Weergegeven resultaten: 1 t/m 16 van 16
  1. #1
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.151
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard Mickey (Roemeense) ex Oceans



    Mickey (Roemeense)
    Leeftijd : 28 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed)
    Haarkleur : Lichtblond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.70 m - 1.75 m Postuur : Zeer slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Anders Herhalingsgevaar :
    Prijs : 250 euro Tijdsduur : 120 minuten
    Service : NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Zoenen, FT, GFE, Beffen, Aftrekken, Vingeren
    Extra info : Groen-blauwe ogen





  2. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Willi69 (15 februari 2015)

  3. #2
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.151
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    Een rebel, al zou je dat niet zeggen. Maar gewoon anders dan alle anderen! Geen tatoeages, botox, siliconen, piercings. Als een van de weinigen niet in het rood gekleed maar in een schattig zwart/hard-roze setje met hemdje. God mag weten hoe je op het idee kunt komen dit mooie strakke buikje te verbergen!!!


    De andere had een gezien haar bij tijd en wijle Minnie Mouse achtige stem zeer toepasselijke naam: Mickey. Ongetwijfeld om verwarring met Michaela te voorkomen, want dat is haar given name. Lang van nature blondachtig haar dat een klein beetje hulp uit een potje heeft gehad, met haar 28 jaar toch net een paar jaar ouder dan je haar in zou schatten, mooie groen-grijs-blauwe ogen. Echt slank en lang, maar wel mooi slank, met een heerlijk kontje, wat mij betreft op dit forum in de thread wel, maar taalkundig niet in de GraatMagereClub thuishorend. Spreekt accentloos Engels, tot haar geluk, want wie 4 jaar in Edinburgh heeft gewerkt had ook zomaar een heel vervelend accent kunnen hebben... Stelde voor toen een Duitse collega-ijsbeer waarmee we gedrieën al een poosje over echt van alles en nog wat hadden staan kletsen om eerst nog maar eens iets meer over onszelf uit te wisselen. Toen om een drankje op te halen en samen nog een sigaretje te roken en dan mij mezelf maar eens laten beoordelen of ik genoeg hersteld was om haar een sleutel te laten halen of anders haar op zoek te laten gaan naar iemand anders om de tijd te doden totdat ik haar een sleutel zou gaan laten halen... Skillfully geformuleerd, ik had het niet beter kunnen verpakken!!! En ze kan nog behoorlijk Duits ook... Na een paar maanden Zwitserland en drie weken in Oceans.

    Ondertussen had ik er flink naast gezeten toen ik raadde dat zij uit één van de Baltische staten kwam. Zonder omhaal zei ze: "ik kom uit een land, waar hier de meeste meisjes vandaan komen, waar in de Zwitsere clubs de meeste meisjes vandaan komen en naar wat ik gehoord heb, in alle Duitse clubs, de meeste meisjes vandaan komen." "En nee, ik schaam me er niet voor dat ik een Roemeense ben, maar eigenlijk raadt nooit iemand het" (was voor dit verslag hè?), zelden zullen mijn ogen er zo als schotels op steeltjes uitgezien hebben.


    Drankjes opgehaald, Kim niet gespot in de grote ruimte, sigaretje gerookt met Mickey en volkomen voor de bijl gegaan. Een heel bijzondere dame!!! Ze tongzoent niet op de kamer, maar als je zo kust, hoef je niet te tongzoenen, een absolute unieke gewaarwording dat ik terwijl we elkaar staand verkenden, kusten, onvoorstelbaar hard werd, terwijl er niet getongd werd. Als dat wel gebeurt heb ik er niet zo'n moeite mee als mijn kamergenote en bijzonder sympathiek en heel mooi is om onmiddellijk de dame te laten voelen dat "iets" op zoek is naar haar gevarenzone, maar alleen intens en intiem kussend, nog nooit!


