Weergegeven resultaten: 1 t/m 13 van 13
  1. #1
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard Monica (Klein, Pools)

    Haarkleur/-lengte : Donkerblond/ tot de schouders
    Lengte dame : 1.60-1.65
    Postuur/Cupmaat : slank, b cup
    Nationaliteit/Taal : Pools/Pools en Duits
    Leeftijd : 25
    Tatoeages/Piercings :geen
    Service: veelzijdig (FT, PZC, NMC, AV, Beffen)
    Voordelen: Toont veel inzet
    Nadelen: -
    Tijdsduur : 1 uur
    Prijs : 100 Euro
    Extra’s bij het bezoek:

    De recensies van deze dame zijn bij mijn archief (hookers) op duistere wijze verdwenen. Daarom een kortre samenvatting.

    Deze dame is een pro. In de goede zin van het woord. Ze zal altijd 100 % inzet tonen om je aan je gerief te laten komen. Ze is in voor FT en AV en wil ook gebeft worden. Ze maakt kleine kreunende geluidjes als ze bezig is je klaar te pijpen. En klaarkomen doe je bij kleine Monica. Toppertje!!!

  2. #2
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard

    20 april 2003

    Nadat ik enige tijd gerust had na mijn beurten die ik van Alex en van Elena kreeg, viel mijn oog op de kleine, slanke Monica. Ik had al eerder gehoord dat ze erg goed was dus vastberaden haar aangesproken maar het bleek dat ze net afgesproken had met een andere klant naar boven te gaan. Maar ze beloofde na afloop direct naar mij toe te komen.

    Inderdaad kwam ze een half uurtje later naar mij toe en meteen naar boven gegaan. Het was intussen al drie uur 's nachts. Ik had aangegeven dat ik een uurtje wou waar ze mee accoord ging. Ze viel me meteen aan en kreeg mijn gereedschap in no time gebruiksgereed.

    Mijn god, wat kan dat meisje pijpen en trekken. Van mijn kant stelde ik voor haar even te beffen. Van haar kant kwam het voorstel om elkaar met standje 69 te verwennen maar omdat ik dacht dat niet zo lang bij haar uit te houden, hield ik vast aan mijn eigen voorstel.
    Toen ik haar tijdens het beffen klaar dreigde te likken, ging ze overeind zitten. En begon mij weer te pijpen. Condoompie erom en daarna heeft ze mij lekker bereden.

    Al met al duurde het een half uur, ze stelde vanwege het late tijdstip voor dat we maar moesten stoppen en ze beloofde de volgende keer het uur vol te maken. Daar ik nog 1,5 uur rijden voor de boeg had vond ik dat na 3 orgasmes die avond een prima idee.

    17 mei 2003

    Vandaag weer eens naar Wildenrath gegaan, zat niet in de planning maar door omstandigheden kwam ik er bijna langs.

    Een heerlijk uurtje met Monica gehad, ze wist mij nog te herinneren van 4 weken terug en heeft mij heerlijk verwend.

    Op de vraag van haar, wat we vanavond gingen doen, vroeg ik haar of ze ook grieks deed. Ze zei van wel maar dat het altijd van het formaat afhing. We hadden afgesproken voor een uur met grieks indien mogelijk voor 125 euro.

    Eerst moest ze dus de maat opnemen en deed dat zoals het hoort.... met het mondje zonder condoompje.
    Na flink wat sabbelen was ik benieuwd naar het oordeel en het was ok! Ze vroeg of ik het al meteen wilde of nog even verder gaan met het pijpen en beffen (we lagen in de 69 positie) Nog even dit standje aangehouden.

    Het aanbod van Monica was dat we daarna eerst grieks deden, vervolgens nog even douchen en daarna nog een gewoon nummertje.

    De inzet van Monica is formidabel, nadat we nog wat gewipt hadden was er nog tijd en Monica wilde de tijd volbrengen met nog wat pijpwerrk. Ik heb haar nog even op mijn orgel laten spelen en haar daarna nog wat gemasseerd.

