Pagina 4 van 15 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 365

Discussie: A Game of Thrones

  1. #76
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    kan ik beamen,alleen viel dat open einde me tegen,veel symboliek maar geen uitsluitsel,wat Dave Lynchachtig

  2. #77
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 18:16
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.133
    Discussies
    233
    Thanks
    21.433
    Thanked
    6.260 in 2.986 posts

    Standaard

    Sopranos is inderdaad toch met afstand ook mijn favoriet!

    Daarnaast blijft een geniale serie, al doen sommige dingen inmiddels natuurlijk wat gedateerder aan dan in alle andere hierbovengenoemde series: La Piovra (Octopus) - ook een serie die alleen maar beter werd en juist na 3 seizoenen nog eens extra op toeren leek te komen.

  3. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 1 december 2015)

  4. #78
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 18:41
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.911
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.696 in 2.635 posts

    Standaard

    Voordat Dexter Miami onveilig maakte, was de stad Michael Westen's speeltuin in Burn Notice:



    Er moet ergens een filmpje zijn met muziek van Offspring er onder, even zoeken...

    Yay, hij is er nog,

    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  5. #79
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    zag iemand al de 6de reeks van Games of Thrones? laat die drakenfrau niet sterven! zowat de mooiste vrouw,na die van mij uiteraard.
    moeten nog aan de 5de reeks beginnen,maar klaarblijkelijk zou deze de minste zijn?
    nu meestal klopt het dat het eerste deel de beste is zoals indeed Lost,Prison Break etc,maar met Breaking Bad vond ik de laatste het meest fascinerende,
    bij de Sopranos vond ik eigenlijk de eerste serie juist de minste,in tegenstelling tot de derde(zeker die sneeuwaflevering in de bossen)en de laatste.
    in de geschiedenids van de cinema,kwam het nog maar een maal voor dat het 2de deel van een film beter was dan de eerste,namelijk bij the godfather

  6. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 2 december 2015)

  7. #80
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 08:39
    Berichten
    11.081
    Discussies
    224
    Thanks
    13.042
    Thanked
    17.442 in 6.137 posts

    Standaard

    Hoewel dit topic gaat over A Game of Thrones lijkt het me opportuun om ook over andere series te berichten. Misschien topictitel wat aanpassen:
    "A Game of Thrones en andere TV-Series".

    Slapeloze nachten krijgen we van het zogenaamde "Bing-Watchen", het achter elkaar bekijken van een compleet seizoen van een tv-serie. Er zijn zoveel series die de moeite waard zijn dat je de rest van je leven kunt blijven kijken. Zelf houd ik van de wat minder bekende series. Het maakt me niet zoveel uit wat het genre is of uit welk land ze komen. Wanneer is het dan goed? Nou, net als bij muziek. Als je er door geraakt wordt, gefascineerd door raakt en je maar wil blijven kijken.

    Nadat ik The Bridge ofwel Bron | Broen had bekeken (Deens/Zweedse versie) ging ik weer op zoek naar wat anders. Mijn oog viel op Orphan Black. Om maar direct met de deur in huis te vallen, voor mij een absolute knaller. Het is eigenlijk een thriller met een vleugje sci-fi, crime, fantasy.

    Sarah Manning (Tatiana Maslany) speelt de absolute hoofdrol. Zij is in de eerste aflevering getuige van de zelfmoord van haar dubbelganger Beth Childs. Manning neemt vervolgens Childs' identiteit over en duikt zo dieper het leven in van haar kloon. Uiteindelijk blijkt dat ze meerdere "zussen" heeft, verspreid over Noord-Amerika en Europa en dat er een plan is om hen te vermoorden.

    Opzienbarend is dat Tatiana Maslany alle "klonen" speelt en dat zo overtuigend doet dat je telkens naar een ander karakter zit te kijken. Haar pleegbroer Felix Dawkins wordt gespeeld door Jordan Gavaris en eigenlijk steelt hij de show. Hij zet zo overtuigend een hilarische "Over the Top" homo met cocky Engels accent neer dat je er vaak om moet lachen.