    Ze is heel bijzonder, want wie al 7 jaar in dit vak zit maar een lichaam heeft dat volkomen natuurlijk is gebleven, is een echt bazinnetje!!! Geen inkt, geen ijzerwaren, geen siliconen en geen Botox verwerkt in dit heerlijke 1,75 m lange slanke lijfje met denk ik de mooiste A-cup die ik ooit gezien heb. Mooie lekker uitstekende en gevoelige tepels en een heerlijk fris welgevormd kutje. Niet een keer een fake-kreun gehoord! Heerlijk zachte huid. Atletische vermogens op topsportnivo. Superprofi in de beste zin van het woord die als een betrapt klein kind lachte toen ik zei dat ze al na 10 minuten kameren ineens besloot haar professionele controle tijdelijk op te geven. "My body is also juist a body having its own sexual needs and I am just a person responding to the vibes with another person" Ze was er naar eigen zeggen zo zeker van dat ik er heel dichtbij zou komen, dat ze desnoods even onderbreking zou hebben gevraagd om het zelf af te maken als ik haar niet over de finishlijn zou dragen, maar dat bleek niet nodig! Haar pijpkunsten zijn echt gekmakend waanzinnig, tijdens de totdantoe echt hemelse pijpbeurt - Mickey is mijn onbetwiste nummer 1 aller tijden, en dan tel ik mijn 2 privé-koninginnen op dit vlak gewoon mee om ze naar plaats 2 en 3 te kunnen verwijzen - dacht ik een fractie van een seconde, jammer, ineens dat handje dat heeft ze toch absoluut niet nodig... MAAR realiseerde ik me in diezelfde flits, dat onze linker- en rechterhanden allebei met elkaar verstrengeld waren langs mijn lichaam en ze dus met haar lippen zo veel druk gaf en met haar kin tegen mijn zak aankletste... mocht een dame dit verbeteren, dan doe ik het huwelijksaanzoek nog voor ze mijn nazaten uitgespuugd (of doorgeslikt) heeft!!!

    Ze voelt en hoort en ziet precies wat er gebeurt en had door dat ik kronkelde van genot, vroeg of ze gelijk had dat ik al heel lang on the brink of finishing was en na mijn bevestiging wilde ze duidelijk gemaakt hebben hoe lang de kamertijd nu volgens haar was, dat ze me zo lang als ik wilde zou proberen daar te laten zweven, zowel pijpend ala neukend, maar dat ze onmiddellijk als ik echt klaar zou willen komen en een spuitend eind aan de kamer zou willen maken mij zou helpen daar met grote stappen op af te vliegen. Perfect, maar ik wilde haar nog heel lang dit kunstje laten vertonen en nu we het er over hadden ook graag neukend!!! Daar was geen glijmiddel bij nodig, ze was na het klaarkomen geil gebleven en ik had ook al met mijn vingers rond haar ingang spelend de blijvende vochtaanmaak geconstateerd, condoom eromheen, en heerlijke cowgirl, overgaand voor de eerste keer in een close cow-girl waarbij het oogcontact zeer bijdroeg tot de feestvreugde, scharend, de honden- en katholieke geestelijken in den vreemde stijl beoefenend, zij startend in reverse cowgirl uiteindelijk achteroverliggend samen in perfecte harmonie stotend met mijn vingers het klitje strelend en met mijn andere hand haar borsten. Terug naar cowgirl, afwisselend Mickey uit de hoogte mij in de ogen kijkend en iets dichterbij omdat ze dan bij lichet kanteling voorover kennelijk maximale druk op haar klitje kon uitoefenen. Ook heel dichtbij, ondanks het intieme intense kussen in plaats van tongzoenen of misschien zelfs wel dankzij, keken we elkaar als 2 verliefde pubers in de ogen terwijl ik stootte en zij tegenstootte en haar kuitspieren licht aanspande.

    Hijgend fluisterde ze ineens in mijn oor, "it's Valentine's Day and we're having a party! Yes WE, thank you!" en ik wist dat ik niet in rubber klaar wilde komen. Ik vroeg haar of ze me klaar wilde pijpen, en zei ook dat ik graag in haar mond wilde klaarkomen (ik betaal,echt zelden tot nooit voor een FT, want het is me het geld niet waard, tenzij!!!). Ja, dat kost je wel geld, sorry, maar je wilt niet in een rubber maar in mij klaarkomen, toch? Jij mag nooit meer raden meisje... Gevolgd door "I understand this, you want to finish the session in a perfect way, not having to pay attention to warning me and being inside me, touching with your dick the very flash of me that will receive your semen, really the perfect,way to end the session!" Even stilte "almost the perfect way to end this session, there is actually one beter way, but that's NOT I repeat NOT going to happen darling!!!" Rubbertje eraf en weer die perfecte pijpmond en -techniek in volle actie. Hoewel het orgasme nummer 3 was van de avond was het door het uitstel op uitstel tijdens deze hemelse sessie, een verschrikkelijk heftig langdurend orgasme en liep het ondanks haar poging het binnen te houden toch uit haar mond terwijl ze vanwege de T van FT nog minutenlang door bleef pijpen. Ze vind de zilte saltiness van zaad eigenlijk wel lekker, maar het kleverige gevoel very frustrating, dus verontschuldigde zich, spuugde een tweetal doekjes vol en pakte snel haar mondwater. Resterende kamertijd tot afrekenmoment vol gekust, gestreeld, geknuffeld, gekletst en gegeind. Beneden bij de lockers geen onaangename verrassingen, alleen aangename zowel voor Mickey als voor mij. Wauw!!!


