Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678
Weergegeven resultaten: 176 t/m 178 van 178

Discussie: A Game of Thrones

Last Online
    Vandaag @ 00:03
    Discussies
    121
    Thanks
    3.226

Standaard

@Pret . BS zijn post van 155 is een duidelijk lofzang op seizoen 1.
    Maar dat is zijn goed recht, smaken verschillen en gelukkig maar.

Last Online
    14 februari 2019 @ 11:32
    Discussies
    210
    Thanks
    9.454

Standaard

Zo zie je maar dat smaken verschillen. Ik heb van die serie genoten en deket zal zijn vingers aflikken bij het aanschouwen van het blonde drakenvrouwtje. Waarschijnlijk omdat zij gelijkenis vertoont met zijn blonde prinses. "Game of Thrones" is zonder meer een serie die het aanzien waard is. Alleen trekt het te lang om te kunnen blijven boeien. Bovendien zijn we tegenwoordig verwend met het zogenaamde "Binge watchen". Dan wil je dus niet 8 afleveringen van een seizoen bekijken om vervolgens een heel jaar te moeten wachten op het volgende seizoen van 8 afleveringen. Daarom is het te hopen dat "The Sinner" het bij 2 seizoenen houdt. 2 los van elkaar staande seizoenen welteverstaan. Ook mooi meegenomen. Het lijkt bijna een wetmatigheid dat elke serie na verloop van tijd net zo saai wordt als het preutse seksleven van een koppeltje. Slechts 1x per 3 weken seks, 5 minuten missionaris, spuiten, klaar. En dat dan jaar in jaar uit.

Maar dit terzijde. Zoals eerder gemeld, Jessica Biel speelt zeer sterk en Bill Pullman overtreft zichzelf in de rol van de excentrieke Harry Ambrose die zich graag laat vernederen als hij zijn sadomasochistische fetisj de vrije loop laat. Het betreft hier een psychologische thriller en wellicht heeft deket deze serie met zijn bevallige blondine bekeken en kon het haar niet bekoren. Ik merk dat ook als ik met mijn kleine vurige duivel samen kijk. Zij is meer van de actie dus traag voortsukkelende series met diepere lagen zijn niet aan haar besteed. Zo keken we samen naar "A Cure for Wellness". Een film trouwens. Ook al weer zo'n psychologisch werkje. Terwijl ik geboeid zat te kijken zat zij na zo'n 20 minuten op haar mobieltje te spieken. Dat zegt dan genoeg. "John Wick" daarentegen is weer helemaal haar ding terwijl ik dan geregeld naar de koelkast wandel om voor de hapjes en drankjes te zorgen.

3. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

deket (11 februari 2019)

Last Online
    Vandaag @ 00:03
    Discussies
    121
    Thanks
    3.226

Standaard

Het klopt dat jongere mensen minder geduld hebben, mede door de snelle en (a) sociale media.
    Nochtans loont het wachten ooit, zoals in de films van Sergio Leone en de uitstekende reeks :"The Wire"

Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678

Regels voor berichten