Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 163
  1. #1
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 16:45
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.630
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Idee Roemeense dames ... . Mijden of .... ??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69
    Eigentlich gehe ich ja mit keiner der im PHG arbeitenden Rumäninnen aufs Zimmer, insbesondere mit niemandem aus dem Clan um Louisa, Lavinia & Co, aber bei Delia habe ich mal eine Ausnahme gemacht, weil sie solo werkelt.
    Ik herken veel in wat Willi69 zegt, sterker nog ik ben het "in principe" ook helemaal met hem eens. Maar toch ... .

    Zonder hier nu in detail in te gaan op de vraag hoe zo'n lief Roemeens meisje in Gt/PHG of waar dan ook terecht kun je toch afvragen waarom je Roemeense dames waarvan je donders goed weet hoe en door wie ze in een club terecht zijn gekomen moet mijden?

    De meeste Roemeense dames zijn ook niet op hun achterhoofd gevallen en weten ook wel wat er voor nodig is om i.p.v. 100 Euro/maand een veelvoud daarvan te gaan verdienen in een Duitse club.

    Om nu alle Roemeense dames te zien als de bekende slachtoffers te zien is denk iets te kort door de bocht (en ja er zijn natuurlijk wel degelijk schrijnende gevallen waar je grote vraagtekens bij kunt en moet zetten).

    Natuurlijk is elk geval weer een op zich zelf staand geval en mag je niet generaliseren, ik weet het.

    Toch ben ik er nog niet uit d.i. alleen met een Roemeense dame gaan waarvan je denkt dat ze helemaal zelfstandig is en ja hoe weet ik dat dan zeker?

    Oja 2 weken geleden ondanks mijn principes met Diana een jonge Roemeense van 21j die amper 1 maand in PHG bivakkeert op de kamer geweest en gisteravond kon ik met moeite het woord sleutel onderdrukken toen ze naast me zat samen met bijna een compleet "giebel klasje" van Roemeense dames.

    Kortom: hoe principieel moet je en kun je redelijkerwijs zijn als het gaat om de vraag: "Roemeense dames JA of NEE"?

    Groet,
    big30

    (Oja het probleem is natuurlijk niet exclusief voor Roemeense dames, hoewel daar wel de meeste problemen zijn ...)
    Laatst gewijzigd door Big30; 11 december 2006 om 16:19
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  2. #2
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard Anders

    Je kunt de vraag ook anders stellen en het woord 'Roemeense' weglaten. Blijft een zeer moeilijk dilemma.

  3. #3
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 16:45
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.630
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TT Man
    Je kunt de vraag ook anders stellen en het woord 'Roemeense' weglaten. Blijft een zeer moeilijk dilemma.
    Tsja klopt wat je zegt, die opmerking heb ik net toen jij reageerde ook toegevoegd, helemaal gelijk!

    Bulgarije en noem maar een arme voormalige Russische deelrepubliek ... .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  4. #4
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 14:28
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.797
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    375 in 77 posts

    Daumen hoch pooier in zicht, zin weg hoe mooi ze ook is...

    Vrijdagavond een klein, onschuldig lijkend tafereeltje aanschouwd, met grote gevolgen.
    Zoals gebruikelijk zit een lieftallige Poolse op de krukken in GT, want animeren doet ze niet.
    Komt er een "ijsbeer" even een praatje met haar maken en loopt weer door. Het leek meer op , even iets aan die dame vertellen en weg was ie weer.
    Gezien de gelaatsuitdrukking van deze Poolse schone was mij snel duidelijk dat mijn gevoel waarschijnlijk klopte. Dit was gewoon een wolf in schaapskleren, gewoon de "vriend van" . Of dit werkelijk haar pooier was weet ik niet en zal ik ook nooit weten. is ook niet belangrijk. Zodra de indruk gewekt wordt dat iemand een pooier is, is het al ver genoeg.
    DAN HOEFT HET VAN MIJ NIET MEER MET DEZE DAME, HOE MOOI HET ENKELE WEKEN TERUG OOK WAS. TEVENS GAAT DE ZIN IN ANDERE DAMES OOK(ZIJ HET TIJDELIJK) OMLAAG.
    In GT was tot september ook elke dag een "ijsbeer"te gast, elke dag die volgens dames zeggen een pooier was. Heb hem gelukkig al maanden niet meer gezien en ook niet zijn stal aan dames.....Ik mis ze niks...

