Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 35 van 35
  1. #26
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    In mijn magical mystery tour langs de pretparken van de leenliefde heb ik dames ontmoet waarmee ik een klik heb die net iets groter is als met een andere. Vaak blijft dit bij WhatsAppverkeer en in een enkel geval eens een hapje eten of een dagje weg zonder bijbedoelingen. Ik ben misschien wel de laatste die in dergelijke gevallen advies moet geven of recht van spreken heeft. Zolang je "alarmbellen" werken zou ik gewoon gaan en genieten. Liever spijt van de dingen die je gedaan hebt, dan spijt van dingen die je niet doet en jezelf achteraf afvragen "wat als". Zeer benieuwd hoe het verder loopt.

  2. #27
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    Ik heb mijn leven al bijna 50 jaar geleefd volgens maar één devies, dat me op vele plaatsen (in de hele wereld) en in vele situaties (heb indirect een serieuze bijdrage aan het toekomstperspectief van verscheidene scheidingsadvocaten geleverd zonder zelf ooit vreemd te zijn gegaan... ) heeft gebracht, dus dat ga ik nu ook doen. Mijn echt serieuze langdurige relaties als hierboven omschreven zijn ook allemaal zonder uitzondering (zelfs de eerste als tiener... ) ontstaan als gevolg van letterlijk het principe dat je hierboven omschrijft:

    image.jpg
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  3. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    pret (27 oktober 2016)

  4. #28
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    Vrijdagavond op de dansvloer ontmoet, nog van mijn sokken. Ze is roodharig, normaal heeft blond toch mijn voorkeur, en had 5 centimeter langer mogen zijn en ik weet niet of er niet toch stiekem inkt of ijzerwaren verstopt zitten, maar ik wil haar weer zien.

    Naam ?
    Leeftijd : circa 35 jaar Huidskleur : Blank
    Haarlengte : Halflang, golvend Haarkleur : Rossig
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : Ruime A tot kleine B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Groen Mond : Gulle glimlach
    Sex : *SAS-modus aan* Ze wil het een man naar de zin maken *SAS-modus uit* betekent: ik heb geen idee...
    Extra info : Warme persoonlijkheid, spreekt naast Nederlands met een licht Twents accent ook vloeiend Oxford-English






    Ik was er met een goede vriend van me, we hadden al een paar drankjes gedaan en ineens danste ze naast me, ze zocht overduidelijk contact (niet verbaal, daarvoor was de muziek te hard). Even later verliet ze na me de dansvloer, maar was licht teleurgesteld dat mijn afspraak (een plugger) me zo snel gevonden had en ik kennelijk niet de dansvloer af was gegaan om me door haar te laten volgen. Nou ja, eigenlijk wel, maar hij herkende me onmiddellijk en sprak me aan, anders had ik me eerst nog even afzijdig gehouden.

    Nadat ik een zinvolle bijdrage aan de te verwachten airplay had kunnen regelen, stond ze helemaal achteraan in de zaal met een man die duidelijk ook interesse in haar had en muntjes in zijn hand en kennelijk, hij liep weg, een drankje voor hen ging halen. Klein nadeel, een volgende verplichting voor mij 5 uur 's ochtends! Hoe zou ik dit eens aanvliegen. Ik besloot eerst maar eens uit te vinden wie "de ander" was.

    Ze had een volle grijns op haar gezicht toen ik vroeg of hij haar chauffeur was, of haar man of vriend en haastte zich uit te leggen dat het niet meer dan een hele goede Engelstalige vriend was. Maar: "Hoezo?"
    "Als dit niet je man of vriend is, mag je in elk geval zonder hem op pad, maar ik hoop dat je single bent. Ik moet alleen morgenochtend om 5 uur al aan de slag dus kan je niet vragen om met me de stad in te gaan zo om iets te drinken. Maar ik wil je weer zien! Dit is mijn nummer". Uit een oor tot oor glimlach krijg ik te horen: "Ik wil jou ook weer zien, je gaat van me horen!"

    Nu al zin in komende zaterdag!!!
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  5. #29
    Geregistreerd
    11 augustus 2016
    Last Online
    24 maart 2024 @ 19:53
    Berichten
    71
    Discussies
    2
    Thanks
    126
    Thanked
    212 in 32 posts

    Standaard

    Poar neem'n

  6. Onderstaande leden hebben Reagen bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (30 oktober 2016)

  7. #30
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    Vanmiddag op de 19e hole T. ontmoet, de Nemesis van mijn helaas veel te jong gestorven allerbeste vriend. Ik ken haar nog veel langer dan hij haar kende, vanaf mijn twintigste ongeveer. Na 5 jaar echter een uitermate getroebleerde verhouding met haar, toen ik haar beste vriendin en dier man de deur bij mij thuis uitzette om vooral nooit weer te zien. Had destijds nog wel wat meer bijkomstigheden, maar je bent een principieel mens of niet en bereid de gevolgen daarvan te dragen...