    PPZ: 9,3 (9,5 / 9,5 / 9,5)


    Na mijn sessie met Mickey en de after sex sigaret wilde ze eigenlijk niet onmiddellijk bij me weg, maar het liefst het ook met me dansen, want met de muziekkeuze was in onze ogen weinig mis. Laat in de nacht / in de vroege ochtend gaat de DJ richting campy classics (Culture Club), maar daarvoor was het gewoon goede dansbare clubmuziek. En toen dacht ik even: het staat altijd lullig als je danst in een badjas met een elegant geklede vrouw. Ik had enorm graag even mijn dagelijkse kloffie aangetrokken en wat langer gedanst - zowel badjas en eigen kleding hadden voorzien kunnen worden van waarschuwingssticker: pas op! close op kruishoogte tegen Mickey aandansen kan verandering in de bloedcirculatie teweeg brengen... ... Nu ik toch die badjas aanhield mezelf maar naar de sauna gestuurd en Mickey succesful hunting toegewenst. (Dat hielp kennelijk, ze was zo weer weg). Met een volgende klant, voor het minder juist begrepen wordt.

  4. Onderstaande 5 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    biged (17 mei 2015),Bluebear ( 2 juli 2015),hansdordt ( 7 maart 2015),Nedlovefkk (14 augustus 2016),Willi69 ( 3 maart 2015)

  5. #3
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.151
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    Prijs gebaseerd op de standaard die zij rekent voor de standaard tijd die het had moeten zijn. (Aangename verrassingen voor haar of mij niet in paspoort verwerkt)

  6. #4
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.151
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    Uit mijn FKK Oceans recensie: Endless Wuk - 28 februari

    Mickey - Phenomenal

    Al vrij snel na al dit circus dat tot me kwam in de rooktent sta ik te praten met mijn sensationele kamergenote van 2 weken geleden, Mickey! Ze heeft vandaag echt werk van zichzelf gemaakt. Haar haar is niet sluik, maar met perfecte grove golvende krullen gestyled (en een overdosis aan haarlak zo gefixeerd), al heeft er wel iets te lang peroxide in gezeten afgelopen week, maar ik vind de licht oranje gloed niet misstaan. Vuurrode lippenstift, die mooie brede glimlach. En nu, bij daglicht, ziet ze er sowieso nog mooier uit dan 14 dagen geleden. (En alsof ik nooit meegekregen heb hoe te handelen bij het kopen van een auto of een huis en het huren van een vrouw, ik zeg dat ook gewoon tegen haar, de glimlach blijkt nog net iets breder te kunnen worden.)

    Mickey herinnert zich van mijn vorige bezoek dat ik graag eerst "tot rust kom" en vermoed dat ik wel eerst de sauna op zal zoeken en zal eten. Ze vraagt me om na de sauna haar op te zoeken, ze wil graag samen eten straks - no strings attached - en dat beloof ik, maar eerst gaan we samen binnen nog iets drinken. Ze is vandaag topless blijkt als de rooktent-badjas uitgaat na binnenkomst en we drinken water, zij zonder, ik met bubbels. En dan slaat de onzekerheid toe...

    Wat als iemand anders, begrijpelijkerwijs, hier net zulke knikkende knieën van krijgt als ik en ik daarna door bad timing pas rond middernacht toe kan slaan, ik zou daar verschrikkelijk van balen. (Het is 18 uur inmiddels) Mickey heeft haar flesje leeg, kust me op mijn wang en zegt dat ze op jacht gaat, zodat ik de Aufgusssessie van 18.15 kan halen. Maar, ik pak haar hand en tot mijn verbazing hoor ik uit mijn mond ineens het volgende rollen: "Very bad idea darling, I'd be much happier if you'd get a key and we'd share a room". Ze kijkt verbaasd, vraagt na en na mijn bevestiging huppelt ze naar de theke waarna we even later samen naar een kamer op de begane grond wandelen.

