Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
  1. #1
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 13:43
    Berichten
    11.114
    Discussies
    225
    Thanks
    13.080
    Thanked
    17.537 in 6.167 posts

    Standaard Nathalie (Roemeense) ex-LR



    Nathalie (Roemeense)
    Leeftijd : Deed ze een beetje geheimzinnig over. Hou het maar op 30+ Taal : Duits (matig), Engels (goed). Spaans behoort ook tot de mogelijkheden.
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Kort
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Navel
    Cup-maat : B/C Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Groen/blauw Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Beffen, Massage, Aftrekken
    Extra info :




    Laatst gewijzigd door Badslippers; 22 maart 2015 om 12:21

  2. #2
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 13:43
    Berichten
    11.114
    Discussies
    225
    Thanks
    13.080
    Thanked
    17.537 in 6.167 posts

    Standaard

    Sinds een maand heeft deze slanke dame "Living Room" als haar domicilie gekozen. Tussen de kippen van "LR" straalt ze een zekere stijl en volwassenheid uit. Het meest verbazingwekkend vond ik dat ze Roemeense bleek te zijn terwijl ik haar meer in de Russisch/Baltische hoek plaatste.

    Zeer ruim tijd genomen om nader met haar kennis te maken waarbij geen enkele keer het obligate of platvloerse: "Hallo Schatzi, Schlüssel???" viel. Blijkbaar een globetrotter die de Europese eenwording een warm hart toedracht want ze spreekt een aantal talen en heeft diverse landen bezocht.

    Ijsberen die sociaal beperkt zijn en moeite hebben om een gesprek te beginnen en op gang te houden zijn bij Nathalie aan het juiste adres. Leun achterover en je hoeft alleen te knikken of stompzinnig te "hummen". Over gespreksonderwerpen hoef je niet na te denken. Sterker, je moet moeite doen om ze te beperken want het gesprek vliegt van de ene naar de andere kant. We kunnen gerust stellen dat we hier een beetje te maken hebben met een adhd-stuiterbal.

    Goed, op dit soort inleidende prietpraat zit de gemiddelde ijsbeer niet te wachten. Die wil gewoon weten: "Heey Lullo, heb je nog geneukt?" Deze vraag kan ik bevestigend beantwoorden. Na zo'n half uur van zwetsen, kwam De Banaan met zijn Zwarte Parel naast ons zitten en brulde dat hij met zijn gore jatten en zijn bieradem dit wijf al had bezoedeld. In eerste instantie wilde hij me nog een indische nymphomane rolmops in de maag splitsen maar mijn keuze stond vast.

    Dus toog ik met Nathalie naar de kamer. Eerst wat inrijden voor het bed en kledij de hoek in gesmeten. Normaliter opteer ik voor de meer voluptueuze en uit de kluiten gewassen snollen en nu had ik opeens een knokig gratenpakket in mijn klauwen. Dat deed me vermoeden dat ik hier weleens te maken kon hebben met een White Lady. Inderdaad, maar die tijd van devil's dandruff lag ver achter haar.

    Zoals gebruikelijk begon ik met mijn geduchte en gevreesde full body massage. Dat kon haar enerzijds bevallen maar anderzijds is dit een hyperactieve domina die graag de controle houdt. En nu was ik haar het gras voor de voeten aan het wegmaaien. Na 10 minuten kon ze dat niet meer verdragen want zij wilde mij "Teasen" en verleiden. En ik moet zeggen, dit is dan ook de absolute kwaliteit van deze "Chick".

    Ze is zeer sensueel, betastte me op de juiste plaatsen en verkende met haar hangende tieten mijn complete lijf. Was ze daar mee doorgegaan, ik had geëjaculeerd zonder enige vorm copulatie of fellatio. Maar ook die vaardigheden beheerst ze tot in de puntjes. Als ik dan toch een nadeel moet noemen dan is het dat ze naast dat sensuele ze ook momenten heeft dat ze blijft zwetsen. Dat begint op een gegeven moment te irriteren maar dat pareer je door haar vol op de smoel te nemen.

