Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard Schippersstraat 27/2, Gina (trans)

    Haarkleur/-lengte : zwart / lang
    Lengte dame : 1.72 m
    Postuur/Cupmaat : grote stevig C/siliconen
    Nationaliteit/Taal : Colombia / Nederlands
    Leeftijd : 31 lentes
    Tatoeages/Piercings :
    Service: PMC/ aftrekken, NMC/ anaal (beiden) / prostaatmassage / soft SM/ fetish lak leer / (en nog veel meer)
    Voordelen: +21 cm extra
    Nadelen: +21 cm extra (voor niet-translovers dan)
    Tijdsduur : geen flauw benul, wel zeer lang
    Prijs : 50 euro instapprijs voor zeker een half uurtje
    Extra’s bij het bezoek: GFE (BFE), wijntje, praatje voor, tussenin en nadien, gezelligheid

    Had haar al zien staan toen we voor het raampje van Stefany stonden te praten.
    Kon het niet laten, en toen ik de sub en Anvers achtergelaten heb, dan maar mijn stoute schoentjes aangetrokken en bij Gina binnengestapt.
    Gina komt van Colombia, maar woont al 16 jaar in Nederland. Ze is een cadeautje van de Geleenstraat in den Haag, maar dan wel eentje met een grote strik eromheen. Ik schat zeker 21 cm, die strik. Maar kan ook best 2 of 3 cm meer zijn... :teuflisch

    Gina is dus een transke, naar haar eigen zeggen een vrouw met een ietsje (nou ja ietsje) meer.



    Enkele malen voorbij haar deurtje gelopen, en kreeg eerst een vriendelijke lach, daarna een knipoog en toen ik even bleef staan wierp ze een blik op haar slip, op dat knobbeltje down below. Ze zag er dus heel erg vrouwelijk uit, maar wilde zeker niet aan me de indruk geven dat ze 100 percent vrouw was. Volgens mij is ze zelfs 150 percent vrouwelijk :D


    De prijs gevraagd in de engelse taal, 50 euro. Niet getwijfeld en binnengestormd dus.
    Samen naar de bovenverdieping gegaan, en miss Gina dus plaatsgenomen op bed. Eerst de babbel, afgerekend, 50 euro.

    De babbel, die nam wel wat tijd in beslag, en ik voelde me zeker op mijn gemak, ze nam de tijd om me uitgebreid te leren kennen. Na vijf minuutjes wist ik al heel wat van deze schone Colombiaanse. Ik schatte haar leeftijd op 24 (kwestie van haar ego te strelen), waarop ik prompt antword kreeg, neen, ik ben bijna oma, met een schaterlach erbij

    Oma? Opa, ja ja, en het ijs was zowaar gebroken. Blijkt deze “ompa” toch een zeer jonge ompa te zijn, 31 lentes jong, en wat voor een lentes. Colombiaanse lentes dan toch, waar de zon het fruit 'rijpelijk' aan de bomen doet groeien



    Dan is ze er lekker aan begonnen, eerst heeft ze haar zwart kleedje aangehouden, en begon ze lekker te teasen. Kusjes, bijtjes, met de nageltjes, waarna haar hoofd, lippen, tandjes en tong langzaam maar zeker tussen mijn benen verdwenen.

    Ze liet geen mm onberoerd (cm zou gek zijn, want het zou al vlug blijken dat ze meer cm had dan ikzelf ).
    Af en toe zette ze haar nageltjes erin, en beet ze zachtjes. Dit leek wel een eeuwigheid te duren, ik vroeg me al af of ze me zo wou afwerken. En ik zou het zeker niet erg gevonden hebben, het was zalig

    Langzaam liet ze haar zwart kleedje zakken, zodat haar borsten zichtbaar werden. Resultaat, een grote C cup, ok, sili, te hard ook, maar ze is dan ook een transke he. Ze nam mijn beide handen beet en wees me de weg naar die twee joekels. Iets te hard naar mijn zin, maar zij werd er in ieder geval meer dan opgewonden van. Zodat ze zich nu slechts met 1 hand bezighield met kleine melocake. Haar andere hand verkende de rest van mijn lichaam van kop tot teen.

