Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Shania (Duitse)

  1. #1
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 22:45
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.136
    Discussies
    233
    Thanks
    21.461
    Thanked
    6.264 in 2.988 posts

    Standaard Shania (Duitse)



    Shania (Duitse)
    Leeftijd : 27 jaar Taal : Duits (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang, mooi golvend
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Ja, maar onopvallend Lichaamsdeel : Zij
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Bovenlip, Navel
    Cup-maat : Ferme C, die heel licht afhangt ondanks Siliconen : Ja
    Kleur ogen : Donkerbruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 170 euro (2x60 + 50FT) Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PZC, Deepthroat, Zoenen, FT, GFE, Beffen
    Extra info : Ze is 27, maar ziet er jonger uit, vind het al knap als je haar 25 schat, ze heeft uiterlijk Indiase trekjes, maar beschouwt zich (en klinkt - slissend - als) autotochtoon Kölsjch





  2. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Willi69 ( 8 april 2015)

  3. #2
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 22:45
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.136
    Discussies
    233
    Thanks
    21.461
    Thanked
    6.264 in 2.988 posts

    Standaard

    Uit mijn verslag Artemis - Godin van de jacht - 4 april 2015

    Afrodite - Godin van de liefde (1) - Shania pre-sale-talk

    Toen ik besloten had om nog een sigaretje te roken, waarna ik al wellnessend de koppies en lijven de revue zou laten passeren om een keus voor een kamer te maken alvorens zakelijk in Friedrichshain te dineren voor om 23:00 het partyleven weer opgezocht diende te worden, werd ik met zachte, licht slissende stem door een in mijn ogen op iets teveel borstpartij na absolute stunner aangesproken. Niets dwingends en daardoor gelijk mijn interesse wekkend, ondanks dat haar vervolg me gelijk weer deed huiveren. "Willsjt Du nicht mit unsj aufsj Zjimmer? Meine Freundin und ich sjind dasj perfekte Trio". Maar als ik uitleg dat ik nooit trio's doe, is de vriendin (die er ook heerlijk maar veel afstandelijker uitzag) al uit beeld verdwenen. "Macht nichtsj, wir können besjtimmt auch zu zjweit viel Sjpassjj haben." om vervolgens op een verkennend gesprek over te schakelen. Ik kom erachter dat deze slissende schoonheid met haar ravenzwarte krullende haar, donkere kijkers en in dit etablissement uiterst zeldzame vermogen te smalltalken en daarbij de kamervraag uit te stellen zichzelf als autochtoon "Kölsjch" beschouwt. Als ze weet hoe mijn nacht was en dat ik zwaar geluncht heb, al gewellnessed, maar nog 2 saunagangen wil maken komt ze wel met een kamervoorstel voor straks. "Wil je niet gewoon over een uurtje met me kameren?" Ja, dat wil ik wel. Heel graag zelfs, maar ik geef aan dat ze vrij om een andere ijsbeer gelukkig te maken en niet op me hoeft te wachten. Dat zegt ze echter toch te gaan doen "Als ik afspreek met een fijne man houd ik me aan mijn afspraak", die klik is overigens wederzijds...

    Megaboob-moment

    Ze heeft iets te grote maar wel heel mooie borsten, een ferme C-cup, die door het heel lichtjes afhangen volledig natuurlijk lijkt. Pas veel later op de kamer tijdens het beffen zal ik zeker zijn van het vermoeden dat opkomt vanaf de eerste liefkozingen, het zijn sili's... het zijn wel verdomd mooie sili's. En het aantal dames met Megaboob-borstomvang in dit jaar overstijgt het gezamenlijke aantal uit mijn wandelcarrière langzamerhand geloof ik. Maar ook dit keer, wederom tot mijn vreugde. Dat er in Artemis heel veel groter en zichtbaarder sili's rondlopen mag geen verbazing wekken op dit forum. Maar Shania's exemplaren zullen voorlopig wel mijn favoriete borsten Artemis zijn en blijven.

    Afrodite - Godin van de liefde (2) - Shania - Zimmer

    Als ik als herboren terugkom na deze laatste saunagang (en de temperatuur van de sauna's is als onderdeel van de in mijn ogen perfecte wellness prima in orde), de rokerslounge binnenloop, zit ze op precies dezelfde kruk in nagenoeg dezelfde houding en lacht mooi. Shania vertelt me dat ze op me gewacht heeft en wist dat ik mijn woord zou houden. Ze stelt voor dat we eerst nog even roken en een drankje nemen. Ik voel dat ik dat risicoloos kan doen en inderdaad vraagt ze me om voor haar een cola te bestellen en ik neem een mineraalwater. We keuvelen en strelen wat en volslagen in tegenstelling tot wat om ons heen gebeurt, lijk ik de enige dame in Artemis zonder haast getroffen te hebben, wanneer ze halverwege haar cola nog een sigaret aansteekt en mij er eentje aanbiedt.

    Op de kamer vraagt ze of ik een voorstel heb voor de tijdsduur en hoe we die gaan vullen. Als ik aangeef dat ik graag sex wil, vermoedelijk een uur, omdat ik voor het diner helaas eigenlijk geen tijd meer heb voor anderhalf, maar een mindere sessie echt wel in een half uur kan afronden en anderzijds gezien mijn fysieke toestand ook best een laatste kwartier na 45 minuten sex met een massage wil laten vullen, besluit zij "Wir schjauen alsjo einfach was läuft... " en daar heeft ze gelijk in.