    Wat mij betreft is deze serie een absolute aanrader.

    De vele gezichten van Tatiana Maslany als Sarah Manning



    Jordan Gavaris als Felix Dawkins



    Tatiana Maslany als Sarah Manning en haar pleegbroer Jordan Gavaris als Felix Dawkins



    De Trailer van seizoen 1


  8. #81
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Ja de dynamiek van het forum heeft deze draad wat doen afwijken van de beginpost. Het lijkt me dan ook wel beter om de titel misschien aan te passen.

    Maar voor dat gebeurt nog even terugkeren naar het oorspronkelijk topic om te zeggen dat ik "A knight of seven kingdoms" ben gaan lezen. Een bundel van een 3-tal avonturenverhalen van de hedge knight "Dunc" (Ser Duncan the Tall, die het ooit zal schoppen tot hoofd van de "King's Guard") en zijn squire "Egg" (toekomstige koning Aegon V Targaryen). Redelijk onwaarschijnlijke ridderverhalen in de wereld van Westeros. Verhoudt zich tot GoT zowat als The Hobbit tegenover Lord of the Rings. Voor wie nagelbijtend zit te wachten op deel 6 is het wel een goede leestherapie. Ook wel nuttig omdat het zich afspeelt in de tijd van de Blackfyre rebellie, een eeuw of zo voor het begin van het GoT verhaal, en enkele zaken uit GoT verduidelijkt, zoals het lot van de overblijvende drakeneieren na de teloorgang van de draken, de oprichting en het objectief van de "Golden company" huurlingentroep en nog zowat details die in GoT "uit de lucht komen vallen".

    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  9. Onderstaande leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob ( 8 december 2015)

  10. #82
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    in het kader om de titel van dit item de verruimen,er blijft nog een uitstekend serie buiten de radar en onterecht.
    The Wire lijkt me niet geschikt voor het grote publiek,niet commercieel,maar wel van even hoog niveau dan de sopranos,
    zie mijn item ook over the Boss,Bruce Springsteen

  11. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje ( 9 december 2015)

  12. #83
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 18:16
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.133
    Discussies
    233
    Thanks
    21.433
    Thanked
    6.260 in 2.986 posts

    Standaard

    The Wire is inderdaad een zeldzaam goede serie, die evenals The Sopranos de dynamiek seizoenen lang wist vast te houden!

  13. #84
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:42
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.566
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Ik heb vandaag aan bench-watching gedaan en alle 8 afleveringen van de serie "Deutschland 83" bekeken. Zeer de moeite waard en een kolfje naar mijn hand deze serie. Aanrader!!!

    deutschland-83.jpg
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  14. #85
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 18:31
    Berichten
    9.731
    Discussies
    306
    Thanks
    17.730
    Thanked
    11.719 in 5.117 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Ik heb vandaag aan bench-watching gedaan en alle 8 afleveringen van de serie "Deutschland 83" bekeken. Zeer de moeite waard en een kolfje naar mijn hand deze serie. Aanrader!!!

    deutschland-83.jpg
    Thanks. Waat te bekijken?

  15. #86
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 18:04
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.046 in 987 posts

    Standaard

    Binge watching bedoel je op de bench ��

  16. Onderstaande leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (21 januari 2016)

  17. #87
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Men is bezig met de opname van het vervolg op Prison Break, een reeks die net als Lost fantastisch begon tot de inspiratie bij de scenaristen op was.
    De 2 broers zijn weer predent. Herinner nog dat een poster van hoofdrolspeler Miler (die ook met de geflopte Amerikaanse versie van het Belgische Loft meefeed) op menig meisjeskamer sierde. Indien ik vertelde dat hijhomo is, geloofden ze mij niet, tot hij zelf uit de kast kwam. Zo vele girlshearts gebroken, maar toch moedig, vele acteurs durven rr niet voor uit te komen, terwijl we in 2016 leven.
    dit gezegd zijnde, wil wel ontrouw zijn bij die drakenfrau bij Game of Thrones.
    Wat een beauty, of had ik dit al eerder gepost?

