Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
  1. #1
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    26 augustus 2021 @ 20:31
    Locatie
    NL
    Berichten
    5
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Bonkie.6 On Tour: your reporter Max.Power

    De crew was door drukke werkzaamheden uitgedund tot een hardcore kern team van 2: Bonkie.6 (uiteraard) en Max.Power. Vandaar dit verhaaltje zodat de afvallers weten wat ze hebben gemist.

    Voorgerecht:
    Vrijdag volgas naar Frankfurt, club The Palace.
    Interieur: chique en mooi, ook is er een klein badje (tsja, niemand die erin ging) en een sauna.
    Voedsel: prima en voldoende aanwezig.
    Dames: Dames: veel en de meeste jong, slank en bloedmooi, veel oostblok denk ook wel paar duitse, turkse en afrikaans. Sommigen hadden het koud en droegen een riem .
    Wat je moet weten: de dames vallen aan, vaak met z'n tweeen (dus leer ff nee zeggen). Extra's zijn duurder (dan GT). Verwacht geen GFE. Regel van te voren een hotel want de receptie helpt je niet echt daarmee.
    Wat heeft Max uitgespookt: 1 x met een turkse en een tri-O-JAAAAA-tje met 2 roemeense dames.
    Kortom: tof om een keer gezien te hebben.

    Hoofdgerecht:
    's-Nachts naar hotel ETAP in Linden gereden (prima en niet duur 28 EUR) zodat we lekker vroeg om 11:30 in THE WORLD waren.
    Interieur: mooi en groot (check de web site maar), groot binnenzwembad, 2 sauna's, stoombad, leuke bar met hele leuke bardame (not available though).
    Voedsel: prima en voldoende aanwezig
    Dames: veel en de meeste jong, slank en bloedmooi, veel oostblok denk ook wel paar duitse, turkse en afrikaans. De meesten dragen alleen schoenen. Er waren die dag niet veel mannen dus dat was TOP voor ONS.
    Wat je moet weten: extra's zijn duurder (dan GT). Verwacht geen GFE.
    Wat heeft Max uitgespookt: Russische, Hongaarse, Russische en dezelfde Hongaarse nogmaals (tsja, die is gewoon P O R N O).
    Kortom: met 1 of een paar maten is dit supergaaf.
    Pitten in de Grunen Baum (26 EUR met ontbijt).

    Nagerecht in Golden Time.
    GT is onze stal, dus altijd goed (zie GT forum).
    Dames in Palace en World zijn i.h.a. wel mooier maar in de GT zijn ze echt niet lelijk hoor en is er altijd wel 1 (of 2 of 3) waar je leuk me kan s*xen en/of praten.
    Wat heeft Max uitgespookt: 3 dames maar ik weet niet meer waar ze vandaan kwamen, maar waren alledrie prima.
    Kortom: i'll be back...

    (btw ik doe eigenlijk nooit reviews van individuele dames).

    Max.Power
    Laatst gewijzigd door Willem2; 11 december 2006 om 19:49

  2. #2
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Locatie
    België, Antwerpen
    Berichten
    473
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    Als ik dus ff volg mijn beste Max, dan heb je 10 verschillende dames geneukt dit weekend.

    NEUKEN ALS EEN MOTHAFUCKA !

  3. #3
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Last Online
    14 december 2023 @ 17:22
    Locatie
    venlo
    Berichten
    107
    Discussies
    11
    Thanks
    21
    Thanked
    49 in 30 posts

    Standaard

    Ja hier is ie dan mr bonkie him self. Afgelopen vrijdag rond 15.00 vertroken met max.power, de enige die niet af haakte op het laaste moment.
    Anderen hebben het druk nog anderen geen zin en nog een had geen sperma meer of zoiets. Maar max en ik zijn toch gegaan.

    The palace

    Rond 18.00 in de palace gekomen en ja een mooie tent snel uit kleren en neuken!!!

    De eerste was een roemeentje: lekker slank lekker ding rond de 20 jaar. Met haar was ik snel weer van de kamer af ze was een beetje profi.

