Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard Playmate Olga wint Expeditie Robinson

    W2 : Zulke programma's zouden verboden moeten worden net als Temptation Island. Keihard van achteren :o Sorry voor de uitdrukking maar ..................... Vuilnisman mag dit ook weg ............



    Bron : Telegraaf.nl

    AMSTERDAM - Playmate Olga Urashova (26) is de winnares van Expeditie Robinson. In de finale van het survivalprogramma versloeg ze de Belg Lenny. Olga ging naar huis met de hoofdprijs van 50.000 euro. Juichend nam ze haar prijs in ontvangst. "Party, party", riep de Playmate door het dolle heen na de bekendmaking van de uitslag.

    Vijf van de afvallers van het programma mochten maandagavond hun finalist kiezen. Twee stemmen gingen naar Bernadette, drie naar Olga. Lenny was al zeker van een finaleplaats. De kijkers beslisten uiteindelijk dat Olga de expeditie won.


    De Russische Olga was al in tranen toen tijdens de liveshow bekend werd gemaakt dat ze in de finale stond. Haar moeder was speciaal overgekomen uit Wit-Rusland voor de finale. In de eerste tussenstand stond de Playmate met 59% van de stemmen ruim voor op haar concurrent. De tweede tussenstand stond ze op 55%. Daarna liep Lenny in tot 47% van de stemmen. Maar Lenny wist Olga niet meer in te halen.

    Olga was in het begin een vreemde eend in de bijt bij Expeditie Robinson . "Toen ik op Schiphol aankwam, was ik opgemaakt, had mooie schoentjes aan en heel veel bagage. Ik had eigenlijk meer gepakt voor de tijd erná, in het 'opvangresort'. Ik had enorm veel make-up en zelfs galajurken mee. Het was dus ook terecht dat de andere deelnemers spottend vroegen of ik ging meedoen aan Temptation Island."



    Hier haar website : http://www.olga-urashova.com/
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Heb dat Expedition Robinson nooit gezien, dus ook deze dame niet. Als liefhebber van Russinnen dus even op haar website kijken. Nou, vind wel dat ze een oude kop (sorry voor de uitdrukking) heeft voor haar leeftijd. Ik zie liever die andere Russin van 26.

    BR, Sonny:wink:

  3. #3
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Ben ook even aan het kijken op haar site, maar zou het toch niet zo erg vinden om de dag ermee te slijten, met die andere trouwens ook niet hoor Sonny, maar ik ben dan ook niet echt een Russinnen kenner :green_smi :green_smi .


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
    Heb dat Expedition Robinson nooit gezien, dus ook deze dame niet. Als liefhebber van Russinnen dus even op haar website kijken. Nou, vind wel dat ze een oude kop (sorry voor de uitdrukking) heeft voor haar leeftijd. Ik zie liever die andere Russin van 26.

    BR, Sonny:wink:
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  4. #4
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard

    Playmate Olga steunt moeder

    AMSTERDAM - Playmate Olga Urashova (26), die maandagavond laat werd uitgeroepen tot winnares van Expeditie Robinson, heeft haar gewonnen 50.000 euro al besteed. "Daarmee ga ik mijn moeder helpen. Zij heeft erge last van astma, en ik kan nu haar ziekenhuisrekeningen betalen."


    Olga's moeder, die aanwezig was bij de finale van het survivalprogramma, woont in Wit-Rusland. "Daar woonde ik zelf tot zes jaar geleden ook, voor ik naar Nederland kwam. Met een ander deel van het geld steun ik een weeshuis daar. Ik stuur al jaren pakketten met onder andere vitamines. Die worden nu wat groter!"


    Bron : Telegraaf.nl
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  5. #5
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Wat een goedzak is het toch he
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  6. #6
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Ach het siert zo`n deerntje dat ze het niet verkwanseld, zullen er ook dametjes in onze clubs zijn die hun geld zo besteden? :wink: :wink:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga
    Wat een goedzak is het toch he
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:09.

Living Room 468*60   FKK Artemis 468*60