    Natuurlijk zijn er nu weer nieuwe binnen, die ook hún vriendjes hebben.
    Natuurlijk weten wij dat het zo is in bijna alle gevallen, meer dan 75% ben ik bang.
    Natuurlijk is een van de negatieve zaken in YinYang dat daar overduidelijk enkele uren voor sluitingstijd de vriendjes zich even komen opwarmen.
    Natuurlijk is het onbegrijpelijk dat clubhouders niet snappen dat wij niet loco zijn.
    Natuurlijk is het onbegrijpelijk dat clubeigenaren deze gasten nog binnen laten...
    Natuurlijk snappen wij dat clubeigenaren lang niet altijd kunnen beslissen wie ze wel of niet binnen laten.
    Natuurlijk snappen wij nog veel niet maar ook heel veel wél,
    natuurlijk zou iedereen moeten beseffen dat dit een illusiewereldje is,
    natuurlijk snap iedereen dat die illusiebalon heel snel is doorgeprikt.......
    natuurlijk weet iedereen wat er van een lekgeprikte illusiebalon overblijft....
    natuurlijk is het ongebrijpelijk dat dit alles wetende dat we toch nog steeds pooiers incognito tussen onze ijsberenclan hebben rondlopen als we gezellig in de bar met "onze dames"aan het praten zijn.....
    natuurlijk moet je hier niet aan denken als je lekker aan het saunaclubben bent....


    Gustomass.

  5. #5
    Geregistreerd
    30 november 2005
    Last Online
    23 september 2015 @ 17:02
    Locatie
    denbosch
    Berichten
    274
    Discussies
    7
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gustomass
    Natuurlijk weten wij dat het zo is in bijna alle gevallen, meer dan 75% ben ik bang.

    Natuurlijk is het onbegrijpelijk dat clubeigenaren deze gasten nog binnen laten...
    dat clubeigenaren lang niet altijd kunnen beslissen wie ze wel of niet binnen laten.
    .
    Heb je een eigen bedrijf? Als je voor meer dan 75% afhankelijk bent van een toeleverancier is eigenlijk je hele bedrijf hiervan afhankelijk.

    Die toeleverancier kan "zijn produkt" aanpassen aan jouw wensen op een manier die de club nooit kan.

    En laten nou met name de ijsberen hiermee heel blij mee zijn.


    Vooral niet aan denken

  6. #6
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:50
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Roemeense dames mijden is onzin. Dan moet je alles mijden wat niet uit de EU komt en aaneengesloten langer dan 3 maanden ofzo in duitsland is. En na een Razzia nog aanwezig is. De kans is nl 100% dat die dames "getrouwd" zijn voor de papieren. Dit duurt als het een duitser is 2 jaar. Dan kom je in aanmerking voor een onbeperkte verblijfsvergunning, werken doen ze toch al niet.

    Als je meiden mijd, mijd ze dan om de juiste redennen. De reden dat ze zogenaamd een pooier zou hebben is toch wel de allerdomste. (Kom maar met je commentaar willem!!) Dan werk je alleen maar situaties in de hand die de nette ijsberen onder ons niet willen hebben!! En dat is dat een dame toe moet geven aan haar normen! Waarmee ze dan slachtoffer word van ijsberen die het b.v. zonder condoom doen!! De FOUTE ijsberen!!

    Ik vind dat een groter gevaar dan dames met een pooier! kijk eerst eens in de spiegel voor je anderen gaat veroordelen. Ik weet nog vorige week werd ik geflamed, omdat ik mensen als groep beoordeelde. Waar zijn al die rechtschapen beertjes nou? Of bespeur ik hier een dubbele moraal? (nee hoor ik WEET dat er een dubbele moraal is, vandaar de stelling ijsberen zijn niet te vertrouwen, net als de dames, want ook van hen doet niemand het zonder .......toch?)

