Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11
  1. #1
    Geregistreerd
    18 januari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:38
    Berichten
    1.103
    Discussies
    61
    Thanks
    1.352
    Thanked
    2.717 in 890 posts

    Standaard Groningen, Nieuwstad 42-2, Laura (Colombiaanse)



    Laura (Colombiaanse)
    Leeftijd : 50 jaar of ouder Taal : Nederlands (goed), Spaans
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 50 minuten
    Service : NMC, PZC, PMC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, FT, Anaal, GFE, Massage, Aftrekken, Vingeren, Rimmen bij jou
    Extra info : Heeft vroeger gewerkt in Leeuwarden onder de naam Rosanna en Laura, maar zit nu al jaren als Laura in de Hoekstraat. Laura is een lieve, soms wat naieve vrouw, die niet op de klok kijkt. NB de opsomming van wat er bij haar mogelijk is, is wat ik persoonlijk in diverse bezoekjes bij haar heb meegemaakt; dus misschien is er bij haar wel meer of anders mogelijk. Laura zegt dat ze tot eind 2015 blijft en dan tegelijk met de definitieve sluiting van de Hoekstraat, definitief stopt.





  2. Onderstaande 4 leden hebben Moontanner bedankt voor deze bijdrage:

    Dennis ( 1 maart 2015),fr_loper (24 februari 2015),SAS (25 februari 2015),Strijker (24 februari 2015)

  3. #2
    Geregistreerd
    18 januari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:38
    Berichten
    1.103
    Discussies
    61
    Thanks
    1.352
    Thanked
    2.717 in 890 posts

    Standaard

    Onder het motto 'koopt elders niet wat eigen stad u biedt' afgelopen zondag maar eens niet naar Leeuwarden, maar naar 'klein Leeuwarden', de Hoekstraat. Het beeld is daar trouwens altijd hetzelfde als in de Friese hoofdstad. Altijd dezelfde gordijntjes dicht (die zijn dus aan het werk) en de rest zit wat verveeld met een telefoontje te spelen of kijkt je wezenloos of boos aan. Slechts hier en daar een dame die probeert je binnen te krijgen.
    Ik had geluk; ik trof Laura. Laura liet me vol trots een flesje massage olie zien dat ze speciaal voor mij had gekocht. Ze noemt mij 'de meneer van de olie'.
    Na de plichtplegingen bij de wasbak op het bed beland, waar Laura eerst een droge streelmassage uitvoerde en daarna een eindeloos pijpnummer weggaf. Dat pijpen kan ze als weinig anderen en daar ging ze eindeloos mee door. Ja eigenlijk stopte ze er pas mee toen ik zelf aangaf dat het tijd werd voor de olie-massage. Ze doet dan die bewuste olie in haar handpalm en maakt dan een draaiende beweging over mijn versnellingspook. En op die manier, dus zonder trekken, krijgt ze mij altijd tot een daverend eindschot. Raar dat kennelijk niemand anders dat ooit ontdekt heeft, want het oliepeil in het flesje blijft altijd hetzelfde tot de volgende keer.

    Standaard hebben we na afloop altijd nog een woordgrapje waarbij zij vraagt 'was het lekker lieverd?' en ik dan zeg 'nee..... het was niet lekker...., het was véél te lekker'.
    Bij Laura is er dan ook altijd nog de 'na-lig' waarbij er eindeloos over dit en dat gekletst wordt, totdat je zelf zegt 'ik stap maar weer eens op'.

    Jammer genoeg gaat dit eindigen aan het eind van dit jaar. Laura haar werkvergunning verstrijkt en deze kan niet worden verlengd. Allemaal wat vaag, maar volgens mij heeft het ermee te maken dat zij als Colombiaanse óf familie óf een relatie in Nederland moet hebben die voor haar garant staat. Dat had ze vroeger wel, maar nu kennelijk niet meer. Eigenlijk best wel bitter dat die Bulgaarsen etc. (brr..) hier vrij in en uitlopen en dat de traditionele toppers, zoals Venezolaansen, Colombiaansen, Mexicaansen (zie bijv. Ruby Leeuwarden) etc. hier eigenlijk niet welkom zijn.

    In opperbeste stemming verliet ik het pand, waar ik niet zoals anders vriendelijk door buurvrouw Marleen werd gegroet, maar vuil werd aangekeken door een andere dame.

