Weergegeven resultaten: 1 t/m 14 van 14
  1. #1
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Last Online
    2 april 2015 @ 09:13
    Berichten
    18
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Schipperstraat 2/3, Thaise Dame

    Vandaag weer in Antwerpen rondgelopen. Ik heb de laatste tijd vaak heel goede ervaringen met Thaise dames in het schipperskwartier. Zie mijn vorige beschrijvingen. Daar is nu weer een toppertje bijgekomen. Ze zit in het pand vlaknaast Ohm, die ik al een tijdje niet meer gezien heb. Voor een halfuurtje 50 euro betaals, maar reeds na 5 minuutjes bijbetaald voor een heerlijke massage. Een uurtje gebleven bij deze lieve meid waar je je werkelijk super verwend wordt. Eerst wordt je lekker gepijpt en met olie gemasserd. Nadien lekker gelikt aan haar natte poesje en uiteindelijk lekker klaargekomen terwijl ze je heel lief aankijkt. Ze neemt haarf tijd om je nadien een heerlijke stevige massage te geven. Echt een aanrader zou ik zo zeggen en ze zal me zeker nog terugzien.



    Paspoortje gemaakt door Lustman:

    Niew (Thaise)
    Leeftijd : 35 jaar Taal : Nederlands (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.55 m - 1.60 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : C Siliconen : Ja
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 20 minuten
    Service : NMC, PZC, PMC, Zoenen, GFE, Beffen, Massage
    Extra info : rechtse raam SS 2/3




    Laatst gewijzigd door MichelJ; 7 maart 2015 om 10:19 Reden: toevoeging paspoortje

  2. #2
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Idee

    Naam en adres zouden een mooie aanvulling zijn!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  3. #3
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Last Online
    2 april 2015 @ 09:13
    Berichten
    18
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Er was iets moois gegroeid tussen deze dame en mij.Ik ben stapelverliefd geworden op deze lieve meid.Je kan nu wel zeggen dat het niet kan lukken, maar dat ligt niet aan haar. Zij wou zelfs niet profiteren van de situatie. Ik heb zelfs nog meer respect gekregen voor alle Thaise meisjes in Antwerpen die ik toch wel beter heb leren kennen in deze periode. Maar ja, het is over en dit wordt mijn laatste verhaal in deze rubriek. Mijn loopbaan als ijsbeer is over, erger: ik wil niet meer verder. Om het met John Lennons woorden te zeggen: HAPPYNESS IS A WARM GUN

  4. #4
    Geregistreerd
    22 augustus 2009
    Last Online
    11 april 2024 @ 19:31
    Locatie
    Bergen op Zoom
    Berichten
    313
    Discussies
    97
    Thanks
    191
    Thanked
    295 in 95 posts

    Standaard

    Klinkt nog steeds niet overtuigend.....ben het met Big30 eens....geef eens wat meer info? Of is ze al weg????

  5. #5
    Geregistreerd
    21 november 2010
    Last Online
    23 januari 2012 @ 10:20
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Deze dame is nog niet weg en heeft me de beste ervaring ooit gegeven. SUPER THAIMASSAGE EN EEN GEWELDIGE SESSIE NADIEN. ze zit in de Schipperstraat 11-13 of 15 wanneer je richting Vingerlingstraat gaat aan de rechterzijde in een pand waar het middenste luifel weg is. Rechts van haar zit Ten en links van haar ook een Thaise dame. Ze is ongeveer 35 jaar oud maar is de liefste dame die hier ooit gewerkt heeft.

  6. #6
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door STELVIO Bekijk bericht
    ze zit in de Schipperstraat 11-13 of 15 wanneer je richting Vingerlingstraat gaat aan de rechterzijde in een pand waar het middenste luifel weg is. Rechts van haar zit Ten en links van haar ook een Thaise dame.
    Het gaat dus om het raam in het midden : 11/2. ( Tan/Ten zit al jaren op 11/3 ) Nr 13 is zo goed als uitgesloten , nog nooit een Thaise daar gezien , op nr 15/1 zit Ohm. Zal het live wel eens uitzoeken. :wink:
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  7. #7
    Geregistreerd
    21 november 2010
    Last Online
    23 januari 2012 @ 10:20
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Doen

  8. #8
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 01:48
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.745
    Discussies
    168
    Thanks
    2.721
    Thanked
    8.036 in 1.577 posts