    Wat we doen is, eigenlijk gezien de sensatie vorige keer toch licht onverwacht, nog beter dan toen. En nog een stuk intiemer. En waar we vorige keer halverwege jammer vonden geen muziek op de kamer te hebben, maar het spel er ook niet voor wilden onderbreken, was het eerste wat nu geregeld werd de playlist op de Handy.

    Ik ben eerder beneden bij haar dan zij bij mij en nu probeert ze niet eens eerst iets even controle te houden, maar geeft zich onmiddellijk volledig over. Timing uiteindelijk perfect, als ze mij had moeten betalen had ze het met precies €50 gered... (Inclusief playlist, het knuffelen, kussen en ontkleden van elkaar en 5 minuten coulance van mijn kant... ). Ze verontschuldigt zich dat ze toch echt even moet uithijgen voor ze aan de slag kan, dan pijpt ze weer zoals alleen zij pijpen kan, Phenomenal!!!

    https://m.youtube.com/watch?v=fdzqSzk5QsA

    Dankzij de manier waarop ze kijkt, luistert, voelt, weet ze steeds opnieuw mijn hoogtepunt nog iets verder uit te stellen, waardoor het op een "Endless Wuk" uitdraait:

    https://m.youtube.com/watch?v=_qfqAfNHmgE

    Ah want to wuk up on yuh body till yuh Buss ah sweat
    Ah want tuh see de water drippin down De back ah yuh neck,
    Gyal if ah hol yuh in de dance or after De fete, is troublee!!! Is troubleeee!
    Say, me and you together we can double up And like when de soap drop in de shower you Can bubble up, oyeeee!
    If it feels right, yeahh! Baby give me de Green light and leh we accelerate!
    Gyal wine up yuh body till yuh drop and Leh we do it again,
    Gyal wuk up yuh waist non-stop, cause ah love How yuh movin,
    Right now is me and you aloneeeeee and like Meh body have ah mind of it's ownnn.

    When ah hol yuh is, boom, bang, endless Wuk, boom bang,
    When ah hol yuh is, boom, bang, endless Wuk, boom bang,
    When ah hol yuh is, boom, bang, endless Wuk, boom bang,
    When ah hol yuh is, boom, bang, endless Wuk, boom bang.

    Als ik het uiteindelijk echt niet meer tegen kan houden en niets liever wil dan haar een creampie bezorgen (zit er niet in, maar in mijn fantasie gebeurt het toch... ), besluiten we tot een pussyslide met haar on top tot het eind, na mijn toezegging dat ik buiten de gevarenzone ga klaarkomen. Net voor ik kom haal ik 'm tussen ons vandaan en duw 'm tussen haar benen naar boven en onmiddellijk geeft zij klemvast achterlangs de bevrijdende ruk eraan en laat over haar mooie kont heen de klodders op haar rug landen tijdens deze "Uitbarsting" als een vulkaan:

    https://m.youtube.com/watch?v=r1qJOfe9xUc

    "Erupt"
    The pressure building up we ready to erupt
    we boiling up we boiling up
    that's why we coming like a volcano
    the lava want to overflow
    when yuh hear the big truck blow
    yuh know I'm ready to explode

    Ik ben even "The Happiest Man Alive" tot ik besef dat zelfs een sessie als deze 2 uur afgesloten gaat worden met het onvermijdelijke overhandigen van een stapeltje bankbiljetten...

    https://m.youtube.com/watch?v=na5eNkT21Ds

    het als Trinkgeld meegebrachte kadootje doet haar hardop schateren van plezier! Toen we elkaar op de kamer aan het schoonmaken waren na de sex, vertelde ze dat zondag 1 maart gelukkig de lente voor Roemeensen echt begint. En hoe ze vroeger in een klas met 4 meisjes en 30 jongens altijd bulkte van de met rood-witte strikjes getooide kadootjes in de week erna. Alsof het zo had moeten zijn, zal ze later nog een paar keer hardop lachend aan tafel vertellen, vol in de roos!!!

    PPZ: 9,7 (9,9 / 9,6 / 9,6)

    Mickey neemt op 21 maart vakantie om naar huis in Roemenië te gaan. In elk geval 3 weken en mogelijk 4, weet ze nog niet zeker.