    Ter info: Deze Marleen je weet wel, de annorex, zusje van Mayra, komt 11 april terug ergens aan de overzijde van de Hoekstraat.
    Laatst gewijzigd door Moontanner; 31 maart 2015 om 05:10

  4. Onderstaande 4 leden hebben Moontanner bedankt voor deze bijdrage:

    Dennis ( 2 april 2015),fr_loper (31 maart 2015),latinalover ( 2 april 2015),Wentelt Eefje (31 maart 2015)

  5. #3
    Geregistreerd
    18 januari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:38
    Berichten
    1.103
    Discussies
    61
    Thanks
    1.352
    Thanked
    2.717 in 890 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Moontanner Bekijk bericht
    ....

    In opperbeste stemming verliet ik het pand, waar ik niet zoals anders vriendelijk door buurvrouw Marleen werd gegroet, maar vuil werd aangekeken door een andere dame. .....
    Dat schreef ik toen en wist het nog niet : Jalouzie van die buurvrouw...bij Laura lopen de klantjes nl in en uit ......en nu dus bonje met Laura.

    Laura is daarom verhuisd naar haar oude kamer 13 III, waar ze de rest van haar carriere, dus tot eind dit jaar, blijft.

    Toen ik de straat uit wandelde werd ik wederom vriendelijk toegelachen maar nu door Pamelita van Moulin Rouge 1 Leeuwarden. Die zit zoals wel vaker even op Hoekstraat 3 II


    Dus niet vergeten: LAURA NU HOEKSTRAAT 13 III
    Laatst gewijzigd door Moontanner; 5 april 2015 om 22:42

  6. Onderstaande leden hebben Moontanner bedankt voor deze bijdrage:

    Dennis ( 6 april 2015)

  7. #4
    Geregistreerd
    18 januari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:38
    Berichten
    1.103
    Discussies
    61
    Thanks
    1.352
    Thanked
    2.717 in 890 posts

    Standaard

    Zo af en toe even naar Laura. De laatste tijd zelfs wat vaker omdat het einde van haar werkzame leven in zicht is. Laura zat steen en been te klagen omdat ze geen klandizie meer heeft. Zegt ze.. Ze zit er zelfs over te denken om de rit tot eind dit jaar niet eens meer uit te zitten, maar meteen na de zomer al te vertrekken. Laura wordt over enkele maanden 55 en vindt het eigenlijk zelf ook wel mooi geweest. Het is haar gegund.
    Maar jammer, jammer, want in die hele grote stad Groningen heeft ze wat mij betreft geen opvolgster. Ik hou me aanbevolen voor tips


    Nogmaals voor de duidelijkheid ze zit niet op 15 I zoals nog boven haar paspoortje staat, maar op 13 III.

  8. #5
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    6 maart 2024 @ 03:41
    Berichten
    897
    Discussies
    41
    Thanks
    30
    Thanked
    1.111 in 461 posts

    Standaard

    Laura zou weer terug zijn in Groningen; Nieuwstad 42-2
    EVERYTHING YOU KNOW IS WRONG !!

  9. Onderstaande 2 leden hebben Dennis bedankt voor deze bijdrage:

    Moontanner (17 februari 2016),Rolls 47 (20 februari 2016)

  10. #6
    Geregistreerd
    18 januari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:38
    Berichten
    1.103
    Discussies
    61
    Thanks
    1.352
    Thanked
    2.717 in 890 posts

    Lächeln

    Laura zelf heb ik nog niet weer waargenomen in de Nieuwstad.

    Wie van de Groningengangers houdt het ook even in de gaten en meldt het even als ze er weer is? Bij voorbaat dank.
    Laatst gewijzigd door Big30; 29 april 2016 om 12:00

  11. Onderstaande leden hebben Moontanner bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (29 april 2016)

  12. #7
    Geregistreerd
    18 januari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:38
    Berichten
    1.103
    Discussies
    61
    Thanks
    1.352
    Thanked
    2.717 in 890 posts

    Standaard

    Even voor alle duidelijkheid: Laura kán terugkomen omdat, in tegenstelling tot eerdere berichten, haar verblijfsvergunning onlangs is verlengd.

  13. Onderstaande leden hebben Moontanner bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (29 april 2016)

  14. #8
    Geregistreerd
    18 januari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:38
    Berichten
    1.103
    Discussies
    61
    Thanks
    1.352
    Thanked
    2.717 in 890 posts

    Standaard

    Klein probleempje.

    Ik zag op het andere forum in de rubriek 'waar zit deze dame nu' de vraag van Bartjansen66 over Laura. Jammergenoeg kan ik hem op dat forum niet meer antwoorden, want ik ben daar geen lid meer.

