Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
  1. #1
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard Lina (Melissa) (Duitse)



    Melissa (Duitse)
    Leeftijd : 24 jaar Taal : Duits (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Arm
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Bovenlip
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, PSE, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren
    Extra info :





  2. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (21 maart 2020)

  3. #2
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Gisteren heb ik voor de eerste keer gekamerd met Duitse Melissa (schiet me niet dood als ik de naam verkeerd heb, overmatig drankgebruik heeft bepaalde details een beetje wazig gemaakt…).

    Melissa is 24 jaar jong. Het is een kleine meid van 1,60m met een mooi gezicht en lang zwart haar. Ze is slank, heeft een lekkere poep en een mooie A-cup. Ze heeft meerdere tattoo’s, waaronder een halve (nog af te werken) sleeve. Melissa is een vriendinnetje van Lavinia.

    Melissa haar pre-sales waren uitstekend. We hebben in de loop van de avond meermaals gepraat en geteased, vooraleer laat op de avond uiteindelijk de kamervraag kwam.

    De eigenlijke kamergang (uurtje) was uitstekend : Bij het zoenen mocht er iets meer tong aan te pas gekomen zijn, maar ala. Het pijpen (deepthroat, balletjes werden niet vergeten…) was super. Eén van de betere pijpbeurten die ik dit jaar al gehad heb. Melissa haar mooie poes was lekker nat en ik mocht haar volop beffen en vingeren. Pussy-sliden was heel close. Het neuken was uitstekend: cowgirl, missio en hondjes. Ik mocht lekker wild gaan en Melissa deed goed mee. Knallend klaargekomen!

    Aftersales: weet ik niet: niet zo heel lang na de kamergang heb ik GT verlaten.

    Herhalingsgevaar: héél groot!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  4. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (21 maart 2020)

  5. #3
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Ah ja, ik ben een heel opvallend feature vergeten: Melissa heeft een piercing aan de binnenkant van haar bovenlip. Heb ik nog niet vaak gezien. Naar haar zeggen deed het geen pijn te piercing te laten zetten. Ik ga het toch niet zelf uitproberen.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  6. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (21 maart 2020)

  7. #4
    Geregistreerd
    23 juli 2015
    Last Online
    2 januari 2018 @ 23:21
    Berichten
    72
    Discussies
    1
    Thanks
    34
    Thanked
    116 in 41 posts

    Standaard

    Ik heb iets met Duitse vrouwen, zoveel is duidelijk na talloze bezoekjes aan GT. Al moet ik meegeven dat er steeds wel een exotische invloed is, zo ook bij deze mooie Melissa (Marrokaanse vader). Is niet echt een jager en is meestal te vinden in de buurt van het platform waar ze vroeger de pizza verdeelden. Eenmaal aangesproken, lijkt dit een heel leuke meid in de omgang. Heeft zowat alles in haar aanbod zitten waaronder zoenen (heel belangrijk voor me) en anaal. Anaal (nog) niet geprobeerd.Op de kamer uiteindelijk nog leuker dan in de bar, waar ze uitdrukkelijk vraagt wat je graag hebt. Anderhalf uur mee op de kamer geweest waarvan ook een deel gewoon een goed gesprek was. Overduidelijk een slimme meid met een plan.Vreemd dat er hier zo weinig over haar is geschreven, want herhalingsgevaar uitermate groot

  8. Onderstaande leden hebben Latiga bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (21 maart 2020)

  9. #5
    Geregistreerd
    7 juni 2013
    Last Online
    Vandaag @ 21:58
    Berichten
    788
    Discussies
    17
    Thanks
    1.957
    Thanked
    787 in 300 posts

  10. #6
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 22:04
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.823
    Discussies
    90
    Thanks
    14.658
    Thanked
    9.530 in 3.442 posts

    Standaard

    Melissa is na een paar jaar pauze nu opgedoken als Lina in Living Room. @MOD -> LR! Ze heeft een reguliere baan, maar is regelmatig in LR te vinden. Ze praat goed Nederlands omdat ze 2 jaar in Nederland heeft gestudeerd. Top kamer met haar gehad! Alleen geen anaal. Heerlijk tongzoenen (zonder terughoudendheid). Meteen verlengd naar een uur. Heerlijk pijpen, 69 en neuken. Vingeren vond ze fijn te n ze kwam vrij snel klaar bij het neuken. Super gevoel, super sessie! Hele mooie vrouw, alleen haar borsten hebben wat geleden onder de zwaartekracht. Hoogste aanbeveling, omdat ze zelf meegeniet en het rustig mag overgaan in wat steviger.

    Ze gaf idd aan ook anaal te doen, maar niet met mijn maat. Zeker dezelfde vrouw, Marokkaanse vader vertelde ze me ook. Ook goede aftersales! Vroeger was alles beter en nu is vroeger terug!

  11. Onderstaande 9 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (11 januari 2020),Ascari (20 september 2020),brombeerzuid (11 januari 2020),fg22 (21 maart 2020),keesboz (11 januari 2020),laplagne (11 januari 2020),phoenix (11 januari 2020),pret (11 januari 2020),Sjeufke (11 januari 2020)

  12. #7
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 22:04
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.823
    Discussies
    90
    Thanks
    14.658
    Thanked
    9.530 in 3.442 posts

    Standaard

    @Mod. Ze werkt nu onder de naam Lina.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:26.

  Freude 468*60