    Dat T. daarna ook nog eens met een man trouwde die voor mij alles belichaamt dat ik veracht, maakte dat we elkaar 3 1/2 jaar geleden pas - dus na 20 jaar - weer serieus spraken, ironisch genoeg in het bedrijf van haar nog altijd beste vriendin, met wie ik me evenals met dier man, ik ben ouder en milder geworden, vlak daarvoor "verzoend" had. Staat tegenover dat ik van T's man nog altijd niets moet hebben, ook op hem (en T.) zijn The Specials van toepassing...



    Omdat ik pas geleden hoorde dat T. een carrièreswitch had gemaakt naar een branche die ik uitermate goed ken en de vrije hand had gekregen om een nieuw team om zich heen te verzamelen maar eens op haar afgestapt met mijn allercharmantste lach. Na enige koetjes en kalfjes kwam inderdaad ter sprake of ik er niets voor zou voelen eens serieus met haar te gaan praten over een baan bij haar nieuwe werkgever.

    Naam T.
    Leeftijd : circa 40 jaar Huidskleur : Blank
    Haarlengte : Kort Haarkleur : Blond, zonder hulpstoffen
    Lengte : 1.70 m - 1.75 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Piercing : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : D Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Helder blauw met een ondeugende twinkeling Mond : Gulle glimlach
    Sex : Een beest in bed, volgens meerderen uit mijn vriendenkring, alleen hoe betrouwbaar is informatie die betrekking heeft op een periode die al 25 jaar en meer achter ons ligt
    Extra info : Intrigerende persoonlijkheid


    Wie mijn voorkeuren kent en naar dit paspoortje kijkt vraagt zich misschien af waarom ik het überhaupt hier aanmaak, maar dat komt geheel op het conto van haar zoon van 14 die op dat moment zijn ronde beëindigd heeft en het clubhuis inkomt. We worden aan elkaar voorgesteld, praten even over onze rondes en ik haal 3 frisdrank (mijn golfmaatje heeft zich inmiddels al even uit de voeten gemaakt). Als die bijna leeg zijn vraagt T. mijn nummer zodat ze me kan bellen voor een afspraak. Vlak daarna nemen we afscheid, een hand voor junior en 3 kussen op de wang van T. die zegt "Tot gauw"

    Waarna junior er nog even inkomt voor de uitsmijter: "Tot gauw? Tot heel erg gauw zul je bedoelen! Maar ik zeg niks tegen papa hoor." En dan kijkt hij mij nog even aan en zegt (geruststellend? ... ) "Echt! Ik zal niets tegen me vader zeggen hoor, leuk u te leren kennen", hoofdschuddend en heupwiegend loopt T. weg met hem en ik lach hardop en het duurt even voor ik uitgelachen ben en me ook naar huis kan begeven.
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  8. #31
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    BEING THERE

    Het is vervelend, mijn vader begint duidelijk steeds ergere sporen van geestelijk verval te vertonen. Daardoor zal ik misschien nooit weten waarom hij er steeds toevallig was. Want nu hij door het verval steeds vaker over het verleden begint te herhalen zijn het helaas vaak juist de potentiële cover-up-stories die telkens weer herkauwd worden. Want ik zou wel eens willen weten hoe toevallig het allemaal geweest is.

    Mijn hier vaak geventileerde anti-racistische anti-nationalistische anti-white-supremacy houding heb ik in mijn jeugd opgedaan. Hoewel mijn vader altijd rechts gestemd heeft en zijn vertrouwen daarin pas het laatste decennium wankelt, was hij ook altijd aan het waarschuwen voor de uiterste rechterflank. En terwijl wij op de lagere school net geen aluminiumfolie meer voor 'arme Afrikaanse negerkindjes' inzamelden, keken mijn broerdxx en ik thuis naar foto's van Atlanta in de mid-70s waarbij hij over hele slechte witte mensen vertelde en foto's liet zien van brandende kruisen die hij met een camera met naar zijn zeggen geleende telelens had gemaakt "naast een bang huilende zwarte taxi-chauffeur". Nadat de KKK in Georgia een aantal beslissende slagen toegebracht werd, is mijn vader er na zijn vijfde bezoek dat daar toevallig mee samen viel nooit meer geweest...