    De tweede dat was een duitse rond de 26 jaar komt uit wiesbaden. Ze had een zoontje van 7 jaar dat vertelde ze "lekker boeiend". Lekkere sex had ik ermee. een cijfer 8.

    Weer wat rond gehangen tot ik cernee cova (die blonde uit de golden time van 9maanden geleden) zeg. Ik zeg: ken jij me nog? Ja zegt ze hoe kan het ook anders wie ken bonkie niet!
    Er waren nog een paar roemeense die zegden wat ben je rustig. Ik zeg het is hier geen Brüggen, toen weer wat gegeten en dat was goed, beter dan gt.

    Later een triootje gedaan 1 was lelijk de ander was heel mooi dus de een pijpen de ander mijn balen liken. Dat was lekkerrrrrr!!!
    Toen heb ik ze alle 2 flink gebonkt.
    Toen had ik het wel en we zijn gegaan rond 24.00.
    Na the Palacenaar de etap in linden drie kwartier rijden vanuit de Palace.

    World

    Lekker geslapen rond 11.00 wakker en snel naar de world.
    Binnen gekomen 65 euro betaalt en wilde er een lekker gezelige dag van maken.
    Rond 13.00 uur een vrouwtje gepakt voor de druk er af te laten.
    Daarna wat rond gehangen tot ik pepto tegen kwam.
    Dat is een goeie man uit Amerika. Met hem wat gepraat over wie is een aanrader en dat weet hij wel want hij ken de meiden goed zoals ik in gt.

    Maar ik zag een poolse lopen: slank in het zwart gekleed met een klein brilletje. Toch maar eens nadere inspectie mee gedaan. Ze was gewoon goed: het hele progamma pijpen zoenen en lekkerrr bonken.

    Toen maar weer op krachten gekomen en lekker in de bank gelegen dat is daar wel zo fijn je kunt er effe helemaal tot je eigen komen, zonder dat er een meisje komt vragen ficken.

    Maar ja toch nog effe een bulgaarse gepakt strak lekker jong en goed. b
    Ik ben later nog een keer met die poolse geweest met dat brilletje en weer goed ik zeg tegen max we gaan we hebben genoeg gedaan we gaan slapen in de grunenbaum het hotel in het dorp 5min rijden.

    GT

    Om 10.00 opgestaan. Koffie gedronken, en ik zeg max we gaan naar de golden time: 10.45 weg gereden en om 12.30 stonden we in brüggen.
    Veel te vroeg. Dan maar effe gewacht om de hoek, niet voor de deur dat is zo raar: net of je veel tekort bent gekomen ... Ikke niet de anderen wel!
    In gt heb ik lekker nagepraat met mede ijsberen over ons geslaagde Frankfurt-avontuur.

    Oja r, 35 daar kun je mee lachen.
    Wat hebben we gelachen met r ,35 maar die peres dat is echt een top wijf ik kan het weten, want ik heb haar gepakt.
    Laatst gewijzigd door Zero; 12 december 2006 om 02:46

  4. #4
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    9 april 2022 @ 14:00
    Berichten
    361
    Discussies
    22
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonkie.6
    maar die peres dat is echt een top wijf ik kan het weten, want ik heb haar gepakt.
    Ja en daarna heb ik je niet meer gezien :D

    Had toch beter een demo in de kino kunnen geven

    Binky

  5. #5
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Last Online
    14 december 2023 @ 17:22
    Locatie
    venlo
    Berichten
    107
    Discussies
    11
    Thanks
    21
    Thanked
    49 in 30 posts

    Standaard

    hee binky had jij graag gezien hoe ik peres door gebonkt heb ha ha

  6. #6
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonkie.6
    hee binky had jij graag gezien hoe ik peres door gebonkt heb ha ha
    Dat doe jij niet
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  7. #7
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Nou Willem ik denk dat Bonky6 dat wel kan, hij is in tegenstelling tot ons wat oudere beren nog speels en jong en dan bonkt ie maar door :thefinger :thefinger .

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Dat doe jij niet
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09.

Living Room 468*60