  7. Onderstaande 4 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    biged (17 mei 2015),Bluebear ( 2 juli 2015),hansdordt ( 7 maart 2015),Willi69 ( 3 maart 2015)

  8. #5
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.151
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    Mission possible

    Als ik binnen aan de bar drinken haal, zie ik ineens een bekend gezicht. Mmmmm... Had me eigenlijk voorgenomen nu de drie eerdergenoemde dames allemaal afwezig waren eens mooi alleen ontdekkingstochtjes te ondernemen. Ze vraagt me: "What are you doing here?" En ik antwoord in de hoop haar boot af te houden: "I am here on a mission possible. "They" want me to stay in this club for at least 6 hours without having a session with you."
    Zij corrigeert me en zegt dat ze me dan op een mission impossible gestuurd hebben. 5 minuten later zitten we in één van de meest verscholen sofa's en Mickey, vandaag weer met sluik haar, heeft zich een soort in me gerold. Ze belooft me dat ze me vanavond net zo lang zal stalken tot de zojuist verkondigde missie is mislukt. Het is de houding waarin pas-verliefde stellen op de bank een film liggen te kijken thuis en de hele film missen. We kussen, kletsen, gaan nog veel dieper privé in ons gesprek dan tijdens mijn vorige 2 bezoeken en als we een half uur zo zitten zegt ze met een grijns terwijl ze heel even haar lippen uit mijn hals haalt "Your mission is impossible". Ik geef aan dat dat nog valt te bezien en dat ze absoluut vrij is om te gaan, maar dat ik zelf inmiddels wel enige twijfels over het welslagen heb.

    We blijven in elkaar verstrengeld liggen, en praten verder. Zo kom ik te weten dat haar "vakantie"i n elk geval langer gaat duren, en dat ze eigenlijk bang is dat ze minimaal 6 weken in Roemenië nodig zal hebben. Wel is zeker (en ja, in dit geval is dat 100%) dat ze daarna terugkomt naar Oceans. Als we weer lichtvoetiger gaan converseren en wat handtastelijker worden heb ik een paal onder mijn badjas die genant voelt. En zij fluistert in mijn oor dat ik heel even moet voelen, zij is namelijk ook verschrikkelijk nat en geil inmiddels. Als ik gehoorzaam gevolg daaraan geef en vaststel dat ze niet overdrijft, is de mission impossible geworden, ik vraag haar om een sleutel te halen.

    Wat volgt is een kamer die mijn vorige 2 sessies met haar overtreft en die ook heel anders van opbouw was. Het resultaat is overigens nagenoeg hetzelfde: 1-1, alleen kom ik ook nog heftiger klaar en kan Mickey het absoluut niet binnen houden als ze heel lang doorpijpt nadat ik al gekomen ben zodat ook de laatste druppels via haar mond mijn lichaam verlaten. Nog voor we de kamer afgaan zegt ze "Grappig hè, als het geen kunstje blijkt te zijn, we dus kennelijk niet allebei zomaar een programma afdraaien maar elkaar ook zo helemaal gek weten te maken." She stole my line.

    PPZ: 9,8 (9,9 / 9,6 / 9,9)

  9. Onderstaande 2 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    hansdordt ( 7 maart 2015),Willi69 ( 6 maart 2015)

  10. #6
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.151
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    Uit mijn FKK-Oceans verslag van 14 maart:

    Lazy Saturday Afternoon Sex - Es Nebun

    In een maandenlange relatie met een Roemeense die toch wel vond dat ik gek was heb ik minder vaak "Es nebun" naar mijn hoofd gehad dan in de eerste 20 minuten op de kamer vandaag met Mickey. Op gegeven moment even de actie onderbroken, zodat ze de tranen van het lachen uit haar ogen kon vegen. De playlist op mijn telefoon was de oorzaak van de lol die we hadden. Begon terwijl we ons ontkleden met Bruno Mars'
    https://m.youtube.com/watch?v=_uLDneG8XJg

    en die tranen die biggelden over haar wangen kwamen toen ik zei dat de daaropvolgende mix van romantische ballads iets minder dan 2 uur duurde! Het waren weer 2 fantastische uren. Opnieuw iets anders in opbouw dan vorige keer, maar tot volle wederzijdse tevredenheid (lees: ik spartelde niet tegen bij het afrekenen... ... ) Het was een feest, dat van mij best nog 2 uurtjes had mogen duren en van Mickey ook wel.

    PPZ: 9,8 (9,9 / 9,6 / 9,9)

    Vanaf 28 maart op vakantie!