    Maar voor een joint-venture van die Amerikaanse club en een Duits bedrijf, waarvoor hij ook minstens één week per maand naar West-Berlijn ging als hij niet in Manilla was, begon vijf jaar later een groot project waarvoor mijn vader steeds samen met een West-Berlijner en een doorvliegende Amerikaan één tot twee maanden per jaar op de Filipijnen was. Lokaal werden ze ondersteund door een daar woonachtige Duitser die toevallig tot de incrowd van Imelda Marcos behoorde. Als het goed is, liggen bij mijn vader thuis nog 8mm films waarop hij en de Amerikaan op de luchthaven van Manilla filmen, hoe ze tijdens hun verblijf, voor een binnenlandse vlucht, toch duty-free gingen shoppen, omdat de lokale Duitser de luchthavenautoriteiten had gebeld... Het moet er gevaarlijk zijn geweest op Luzon in de omgeving van Manilla en noordelijker rond Tarlac. Want regelmatig zat er ook een foto of filmshot bij als mijn vader weer terug was van de gewapende mannen die voor hun veiligheid zorgden. Mijn moeder was begin 1986 een zenuwinzinking nabij toen mijn vader ondanks het feit dat er verkiezingen waren toch het project toevallig in die periode af diende te ronden...
    Hij is, ondanks dat het land na de EDSFrevolutie veel aangenamer moet zijn geweest in zijn beleving, nooit meer op de Filipijnen geweest. Tot grote opluchting evan mijn moeder, die ik alleen weer zo angstig als NOS-journaal kijkend in februari '86 heb gezien toen ik de aanrander van mijn nichtje zwiepend met een barkruk had verbouwd en de toegebrachte schade aan dit addergebroed misschien net te groot leek te zijn. Is mooi afgelopen, hij heeft wel blijvende schade opgelopen, maar geen aangifte gedaan, dus gevoel en zijn geringe hersencapaciteit zijn toch weer "helemaal" teruggekomen.

    In ruil daarvoor begon een woon-werkverhouding met het Duitse bedrijf die tot ver na zijn pensionering zou duren. Als "beloning" voor het begin 1986 doorstane door zowel mijn vader als moeder, konden vanaf toen mijn broer en moeder één keer per kwartaal mee als mijn vader met zijn auto'z in plaats van vliegend ging. Ik mocht pas mee toen de muur neer was, hij kon zich geen opsluiting in "Berlin, Haupstadt der Demokratische Republik Deutschland" veroorloven, en al helemaal niet vanwege mijn verwachte rebelse gedrag. Nadat mijn broer op Checkpoint Charlie een keer "Ost-Berlin" ontglipt was, mocht hij ook een jaartje niet meer mee.
    Pas echt toevallig is dat toen De Muur viel, mijn vader niet in Nerlijn was! Alleen was hij ook toevallig woensdag 7 november, een week na zijn destijds meest recente bezoek, al als een zenuwpees zat fe zappen naar ARD, ZDF, WDR en NDR voor de actuele situatie in Berlijn, hij zal wel toevallig een avond te vroeg bezig zijn geweest. Huilend keken wij in ons gezin, niet allemaal op dezelfde lokatie, naar het bijzondere moment een dag later!

    Ik heb het toevallig... pasgeleden nog een keer aangeboord, maar het heeft nog geen nieuw antwoord mogen opleveren.
    Laatst gewijzigd door Wentelt Eefje; 21 maart 2020 om 05:19
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  9. Onderstaande 3 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    pret (21 maart 2020),Smouse ( 7 februari 2024),Wijze grijze (21 maart 2020)

  10. #32
    Geregistreerd
    19 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 23:38
    Locatie
    am Rhein
    Berichten
    1.973
    Discussies
    114
    Thanks
    2.032
    Thanked
    2.162 in 950 posts

    Standaard

    Probeer j een IM te sturen, maar je inbox zit vol

  11. #33
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Siberische tijger Bekijk bericht
    Probeer j een IM te sturen, maar je inbox zit vol
    Zou nu wel weer moeten kunnen
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  12. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Siberische tijger (19 januari 2023)

  13. #34
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Ik bebijk het even kritisch en ik geloof dat Wentelt Eefje graag een kaartje van Golden Gate wil hebben
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  14. Onderstaande 2 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    pietpotent44 ( 7 februari 2024),Wentelt Eefje ( 5 februari 2024)

  15. #35
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    Hahaha... nee, zo sluw ben ik ook weer niet...
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:09.

Living Room 468*60   FKK Artemis 468*60