    Volgende keer staat ze zeker weer op mijn lijstje! Ze gaat echter half juni op vakantie naar Polen...

    30 mei 2003

    Zaterdagavond Monica als tweede meisje genomen. Ik had een uurtje op haar moeten wachten maar het was wel weer de moeite waard. Ondertussen probeerden de andere meisjes mij te verleiden om niet zo lang te wachten en met hun naar boven te gaan maar de wil was in dit geval sterker dan het vlees.

    Op de kamer was het weer toppie. Heb haar 25 euro extra gegeven voor een uur en de invulling aan haar overgelaten. Heb haar hierbij langdurig kunnen likken tot een hoogtepunt, iets wat ze bij een normaal uurtje niet laat doen. Daarna het lekker afgemaakt met haar bovenop.

    29 juni 2003

    Monica was weer terug uit Polen. Ze was een week weg geweest en dat ze terug was moest natuurlijk op gepast wijze gevierd worden.

    Daar haar inzet onovertroffen is waren we na een half uur al klaar en kon ik mijn orgasme niet langer inhouden.

    Deze keer koste het half uur slechts 50 euro.

    6 augustus 2003

    Dinsdag naar Wildenrath gereden en daar afgesproken met Tiga. Omdat ik er al iets eerder was kon ik rustig even kijken wat er allemaal te beleven was.

    Een paar 'vaste' meiden waren er evenals enkele nieuwen. Ook Sylvia was er, bekend van PHG. Zij was echter bezig (kletsen) met een andere gast. Was graag met haar gegaan maar dat duurde allemaal te lang.

    Vervolgens met Monica naar de kamer geweest. Ergens een kamer in de kelder waar het lekker koel was. Monica bood me haar kontje aan na natuurlijk eerst even haar gebeft te hebben in standje 69.

    Dit griekse avontuur was grandioos en spoot na een tijdje ook het condoompje vol.

  3. #3
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    19 november 2021 @ 16:54
    Berichten
    364
    Discussies
    9
    Thanks
    26
    Thanked
    51 in 32 posts

    Standaard Monika

    Ich glaube Monika habe Ich heute im GT gesehen,kann daß jemand das bestätigen? waren heute ca 80 Frauen im GT,vor allem neue Frauen ua Cocco,sieht gut aus 175 cm,dunkelblond,19 Jahre,Deutsche,leider fiel mein Basistest mittelmäßig aus,nur für Optikficker zu empfehlen.
    Gruß
    woods25:wink:

  4. #4
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard GT 18 okt

    Ja, ich hab sie am Mittwoch gesehen. Sie ist in GT seit eine Woche. Eine super Erfahrung mit ihr gehabt, danke Buddha für die Tip! Jetzt wieder auf holländisch :D.

    ex Wildenrath, fraai, zeer tenger, een tijger die ook zachtaardig kan zijn. Herhalingsgevaar 100%.

  5. #5
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard GT 31 okt

    He raar, nog geen andere mannen die iets te schrihjven hebben?

    OK hou ik haar toch gewoon voor mezelf! :thefinger

    Prima herhalingsoefeningen gedaan, en ze is en blijft een (wild) lief schatje.

  6. #6
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard GT 1 december

    Als altijd een lief schatje, en we hebben weer een heerlijk anderhalf uur volgemaakt. Over een paar weken gaat ze 3 weken naar Polen, vakantie vieren.

  7. #7
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard GT 10 januari

    Na het eten eens bijgekletst met Monica, en vervolgens een half uur lekker op de kamer met haar. Geen verslavingsgevaar, maar dit is al wel de 4e keer. Prima sex, lekker lijf, heerlijk zoenen, tja. Een schatje, en ik was niet de enige die dat vindt.