  11. #7
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.151
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    Eigenlijk zou haar paspoortje tijdelijk aangepast moeten worden... Ze heeft zich mama's eten wel erg goed laten smaken tijdens haar (misschien daarom wel gelukkig 2 weken korter dan geplande) verblijf in Roemenië. Zondermeer nog steeds op de grens van zeer slank en slank, maar ineens een erg mooie B-cup die BH-loos gewoon blijft staan (ze droeg ook terecht geen BH onder haar van voren van een rits voorziene zwarte half-doorzichtige speelpakje).

    Had iets eerder na onze omhelzing ter begroeting, waarbij mijn handen afdaalden op gegeven moment naar haar kont, al een bestraffende kneep geïncasseerd voor de opmerking dat vreemd genoeg mijn handen iets kleiner leken te zijn geworden tijdens haar afwezigheid... ...

    Het was duidelijk dat het verblijf thuis haar goed gedaan heeft, zo ontspannen had ik (zelfs :-p) haar nog niet meegemaakt. Het behoeft geen betoog dat ze er daardoor ineens nog iets betoverender uitzag!!!

  12. #8
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.151
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    Uit mijn verslag: Hemelvaartsdag/Vatertag 14 mei in Oceans

    Weer bijkomen

    Afwisselend in de sauna en buiten in de zon kom ik op krachten na deze kamer. Ondertussen speur ik ook naar Scrotum, die ik zou ontmoeten, maar ik kom Mickey eerder tegen dan ik hem zie en vermoed dat we elkaar vooral daardoor helaas gemist hebben. Mickey is nog niet lang wakker, ze heeft een erg drukke en lange woensdag gehad en zo komt het dat mijn zeer vroege avondeten haar zeer late lunch zal worden. Picky Mickey brengt allerlei veranderingen in haar gerecht aan die helaas voor haar in de keuken niet helemaal uitgevoerd zijn zoals zij verwacht had, mijn rumpsteak is echter uitstekend. We kletsen honderduit over onze privélevens en verledens en ik zie naast ons een Canadese ijsbeer verbaasd een wenkbrauw optrekken. We delen haar Obst-teller, die klein lijkt uitgevallen dit keer, dus ik ben nogal terughoudend ook al word ik gemaand mee te eten, als ik niet snel genoeg weer toetast, word ik zelfs gevoerd...

    Mickey, Mickey, Mickey

    We nemen een lekker kopje koffie, roken buiten een sigaretje en hebben geen haast, totdat ik besef wel haast te hebben of een kortere kamer te moeten maken om de "laatste trein naar Twente" te kunnen halen. Ik vertel Mickey dat ik niet wil haasten en daarom een hotelkamer ga boeken en 5 minuten later weet ik dat ik veel vroeger in bed zal liggen dan oorspronkelijk bij terugreis naar Twente gepland. En laat ik nou ook gewonnen hebben in de Extra Ijsberenforum Tombola... We genieten samen nog even van de zinnigheid nog lekker is, maar dan kan ik ondanks dat ik nu meer tijd heb en Scrotum nog niet gezien heb niet langer meer wachten. Op mijn verzoek staan we op, wandelen we naar binnen en douchen ons en 15 minuten later gaan "onze twee uur" in. Anders, maar nog weer beter en toch oh zo vertrouwd. Wat een geweldenaar is ze voor mij

    PPZ: 10-

    PS: het paspoortje is al bijna weer van toepassing, Picky Mickey eet zeker niet teveel in Oceans...

  13. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    biged (17 mei 2015)

  14. #9
    Geregistreerd
    15 mei 2015
    Last Online
    24 maart 2024 @ 10:39
    Berichten
    107
    Discussies
    2
    Thanks
    109
    Thanked
    196 in 56 posts

    Standaard

    Wentelt Eefje,

    du scheinst ja völlig vernarrt in die Frau zu sein. Kann ich allerdings verstehen, ich fand auch, dass sie eine besondere Klasse hat!

  15. Onderstaande leden hebben Pelagos bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (26 mei 2015)

  16. #10
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.151
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    Nöh, bin ich nicht...

  17. #11
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.151
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    Uit mijn verslag: Zo dom ben ik niet, toch? - FKK Oceans - zondag 31 mei 2015

    Zondagavond in Oceans - everything you've ever wished for...

