Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    9 januari 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:28
    Berichten
    40
    Discussies
    4
    Thanks
    240
    Thanked
    204 in 29 posts

    Standaard Eschborn (Frankfurt) Treff-188

    Recent een bezoek gebracht aan een partytreff die wat verder in Duitsland ligt. Ik was op doorreis en zocht wat vertier dus waarom niet eens ergens anders kijken. Na gedegen voorbereiden mijn route enigszins aangepast en langs Frankfurt gereden alwaar ik treff-188 heb bezocht. Gezien het tijdstip duurde mijn bezoek maar 2 uurtjes - ik arriveerde rond 21 uur en vertrok om 23 uur - sluitingstijd is 1 uur maar ik moest nog verder.

    website: www.treff-188.de
    adres:
    Düsseldorfer Str. 1*
65760 Eschborn
Tel: 069 / 34 16 62
Mobil:*0170-7656978

    Openingstijden:
    Montag - Donnerstag
    11:00 -1:00h
    Freitag & Samstag
    13:00 -3:00h
    Sonntag und Feiertags
    13:00-1:00h

    Tarieven:
    110 Euro - Tages-Ticket alles inklusive + GRATIS BADEMANTEL + 2 ALKOHOLISCHE GETRÄNKE FREI!
    75 Euro - 2-Stunden-Ticket alles inklusive
    95 Euro - 4-Stunden-Ticket alles inklusive
    99 Euro - 6-Stunden-Ticket alles inklusive
    40 Euro - Eintritt für Paare!

    Het gebouw zit op een bedrijventerrein direct naast de snelweg en is heel makkelijk te vinden en te bereiken. Parkeergelegenheid is er voor de deur en langs de straat. De treff zit aan het einde van een doodlopende straat.
    Het gebouw is langwerpig met in het midden de ingang. Linksaf naar de woonkamer met bar, rechtsaf naar de eetkamer, kleedgelegenheid, douches, grote en hete sauna en (koude) whirlpool. Alles ziet er netjes, schoon en verzorgd uit. Eten was nog wel aanwezig maar gezien de tijd beperkt en verpieterd. Eerder op de avond zal het best smakelijk zijn geweest.

    Na wat eten, douchen en tanden poetsen maar eens bij de dames gaan kijken in de woonkamer. Colaatje gevraagd en even rondkijken. Vanessa was de eerste dame die bij me kwam zitten en na mijn cola zijn we naar boven getogen. Op de bovenverdieping zijn allemaal kamers ingericht. Samen met Vanessa een korte sessie gedaan. PZC, NMC. Pijpen kan ze goed, neuken was zonder veel inspiratie; we hadden ook geen echte klik maar voldoende voor de eerste nood.

    Vanessa 2.jpgVanessa 1.jpg
    Vanessa

    Beneden weer douchen en even bijkomen in de woonkamer. Hier kwam vrij vlot Vicky naast me zitten. Ik had geen zin in zo snel een nieuwe kamergang met sex maar ze leek me wel leuk dus tegen haar gezegd dat ik wel naar de kamer wilde maar niet wilde neuken. Volgens mij begreep ze dat niet helemaal goed maar op de kamer haar gestreeld en gemasseerd. Hierdoor ontspande ze zich toen ze merkte dat ik echt niet hoefde te neuken
    hebben we een leuk gesprek gehad. Vicky zei dat ze nog 2 weken zou werken en dan naar Roemenie terug; wellicht vakantie want hoewel ze thuis ook geld kon verdienen als kok was dat niet genoeg voor haar.

    Vicky.jpg
    Vicky

    Beneden een saunaatje gepakt en de whirlpool gevoeld, echter die was niet warm. Terug op de bank werd ik opgegeild door Marion. Niet mijn eerste keuze gezien haar stevigere postuur. Marion werd na enige tijd weggeroepen door isa(bella) voor een trio met een andere beer, mij achterlatend met een bobbel onder mijn berenvel. Na nog enige tijd met een andere dame te hebben gefriemeld kwam Marion weer terug en hervatte haar werk. Tenslotte de bekende vraag “zimmer” en bij gebrek aan andere dames en de 2 uur die bijna op waren stemde ik toe. Bij de trap naar boven werd Isa ook geroepen. Aha, dit kon leuk worden! Marion zei dat ze uit Mexico kwam en Isa uit Panama. De website zegt iets anders maar ze spreken beiden Spaans dus de regio zal wel kloppen. Later realiseerde ik me dat de beide dames schijnbaar onderling een deal hebben gesloten dat ze met z’n 2en een beer strikken - de samenwerking tussen die twee was erg goed!
    Op de kamer PMC door Isa terwijl Marion aan mijn tepels zoog. Best erotisch als je het goed doet. Pijpen vond ik minder goed gaan. Daarna Isa in cowgirl genomen. Ze was een beetje bang want ze legde haar voeten op mijn dijen zodat ik niet diep kon gaan. Gevolg was dat ik er een paar keer uit floepte. Daarna gewisseld en Marion doggie tot het einde genomen. Was een verrassend goede sessie. Foto’s Marion hieronder - Isa staat nog niet op de site.
    
    Marion 1.jpgMarion 2.jpg
    Marion

    Gedouched aangekleed en mijn weg vervolgd.
    Was goede ervaring - prijs ietwat aan de hoge kant.
    Dames zien er over het algemeen goed uit. Ze jagen actief maar niet opdringerig - voor mij precies goed. Het natte gedeelte was goed, netjes en ruim. Eten is waarschijnlijk ook goed in orde.

    Groet,
    Frankie

  2. Onderstaande 7 leden hebben frankie10 bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 ( 4 april 2015),CVARIA (24 februari 2018),fr_loper (28 juli 2015),Nibor76 ( 4 april 2015),Wentelt Eefje ( 7 april 2015),Wijze grijze ( 4 april 2015),Willi69 ( 4 april 2015)

  3. #2
    Geregistreerd
    5 maart 2007
    Last Online
    16 februari 2021 @ 21:48
    Berichten
    18
    Discussies
    1
    Thanks
    3
    Thanked
    19 in 6 posts

    Standaard

    Iemand recent nog geweest? Ik was van plan heen te gaan, maar Duitse recensies zijn enotm slecht, dus denk dat ik elders ga
    Laatst gewijzigd door gekopbeffen; 23 februari 2018 om 23:04

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:53.

FKK Artemis 468*60