Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Dilara (Turkse)

  1. #1
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard Dilara (Turkse)



    Dilara (Turkse)
    Leeftijd : 23 jaar Taal : Duits (goed)
    Haarkleur : Bruin Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.50 m - 1.55 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Arm, Borst(en), Schouder(blad)
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : euro Tijdsduur : minuten
    Service :
    Extra info :





  2. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (23 februari 2015)

  3. #2
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Doet Dilara ook aan sex? Of komt ze alleen stofzuigen en de vaat doen? Het is me een avontuur geweest.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  4. Onderstaande 3 leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (23 februari 2015),hasta la pasta (23 februari 2015),Wentelt Eefje (23 februari 2015)

  5. #3
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Naja, als heren die zelve grossieren in damesinfo over hun talloze clubbezoeken beginnen te mopperen dat er geen serviceinfo staat zijn de rapen gaar te noemen...Als ik het effe goed inschat zijn er in het ganse HP-topic de laatste 3 maanden ofzo welgeteld 3 paspoortjes aangemaakt over sindsdien nieuwe dames, dit terwijl er tijdens m'n enige bezoek onlangs na ongeveer 2à3 maanden afwezigheid in HP minstens 4 of 5 dames rondliepen (die er overigens al een tijdje zijn) zonder enigerlei info alhier (en onderwijl nog meer de revue zijn gepasseerd ongetwijfeld). Dit overigens in een club die ondersteboven wordt bezocht verhoudingsgewijs door Nederlanders en Belgen, maar ach, egal voorts. Dus excuus aan de huisrecensent van oa PHG dat ik het paspoortje vooralsnog summier hield. Ik kan u wel meededelen dat betreffende dame tongzoent (dat kunnen u verscheidene forumberen bevestigen die haar zagen tongzoenen (langdurig) met een Nederlandse forumbeer doch nadat dat klaarblijkelijk niet volstond voor betreffende heer bleef ze alleen zittend aan de bar over terwijl betreffende meneer wat ging rondwandelen ofzo en later ook geen gebruik van haar dienstenb wenstte te maken overigens wat ze erg sneu vond gezien de toch als kamerwaardige aanzet daartoe, maar wat dat betreft zijn de "zeden" zéér veranderd in HP de laatste tijd...in ieders nadeel overigens behoudens van die profiteurs ohne Ahnung die binnen no time toch buitenspel komen te staan bij het gros der dames met verstand in hun koker, maar alla, wat dat betreft heb ik al maaaaaanden geleden dat alarmerend achteruitbollend effect op de sfeer en het onderlinge vertrouwen geschetst...Dus ja, tongzoenen doet ze, en helaas pindakaas is het net als tijdens m'n voorgaande bezoek immer meer zulk een onbetamelijk profiterend herengedrag dat de algehele sfeer en ietwat vertrouwenslozere "omgang" tussen dames en heren beïnvloedt op negatieve wijze; wat maakt dat het weinig opbeurend is om dat te moeten vaststellen...wederom en bijna tot in den treure...Over andere bedenkelijke evoluties laat ik me al helemaal niet meer uit...

    Voorts betrof mijn kennismaking met deze Turkse dame ene van het soort van onderdeel van een trio met nog een andere dame dus ik vind het dan weinig opportuun om op basis daarvan haar te gaan beoordelen op wat ze dan wel uitvreet solo op de kamer eventueel... Excuus voor het ongemak...dus keurig een algemeen paspoortje aangemaakt met voorts weinig tot geen serviceinfo aangezien ik dat lastig inschatbaar vind op basis van een trio in gezelschap van een dame waarmee ik al -tig maal het genoegen had en haar op basis daarvan te gaan beoordelen...Maar om u toch passend en hopelijk voldoende van antwoord te dienen ter aanvulling van het voor u klaarblijkelijk onvoldoende gestoffeerd paspoortje van deze dame die er effie is kort dan maar: TZ: ja... PZC: ja...NMC/ ja... (leuke paspoortextra maar ik weet niet of ze dat ook solo op de kamer hanteert: een koddig groenkleurige gummi die ze hanteerde wat wel leuk kan zijn op een neonkamer)...Voorts was betreffende dame in een grijs verleden zeer kortelings werkzaam in BlueNote en voorts heb ik eigenlijk weinig te melden. Duur van de sessie en prijs volgens huistarief uiteraard zoals immer...

    Zo, tot daar en ik hoop van ganser harte dat post2 en post 3 (van mezelve dus) worden gewist binnen zeer afzienbare tijd om dit meisje niet met een valse topicstart op te zadelen...dank bij voorbaat daarvoor.
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  6. Onderstaande 6 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (23 februari 2015),Eddy_V (23 februari 2015),hansdordt (24 februari 2015),Oudebelg (23 februari 2015),Sjeufke (25 februari 2015),Willi69 (24 februari 2015)

  7. #4
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    NB aantal berichten verplaatst naar:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ingen-Geleuter!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  8. #5
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    ==> fkkOceans
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  9. #6
    Geregistreerd
    13 mei 2013
    Last Online
    19 maart 2024 @ 13:22
    Berichten
    740
    Discussies
    85
    Thanks
    409
    Thanked
    520 in 271 posts

    Standaard

    ==> LR ==> PHG
    Show your appreciation

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:11.

Living Room 468*60   Diamond 468*60