    Als Mickey terug is, drinken we nog een "aperitiefje" en roken even voor we gaan eten. Daarna snel op naar het restarant waar veel dames hun gemiste ontbijt/brunch al zitten te compenseren. Voor €17,50 (vrije toegang hè) bestel ik de varkens-saltimbocca met aardappelwedges en dat smaakt me uitstekend. Picky-Mickey heeft een vegetarische fantasie op het bord die de kok dit keer perfect uitgevoerd heeft, de inkoper van de watermeloenen mag ook blijven van haar en als ik meehelp die ruime dessertportie weg te krijgen deel ik die mening. Al foto's kijkend, vandaag mijn telefoonalbums en niet de hare, stuit ze op een tekst die er tussen zit. Onmiddellijk begrijpt ze het: "You put this in for me to read. And you really think it's true and appropriate don't you?" Zij snapt het:
    "... the devil doesn't come dressed in a red cape and pointy horns. He comes as everything you've ever wished for... "

    Zondagavond op de kamer in Oceans - Mickey - Money can't buy love, but it can buy sweets, I like sweets...

    Lang niet meer geweest op deze kamer, sterker nog, alleen de allereerste kamer met Mickey was hier. Ik zie het gelijk en vraag me af met hoeveel verwondering ik die kamer ook in de nabeschouwing toen wel niet uit moet zijn gekomen. Mickey onderbreekt echter het zoenen even als we inmiddels op bed liggen (nadat we staand al enige wederzijdse opwinding bij elkaar geconstateerd hebben) om het te zeggen: "Here is where our roomhistory started that first night we met." Nog net staand heeft ze pas na enkele minuten door welke muziek op staat, hieraan is niets gespeeld, of de Oscar mag vast opgepoetst voor haar. Voel me door die twee dingen onwillekeurig toch erg gevleid. De kamer is zeer intens en intiem. Op gegeven moment proberen we allebei uit alle macht NIET te pussysliden met mij on top omdat het veel te gevaarlijk voelt, Mickey krijgt de slappe lach als ik verklap dat dit het "most expensive fucking of just thin air" is dat ik ooit gedaan heb. Even later met Mickey heerlijk close op me krijgt ze opnieuw een onbedaarlijke lachbui, ik probeer serieus over te komen als ik zeg dat ik daardoor mijn erectie zou kunnen verliezen maar ze grijnst onmiddellijk "if you're refering to that thing trying to poke a hole in my belly, do not worry!" Ik kom nog eens een uur later uiteindelijk onvoorstelbaar heftig in haar mond klaar en nog minutenlang blijft ze me met haar mondje verwennen voor de lading in haastig afgescheurde keukenrol verdwijnt. En weer ben ik eerst al etend en daarna al vrijend met Mickey de tijd uit het oog verloren. Ze vraagt aan me hoe dat ook al weer zat met die treintijden...

    PPZ: 10-

  18. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 2 juli 2015)

  19. #12
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.151
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    Mickey heeft Oceans verlaten. Ze werkt momenteel een heel stuk zuidelijker, tegen de Zwitserse grens aan. Een terugkeer naar NRW later deze zomer is echter (vooralsnog) niet uitgesloten.

  20. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Pelagos ( 1 augustus 2015)

  21. #13
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.151
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    Nog steeds aan de verkeerde kant van Duitsland, tegen de Zwitserse grens aan, werkzaam en voorlopig lijkt dat nog wel even zo te blijven.

  22. #14
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.151
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    5 maanden verder is ze een maandje naar huis in Roemenië, om bij terugkomst half juni de knoop door te hakken of ze terugkeert naar NRW of in Zuid-Duitsland blijft. Stiekem blijf ik hopen dat ze daar blijft...
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  23. #15
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Ze was ongeveer een maand geleden even terug in Oceans.

  24. Onderstaande leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (14 mei 2016)

  25. #16
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.151
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    Nog altijd in de omgeving van de Bodensee... Oceans was gelukkig/helaas (streep door wat niet van toepassing is) voor haar minder aantrekkelijk tijdens de week (eerder nog dan P1 zich herinnerde) dat ze er terug was.

    Mickey mag naar de oude doos, voorlopig zal ik Klara Blum's omgeving wel niet bezoeken om een nieuwe recensie toe te kunnen voegen, ook al is er iemand die dat zo nu en dan wel voorstelt
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  26. Onderstaande 2 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (14 augustus 2016),Nedlovefkk (14 augustus 2016)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:33.

  FKK Artemis 468*60