    Dat wederzijds gekronkel en voorspel hebben we een hele tijd volgehouden en ik moet zeggen dat me dat zeer beviel. Zo zeer dat ze op een gegeven moment vroeg of ik soms aan de wiet zat omdat ik zo uiterst relaxt lag te genieten en in hogere sferen leek te verkeren. Ik zei dat de waterpijp in de "seventies" vaak op het menu had gestaan maar dat zij nu maar het beste aan mijn pijp kon gaan snorken ipv te zwetsen.

    Dat deed ze meer dan gemiddeld en ook het neuken in haar retestrakke poes was van hoge kwaliteit. Jammer was dat die poes zo nauw was dat (en jullie raden het al) de fles "Flutschi" tevoorschijn kwam. Maar als je een kut zo nauw als de strot van een paling hebt, maakt dat verder niet uit. Ik heb haar telkens bovenop gehad omdat ik op het moment serieuze rugklachten heb. Ook hier weer voldoende variatie waarbij ze geraffineerd de druk liet oplopen om die vervolgens weer af te bouwen. Uitkomst zal geen verrassing zijn; een spuiter van jewelste.

    Conclusie: Rijpe, volwassen dame die graag "In Control" is, met voldoende gespreksstof en een hele koffer vol sensuele en geraffineerde seks (hoewel erotiek meer de lading dekt). Verbaalhyperactief en dat dien je te temperen. Wel het standaardrepertoir maar niet standaard afgedraaid. Ze geeft het net allemaal een extra spannende lading. Geen dame voor de handjesvasthouders en GFE-zoekers. Want laten we wel wezen, dit is een professionele compulsieve "Bitch" hoewel ze dat goed weet te verbergen.

  3. Onderstaande 4 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (22 maart 2015),gignnl (22 maart 2015),LittleJoe (22 maart 2015),Wentelt Eefje (23 maart 2015)

  4. #3
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 13:43
    Berichten
    11.114
    Discussies
    225
    Thanks
    13.080
    Thanked
    17.537 in 6.167 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Giraf Bekijk bericht
    Weet iemand waar de leuke meiden uit de oude Freude (na sluiting tijdje bij Salome) tegenwoordig te vinden zijn ?
    Ik bedoel bv Vivien en Justina ?
    Genoemde dames ken ik niet maar Nathalie van dit topic is ook ex-Freude zo gaf ze zelf aan.

  5. #4
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    heette nathalie niet kami in Freude ?

  6. #5
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 13:43
    Berichten
    11.114
    Discussies
    225
    Thanks
    13.080
    Thanked
    17.537 in 6.167 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    heette nathalie niet kami in Freude ?
    Effe gezocht:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...mi&titleonly=1
    maar bij allemaal is wel iets wat niet klopt.
    Ze heeft een zeer blanke huid, is tenger, smalle kont, een B/C-cup, navelpiercing, geen tattoo's, kort haar tot net op schouder, jaar of 30+, babbelziek, uitstekende service, heeft een connectie met dit land. Meer details heb ik niet. Banana is er ook mee geweest.

  7. #6
    Geregistreerd
    21 november 2005
    Last Online
    24 april 2024 @ 16:37
    Locatie
    Delta quadrant
    Berichten
    147
    Discussies
    4
    Thanks
    54
    Thanked
    107 in 49 posts

    Standaard

    De beschrijving van BS is uitstekend, mij vertelde ze dat ze niet in andere duitse clubs heeft gewerkt.
    ze heeft ervaring opgedaan op het eiland aan de andere kant van de Noordzee.
    Ze spreekt bekakt engels en heeft een mooie blanke huid.
    Samen met de prachtige groene ogen genoeg voor een complete fetisch :-)

    Praat inderdaad veeeeeel te veel, Kleine Willy raakte afgeleid en ging ergens anders kijken.
    Na wat uitleg heeft ze haar mond de rest van de sessie voor andere dingen ingezet.
    Leuke vrouw, goede sex.
    Grtz
    WW.

  8. Onderstaande 2 leden hebben Willyw bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (13 april 2015),Sjeufke (14 april 2015)

  9. #7
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Deze dame op 29 mei gespot tijdens bezoek aan DV. Ken haar van eerder bezoek aan LR. Ze lijkt niet meer bij LR te werken vernam ik van haar.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:57.

  FKK Artemis 468*60