Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Oldenburg ramen

  1. #1
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 17:08
    Berichten
    414
    Discussies
    65
    Thanks
    1.284
    Thanked
    1.358 in 356 posts

    Idee Oldenburg ramen

    Laatst op een doordeweekse dag in eroscenter Oldenburg geweest

    Niet veel te doen er zitten maar paar meiden, allicht is het in de avonduren beter bezet, er zit ook een kroegje bij maar ik kon nergens wijs worden wanneer deze geopend is (weet iemand hier meer over?)

    leuke dame bij binnenkomst rechts 2e venster 25-30 jaar rood stijl haar grote cup a.
    Ze spreken je in Duitsland snel aan, de meiden zijn daar dus veel actiever dan in Nederland
    Ze lopen als je zien direct naar de deur en proberen een praatje te maken met je om je zo te overtuigen en hun "waar" te verkopen binnen te komen.
    Voordeel voor mij is dat ik sneller naar binnen durf en zoals Kruif al zei elk voordeel heb zijn nadeel, nadeel is dat ik ook snel binnen ben en niet verder kijk (ssst ff zacht en niet verder vertellen: ik kan vrouwen haast nooit iets weigeren) het heeft ook wel wat dat actieve
    In Nederland komen ze meestal pas als je aangeeft dat je misschien meer wilt en dan sta ik ook al binnen en geef wat ze vragen, maar goed ze zegt blasen kost €25,- waarop ik dacht je moet niet blazen maar zuigen (taalbarrière ) zonder kleren en aanraken €35 mit verkerh € 50hr
    leuke ervaring gehad met haar

  2. Onderstaande 3 leden hebben jope bedankt voor deze bijdrage:

    Moontanner ( 1 april 2015),RoboCock ( 2 april 2015),Wentelt Eefje ( 1 april 2015)

  3. #2
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 17:08
    Berichten
    414
    Discussies
    65
    Thanks
    1.284
    Thanked
    1.358 in 356 posts

    Standaard

    Is dit nog de moeite waard??
    Gaat die kroeg die erbij zit wel open?? Hoe laat dan??

  4. #3
    Geregistreerd
    20 augustus 2021
    Last Online
    18 maart 2024 @ 09:54
    Locatie
    Noordelijk
    Berichten
    74
    Discussies
    1
    Thanks
    77
    Thanked
    88 in 44 posts

    Standaard

    Oude berichten maar dit Eroscentrum onlangs, na jaren, weer eens bezocht. Het was op een donderdagmiddag en totaal uitgestorven. Het pand zelf ziet er mooi licht uit, heel anders dan in Nederland. Je kunt er gewoon binnenlopen en er is gewoon daglicht ondanks dat het inpandig is. Ik ben eerst rond 15 uur geweest maar er zaten bijna geen dames. Terug om 18 uur waren er 3 of 4 dames aanwezig. Het is er super rustig en ik heb geen enkele andere bezoeker gezien. Er was een blonde Duitse dame en nog enkele Bulgaarse of Roemeense dames die samen in een kamer zaten te kletsen. Ik kon er geen keuze maken en ben dus weer vertrokken.
    Het pand ziet er verder netjes uit maar het aanbod dames is zeer gering.

  5. Onderstaande 3 leden hebben KeesN bedankt voor deze bijdrage:

    jope ( 8 september 2021),marcelasnl (27 augustus 2021),mentholbear (27 augustus 2021)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:34.

Babylon 468*60   FKK Artemis 468*60