    Modjes, van mij mogen jullie de hele discussie vegen. Of onder pooier/zuhalter plaatsen, het heeft geen zin 10x dezelfde discussie te hebben.

    My 2 cents!!!

  7. #7
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    29 juni 2016 @ 17:46
    Locatie
    NRW
    Berichten
    505
    Discussies
    67
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nkg
    Ik weet nog vorige week werd ik geflamed, omdat ik mensen als groep beoordeelde. Waar zijn al die rechtschapen beertjes nou? Of bespeur ik hier een dubbele moraal? (nee hoor ik WEET dat er een dubbele moraal is, vandaar de stelling ijsberen zijn niet te vertrouwen, net als de dames, want ook van hen doet niemand het zonder .......toch?)
    Weet je wat? Ik zal er verder eens niet op reageren omdat ik het met een aantal van je punten wel eens ben.
    :wink: A weak man has doubts before a decision, a strong man has them afterwards.. :wink:

  8. #8
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:50
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    :D dank je.. Het wordt gewaardeerd (en dat meen ik). Ik snap "het vertouwen hebben in" punt ook goed hoor. Maar daar was het generaliseren juist bedoelt om een discussie op gang te brengen. Om te kijken wat anderen van dat standpunt vonden.

    In dit geval, vind ik de discussie overbodig.

    En wel omdat er :

    A) Reeds een thread over is waar dit onderwerp behandelt wordt en ik het focussen op een bepaalde groep onnodig acht.
    B) Je dan best een trend analyse mag doen. Maar focus je dan op b.v. de plotselinge toename van hongaarse dames en afname van roemeense? Dat is iets actueels!
    C) je beter andere zaken kunt mijden die veel relevanter zijn zoals b.v. onveilig gelachtsverkeer.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 12 december 2006 om 11:56

  9. #9
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:34
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.443 in 8.521 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nkg
    :D dank je.. Het wordt gewaardeerd (en dat meen ik).
    Volgens mij heb jij last van je periode :D.

    Je hoeft niet mee te doen aan allerlei activiteiten indien je zo goed op de hoogte bent als nkg. Er lopen namelijk genoeg andere dames rond en na verloop van tijd zie jij heus wel het onderscheid in hoe de dames werken en neemt de kans op een rotte appel alleen maar af.

    En het verplaatsen naar de reeds bestaande topic doen wij om marketingtechnische redenen even niet.

    Willem2 :wink:





    PS Daarna gaat de heer nkg zijn hele bericht aanpassen :( dus ik zal wel even afwachten
    Laatst gewijzigd door Willem2; 12 december 2006 om 11:55
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  10. #10
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:34
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.443 in 8.521 posts

    Standaard

    Na de aanpassingen van nkg kan ik weer reageren. Dat waardeer ik wel en heb ik altijd gewaardeerd.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nkg
    B) Je dan best een trend analyse mag doen. Maar focus je dan op b.v. de plotselinge toename van hongaarse dames en afname van roemeense? Dat is iets actueels!
    Ja er is een toename van Hongaarse dames en hoe komt dat nou ? Er leven in Roemenië heel veel hongaren en die kunnen in sommige gevallen wel een hongaars papoort aanvragen. Tevens zijn er heel wat Roma die ook over een hongaars paspoort beschikken. En veel van de nieuwe hongaarse dames komen dus uit de randen van Hongarije

    Toen ik begon in de PHG waren er helemaal geen Roemeense dames . Dus dat is pas een trend.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nkg
    C) je beter andere zaken kunt mijden die veel relevanter zijn zoals b.v. onveilig gelachtsverkeer.
    Daarvoor is dus een andere topic want dat gaat daadwerkelijk over iets anders . Dat is appels met peren vergelijken
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  11. #11
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 16:45
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.630
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Het gaat me er absoluut niet om de "bekende dicussie" weer op te rakelen dat geloof ik wel. En daar heb ik een beetje genoeg van.