  8. #8
    Geregistreerd
    5 april 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 12:31
    Berichten
    49
    Discussies
    0
    Thanks
    19
    Thanked
    47 in 10 posts

    Standaard

    Naast Monika gaan zitten, ze ziet er echt uit als een meisje van rond de 20 jaar, maar ze is 30 jaar. Best wel afstandelijk bij de bar, maar toch haar gevraagd om de sleutel te halen.
    Wow en daar wordt ze van een rustig ietwat introverte vrouw in één keer een sexduiveltje. Wat was dat lekker zeg. Ze kwam zelf ook meerdere keren klaar en mocht dit gespeeld zijn dan gaf het mij toch net eventjes dat meer gevoel.
    Zeker een herhalingsgevaar.

  9. #9
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Monika is zo'n type dat je bij elk bezoek ziet, naar kijkt en weer laat gaan. Waarom eigenlijk? Ze ziet er goed uit en zou zo je buurmeisje kunnen zijn. Omdat de druk hoog was wilde ik niet te lang gaan lopen leuren. Ik sprak haar bij de kino aan, terwijl mijn PIC Poolse Angela schaakte.

    Ik ben het met H1 eens: Monika is een professional in de goede zin van het woord. Lekkere wilde sex mee gehad, ook omdat ik zelf nogal op springen stond. Na 20 minuten loste ik mijn lading over haar spitse tietjes. Nog even wat nagenieten en op naar de volgende.

    Minpuntje: geen aftersales. Ze liep me gewoon voorbij alsof ik er niet stond. Jammer, dat wel.

  10. #10
    Geregistreerd
    16 november 2008
    Last Online
    1 januari 2016 @ 21:52
    Locatie
    Staphorst
    Berichten
    1.276
    Discussies
    76
    Thanks
    106
    Thanked
    150 in 23 posts

    Standaard

    Vandaag kwam ik monika al tegen in de kleedruimte, zoals altijd spontaan begroetend....

    Monika staat inderdaad garant voor lekker sex, waarbij als er een klik is ze zelf ook meegeniet van alles wat er gebeurdt.
    Kan er weinig extra's aan toevoegen

    Een leuke lieve dame !
    It´s better to fail in originality, than to be succesful in following

  11. #11
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard

    Ik had vorige keer al een hernieuwde kennismaking met Monica gehad. Toen, op haar idee eerst solo daarna met een vriendin (lees: collega) een trio gehad. Vandaag terug geweest en haar weer gespot.
    Ze herkende mij meteen, en wist later ook nog de gezamelijke Wildenrath-tijden op te noemen. Helaas had ze al een kamergast dus moest ik uitwijken naar Bianca (vond ik dat erg!). Nadat ik haar weer gespot had, meteen de sleutel gevraagd en daarna ging ze weer als een wervelwind over me heen. Mijn god, wat een lekker ding!

    Herhalingsgevaar 100%.

  12. #12
    Geregistreerd
    15 juni 2007
    Last Online
    17 november 2022 @ 10:00
    Berichten
    109
    Discussies
    6
    Thanks
    4
    Thanked
    64 in 34 posts

    Standaard

    Trio met haar & Karina gedaan afgelopen dinsdag. Inderdaad veel inzet en laat graag haar poesje likken. Volgende keer een keertje solo proberen.

  13. #13
    Geregistreerd
    17 december 2008
    Last Online
    17 januari 2024 @ 17:46
    Berichten
    33
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sukehashi Bekijk bericht
    Trio met haar & Karina gedaan afgelopen dinsdag. Inderdaad veel inzet en laat graag haar poesje likken. Volgende keer een keertje solo proberen.
    Inderdaad Monica vroeg mij vrijdag 20/4/2012 ook om een trio met Karina wat samen met Martha , de poolse drievuldigheid is. Ze zitten met blote borstjes mooi op de stoelen naast de gok automaten meestal.
    Monica is een vlote meid met veel inzet en bereid alles te doen om de beer te plezieren. Karina is ook de moeite.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:09.

FKK Artemis 468*60