Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard Laura (Colombiaanse)



    Laura (Colombiaanse)
    Leeftijd : 32 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Navel
    Cup-maat : B Siliconen : Ja
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, Beffen, Vingeren
    Extra info :





  2. Onderstaande 2 leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Pussy (22 april 2015),Willi69 (13 maart 2015)

  3. #2
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Uit mijn PHG verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/...920#post420920

    Na gedoucht te hebben en mij omgetoverd te hebben tot ijsbeer eerst maar eens op onderzoek uit. Een rondleiding voor first timers behoort niet tot het standaard ontvangstritueel, maar alles wees zichzelf. “Leuke tent”, was mijn eerste indruk en die hoefde ik later niet te herzien. Diverse ruimtes binnen (met verschillende niveaus van drukte en herrie), zeer gezellige tuin, sauna, ruime omkleedruimte, sauna in de tuin. Prima. Ik vond alleen de doucheruimte ietwat primitief en een bubbelbad ontbrak helaas, maar alla, het zij zo. Na een dubbele espresso in de tuin, weer een rondje gedaan en ditmaal wierp zich boven bij het nachtcafé een fraaie blondine voor mijn lompe voeten.

    Dat zag er bekoorlijk uit. Het bleek een Colombiaanse (die had ik nog niet op mijn nationaliteitenlijstje staan…) met de naam Laura. Jammie. Meestal ben ik nogal van eerst even acclimatiseren en de poes uit de boom kijken, maar Laura bracht een onverwachte sense of urgency in mij naar boven. “Gaan we even in de Kino liggen”,stelde Laura voor nadat we ons hadden voorgesteld. Die had ik blijkbaar tijdens mijn eerste rondgang gemist, want het bestaan ervan was mij onbekend. De Kino bleek ook niet heel moeilijk te missen, want bepaald niet groot. Maar wél gezellig, zeker met de schone Laura over mij heen gedrapeerd. Leuk en uitgebreid liggen kletsen (haar Engels is uitstekend) zonder enige druk om snel te gaan kameren. Sympathieke, vriendelijk meid. 32 jaar oud bleek ze en reeds drie kinderen. Dat alles zag je bepaald niet aan haar lekkere lijf af. Chapeau! De combinatie bruine ogen & blond haar - mits in een prettig lijfje gehuld - is al zo goed als een garantie voor diepgaande interesse mijnerzijds, dus toen bleek dat ze ook nog eens heerlijk kon zoenen, vond ik dat ze maar rap de sleutel moest gaan halen. Ze had geen bezwaar. De bij de sleutel behorende kamer bleek pal naast de Kino te liggen en was zeer luxe en comfortabel. Dat is weer eens wat anders dan een blokhutje in GT, zelfs na de opfrisbeurt aldaar. Wat me wel verraste was dat een eenpersoonshanddoekje ging dienen als onderlaken. Dat is bij GT dan weer beter geregeld, met de standaard dubbele lakenset aldaar. Toch wat hygiënischer. Eenpersoonshanddoekje of niet, de sessie met Laura was uitstekend. Deze mooie geblondeerde latina had veel in huis om het een doorsnee beer zéér naar de zin te maken. Ze deed absoluut leuk mee, prima inzet en dat alles met een passie die de reputatie van de Latina in het algemeen zeker geen kwaad deed. Au contraire. Ik kan geen minpuntje bedenken. Helemaal top! En dat terwijl ik doorgaans niet zo erg voor Latina’s ga… Na een half uur dus uitermate voldaan van de kamer vertrokken. Mocht ik haar weer eens tegenkomen dan is het herhalingsgevaar zeer groot.
    "Ohne Spaß kein Fun"

  4. Onderstaande 2 leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    Flurkman (18 mei 2015),Mr Pussy (22 april 2015)

  5. #3
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Erstaunlich, dass das der erste Bericht über Laura ist, obwohl sie schon "ewig" im PHG arbeitet.

    Tattoos: mehrere :wink:
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  6. #4
    Geregistreerd
    20 december 2011
    Last Online
    29 december 2023 @ 05:05
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Laura nog aanwezig? Bedankt voor de info!

  7. #5
    Geregistreerd
    13 april 2011
    Last Online
    Gisteren @ 12:50
    Berichten
    216
    Discussies
    3
    Thanks
    125
    Thanked
    127 in 78 posts

    Standaard

    Nee werkt er denk al 1.5 jaar al niet meer.
    Is toen naar een andere club of privéhuis gegaan

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:02.