    Ik werd getriggerd door de opmerking van Willi69 die (hij is geen uitzondering) simpel zegt "Roemeense dames? No Thank you!".
    (nou ja alleen als ze "solo" werkt dan kan het klaarbijkelijk weer wel)

    Dat vind ik eerlijk gezegd een beetje kort door de bocht -> dan zijn er nog wel meer uitsluitingsgevallen ... .

    Gustomass geeft nog eens goed aan wat we allemaal weten maar misschien niet zo expliciet uitspreken. Maar ja en toen denk ik dan wel eens ...

    In YY loopt het momenteel met te nadrukkelijk aanwezige managers de spuigaten uit, een dame die op de schoot van haar pooier in YY zit daar moet je meelij mee hebben, maar het gebeurt wel open en bloot .

    Ik denk dat de opmerking dat een topic als dit niet zo relevant is een niet relevante opmerking is !

    Ik herken overigens wel veel in de misschien wat geagiteerde reactie van nkg.

    - 2 weken geleden legde een jong bepaald niet Roemeens meisje me uit wat ze voor haar schijnhuwelijk moest betalen en wat de afdraag regeling was.
    - Het is een gedurfde stelling van nkg, maar door bepaalde dames (zeker die met een pooier) te negeren werk je in de hand dat ze tegen een klant die veel geld aanbiedt geneigd is ja te zeggen op de vraag of nzc wil doen.
    Word je niet ook niet vrolijk van natuurlijk.


    Een trend analyse is leuk maar is geen antwoord op de de vraag.

    Het is inderdaad opvallend dat de focus in een discussie als deze heel vaak op "Roemeense" dames ligt.

    Dat is natuurlijk ook weer niet zo vreemd denk ik ... .

    Groet,
    big30
    Laatst gewijzigd door Big30; 12 december 2006 om 17:40
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  12. #12
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:50
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Jij noemt het marketing technisch ..... ik noem het eerder preken in eigen kerk.

  13. #13
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nkg
    ...
    kijk eerst eens in de spiegel voor je anderen gaat veroordelen. Ik weet nog vorige week werd ik geflamed, omdat ik mensen als groep beoordeelde. Waar zijn al die rechtschapen beertjes nou?
    ...
    Mijn beeld is iets anders. Je werd niet zozeer geflamed (hoe dan?), maar op wat je schreef kreeg je een reactie. Niet meer of minder. Net zoals jij reageerde op wat anderen schreven. Actie is reactie, leerden ze me vroeger in de natuurkundeles. En een retorische vraag stellen zoals bovenstaand is voor je argumentatie niet zo effectief.

    If you can't stand the heat stay out of the kitchen.

    Een al dan niet rechtschapen beertje

    PS ik ben het overigens met verschillende argumenten van jou het wel eens.

  14. #14
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gustomass
    Zodra de indruk gewekt wordt dat iemand een pooier is, is het al ver genoeg.
    DAN HOEFT HET VAN MIJ NIET MEER MET DEZE DAME, HOE MOOI HET ENKELE WEKEN TERUG OOK WAS. TEVENS GAAT DE ZIN IN ANDERE DAMES OOK(ZIJ HET TIJDELIJK) OMLAAG..
    Dan zijn er dames in GT die jij en ik goed kennen waarmee je nooit meer mee naar de kamer moet gaan:D :o ! Overigens blijft er dan zelfs weinig over binnen totaal GT!

    De dames die ik gesproken heb (met 100% zeker een pooier op de achtergrond), vinden het fijn dat jij en ik naar GT gaan, want wij zijn aardige kerels (toch?) en een alternatief in het thuisland is er niet (of nauwelijks).

    Als ik hier meer aan toevoeg dan val ik in de herhaling, laat ik dat maar niet doen:smile: .

  15. #15
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 16:45
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.630
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mauriceyep
    Als ik hier meer aan toevoeg dan val ik in de herhaling, laat ik dat maar niet doen:smile: .
    Dat doe ik bijna elke week d.i. in herhaling vallen en zie niet in waarom je dat niet zou doen !