    Standaard

    Dit topic deed bij mij meteen al een belletje rinkelen. Nu heb ik het kunnen verifieren. Deze dame ken ik al 4 jaar, uit Rotterdam, privehuis Thailanna. Ze heet Niew en is idd een van de aardigste, liefste, sympathiekste Thaise dames die ik ooit ontmoet heb. Vorig jaar zomer vertelde ze me dat ze naar de ramen in Antwerpen zou gaan. Ze was blij verrast me terug te zien en de service was nog altijd top.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  9. Onderstaande 2 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    lustman (18 mei 2011),roberto1989 (18 mei 2011)

  10. #9
    Geregistreerd
    21 november 2010
    Last Online
    23 januari 2012 @ 10:20
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Vaarwel mijn lieve Thaise meid die me zoveel vreugde en liefde heeft gegeven. Er stonden evenwel teveel praktische bezwaren en een heel leven tussen ons om alles tot een goed einde te brengen. Toch heb ik echt veel van je gehouden en had ik alles voor je willen opgeven. Veel geluk in je leven en vooral voor je familie waar je zoveel om geeft. Voor mij stopt alles hier en jij bent de enige die weet waar ik op je wacht tot we samen zijn.

  11. #10
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Daumen hoch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lustman Bekijk bericht
    Het gaat dus om het raam in het midden : 11/2. ( Tan/Ten zit al jaren op 11/3 ) Nr 13 is zo goed als uitgesloten , nog nooit een Thaise daar gezien , op nr 15/1 zit Ohm. Zal het live wel eens uitzoeken. :wink:
    Lustman is een man van z'n woord en ben het dus gaan uitzoeken !
    Zondag bij deze dame beland. Ze waste men jonge heer en onmiddellijk daarna begon ze me te pijpen ( zc ). We belanden op bed en we knuffelen wat in combinatie met beffen. Lekker geneukt in missionaris , cow-girl en doggy. Alles met volle overgave. Na de daad nog een massage gekregen. Voor liefhebbers van Aziatisch schoon : een aanrader ! Intense GFE.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  12. #11
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Beitrag Niew Schipperstraat 2/3

    Haarkleur/-lengte : zwart / schouder
    Lengte dame : 1m60
    Postuur/Cupmaat : slank / C ( silicon )
    Nationaliteit/Taal : Thais / Nederlands
    Leeftijd : 35
    Tatoeages/Piercings : /
    Service : zoenen , Pzc , Nmc , GFE en massage
    Voordelen : verzorgd en neemt alle tijd
    Nadelen: wat minder mooi
    Tijdsduur : dikke 20 minuten
    Prijs : 50€
    Wanneer : de dagshift

    Ben de laatste zaterdag van 2013 bij deze dame binnen geweest. Was meer dan twee jaar geleden , zie ik nu juist. Toen zat ze aan de overkant van de straat. Heeft inderdaad al wat leeftijd en ziet er wat witter uit van huiskleur dan haar Thaise soortgenoten. De 50€ overhandigd en kleren uit. Vriendelijke ontvangst en eerst een opfris beurt voor beiden.

    Voor ik het bed kon bereiken kreeg ik spontaan een PZC. Eens in het bed werd er wat geknuffeld en gespeeld. Na het aanbrengen van een condoom beginnen neuken in missionaris en de klus geklaard op z'n hondjes. Van haar zijde kwam er veel initiatief en ze ging goed los. Ik kreeg nog even een massage van de rug en dan terug richting wastafel.

    Besluit : niet de mooiste Thaise, maar goede service zonder tijdsdruk en pijpen zonder.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  13. Onderstaande 2 leden hebben lustman bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 3 januari 2014),Megaboob ( 2 januari 2014)

  14. #12
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Daumen hoch Niew Schipperstraat 2/3 ( 06/03/15 )

    Zie vorige recensie !

    Behoud haar top-service !

    Note aan MOD : haar naam is NIEW , indien mogelijk toevoegen aan start topic. Thanks !
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  15. #13
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Standaard Niew (Thaise) Schippersstraat, kamer 2/3

    Niew (Thaise)
    Leeftijd : 35 jaar Taal : Nederlands (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.55 m - 1.60 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : C Siliconen : Ja
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 20 minuten
    Service : NMC, PZC, PMC, Zoenen, GFE, Beffen, Massage
    Extra info : rechtse raam SS 2/3





  16. #14
    Geregistreerd
    16 december 2017
    Last Online
    7 december 2021 @ 16:27
    Berichten
    10
    Discussies
    0
    Thanks
    5
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    recentelijk bezocht, al was dat omdat mijn andere dames niet beschikbaar waren. Een massage, een pijp en een wip binnen een correct tijdsbestek maar toch wat braaf allemaal. Voormij geen herhalingsgevaar maar dat ligt niet aan Niew

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:56.

Freude 468*60   Diamond 468*60