    En haar mondje, tja, dat hing gevaarlijk dicht tegen het mijne. Tja, zo word ik gek natuurlijk. Intussen had ze me al de weg gewezen naar haar slipje, en neen, ik deed dit niet met tegenzin

    Daar vond ik niet minder dan ik had verwacht, integendeel, veel meer.


    Aangezien ze zag dat ik er wel zin in had, besloot ze alle overtollige kledij uit te trekken. Mooi, lekker, uitdagend, goddellijk en opwindend ware de eerste woorden die door mijn hoofd raasden.

    Intussen werd kleine melocake niet onberoerd gelaten, nog steeds met één hand. En hoe ... sensueel, dan weer hard, dan weer zacht, nageltjes er nog maar eens in.

    Ik werd totaal gek, en liet haar dat dan ook merken. Ik mocht heel zachtjes op haar lippen bijten, die ze dan weer beantwoordde met beetjes terug. Een echt plagertje, die verdorie goed weet hoe ze mij moet opgeilen :smile:
    Omdat mijn mond lichtjes openstond (van genot), wisselde ze dit af met lippen en tong bijten, dan weer in de nek, waarna ze afzakte tot de tepeltjes. Kortom, klasse.

    Ze bleek ook zeer dominant, want ze wilde de touwtjes duidelijk in handen houden. Dat haar dit ook opwond, dat merkte ik aan de groeiende omvang van haar extra, die steeds harder werd, en daar verlokkelijk hing (stond) te wezen tussen dat goddelijke stel benen



    Een horloge, of de klok, daar heeft Gina geen soep van gegeten, ik vergat alle tijdsbesef. Bij veel andere Dames stond ik nu al terug op straat, en Gina haalde nu pas en condoom boven. Die werd vakkundig geplaatst waarna ze mijn benen opende, en me langzaam begon te pijpen. Ik kon alleen maar toekijken hoe ze ook met zichzelf speelde. Verrukkelijk.
    Na een tijdje te hebben doorgegaan, kwam ze bovenop me zitten, met de opmerking 'lekkere lul', ja ja, Gina, dat moet JIJ nu net zeggen :p

    Ze bereed ze me een tijdje, en nog steeds beet ze me waar ze me te pakken kreeg. Plots leunde ze achterover, en zo hebben we een tijdje verder geneukt.

    Dit gaf me een heerlijk zicht, temeer ze met een hand met zichzelf begon te spelen, met gesloten ogen, terwijl zij steeds het ritme aangaf.

    Ik waande me in het aards paradijs, hetleek me wel een lekkere trio met een goddelijke vrouw en haar alter ego

    Tot ze het blijkbaar welletjes vond, en van me afkwam. "Waf waf", zei ze, "of vind je dat niet lekker?". Tja, wat kon ik anders dan haar zeggen, "we maken het af op de manier dat jij het het lekkerste vindt". En dat was blijkbaar dus op zijn hondjes


    Intussen gooide ze haar lange zwarte lokken naar achteren, en uitnodiging aan me om eens goed door te stoten, en haar het ritme aan te geven door aan haar lokken te trekken. Dat ritme had ze vlug gevonden, en ze stootte diep mee, terwijl onze lippen nog steeds een bijtgevecht beslechtten, en met één hand had ze enkel aandacht voor haar extraaaatje, dat al vlug buitenaardse proporties aannam

    Na zo een tijdje te hebben geworsteld, stond ik op het punt te scoren, en Gina voelde dit ook aan, waarop ze me begon aan te moedigen om de 1-0 binnen te schieten.
    Kwam ik toch op het lumineus idee om het nog even op een gelijkspel te houden, met de vraag: "verlenging?"

    Ze bekeek me, lachte uitdagend en zei, ok, zoals jij wenst, jij bent de baas. Dat had ik anders nog niet gemerkt, Gina had me behoorlijk gedomineerd


    Ik wou dus onmiddellijk naar mijn broekzak, voor wat extra eurotjes, maar ze zei, stoot nog maar effe lekker door, waarna ze hard in mijn kont kneep.


    Even later ben ik dan centen gaan nemen, en dit was de eerste keer dat me dit overkwam, ik had enkel nog 25 euro cash in mijn portefeuille zitten. Heb dit onmiddellijk aan haar laten weten, en ze zei al lachend, jij bent toch baas van je portefeuille, we zien wel wat we extra kunnen doen.
    Ik heb haar die 25 euro netjes overhandigd, en we zijn terug op bed beland.


