Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Sisi (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1879
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard Sisi (Roemeense)



    Sisi (Roemeense)
    Leeftijd : 18-21 jaar Taal : Duits (matig)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.55 m - 1.60 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel : n.v.t.
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Herhalingsgevaar :
    Prijs : euro Tijdsduur : minuten
    Service : NMC, PZC, Eierlecken, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren
    Extra info :





  2. Onderstaande leden hebben Admin bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 6 juni 2017)

  3. #2
    Geregistreerd
    22 juni 2016
    Last Online
    22 maart 2024 @ 22:33
    Berichten
    34
    Discussies
    4
    Thanks
    11
    Thanked
    101 in 21 posts

    Standaard

    Tijdens mijn bezoek aan sauna club diamond zag ik Sissi zitten, tussen haar Roemeense vriendinnetjes op de bank. Sissi was wat later binnengekomen dan de rest en viel op door haar appetijtelijke uiterlijk. Werkelijk alles was mooi, van ogen, haren, kontje, lengte, haar mooie gebruinde huidskleur en nogmaals die prachtige groene ogen.
    Ik vroeg haar om uit het Roemeense clubje te komen en mij te vergezellen naar de bar. Zodoende kon ik haar uithoren wat ze allemaal deed en waar haar pakket uit bestond. In principe was dit: alle standjes, tz maar niet vol, geen ft of spritzen en geen anaal. 1x klaarkomen mocht maar voor meer moest worden bijbetaald. Tijdens het gesprek merkte ik al dat er niet echt een klik was, ze begreep me een aantal keer niet en reageerde dan geagiteerd licht. Toch de gok genomen voor 30 minuten. Dit viel tegen, ze ging na het pijpen zonder condoom snel door naar girl on top. Het pijpen duurde hooguit 1,5 minuut. Zoenen viel ook wat tegen, niet voluit en ze vond mijn Baard wat prikken.
    Na een tijdje overgegaan op doggy en ze heeft een geweldig figuur. Hierin dan ook gekomen tegen die lekkere bruine billetjes van haar. Hierna merkte ik weer wat aan de bar ook al speelde dat er niet echt een klik was. Hierom de sessie beperkt tot 20 minuten waarvan ik aangaf de kamer snel te willen verlaten. Binnen 15 minuten was ik daarom weer beneden. Al met al geen goede Kamergang met deze dame. Hierna was de lust ook weg alhoewel er nog wel 1 a 2 dames waren die er goed uitzagen. Na ongeveer 3 uurtjes binnen te zijn geweest weer vertrokken.

  4. Onderstaande 2 leden hebben Sigmund11 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 6 juni 2017),Henk74 (16 september 2016)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:11.

Living Room 468*60   Diamond 468*60