    Bartjansen is weliswaar ook Ijsbeer, cq weet van het bestaan van het Ijsberenforum, maar het is maar net de vraag of hij hier nu nog meeleest. Dus als er iemand is die op beide fora actief is, Bartjansen even wil informeren dat er hier iets geschreven is?

    Ik wéet dat Laura terug kan komen, omdat haar verblijfsvergunning destijds met 4 jaar is verlengd en verdere verlenging zou ook geen probleem zijn. Het feit dat ze niet terugkomt heeft dan ook niets te maken met die papieren, maar met familieomstandigheden. En uiteraard ook met haar leeftijd. Ze is nu 57.
    Misschien dat ook het hoerenpasjesgedoe Nieuwstad en de inperking van de werktijden aldaar, nog een rol heeft gespeeld.

    Ze zit dus nu gewoon thuis in Cali.

    Ook ik hoop nog steeds tegen beter weten in dat ze nog een keer weer komt.
    Laatst gewijzigd door Moontanner; 19 november 2017 om 18:08

  15. #9
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    6 maart 2024 @ 03:41
    Berichten
    897
    Discussies
    41
    Thanks
    30
    Thanked
    1.111 in 461 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Moontanner Bekijk bericht
    Dus als er iemand is die op beide fora actief is, Bartjansen even wil informeren dat er hier iets geschreven is?
    Ik zie dat iemand dat al voor je gedaan heeft..
    EVERYTHING YOU KNOW IS WRONG !!

  16. Onderstaande 3 leden hebben Dennis bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (20 november 2017),Moontanner (20 november 2017),The Loner (20 november 2017)

  17. #10
    Geregistreerd
    20 november 2017
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Berichten
    95
    Discussies
    3
    Thanks
    156
    Thanked
    170 in 66 posts

    Standaard

    Nou, op zo’n persoonlijk gericht bericht moet ik wel reageren natuurlijk! Ik ben niet blij met het antwoord, maar waardeer het zeer dat iemand (of beter gezegd: meerdere personen) de moeite neemt om me een update te geven. Ik heb me daarom vandaag geregistreerd op deze site (om in ieder geval dit bericht te kunnen posten).

    Nadat Moontanner mij enkele maanden geleden (of misschien wel langer geleden) attendeerde op deze site heb ik hier een paar keer gekeken. Maar als web-gebruiker was ik niet bepaald enthousiast. Maar goed, uiteindelijk gaat het om de content natuurlijk

  18. Onderstaande 4 leden hebben Bartjansen bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (20 november 2017),Moontanner (20 november 2017),phoenix (20 november 2017),The Loner (20 november 2017)

  19. #11
    Geregistreerd
    18 januari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:38
    Berichten
    1.103
    Discussies
    61
    Thanks
    1.352
    Thanked
    2.717 in 890 posts

    Daumen hoch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bartjansen Bekijk bericht
    https://www.ijsberenforum.com/forum/images/smilies2/smile2.gif

    Nadat Moontanner mij enkele maanden geleden (of misschien wel langer geleden) attendeerde op deze site heb ik hier een paar keer gekeken. Maar als web-gebruiker was ik niet bepaald enthousiast. Maar goed, uiteindelijk gaat het om de content natuurlijk
    Bedankt dat je de moeite nam om je hier speciaal te registreren voor je bedankje.

    En ja het klopt, ik heb een tijd geleden, veel langer trouwens dan enkele maanden, per privébricht zo'n 80/90 respectabele figuren elders geïnformeerd over het bestaan van het IJsberenforum. Met het verzoek 'doe ook mee' op het IJsberenforum.
    Ik kan dat naar jou toe alleen maar herhalen. Het IJsberenforum is nl. een forum dat zijn zaakjes altijd goed voor elkaar heeft. Het enige wat tot dusver ontbreekt is voldoende mensen die willen meedoen in de rubrieken Ramen Groningen en Ramen Leeuwarden.

    Blijf dus inloggen. En voel je ten allen tijde vrij om mij over Laura, of wie dan ook, een privébericht te sturen. Andere medeleden uiteraard ook. Stad Groningen weet ik niet zoveel meer van omdat ik er na het vertrek van Laura nooit meer kom. Van Leeuwarden weet ik wel het een en ander. Vooral de latinas
    Laatst gewijzigd door Moontanner; 22 november 2017 om 05:57

  20. Onderstaande 3 leden hebben Moontanner bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (22 november 2017),jope (23 november 2017),The Loner (23 november 2017)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:14.

Living Room 468*60   Diamond 468*60