Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
  1. #1
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Last Online
    14 december 2023 @ 17:22
    Locatie
    venlo
    Berichten
    107
    Discussies
    11
    Thanks
    21
    Thanked
    49 in 30 posts

    Rotes Gesicht Weert, C'est la vie , Roermondseweg 203, Algemeen

    Zo bokito8 is eens de buurt gaan bekenen ik zacht dat c'est la vie weer open was maar nu is het een prive huis mooi charmante dame deed de deur open en stelde 7 dames voor ja het was niet makkelijk welke ik moest nemen waren alle 7 mooi en zagen er leuk uit dus gekozen voor jacky mooie deutse dame die er geil uit zag met de kaplaarzen dus een uurtje wezen bonken was geweldig pzc en zoenen voor 120 euro

  2. Onderstaande 2 leden hebben Bokito8 bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (13 maart 2015),Don Rudo (12 maart 2015)

  3. #2
    Geregistreerd
    26 juli 2010
    Last Online
    26 september 2023 @ 10:28
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    282
    Discussies
    5
    Thanks
    352
    Thanked
    416 in 113 posts

    Standaard

    Yep, de toko is weer open, was er woensdagavond rond 20 uur maar ik had niet zo'n luxe line-up van 7 dames. Eigenlijk waren er maar 2 aanwezig, dus dat noem ik geen club, maar een huis...anyway, prijszetting lijkt prima; 80e voor een half uur met alles erop en eraan. Geen deal gemaakt, maar ga wel weer eens terug; ontvangst was wel gezellig en netjes

  4. #3
    Geregistreerd
    20 april 2015
    Last Online
    11 juni 2015 @ 13:19
    Berichten
    9
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Ik kwam over de A2 en heb afslag 40 maar een keer genomen. Bij C'est la vie aangebeld waar een mooie dame de deur open deed. Binnen bleek het een zeer mooi prive huis te zijn. Er werden vijf dames aan mij voorgesteld. Eigenlijk allen erg mooi. Na mijn keuze te hebben gemaakt heerlijk een uurtje genoten. Is mij erg goed bevallen. Ga zeker nog terug.

  5. #4
    Geregistreerd
    20 april 2015
    Last Online
    11 juni 2015 @ 13:19
    Berichten
    9
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Nogmaals deze kant op gereden. Er zat een nieuwe dame genaamd Chantal. Blond en erg slank. Met haar naar de kamer geweest. Een beest in bed.
    Laatst gewijzigd door Big30; 29 mei 2015 om 11:13

  6. #5
    Geregistreerd
    11 juni 2015
    Last Online
    11 juni 2015 @ 15:04
    Berichten
    2
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    Ik heb zo net ook al een berichtje geplaatst over Katja maar wilde ook mijn complimenten over het huis nog even vermelden. C'est la vie is een prive huis wat in een voormalige club is gevestigd. Luxe uitstraling en dito kamers. Zeer mooie ontvangstruimte met bar. Top wat mij betreft. En een afgesloten parkeerplaats wat ook prettig is ;-)

  7. #6
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:24
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Vandaag voor de eerste keer naar dit mooie prive-huis gegaan (beetje saunaclub-moe, of eigenlijk de service/houding van de dames) . Om binnen te komen moest ik wel eerst over 2 honden stappen (deur stond open), ze sloegen niet aan (ben ook een aardige man ) en dus drukte ik maar op de bel om me kenbaar te maken. Aldus kwam de aardige gastvrouw (neem aan Brigitte) naar me toe en nam me mee naar de bar/ontvangstruimte.

    Na wat uitleg en een flesje Spa-rood liet ze de beschikbare dames aandraven, het waren er op dat moment (13.30) twee en geloof het of niet, het waren juist die twee dames waarvan ik zeker hoopte dat ze vrij waren. Als eerste kwam Katja (nr. 2 op mijn favo-lijstje), goedemiddag zeg wat een mooie dame het leek wel of miss Polen op me af kwam.
    Nog flink onder de indruk van zoveel schoonheid, kwam dan Emi, mijn favorietje, de hoek om en wederom lagen mijn ogen weer uit de kassen, nog een miss Polen in dit etablissement, maar dan een meer kinky uitvoering.
    Zo, vervolgens tegen Brigitte gezegd dat ze het voor de klanten wel moeilijk maken om een keuze te maken, maar dan heb ik me toch maar aan het strijdplan gehouden en dus voor Emi gekozen. Na nog wat chit-chat met de gastvrouw riep ze Emi en gingen we richting kamer voor een hopelijk onstuimig uurtje.