    (beetje flauw grapje in een toch eigenlijk wel serieus topic, maar kon het niet laten :p)

    Overigens behalve de noodzakelijke steun aan de managers, weet je wel hoe duur een goede kindergarten kost/maand of een luxe klimpaal voor de kat of een nieuwe Audi A3 met die nieuwe diesel motor!? Sorry geen idee waarom ik met deze voorbeelden kom !

    :wink: :wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  16. #16
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:50
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nkg
    Jij noemt het marketing technisch ..... ik noem het eerder preken in eigen kerk.
    Willem, Als je de discussie wil voeren dan voer hem hier maar. Je hoeft me niet te im'men. Je kent mijn standpunt.

    Als jij deze opmerking belachelijk vind prima. Maar het is wel erg opvallend dat veel mensen meteen weten wat ik bedoel. Je bent moderator en je hoort objectief te zijn. Meer discussie is er niet! Ik vind je reactie naar mij toe op MSN niet objectief. Dat is natuurlijk mijn mening en niet meer dan dat.

    Ik heb ook gezegt dat het van mij zo niet meer hoeft en dat de reacties in deze thread de laatste bijdrage van mij zijn aan dit forum. Ik hoef hier op deze manier geen deel meer aan wil hebben.

    ............


  17. #17
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    29 juni 2016 @ 17:46
    Locatie
    NRW
    Berichten
    505
    Discussies
    67
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nkg
    Willem, Als je de discussie wil voeren dan voer hem hier maar. Je hoeft me niet te im'men. Je kent mijn standpunt.

    Als jij deze opmerking belachelijk vind prima. Maar het is wel erg opvallend dat veel mensen meteen weten wat ik bedoel. Je bent moderator en je hoort objectief te zijn. Meer discussie is er niet! Ik vind je reactie naar mij toe op MSN niet objectief. Dat is natuurlijk mijn mening en niet meer dan dat.

    Ik heb ook gezegt dat het van mij zo niet meer hoeft en dat de reacties in deze thread de laatste bijdrage van mij zijn aan dit forum. Ik hoef hier op deze manier geen deel meer aan wil hebben.

    ............

    Ok, hier is iets voorgevallen wat ik eigenlijk niet had zien aankomen.
    :wink: A weak man has doubts before a decision, a strong man has them afterwards.. :wink:

  18. #18
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    5 september 2021 @ 08:08
    Locatie
    De burcht Isengard
    Berichten
    694
    Discussies
    7
    Thanks
    55
    Thanked
    198 in 62 posts

    Standaard ander standpunt

    Soms is het vlees te zwak om Roemeense dames te ontwijken. Zo deelde ik onlangs een tuinhuisje met de mooie Loredana aka Shakira. Een wel ZEER mooie dame.

    En of ze nu een manager heeft of niet, dat maakt me eigenlijk weinig uit. Ik hoop alleen dat anderen haar met evenveel respect behandelen als ik de dames behandel.

    Wat is het alternatief voor zo`n dame?
    In Roemenie verdien je misschien 100 EUR per maand
    Een zelfstandige Belgische of Nederlandse hardwerkende dame kan misschien 8.000 EUR per maand oprapen. Stel dat die Roemeense dame 50% moet efgeven, dan houdt ze nog iedere maand genoeg over om in Roemenie de ganse familie te onderhouden. En vaak is dat ook de echte reden waarom deze dames in West-Europa werken. De afdracht aan de manager is dan de `opportuniteitskost` zoals economen dat mooi kunnen verwoorden.

    Ik heb enorm veel bewondering voor deze dames, die in een vreemd land werken, soms al op jonge leeftijd, die de taal amper spreken, die alleen op een kamer met mannen zijn die ze in het echte leven niet zouden aanraken, enz, enz.
    Misschien is het wel fijn voor zo`n dame om te weten dat ze niet alleen is, dat er collega`s en managers zijn uit hun thuisland in de buurt zijn.
    Ik weet het allemaal niet, maar ik probeer me even in te leven in situatie van zo`n jong meisje.

