    Leuk was ook dat ze 's avonds in de bar steeds wel even langs kwam en bij vertrek om 1.00 uur nam ze nog afscheid van me in de bar. Ik moet zeggen in kleren ziet ze er ook erg lekker uit!!!!

    Ik begrijp uit HM zijn recensie dat ze inmiddels beter duits spreekt en dat haar service nog steeds erg goed is.

    Jack42

  3. #3
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Lina spreekt heel weinig duits of engels. Die laat haar ogen wel spreken. Kan enorm geil kijken, zaadvragende ogen Maar verdere communicatie is lastig.....

    W2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  4. #4
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Daumen hoch Lina 20.10.2005

    Afgelopen donderdag een hernieuwde kennismaking met Lina gehad
    Het was al een hele tijd geleden dat we elkaar gezien hadden (zie recensie hierboven) maar bij binnenkomst herkende ze me wel en lachte al vriendelijk naar me vanuit de bar. Maar eerst omkleden en ff douchen en dan de bar in.
    Heb ff gepraat met haar en meteen een afspraak gemaakt voor na het eten want anders was dat erbij ingeschoten.
    Na het eten kwam ze me in de bar halen en ik kreeg meteen al een lekkere tongzoen van haar en ze drukte zich lekker tegen me aan. Sleutel halen en meteen vertrokken naar huisje 30.
    Daar werden de tongzoenen nog natter, langzaam uitkleden (al is dat natuurlijk snel gebeurd) en op bed verder met langdurig lekker tongen. Ze ging langzaam naar beneden om me een heerlijke pijpbeurt te geven, echt heel erg goed, ook een beetje plagerig soms en ze kijkt je vragend aan met haar mooie bruine ogen. Ze schakelde moeiteloos over in standje 69 waardoor ik een mooi uitzicht had op haar grotje. Ik heb haar daarna op haar rug gelegd en haar een uitgebreide likbeurt gegeven van boven naar beneden waar ze zichtbaar en hoorbaar (niet gemaakt en dus niet storend) van genoot.
    Vloeiend ging het weer over in pijpen en uiteindelijk kon ik me niet meer inhouden en zoog ze me leeg en dan ook écht helemaal leeg. ze zoog nog zeker een minuut door na het moment supreme! Dit was een echte FT die ik al lang niet meer had meegemaakt.
    Groot herhalingsgevaar dus wat dezelfde avond nog gebeurde!!
    Lina is komende week (t/m 30 okt.) nog in PHG en gaat daarna een maandje terug naar huis.
    Lina :littleang mag wat mij betreft in de lijst van TA's van PHG opgenomen worden!!

    Jack42
    Laatst gewijzigd door Jack42; 22 oktober 2005 om 18:04

  5. #5
    Geregistreerd
    22 oktober 2005
    Last Online
    21 januari 2024 @ 17:36
    Berichten
    257
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    juni 2005:
    Leuk uurtje doorgebracht met Lina op kamer 3 waar zij mij verzekerde dat het raam vanaf buiten niet doorzichtig was. Achteraf heb ik daar toch mijn bedenkingen over; misschien dat de voor het raam parkerende bestuurder van de BMW hier duidelijkheid in kan brengen?
    We waren beiden zeer vlot uit de kleren en Lina duwde haar kontje lekker tegen me aan. Lina trakteerde mij op een bijzondere fellatio; wat veroorzaakte die aangename trillingen? Haar handen? Haar tong? Een samenspel van handen en tong? Het was in ieder geval BIJZONDER PRETTIG! Na een keer of tien op de rem getrapt te hebben dacht ik te gaan voor een FT. Aan het zooitje op mijn buik (en ook later tijdens het afrekenen) merkte ik dat Lina daar anders over dacht; ook goed.
    Conversatie werd helaas nogal beperkt door haar gebrek aan kennis van de duitse of engelse taal en mijn gebrek aan kennis van het russisch. Maar toch een leuke, mooie en sympathieke meid!

    Voetnoot:
    PHGbezoek slecht voor geheugen?
    Wanneer je in juni een leuk uurtje doorgebracht hebt met Lina en dan vervolgens in oktober in de bar aan een mede-ijsbeer (met name W2) naar haar informeert (“ken jij dat leuke blondje?”) dan is er toch iets goed mis(?)
    En nee, ik was niet dronken!