    Waarna ik dacht dat ze me nu wel snel zou afwerken, ik was nu al ver over de normale tijdslimiet gegaan. Maar niets is minder waar, enkel de meeste dromen zijn bedrog, de deze zeker niet.
    Waarna ze vroeg of ik wijn dronk. Gekke vraag, natuurlijk drink ik wijn, Gina. Prompt haalde ze een fles witte wijn te voorschijn, en gaf me de kurkentrekker. En ja hoor, in al die opwinding kreeg ik die verdomde fles niet eens open open, dat heeft Gina dan maar lekker in mijn plaats gedaan. De volgende minuten lagen we lekker relaxed naast mekaar een wit koel wijntje te drinken.
    En ja, het mooiste moet nog komen, dit bezoekje zal me nog lang heugen



    Intussen had ik haar al lang gevraagd waar ze allemaal voor in was, en daar behoorde dus ook latex, fetishisme, soft Sm en nog meer van dergelijks moois bij.

    Ze voerde me nog wat extra wijn op, en beval me mijn ogen te sluiten. “Vertrouw me maar, handjes aan de beduiteinden, beentjes spreiden en oogjes dicht.” Hehe, ik was in blijde verwachting. Plots grepen haar handen de mijne en met een sjaaltje bond ze mijn handen vast aan bed

    Oops, dacht ik bij mzelf, nu nog wat poppers, en ze doet met me wat ze wil. Waarna ze mijn hoofd vasthield en me de poppers toediende. Gina kon mijn gedachten lezen. (de poppers werden slechts gegeven na de vraag of ik ertegen kon)


    Wat nu volgde, was een spel van kat en muis, en ik was de muis :p Gelukkig maar, ik word toch o zo graag gedomineerd. Ik kon net nergens bij, en zij speelde met me naar believen. Wat een plaaggeest, en wat een heet schepsel. Ze masseerde me met olie, beet in kleine melocake, dan weer in mijn tepels, lippen, kortom, zalig zalig zalig



    Ze was ook de ganse tijd geile Spaanse praat aan het verkopen, en zeker niet te, heel zachtjes fluisterend, met enkele Nederlandse woorden ertussen, zodat ik haar wel degelijk begreep

    Af en toe liet ze ook wat speeksel uit haar mondje zakken, recht op kleine melocake, amazing wonderfull, what a lady.


    Tijdsduur? Ik zou het echt niet weten, poppers benevelden alle besef van wat dan ook, maar wat een beurt.

    Uiteindelijk gaf Gina me een prostaatmassage om U tegen te zeggen, en op mijn gloriemoment plaatste ze haar nagels diep in mijn tweeling, en beet me hard op mijn lippen, wat me fataal werd. Ik schat dat ik nog 5 minuten ben blijven liggen, uithijgend, napuffend, en zelfs toen bleef Gina me verder knuffelen, noem dit maar het naspel.


    Kortom, Gina is een top trans, degenen die hiervan houden, kan ik ze alleen maar aanraden. Ik ben in mijn leven door heel wat transen onder handen genomen, maar dit was wel degelijk de heetste en lekkerste waarvan ik ooit heb mogen proeven. En dit alles aan een zeer democratisch prijsje. Voor de translovers, spreek niet te veel af, betaal de normale 50 euro, en kijk naargelang de tijd vordert wat er allemaal mogelijk is. Ik ben ervan overtuigd dat dit maar het begin is van mijn avonturen met Gina, en ga zeker nog uitzoeken wat ze nog allemaal in petto heeft voor me.
    Voorlopig gaat ze enkele dagen in Antwerpen werken, afwisselend met Den Haag.