  18. #88
    Geregistreerd
    19 september 2013
    Last Online
    1 april 2023 @ 11:06
    Berichten
    13
    Discussies
    0
    Thanks
    3
    Thanked
    8 in 3 posts

    Standaard

    Er zijn sinds kort een aantal battle banner teases. Kan niet wachten tot april.

  19. #89
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    ben nog lang niet aan seizoen 6,maar de trailer zag er prachtig en veelbelovend uit,wel de bedoeling van trailers maar hier geloof ik het.
    moet zelfs nog enkele seizoenen doen,maar die drakenfrau is perfekt en de moeite om niet te slapen,wat een uitstraling.
    wat ik me afvraag,zou ze ook goed kunnen koken?

  20. #90
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    ben nog lang niet aan seizoen 6,maar de trailer zag er prachtig en veelbelovend uit,wel de bedoeling van trailers maar hier geloof ik het.
    moet zelfs nog enkele seizoenen doen,maar die drakenfrau is perfekt en de moeite om niet te slapen,wat een uitstraling.
    wat ik me afvraag,zou ze ook goed kunnen koken?
    Het probleem is dat in seizen 5 de verhaallijn al serieus begon af te wijken van de romans. Dat wordt nu nog erger aangezien onze schrijverd geblokkeerd is en de TV-scenaristen op eigen kracht moeten doorgaan.
    En het verhaal is al ingewikkeld genoeg, als we nu 2 versies moeten onthouden wordt het wel wat teveel.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  21. Onderstaande leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob ( 1 mei 2016)

  22. #91
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Koenders wil diplomatieke oplossing voor geweld Game of Thrones
    Koenders wil diplomatieke oplossing voor geweld Game of Thrones
    ‘Er is geen tijd te verliezen, winter is coming’

    Minister Koenders van Buitenlandse Zaken vindt dat er een diplomatieke oplossing moet komen voor het aanhoudende geweld in Game of Thrones. De minister is bang dat de onrust in de HBO-serie overslaat op de hele regio.
    “Ik heb gisteren op het ministerie de beelden gezien van de Red Wedding. Dan denk ik, in wat voor surrealistische wereld leven we? We hebben te maken met middeleeuwse barbaren. Radicale draken en dwergen die bereid zijn om hun eigen vader te vermoorden met een kruisboog, tonen aan dat ze geen enkel respect hebben voor de internationale rechtsorde,” aldus Koenders.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  23. Onderstaande leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 9 mei 2016)

  24. #92
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Van welke planeet komt die dwaas? Betreffende wereldvreemdheid kan dat tellen.
    moet maar eens naar al die videogames kijken waar jongeren zot van zijn en met een klik op je pc kan je de meest extreme agressie en geweld vinden.
    Met zulke ministers ben je niets, integendeel.
    straks beginnen ze met een praatgroep en stuurcomite om de terroristische aanslagen toe te schuiven op game of thrones, sterker nog gaan we die drakenfrau niet meer zien door een of ander verzetsgroep die zich al jaren onledig bezig hield met de zinloze polemiek ivm zwarte piet

  25. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Goedemorgenallemaal ( 9 mei 2016)

  26. #93
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:42
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.566
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Van welke planeet komt die dwaas? Betreffende wereldvreemdheid kan dat tellen.
    moet maar eens naar al die videogames kijken waar jongeren zot van zijn en met een klik op je pc kan je de meest extreme agressie en geweld vinden.
    Met zulke ministers ben je niets, integendeel.
    straks beginnen ze met een praatgroep en stuurcomite om de terroristische aanslagen toe te schuiven op game of thrones, sterker nog gaan we die drakenfrau niet meer zien door een of ander verzetsgroep die zich al jaren onledig bezig hield met de zinloze polemiek ivm zwarte piet
    Het betreft hier een grapje, Deket. Verzonden door zo'n dolle Brabander. Met boter en suiker duikel je erin.