  6. #6
    Geregistreerd
    17 oktober 2005
    Last Online
    23 november 2020 @ 17:03
    Berichten
    103
    Discussies
    7
    Thanks
    2
    Thanked
    14 in 5 posts

    Standaard

    Na 2 heerlijke ervaringen eerder op de dag wilde ik nog een spetterende afsluiter van deze zaterdag. De hele dag had ik echter al een klein blond vlindertje door het gebouw zien fladderen luisterende naar de naam Lina. Toen ik echter voor mezelf had uitgemaakt dat zij het moest worden, had een van onze forumleden ook zijn oog op haar laten vallen. We hebben ons "probleem" toen aan haar voorgelegd, en hierop begon de verlegen te lachen . Uiteindelijk was ik de gelukkige om met haar naar de kamer te fladderen :teuflisch Op de kamer was het heerlijk zoals ze mijn staafmixer met haar mond bewerkte, zo lekker zelfs dat het niet zo lang duurde voordat ik mijn laatste restjes bij haar in haar mondje spoot. En hierbij ging ze gewoon nog langzaam verder, om het geheel weer schoon achter te laten Alleen was het jammer dat haar Duits nog niet zo lekker gaat, maar voor de rest een toppie ervaring

    Eagledriver

  7. #7
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    6 juni 2022 @ 21:20
    Locatie
    Tja... ergens in Europa
    Berichten
    538
    Discussies
    22
    Thanks
    233
    Thanked
    326 in 127 posts

    Daumen runter slechte hygiëne

    PHG 23-12-2005

    Vrijdag vlak voor de kerst ben ik voor de eerste keer met Lina de kamer opgeweest. Ik had haar een langere tijd op mijn verlanglijstje staan maar was er nog nooit van gekomen.
    Ik zag haar de bar binnen komen en ik heb gelijk met haar een praatje gemaakt waarbij naar verloop van de tijd het woord sleutel al gevallen was. Lina ging naar achteren toe om een sleutel op te halen, gelukkig was het een tuinhuisje, vind ik namelijk zo leuk,vakantie gevoel.
    Op de kamer maakte Lina het strijdtoneel in orde, ik probeerde mijn berenvel los te maken maar dat lukte niet snel genoeg voor Lina. Ik had er een dubbele knop in gedaan, was niet erg handig van mijnzelf maar achteraf had het ook wel iets. Lina met haar hoofdje onder de badjas. Knop eruit, badjas uit en toen lekker op het bed gaan liggen. De vlag hing inmiddels al lekker uit.
    Toen kwam Lina lekker naast mijn liggen, en we begonnen te zoenen. Toen ging het mis vanaf mijnzijde, Lina had namelijk zo'n verschrikkelijk smaak en adem uit de mond dat bij het plezier in een keer verdwenen was. Ik verzocht haar om lekker verder te pijpen, volgens vele is zij een pijpwonder, maar ook dit werkte bij niet echt, kon er niet van genieten dus heb ik haar snel op doggy-style genomen. Leek mij het beste standje . Ik heb toen snel het jasje vol gemaakt en ben toen van de kamer afgegaan met haar. Ik heb wel het half uurtje vol kunnen maken, maar ja dat kwam door die dubbele knop in mijn badjas.

    Maar ja, nu blijkt wel dat de dames en in dit geval Lina het niet zo ruim nemen met de hygiëne. Ik vind een slechte adem zeer kwalijk, leek potverdorie wel op een beerput wat openging, in dit geval een ijsberenput.
    Mondwater en tandenpoetsen is toch niet teveel gevraagd van de dames. Als de dames aan FT doen moeten ze zich goed verzorgen dus met een goede mondspoelwater en des noods er nog bij tandenpoetsen.
    Ik hoef en ik wil niet de vorige klant van haar proefen!!!!:thefinger

    Ik zorg toch ook dat ik goed gewassen ben voordat de kamer opga, ik neem potverdorrie een toilettas vol met spullen mee om voor mijzelf goed te zorgen, ja er zit ook een tandborstel in met tandpasta.

