Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 14:09
    Berichten
    742
    Discussies
    107
    Thanks
    1.563
    Thanked
    1.835 in 433 posts

    Daumen hoch Aachen, Antoniusstrase 18, Mila 28 ( Bra )

    Vandaag voor het eerst sinds maanden weer in Aken geweest in die o zo bekende straat en dat ook nog eens nu het carnaval seizoen begonnen is. Dat was goed te merken veel mensen waren verkleed gelukkig was ik nog redelijk vroeg +/- 21.30 dus nog niet iedereen was bezopen in de stad.

    Ik liep een wulpse sexy dame tegen het lijf genaamd Mila en toen ze na een klein praatje aangaf uit Brazilië te komen was ik verkocht, ik ben namelijk nog nooit een slechte Braziliaanse dame tegen gekomen namelijk sterker ze waren allemaal geloof ik gewoon bloedje geil van nature. Zo ook deze dame in haus 18 ze werkte geloof ik nu ruim een week in Aachen maar sprak redelijk goed Duits. Ze is verder goed gezelschap geen klok kijkster en een topper in bed die veel toe staat en heerlijk kan pijpen vol overgave. Ze heeft alle kenmerken van veel dames uit dat andere bekende carnaval land namelijk donker getint grote natuurlijke borsten en een enorme kont daar tegen staat ook dat ze een beetje mollig is. Verder is ze 28 jaar oud en heeft ze diverse tattoo's oa. op haar buik maar dat staat bij dvp meestal wel lekker geil is mijn mening dan.

    Ik zou zeggen profiteer ervan zolang het kan want in Aachen weet je nooit hoe lang dames blijven hangen maar een aanrader voor iedere Latina liefhebber.
    I just don't give a fuck

  2. Onderstaande 2 leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (16 maart 2015),Wijze grijze (14 februari 2015)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:09.