Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 15:13
    Berichten
    742
    Discussies
    107
    Thanks
    1.564
    Thanked
    1.835 in 433 posts

    Daumen hoch Aachen, Antoniusstrase 17, Doris 27 ( Fil )

    Vandaag voor het eerst sinds een paar weken weer naar Aachen gereden en op een dinsdag een dag die niet altijd garantie is voor een volle bak in de straat. Echter dat bleek rond 20.00 al goed mee te vallen de keuze was zeker voor een dinsdag reuze en veel mooie jonge oostblok dames, ook was de straat eindelijk af geen bouw werkzaamheden meer. En veel panden leken een beetje opgefrist het zag er in ieder geval stukken beter uit als laten we zeggen een half jaar geleden. Na een paar rondjes viel op huis nr. 17 een Aziatisch uitziende dame me op, ik had haar nog nooit eerder gezien en normaal zitten in dat pand ook niet vaak Aziatische dames. Ik besloot naar binnen te gaan bij deze dame genaamd Doris die naar eigen zeggen uit de Filipijnen komt. Nu is de Filipijnen een van de landen die ik tijdens mijn Asia fuck tour 2015 zal aan doen dus maar eens uit proberen.

    Hoewel Doris in de eerste instantie Aziatisch uitzag had ik daar later mijn twijfels over ze had ook wel wat Afrikaans of Latina over zich maar ze bleef volhouden een Pinay te zijn. Nou ja het is zeker goed mogelijk als sluit ik een vader met een donkere huidskleur dan zeker niet uit.

    Goed over Doris zelf ze claimt 27 jaar oud te zijn heeft een kindje wat te zien is aan haar buik en borsten. Verder is ze niet te groot +/- 1.60, lang donker haar , en heeft ze een lief zacht karakter is ze geen echte klok kijkster.
    De sex met haar is dan ook goed te noemen langzaam opbouwen, veel strelen en zoenen in de nek zachtjes vingeren geen probleem. En ook het pijpen en neuken was gewoon goed te noemen een dame bij wie ik rustig nog eens terug op bezoek zou gaan.
    I just don't give a fuck

  2. Onderstaande 4 leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (26 maart 2015),Sjeufke (25 maart 2015),Wijze grijze (24 maart 2015),wooley ( 5 juni 2015)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:02.

  FKK Artemis 468*60