    Dus voor mij was Lina geen succes en ook absoluut eenmalig, ik heb een nare smaak van haar in mijn mond gekregen

    Groeten
    JB
    Ik heb een hekel aan bumperklevers, ik had er laatst weer één voor me zitten.

  8. #8
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    21 januari 2006 @ 15:58
    Berichten
    34
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Lina

    Na 2 teleurstellende dagen in GT qua aantal meiden, zowel op Kerstdag als gisteren,van Brüggen naar Oedt gereden. Op Kerstdag kennisgemaakt met Lina en gezien deze sessie voor herhaling vatbaar was, gisteren opnieuw met haar op afzondering geweest. Zij herkende me nog van vorige week en kwam vrij vlug nieuwjaar wensen. Echter niets abnormaals gemerkt of ondervonden aan deze meid, hetgeen me ook zou verwonderen.
    Voor mij blijft zij in ieder geval een meid met een herhalingsfactor en mocht ik ook hinder ondervinden zou ik er haar zeker op wijzen. Ik neem aan dat ze dan wel snel haar tanden zal poetsen of een mondspray gebruiken. (heb er trouwens ook zelf steeds één bij de hand)
    Wat me gisteren in PHG ook opviel, opmerkelijk vriendelijke thekenfrauen !
    (ken spijtig genoeg de namen niet - maar heb het er wel anders meegemaakt)
    Zal ik dan toch minder naar GT gaan ? Zal me zwaar vallen als ik lees dat mijn favorieten er terug zijn.

  9. #9
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koekoek
    Wat me gisteren in PHG ook opviel, opmerkelijk vriendelijke thekenfrauen !
    (ken spijtig genoeg de namen niet - maar heb het er wel anders meegemaakt)
    Zal ik dan toch minder naar GT gaan ? Zal me zwaar vallen als ik lees dat mijn favorieten er terug zijn.
    Deze vriendelijkheid is al bijna een jaar zo.Ruim een jaar geleden zijn er een paar ontslagen die behoorlijk onvriendelijk waren.
    Dat heeft toen ook wat gasten gekost die nooit meer terug zijn gekomen,waar onder enkele vrienden van me.
    Nu is het super ook onder deze vrouwen zelf .

  10. #10
    Geregistreerd
    22 oktober 2005
    Last Online
    21 januari 2024 @ 17:36
    Berichten
    257
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    De kennismaking met Lina eens hernieuwd; was inmiddels toch zo'n negen maanden geleden. Weer een aangenaam uurtje met haar doorgebracht. Mezelf heerlijk laten verwennen door dat lieve meisje met haar hyperactieve tongetje. :p
    Jammer dat communicatie enigszins moeilijk blijft, maar toch absoluut OK!

  11. #11
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Heb vorige week eventjes met haar proberen te babbelen. Communicatie inderdaad problematisch. Toch best een appetijtelijk meisje... Volgende keer "unbedingt" eens van héél nabij kennismaken...

  12. #12
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag tijdens het voetballen met Lina naar de kamer geweest. Is niet het type voor langdurige conversaties, haar duits is daarvoor niet goed genoeg... Gelukkig was met haar franse talenten niks mis. Terwijl ik lag deed zij al het werk en al snel was ik in opperste staat van paraatheid.

    Heb het toen maar op zijn frans laten afmaken... opmerkelijk genoeg nam ze geen initiatief tot een volledige FT... Goedkoop er vanaf gekomen voor 50 euro.

    Het was zeker voor herhaling vatbaar maar dan ik ook een ander programma...

  13. #13
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    24 maart 2024 @ 23:40
    Locatie
    Belgien
    Berichten
    833
    Discussies
    56
    Thanks
    150
    Thanked
    147 in 93 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Horny_one
    Heb het toen maar op zijn frans laten afmaken... opmerkelijk genoeg nam ze geen initiatief tot een volledige FT...
    Ben ik de enige die hier tussen de regels enige desillusie waarneemt?

  14. #14
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bredero
    Ben ik de enige die hier tussen de regels enige desillusie waarneemt?

    Nee, het was een goede beurt....zie het als een complete maaltijd, maar zonder glas champagne ... Dat hoeft toch niet iedere keer....

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:21.

Living Room 468*60