    Misschien rust de hoop van een ganse familie wel op die frele schouders, als enige manier om een beetje welvaart op te bouwen in eigen land. En die verantwoordelijkheid weegt wellicht veel zwaarder dan werken voor een manager.

    Ik zie het een beetje als ontwikkelingshulp. Je moest eens weten hoeveel gled er richting die landen gaat om daar andere mensen een beter bestaan te geven. Dat gaat om enorme bedragen, in totaal.

    Dit gezegd zijnde, is mijn bescheiden mening overigens wel dat deze managers veel te veel geld aanrekenen en zich ongetwijfeld bezondigen aan nog meerduistere zaakjes. Laat duidelijk zijn dat ik dat absoluut afkeur.
    Maar anderzijds doen clubs beroep op deze jongens om ons, ijsberen, te voorzien van constante stromen jonge, frisse en mooie meisjes. Onze vraag bepaalt hun aanbod, niet? We hebben dus zelf ook boter op ons hoofd, willen of niet.

    Trouwens, ik geef ook meer dan de helft van mijn inkomen af. Aan Guy Verhofstadt, Yves Leterme, Elio di Rupo. Dat zijn dan mijn p****rs. En wat krijg ik daarvoor terug? Een frauderend koningshuis, awel merci.

    Saruman, die af en toe probeert om de zaken vanuit een ander standpunt te zien.

  19. #19
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 16:45
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.630
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nkg
    Ik heb ook gezegt dat het van mij zo niet meer hoeft en dat de reacties in deze thread de laatste bijdrage van mij zijn aan dit forum. Ik hoef hier op deze manier geen deel meer aan wil hebben.

    ............

    Beste nkg,

    In vind het jammer dat je in dit topic een beetje overdreven reageert, alsof jij je persoonlijk aangevallen zou moeten voelen. Dat is natuurlijk onzin en daar is totaal geen reden voor.

    De reden dat ik dit topic opende wat juist niet om moraliserend te zijn en met een vingertje te gaan wijzen, ik ben de laatste om dat te doen, het afgelopen half jaar ben ik zonder enige gewetens wroeging met Roemeense dame(s) de kamer op geweest.

    Het ging me alleen om deze vraag:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door big30
    Kortom: hoe principieel moet je en kun je redelijkerwijs zijn als het gaat om de vraag: "Roemeense dames JA of NEE"?
    meteen heb ik daar ook al aan toegevoegd:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door big30
    Oja het probleem is natuurlijk niet exclusief voor Roemeense dames!
    Een voorlopige conclusie, dit topic doorlezende lijkt me dat het een illusie is in een Sauna/Fkk principieel te kunnen zijn ... .

    - Achter elke dame steekt weer een verhaal wat we niet altijd kennen en wat voor de meeste dames weer uniek is, generaliseren is fout en alleen de Roemeense dames er uit lichten is dat ook.
    - Een ieder maakt zijn eigen persoonlijke afweging als het er om gaat wat hij vindt wat wel en niet kan, we moeten elkaar daar niet om aanvallen maar mogen het wel benoemen.

    Lang geleden sprak een Duitse filosoof deze woorden:

    "Jede Konsequenz führt zum Teufel"

    Misschien is dat samengevat wel het dilemma waarmee althans een aantal onder ons soms een beetje mee zitten ... .

    Ik kan je reactie overigens wel begrijpen en als gezegd ben ik het op een aantal punten ook met je eens, maar niet als je zegt dat het voor jou op deze manier niet meer hoeft.

    Zo'n reactie had ik als aanstichter van dit topic eerlijk gezegd niet voorzien en dat stemt me toch een beetje droevig.
    Ik hoop dan ook dat je jouw mening na lezing van deze reactie zou willen heroverwegen!

    Groet,
    big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  20. #20
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:50
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Beste big30,

    Het gaat niet over jou, je hoeft je niet bedroeft te voelen. Zelfs mijn commentaar geld niet naar jou. Ik ben het met jullie allen eens. Het is niet dat ik er een andere mening op nahoud. Het gaat zich om een discussie die Willem en ik hebben gehad op MSN. Zonder die nu publiekelijk te willen maken.

