Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    22 maart 2022 @ 17:23
    Locatie
    de oneindige ruimte, waar mannen zich mannen voelen
    Berichten
    34
    Discussies
    16
    Thanks
    1
    Thanked 16 Times in 1 Post

    Standaard Gent / Bij Liliane / Martine

    Haarkleur/-lengte : donkerblond, halflang
    Lengte dame : 1.75
    Postuur/Cupmaat : slank/D
    Nationaliteit/Taal : Belgisch/Nederlands
    Leeftijd : + 40
    Tatoeages/Piercings : onderrug
    Service: tz, pzc, ft, nmc
    Voordelen: ongedwongen sex
    Nadelen: al wat ouder
    Tijdsduur : 30’
    Prijs : 75 €

    Eén van de weinige privés die ik bezoek is die bij Liliane te Gent. In haar appartement aan de stadsring heeft ze steeds 2 of 3 meisjes die ontvangen tussen 10 en 19u. Ze werkt met een vrij vast clienteel, want ze adverteert slechts sporadisch in de Passe-Partout. Wie daar zin in heeft kan haar nr. bij mij verkrijgen via IM.

    Ik kom er al jaren. Ze heeft meestal een paar vaste meisjes, die wordt aangevuld met gelegenheidsdames/meisjes van wisselende kwaliteit. Doorheen de jaren kwam ik er zowel jonge beginnertjes tegen, als oudere vrouwen die wat willen bijverdienen. Standaard is een klein half uurtje pzc/nmc voor 75 euro.

    Waarom ik hier blijf komen? Omdat de inrichting zo alledaags is, ze stelt de meisjes voor in haar woonkamer en je neukt ze gewoon op haar bed. En omdat ik de indruk heb dat er vrij vaak nieuwelingetjes worden ingewijd (opwindend, maar kan ook flink tegenvallen). En voor Martine.

    Martine is een jaar of 40, met een slank, sportief lichaam en een stel dikke tieten die je heerlijk kan kneden en likken. Ze vrijt met je dat de stukken eraf vliegen. Gewoonlijk verloopt een bezoekje aan haar ongeveer zo: elkaar al vrijend uitkleden, snel even naar de badkamer voor een wasje, dan op bed verder vrijen, zij naar beneden om heerlijk diep zc te pijpen, vervolgens ik op mijn beurt downstairs om haar (ongeschoren, enkel wat bijgetrimde) poes een smakelijke beurt te geven. We maken het af op mijn (bij haar) favoriete wijze: zij op mij, doet alle werk, ik heb mijn beide handen vrij om haar borsten stevig te bewerken, en laat me helemaal gaan. Super.

    Omdat ik nogal van afwisseling hou, bezoek ik haar niet zo vaak, zo eens om de 2 maanden, maar ik blijf wel terugkomen. De beoordeling is dus erg goed, maar ik wil er wel bij vermelden dat het mogelijk is dat ze zich bij mij wat meer laat gaan, want van bij het eerste contact klikte het tussen ons. Don’t shoot me mocht ze tegenvallen!

  2. #2
    Geregistreerd
    13 maart 2006
    Last Online
    13 maart 2008 @ 09:30
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard liliane/martine

    Beste,

    Kunt u mij het adres + telefoon eens geven ?

    beste groeten,

    Sam

  3. #3
    Geregistreerd
    11 januari 2006
    Last Online
    2 december 2008 @ 16:48
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Advertentie in www.passe-partout.be (ontmoetingen - ontmoetingen - ontspanning/massages -
    regio Oost-Vlaanderen Noord + valideren)
    Ref : AV067190 NIEUWE MEISJES AANWEZIG Wat verwacht je bij Liliane? Bent u nieuwsgierig, bel ons! Wij ontvangen privé van Ma-Vr 10-19u W-end 13-18u T09/221.56.81
    Appartement gelegen langs de Burggravenlaan 328 (evenwijdig aan spoorlijn), nabij Zwijnaardse Steenweg (baan naar Ledeberg) - 2e verdieping - linkse ingang, aanbellen bij Liliane. 3 meisjes tussen 22 en 36 jaar aanwezig. 1/2 uur 75€, 1 uur 125€.

    Het is een zeer discreet adresje (je gaat door een poort, de deur van de appartementen is op de linkerkant) - je kan je wagen makkelijk kwijt langsheen de Stropkaai.
    Ik vindt het er vrij huiselijk - de kwaliteit varieert, maar heb er nog nooit slechte ervaringen gehad.

  4. #4
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Laatste recensie is inmiddels meer dan een jaar geleden geplaatst...
    Is bekend of deze mevrouw hier nog werkt?
    Dank u wel voor uw berichten!
    Befke
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  5. #5
    Geregistreerd
    17 juli 2008
    Last Online
    30 juni 2012 @ 13:18
    Berichten
    9
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Kon onlangs nog eens lekker met haar stoeien. Werkt nu zelfstandig onder de naam Saskia.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:37.

  Living Room 468*60