    a2yh53.jpg
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  27. Onderstaande leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    Goedemorgenallemaal ( 9 mei 2016)

  28. #94
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Dit is wel kabouter Wesley, product van de Humo
    en die drakenfrau wil ik desnoods verdedigen door vuur.
    indien ieland komt beweren dat deze verdwijnt schiet ik wel op de pianist, in deze de boodschapper

  29. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 9 mei 2016)

  30. #95
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 18:31
    Berichten
    9.731
    Discussies
    306
    Thanks
    17.730
    Thanked
    11.719 in 5.117 posts

    Standaard

    Jeetje we zijn inmiddels 3 afleveringen van het nieuwe seizoen verder en nog steeds geen tiet gezien.

  31. #96
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 02:22
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Jeetje we zijn inmiddels 3 afleveringen van het nieuwe seizoen verder en nog steeds geen tiet gezien.
    Kom omdat het beledigend kan overkomen en men geen strafzaak wil riskeren. De kaboutersex in de eerdere seizoenen vond ik trouwens niet te pruimen.

  32. #97
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 18:31
    Berichten
    9.731
    Discussies
    306
    Thanks
    17.730
    Thanked
    11.719 in 5.117 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Kom omdat het beledigend kan overkomen en men geen strafzaak wil riskeren. De kaboutersex in de eerdere seizoenen vond ik trouwens niet te pruimen.
    Jammer dat expressie van artistieke vrijheid tegenwoordig beledigend wordt beschouwd.

  33. #98
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 02:22
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Jammer dat expressie van artistieke vrijheid tegenwoordig beledigend wordt beschouwd.
    Zodat je er nog enkele tietloze afleveringen tegenaan kan, hierbij een artistieke expressie van mijn naamgenoot:



    Maar je zou aanstaande zaterdag ook kunnen kijken naar de volgende aflevering van deze in plaats van naar Game of thrones:



    Ace2 kan je melden waar je deze serie kan volgen.

  34. Onderstaande leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    pret (11 mei 2016)

  35. #99
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 08:39
    Berichten
    11.081
    Discussies
    224
    Thanks
    13.042
    Thanked
    17.442 in 6.137 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Jeetje we zijn inmiddels 3 afleveringen van het nieuwe seizoen verder en nog steeds geen tiet gezien.
    Heel veel series lijden aan bloedarmoede na het derde seizoen. Zo ook GoT. De scenarioschrijvers zijn alweer met nieuwe projecten bezig waardoor hun inspiratie maar vooral motivatie opdroogt en zo schraal wordt als de pruim van een vrouw met een coitofobie. Voorbeelden te over: Prison Break, Lost, ER, The Office, Dexter, 24, Alias etc, etc, etc. Een enkele kon tot het einde bekoren: Breaking Bad, Soprano's (jammer van het belabberde slot), Battle Star Gallactica.

    Series die nu de moeite waard zijn heb ik volgens mij al genoemd in dit topic.
    Äkta Människor (Real Humans)
    Den Som Dræber (Those Who Kill)
    Bloodline
    True Detective
    Banshee
    Vikings

  36. Onderstaande 2 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (12 mei 2016),pret (11 mei 2016)

  37. #100
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 18:31
    Berichten
    9.731
    Discussies
    306
    Thanks
    17.730
    Thanked
    11.719 in 5.117 posts

    Standaard

    Ik ben meer een liefhebber van een andere landgenoot van je namelijk Dali

    image.jpeg

    image.jpeg

 

 
Pagina 4 van 15 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:42.

FKK Artemis 468*60