    Als allerlaatste wil ik nog over haar ogen zeggen, ze heeft van die diepe groene kijkers, echte katogen, en ze ziet verdorie alles, ook in het donker. Volgens haar moet ze in haar vorig leven een kat geweest zijn, ik houd het maar op een wulpse zwarte panter :teuflisch



    Van zodra ik meer weet van de 4 W's, krijgen jullie alle info van me.
    (Wie Waar Wat Wanneer)


    rplover

  2. #2
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Daumen hoch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover
    Van zodra ik meer weet van de 4 W's, krijgen jullie alle info van me.
    (Wie Waar Wat Wanneer)
    rplover
    Begrijp niet goed wat je hiermede bedoelt rplover; heeft dit specifiek betrekking op deze trans, of bedoel je hiermede recensies over andere bezoeken?

    Ik moet wel zeggen dat je er uw werk van gemaakt hebt, hiermede bedoel ik met je recensie, maar ook me de trans zelf! Proficiat.

    En ik zie dat deze Gina op Schippersstraat 27/2 zit, misschien de volgende keer eens een trio met Gina en Jennifer van het raam ernaast in hetzelfde pand, die ken je immers toch ook goed. Of beter nog met Stefanie van de overzijde (Schippersstraat 22/1) erbij, dan is het helemaal feest. :Sandwich-

    Anvers

  3. #3
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anvers
    Begrijp niet goed wat je hiermede bedoelt rplover; heeft dit specifiek betrekking op deze trans, of bedoel je hiermede recensies over andere bezoeken?

    Ik moet wel zeggen dat je er uw werk van gemaakt hebt, hiermede bedoel ik met je recensie, maar ook me de trans zelf! Proficiat.

    En ik zie dat deze Gina op Schippersstraat 27/2 zit, misschien de volgende keer eens een trio met Gina en Jennifer van het raam ernaast in hetzelfde pand, die ken je immers toch ook goed. Of beter nog met Stefanie van de overzijde (Schippersstraat 22/1) erbij, dan is het helemaal feest. :Sandwich-

    Anvers
    Anvers, allereerst, ik heb werk gemaakt van de recensie, maar alle eer aan Gina, die heeft de prestatie geleverd.
    Een trio, 't zal er dan ene met Stefany worden, denk ik, die ligt me momenteel iets beter dan Jenni
    En de vonken zouden er van afvliegen. Maar maar maar, wie o wie gaat die 150 euro neerleggen??? :teuflisch
    De 4 w's, ja, specifiek op Gina, bwah, was flauw van me, een parodie op de drie G's (geld, god en gat he )
    Maar ik bedoelde wanneer ze in Antwerpen komt werken, waar ze dan gaat zitten, wie (Gina zelf) en wat (dat lees je wel in de volgende recensie).

  4. #4
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    En ik herhaal mijn legendarische woorden ...

    Hier spreekt de mod! :D

    Beste ijsbeertjes toch. Wat is er niet duidelijk aan de onderstaande regels:

    3. Persoonlijke aanvallen, het beslechten van vetes (tussen klant en aanbieder van diensten, tussen ex-werkneemster en clubeigenaar, en noem maar op) worden niet geduld en leiden tot onmiddellijke verbanning van de site.

    4. Hetzelfde geldt voor berichten waarin de persoonlijke integriteit van een aanbieder van diensten of van een medelid aangetast wordt, anders gezegd, berichten waarin beledigend over iemands uiterlijk of karakter gesproken wordt. Ook dan word je onmiddellijk en definitief gebannen.
    Ben gewoon lief voor elkaar, doe je ding en laat het daarbij. Dat maakt het leven toch een stuk makkelijker. Het reageren op elkaar etc kost je zoveel moeite en tijd en het leven is al zo zwaar. Je had veel leuke dingen kunnen doen in dezelfde tijd..

    Enfin: kappen dus COCO2 !



    Tiga

    Reacties hieronder die onpasselijk zijn... jullie begrijpen het al.
    Laatst gewijzigd door Zero; 8 december 2006 om 12:48
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  5. #5
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Frage Gina, Gina, waar ben je?

    Ik weet niet wat er destijds juist gebeurd is tijdens het bezoek van rplover aan Gina, maar sindsdien is deze trans m.i. niet meer opgemerkt in skw.
    het zal er waarschijnlijk te hevig aan toe gegaan zijn op dat moment, zodat Gina het "hazenpad" gekozen heeft.

    Anvers :wink:

  6. #6
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Deze dame mag naar het archief; lange tijd niet meer werkzaam.
    Anvers

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:06.

FKK Artemis 468*60