    Hij weigert actie te ondernemen. Tja en ik trek dan maar mijn conclusies. Ik kan hier wederom zeggen, wat ik daar nu weer van vind. maar daar zit niemand op te wachten.

    Dus.

  21. #21
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Standaard

    Ik wilde iets gaan schrijven, maar doe het gewoon niet

  22. #22
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard

    Pompiedompiedoepieloeroepiekoejosofiadenegropaya

  23. #23
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 16:45
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.630
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nkg
    Beste big30,

    Het gaat niet over jou, je hoeft je niet bedroeft te voelen. Zelfs mijn commentaar geld niet naar jou. Ik ben het met jullie allen eens. Het is niet dat ik er een andere mening op nahoud. Het gaat zich om een discussie die Willem en ik hebben gehad op MSN. Zonder die nu publiekelijk te willen maken.

    Hij weigert actie te ondernemen. Tja en ik trek dan maar mijn conclusies. Ik kan hier wederom zeggen, wat ik daar nu weer van vind. maar daar zit niemand op te wachten.

    Dus.
    Beste nkg,

    Het doet me goed te horen dat ik geen reden heb langer bedroefd te zijn en ook dat de meningen in dit topic klaarblijkelijk niet zo ver uit elkaar liggen en jij je daar ook voor een gedeelte in kunt vinden!

    Nochthans blijft nog wel het punt dat je een verschil van mening en inzicht hebt met Willem.

    Nu begeef ik me op glad ijs maar ik doe het toch ... .

    IJsbeertjes hoeven het onderling niet altijd eens te zijn, dat kan gaan om de mening over een bepaalde dame, maar evengoed om veel wezenlijkere zaken.

    Als het gaat om meer wezenlijkere zaken, dan moet je die inderdaad niet in een topic "uitvechten" dat doe je via IM/MSN/ICQ. Zonder een garantie overigens dat je het dan 100 % met elkaar eens zult worden.

    Zo'n discussie gaat de rest van de ijsbeertjes ook niet veel aan.

    Probeer er gewoon op een volwassen manier met Willem eerst uit te komen en mocht dat niet lukken en jullie blijven een verschil van inzicht houden laat dat dan ook niet te zwaar wegen. Ga zeker geen voorbarige en overhaaste conclusies trekken.

    Het is een illusie te denken dat alle ijsbeertjes zeker over wat gevoeligere onderwerpen dezelfde mening zijn toegedaan.

    Dat er zo af en toe een kleine uitbarsting plaats vindt is ook niet zo vreemd als je elkaar bijna wekelijks ziet en bijna dagelijks op dit forum weer virtueel tegenkomt.

    Groet,
    big30
    Laatst gewijzigd door Big30; 13 december 2006 om 18:16 Reden: Pompiedompiedoepieloeroepiekoejosofiadenegropaya: zo kun je het ook uitdrukken natuurlijk!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  24. #24
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:50
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Hoi,

    Nu lijkt het net of ik Willem eronderuit wil schoffelen en dat is nou ook weer niet zo. Dan duw ik hem nog eerder van een trapje.

    :D

    Maar goed hou er maar over op allemaal des te eerder is dit topic oud en vergeten.

  25. #25
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 16:45
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.630
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nkg
    Hoi,

    Nu lijkt het net of ik Willem eronderuit wil schoffelen en dat is nou ook weer niet zo. Dan duw ik hem nog eerder van een trapje.

    :D

    Maar goed hou er maar over op allemaal des te eerder is dit topic oud en vergeten.
    Ben het helemaal met je eens! Wou niet meer reageren maar kan me er wel in vinden Willem gewoon voor de lol in de vrieskou na dattie uit de Sauna komt van het zwembad te laten genieten, gewoon voor de lol :D :p!

    Tralalapompeidiehompiediehatsjiekadee!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

 

 
Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:48.

Living Room 468*60   Freude 468*60