Onlangs terecht gekomen bij privehuis relaxgirls in Eschweiler relaxgirls/.
Pand ligt in het centrum van Eschweiler (Uferstrasse 30) en heeft geen priveparking, auto moet je betaald parkeren langs de kant van de weg.
Aangebeld en er werd opengedaan door een vriendelijke gastvrouw, die me aan een drietal meisjes voorstelde. Allemaal leuke jonge meiden. Mijn oog viel echter onmiddelijk op Laura een donkerharige 20 jarige schone uit slowakije.

Afgesproken op de kamer voor een half uurtje a 60 euro. Ik had mezelf even gedouched en zij deed het aan de wasbak.
Heb zeker 5 minuten op haar moeten wachten, maar eindleijk kwam ze dan naakt de kamer opwandelen. Yummie, dat zag er goed uit
Stevige borsten, lekkere kont en alle vrouwelijke vormen zonder dik te zijn, gewoon lekker dus...

Vol overgave begonnen we vol te tongen, ze schuwde de tong zeker niet, lekker diep en nat. Daarna begon ze heerlijk te pijpen zonder condoom, ze deed dit zonder handen en lekker diep waarbij ze je af en toe heerlijk zaadvragend aankijkt. Ze liet zich ook gewillig beffen, waarbij je lekker voorzichtig in haar mond kan neuken Ze reageerde terughoudend toen ik met mijn vingers wilde penetreren, dus dit maar niet gedaan.

Op een gegeven moment kwam ze op me zitten (met condoom uiteraard), dit was zo heerlijk dat ik me moest inhouden niet gelijk te komen. Snel aan dit standje een eind gemaakt, zodat ik het initiatief kon nemen. Daarna nog diverse standjes doorgenomen en uiteindelijk heerlijk in doggy het condoompje gevuld. Naderhand vroeg ze waarom ik niet in haar mond was klaargekomen had ik dat geweten!

Op het Rheinforum las ik dat hier ook veel met 2 meisjes naar de kamer wordt gegaan, of om de beurt voor 90 euro, kan iemand dit bevestigen?

Conclusie: ik zal hier zeker nog een keer teruggaan, goede kwaliteit\prijsverhouding