    Strelend, kusjes stelend, met haar borsten over mijn lijf masserend, tussendoor nog wat kletsend daalt ze heel langzaam af naar mijn lul, die ze vervolgens een soort voor de vorm met vochtige doekjes "poetst", want ze raakt de eikel en staaf nauwelijks aan, niet dat ik er een probleem een schrobbeurt te ontlopen. Krijg wel - zoals vaker - complimenten over de geur die ik draag als onze gezichten heel even weer bij elkaar zijn, voor ze weer afdaalt en nog even vermeldt hoe fris de rest van mijn lijf ook ruikt. Ze zit zo op haar knieën dat ik haar heerlijke kont goed kan kneden met mijn handen en Shania geeft me nog iets meer zicht op haar kontje en kutje.

    Onderwijl lekker langzaam en nat afwisselend met veel tongactie en diepgang mijn lul met haar mond verwennend. Mijn handen dwarrelen rond haar billen en daartussen haar schaamlippen en ineens besef ik dat haar genot niet gespeeld veroorzaakt wordt door het pijpen, maar raken mijn vingers de hare die ook tussen haar benen verdwaald zijn. Als ze doorheeft dat dat een genots- (en triomfs)golfje veroorzaakt in mijn lijf, draait ze haar onderlichaam, onderwijl lekker doorpijpend, zodat ze zit met haar wijdgesperde benen min of meer naar mij toe, haar vingers stoppen de zelfmassage even om een vochtig doekje te verspillen aan twee kleine aaitjes langs een glinsterend gleufje en ze kijkt me aan terwijl ze mijn lul even uit haar mond haalt: "Du willsjt doch, oder? Bitte?"

    Weiger een mooie en lieve vrouw als Shania nu maar eens haar te verwennen, het was echter "My pleasure" en werd ook het hare. Zij liet zich helemaal gaan, de geilheid die ze zelf mede met haar vingers al opgewekt had droop eraf en ook eruit. Het was bijzonder lekker om haar frisse en mooie kutje te beffen en dat vond ik niet alleen. Na een door een onvervalste sexblush (de kamer leek even rood verlicht) voorafgegaan hoogtepunt van haar kant, waarbij ik iets te hard aan mijn haren getrokken werd, was ze buiten adem. Ze stelde voor de tijd die nodig was voor een sigaretje niet bij de kamerduur te tellen, omdat zij het echt nodig had en ik vermoedelijk nog niet. Daarna zou ze mij weer verwennen.

    Zo gezegd, zo gedaan, ging ze na de sigaret met dat nicotinebekje weer naar beneden naar mijn lul en pijpte waanzinnig lekker verder. Ik genoot met volle teugen en kneedde haar borsten en billen, streelde haar rug en haar nek en begon steeds iets harder ook haar keel te neuken. Telkens stopte zij of ik net voor het point-of-return en dat is het allerlekkerst vind ik, zo lang mogelijk op het randje blijven maar er nog niet overheen gaan. Toch eerder dan verwacht kwam echter de explosie in haar mond, ze ging weliswaar iets langzamer omdat ze het merkte en nog even wilde rekken, maar ik zat zover achter in haar keel dat de aanblik en het gevoel me waanzinnig lieten klaarkomen. Shania pijpte rustig zalig door, elke kloppende golf zaad vrouwmoedig verwerkend.

    Toen haar mond leeg was zei ze "Sorry! Ik ging nog langzamer om het uit te stellen, maar dat mislukte. En nogmaals sorry! ik heb niet gevraagd of je het extra geld voor een FT wel kwijt wilde, maar dit kost eigenlijk extra" Gezegd dat ik beide absoluut niet als probleem maar als bron van genot ervoer op dit moment en dat viel in zeer goede aarde. Op mijn horloge zag ik dat we net een minuut of 5 over het uur gegaan waren.

    Toen keek zij op haar horloge en nestelde zich tegen me aan: "We zitten nog dik binnen het uur. We kunnen nog heel even tegen elkaar aan liggen en een sigaretje roken samen en dan hoef je toch maar 170 euro te betalen (2x60 + 50FT), een zeer genereus aanbod. Ze vroeg wanneer ik ook alweer weer in Berlijn zou zijn en ik gaf haar de precieze datum waarop ik weer in Artemis zou zijn (zie ook Meetingpoint hier). Vervolgens haalde haar handy uit haar tasje om te checken of ze er zou zijn, en toen dat zo bleek te zijn, mijn naam op die datum in te klopppen. Ik had (in Artemis illegaal) ook mijn mobiel mee, want wil altijd per se muziek op de kamer en ze stond erop dat ik haar vakanties erin zou zetten. En zo ben ik dan ook wel weer, dat doe ik braaf.

    We gingen naar beneden, ik had geen kadootje, zou ik zondag wel gehad hebben, maar nu geen tijd gehad om te kopen en gaf haar Trinkgeld. Dat heb ik teruggekregen! Omdat ik het vanwege mijn tonginzet en algehele gedrag op de kamer verdiend had. Het moet toch niet veel gekker worden. Briefje is nog eens heen en weer gegaan, maar ze nam het niet aan omdat ze vond dat ik er recht op had. Wat een vrouw, een extreem hoog herhalingsgevaar, want ik denk dat hier zeker nog lucht naar boven zit!!!

    PPZ: 9,1 (9,3 / 9,0 / 9,0)

  4. Onderstaande 2 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    laplagne (11 april 2015),Megaboob (28 mei 2015)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:22.

Babylon 468*60