Naam : Nicole
Nationaliteit / taal : Poolse, Engels, klein beetje NL en Duits
Leeftijd :schat haar tussen de 25 - 28 jaar
Haarkleur / lengte : Gitzwart kort haar
Lengte : 1.70m
Postuur / Cupmaat : Slank / B - cup
Service : Matig , Zoenen, PMC, NMC, Beffen
Prijs : 120 Euries


Na een hele lange tijd, toch maar weer eens in Den Haag wezen wandelen en in de Helmstraat terechtgekomen.
Bij binnenkomst viel me de rust er op, slechts 3 vrouwen aanwezig.

Gekozen uiteindelijk voor de Poolse Nicole. Op zich een leuk meisje die me erg ondeugend leek.
Eerst samen wezen douchen ; de sfeer zat er naar mijn gevoel goed in en meteen daarna vertrokken naar boven naar kamer 3.

Op de kamer was ze ineens erg passief, zoenen deed ze nog wel, al was het magertjes, maar pijpen wilde ze eigenlijk niet doen. Zonder condoom deed ze niet. Uiteindelijk wanneer ik 75 euro meer zou betalen, zou ze het doen. Nou dan heb je aan Rex een verkeerde en wilde haar eigenlijk straffen voor dit gedrag.

Dus haar een beetje laten klooien aan mijn kleine Rexie ( voorzichtige likjes aan mijn Duitse Helm, konden nog net) en nadat ie aardig hard was geworden rubbertje erom en haar keihard a la doggie van achter genomen......

Al met al een matige sessie met deze Poolse dame. Zou het misschien aan haar zwarte haar gelegen hebben??

Op zich een aardig etablissement Foxie Ladies in Scheveningen als je wilt neuken maar geen zin hebt c.q. tijd hebt om op en neer naar onze buren in DLD te rijden, maar mij zul je er niet zo veel meer zien in deze tent............