    Hoe de kamer is verlopen vertel ik een apart topic wat ik speciaal voor haar open (en dit verklapt eigenlijk al hoe het geweest is ).
    Bij het afscheid gaf ze me nog een paar lekkere TZ en vroeg ik schuchter aan haar of ze met me mee wilde gaan...
    Hoewel ze me heel aardig vond en ook genoten had van ons samenzijn wees ze mijn uitnodiging vriendelijk doch beslist af.
    Ja, dit bezoekje is me heel goed bevallen en ik zal er zeker vaker terugkeren en niet alleen voor Emi, maar ook voor Katja (niet boos worden Emi ) of de andere knappe en geile dames die er naar zeggen van de gastvrouw rondlopen (en daar twijfel ik niet aan).

    Om nog even terug te komen op mijn vreemdgaan, d.w.z. een prive-club i.p.v. een saunaclub, ik denk dat ik vaker zulke uitstapjes ga maken, want op de een of andere manier kan ik steeds vaker mijn draai niet meer vinden in de diverse SC's. Ik ondervind steeds vaker slechte service/ongeïnteresseerdheid/irritant of vreemd gedrag bij de dames (uitzonderingen daargelaten) en persoonlijk ben ik na 1 of 2 kamers wel klaar ermee (ben m'n goesting dan kwijt) en dan heeft het voor mij toch geen zin meer om nog uren in een club rond te hangen (ben niet zo'n vreet/zuip/klets/wellness-type). Daarmee wil ik niet zeggen dat ik niet meer naar de clubs ga, maar wel een stuk minder. Denk dat dit voor mij een betere mix is en kwa kosten was ik vanmiddag ook nog goedkoper uit (vergeleken met het nabije YinYang en puur en alleen gekeken naar de kamergang).

  8. Onderstaande 5 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (26 juli 2015),Megaboob (22 juli 2015),The Pussyhunter (29 mei 2018),uurtje (22 juli 2015),Voodoodiver (23 juli 2015)

  9. #7
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 15:13
    Berichten
    742
    Discussies
    107
    Thanks
    1.564
    Thanked
    1.835 in 433 posts

    Standaard

    Onlangs ook deze club voor het eerst bezocht, het is een club van het uitstervende bordeelras. Netjes en zeer proper maar wel qua inrichting e.d. met een flinke knipoog naar het verleden, vroeger had je in deze regio tientallen van dit soort boerderij sexclubs maar er zijn er veel over de kop gegaan of door de gemeente de nek omgedraaid.

    Maar goed om terug te komen op deze club leuke dames de meeste zijn wel rond de 30 dus verwacht geen line up van rond de 18. maar zien er nog allemaal goed uit ik zelf had trouwens een dame gekozen van 25 die qua uiterlijk en prestaties voor veel mannen in de top categorie zou vallen als je van Aziatische dames houd tenminste maar zie voor meer info mijn recensie over Jane.
    Verder prijzen zijn gemiddeld niet heel duur maar ook niet goedkoop met 80 euro voor een half uur zeker als je het gaat vergelijken met wat veel privé dames in deze tijd durven te rekenen.
    I just don't give a fuck

  10. Onderstaande 3 leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    Brad Clitt ( 1 november 2015),mechelen ( 2 november 2015),Sjeufke ( 1 november 2015)

  11. #8
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Last Online
    14 januari 2024 @ 18:51
    Berichten
    349
    Discussies
    18
    Thanks
    31
    Thanked
    96 in 53 posts

    Standaard

    Ben 2x gaan kijken. Iedereen heeft gelukkig een andere smaak. Niet veel dames aanwezig en niet mijn types. Amuseer jullie !

  12. #9
    Geregistreerd
    22 december 2013
    Last Online
    14 juni 2020 @ 11:35
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    Ik kom hier tegenwoordig regelmatig voor een vaste dame. De dames komen en gaan net zo als bij andere prive huizen maar ik heb hier de laatste tijd prima ervaringen en ook een vaste dame waar het echt mee klikt

  13. Onderstaande leden hebben Seksi68 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (31 mei 2018)

  14. #10
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Kan het wat specifieker?

    BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  15. Onderstaande leden hebben BefBeer bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (31 mei 2018)

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:26.

FKK Artemis 468*60   Diamond 468*60