Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard Xanten, Partytreff Xanten, Sonsbecker str 29, Ola

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thesickboy
    Aangezien mijn nieuwschierigheid behoorlijk geprikkeld was door de uiterst positieve recensies van Gustomass over PT Xanten, ben ik gisteren ook nog eens aldaar aanbeland.
    Netjes om 11u geariveerd, niet geholpen door de wegwerkzaamheden ter hoogte van Geldern .

    Vriendelijk verwelkomd door de verrukkelijke Jenny (gans de dag theke), die inderdaad redelijk wat kilo’s is kwijtgespeeld de afgelopen maanden. Ook al was mijn laatste bezoek zo’n 5-tal maanden geleden, toch werd ik nog herkend en dat is altijd leuk natuurlijk.
    Om 11u waren er reeds 5 dames present, dezelfde dames bleven aan de slag tot 18u (mijn tijdstip om de rit naar huis aan te vangen).
    Alexandra, Yvonna, Jutta, Ola en Bea. Het niveau van de dames (qua uiterlijk) was naar mijn aanvoelen meer dan behoorlijk. Alexandra en Yvonna durf ik echt knap te noemen.
    Jutta en Ola zijn geen hoogvliegers maar best wel OK en Bea is een oudere dame (eind de 40?) maar wel met een goed geconserveerd lichaam.

    Tijdens mijn 7u durend bezoek heb ik een 5-tal sessies, met wisselend succes tot een goed einde gebracht.

    In vogelvlucht:

    Sessie 1:
    Om 11u binnengekomen en om 11u05 al op de mat met Ola (ben zelfs niet in de zitruimte geraakt) Sessie was kort maar krachtig zodat ik al om 11u30 aan de koffie zat. OK als binnenkomer.


    xxx
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:38
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.797
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    375 in 77 posts

    Daumen hoch Ola niet meer mee op de Spielwiese.

    Ola is in Xanten nog steeds te bewonderen. Enkel is ze niet meer te vinden op de Spielwiese, hooguit om enkel de lakens weer recht te leggen als er weer eens een groepje dames en heren heeft liggen te rollebollen.
    Ola is sinds enkele weken nog wel voor ons actief en zorgt nu voor de inwendige mens. Gedurende de hele dag zorgt zij ervoor dat je eenmaal weer naar boven gestrompeld een hapje kan eten. Hoogtepunt hierbij is beslist het warme eten , afgelopen zaterdag lekker Italiaans, gekookt door een Poolse, lekker!!. :D Dat is te genieten van circa 17 uur tot eindje in de avond.
    Toch fijn dat Jenny en Jürgen nu een dame hebben die theke en keuken voor ons bezorgen. Kan Jenny zich weer iets meer met de gasten unterhalten .
    Of het feit dat Jenny enkele weken terug een grote maaltijd met o.a. kippeboutjes heeft laten verbranden, omdat ze weer eens te intensief met ons aan de bar bezig was, vertelt de historie niet. Dat doe ik dan maar.

    Ola, het eten was al lekker maar toch fijn dat je dat nu verzorgt. En ja, dat af en toe een nieuwe bezoekr je dan opeist om een aantal dansjes mee te maken, daar heb je dan gelukkig geen problemen mee.

    tot gauw maar weer.

    Groetjes Gustomass.
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  3. #3
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Blij om te lezen dat deze dame een nieuwe 'bestemming' heeft gevonden. Tijdens m'n eerste bezoeken aan Xanten vond ik dit een sprankelende dame maar tijdens een van m'n laatste bezoeken ontmoette ik haar opnieuw en toen was de fut er helemaal uit.

    Hopelijk kan ze zich in de keuken ook eens goed uitleven..

    :wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

  4. #4
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Goed om te horen dat ze niet meer "actief" is. Op het matras was het nl niet veel soeps deze dame, terwijl ze juist aan de bar erg vriendelijk is en plezierig in de omgang. Sex is echter niet iets wat tot haar specialiteiten behoort.

  5. #5
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Goed om te horen dat ze niet meer "actief" is.
    Klopt! Ware nog een betere omschrijving:
    "Goed om te horen dat ze niet meer passief is..."
    :D

    :wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:11.

Living Room 468*60   FKK Artemis 468*60