Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 61
  1. #26
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Gisteren @ 20:29
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.855
    Discussies
    32
    Thanks
    3.898
    Thanked
    2.357 in 1.021 posts

    Standaard

    Volgens mij is het allemaal niet zo ingewikkeld hoor, gedraag je gewoon als een kid in a candystore en pak ieder wijf wat jij lekker vindt. Een snoepje wat in je schoot springt maar die jij niet ziet zitten schuif je simpelweg aan de kant. Jij betaald dus jij bepaald wie of wat je snoept. Heerlijk remmingsloos genieten en naaien alsof er geen morgen meer komt....
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  2. Onderstaande 3 leden hebben rmjhexe bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Pussy (31 januari 2015),pistoleeke (30 januari 2015),stimpy3 (18 oktober 2018)

  3. #27
    Geregistreerd
    28 januari 2015
    Last Online
    19 augustus 2021 @ 11:03
    Berichten
    37
    Discussies
    1
    Thanks
    5
    Thanked
    13 in 10 posts

    Standaard

    Vandaag dus voor het eerst in GT geweest. Eerst lekker relaxed rondgekeken en gehangen. Beetje gekletst her en der. Nikita probeerde me iedere keer te strikken. Wat een moordwijf is dat. Niet me gekamerd maar gaat zeker nog wel een keer gebeuren. Ik heb me tijdens m'n ontgroening nog een beetje kunnen inhouden, 2 sessies in totaal (4 uurtjes binnen geweest). Eerste was met de Duitse Denise, beloofde veel goeds, maar viel uiteindelijk behoorlijk tegen. 2e sessie was met de Russische Svetlana en dat was echt top!!! Wat een geil mokkel is dat... Verder lekker gegeten en relaxed.
    Al met al een leuke eerste ervaring in GT...

  4. Onderstaande leden hebben ThaDude bedankt voor deze bijdrage:

    Teiresas ( 3 februari 2015)

  5. #28
    Geregistreerd
    16 oktober 2018
    Last Online
    11 juli 2023 @ 18:26
    Berichten
    26
    Discussies
    0
    Thanks
    52
    Thanked
    20 in 3 posts

    Frage

    De laatste berichten in dit topic dateren reeds van enige tijd geleden. Ik zoek zelf aanstaande zondag voor de eerste keer een saunaclub te bezoeken. Welke adviseren jullie? Ik wil graag eerst een tijdje de boel bekijken alvorens te kameren. Ik val vooral op naturel types. Geen fake tieten, niet te struis. Alle nuttige info meer dan welkom

  6. #29
    Geregistreerd
    28 januari 2013
    Last Online
    18 oktober 2018 @ 16:21
    Berichten
    8
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    De GT is één van de bekenste sauna club, ik kom er al 7 jaar
    vroeger ging ik ook in het weekend maar dan is het veel te druk, ik vind persoonlijk op dinsdag één van de beste dagen zeer rustig nooit wachten op een kamer
    qua veiligheid heb je zelf in de hand
    moest je ooit op een dinsdag gaan mag je mij altijd iets laten weten en kan ik je weg wijs maken
    drank en eten is in de inkom meegerekend

  7. #30
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Last Online
    6 mei 2022 @ 10:54
    Berichten
    186
    Discussies
    15
    Thanks
    261
    Thanked
    437 in 108 posts

    Standaard

    Het maakt niet uit Jefrey. Elke dag is goed, de weekenden vanzelfsprekend drukker, maar ook geweldig. Ik heb maar 1 tip wat je zeker NIET moet doen: de GT bezoeken als er een feestje is (dus de 31e deze maand zeker niet gaan). Voor de rest: zelfs op een klote dag heb je het daar leuk

  8. #31
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:32
    Berichten
    9.732
    Discussies
    307
    Thanks
    17.735
    Thanked
    11.720 in 5.117 posts

    Standaard

    Nou met laatst vermelde van Higlander ben ik oneens. GT is één van de weinige clubs die een feest juist zeer goed weten te organiseren.

  9. #32
    Geregistreerd
    23 mei 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:15
    Berichten
    147
    Discussies
    5
    Thanks
    116
    Thanked
    251 in 76 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Nou met laatst vermelde van Higlander ben ik oneens. GT is één van de weinige clubs die een feest juist zeer goed weten te organiseren.
    als je van immense drukte houdt en van wachttijden van 2 uur??? sic

  10. #33
    Geregistreerd
    19 maart 2016
    Last Online
    15 april 2024 @ 18:11
    Berichten
    20
    Discussies
    0
    Thanks
    17
    Thanked
    16 in 11 posts

    Standaard

    Idd Pret! GT party's zijn altijd gezellig! Laatste 2 party's vielen de wachttijden ook mee max. 30min tot 1uurtje

  11. Onderstaande leden hebben Mike_GT bedankt voor deze bijdrage:

    pret (18 oktober 2018)

  12. #34
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Highlander Bekijk bericht
    Ik heb maar 1 tip wat je zeker NIET moet doen: de GT bezoeken als er een feestje is (dus de 31e deze maand zeker niet gaan). Voor de rest: zelfs op een klote dag heb je het daar leuk
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Nou met laatst vermelde van Higlander ben ik oneens. GT is één van de weinige clubs die een feest juist zeer goed weten te organiseren.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vaginatarier Bekijk bericht
    als je van immense drukte houdt en van wachttijden van 2 uur??? sic
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mike_GT Bekijk bericht
    Idd Pret! GT party's zijn altijd gezellig! Laatste 2 party's vielen de wachttijden ook mee max. 30min tot 1uurtje
    Net als in veel andere clubs, komen ook in GT op de party’s veel mensen alleen maar om te feesten. Dat houdt in dat het dan zeker drukker is als op een normale dag. Of dat gezellig is, is vooral aan jouw beleving. Niet iedereen houdt van overmatige drukte of mensen die veel alcohol consumeren. Het houdt ook in dat veel mannen niet komen om te kameren, dus vallen wachttijden inderdaad mee.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  13. Onderstaande leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    Jefrey (19 oktober 2018)

  14. #35
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 01:30
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jefrey Bekijk bericht
    Ik val vooral op naturel types. Geen fake tieten, niet te struis. Alle nuttige info meer dan welkom
    Dan lijkt me GT niet de meest ideale club voor je.

  15. Onderstaande leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Jefrey (19 oktober 2018)

  16. #36
    Geregistreerd
    16 oktober 2018
    Last Online
    11 juli 2023 @ 18:26
    Berichten
    26
    Discussies
    0
    Thanks
    52
    Thanked
    20 in 3 posts

    Standaard

    Thanks! Heb je eventueel een alternatief?

  17. #37
    Geregistreerd
    15 december 2014
    Last Online
    16 april 2024 @ 07:53
    Locatie
    Onder de rook van Rotterdam
    Berichten
    725
    Discussies
    10
    Thanks
    4.531
    Thanked
    1.901 in 658 posts

    Standaard

    Yin Yang misschien? Daar heb ik een paar jaar geleden alweer op een zondagmiddag mijn Saunaclub-debuut gemaakt...mooie grote club met dames in alle soorten en maten! Alleen dat jagen door een groot gedeelte van de meiden, daar moet je jezelf wel even tegen wapenen.
    Wandelhobbyist en nu ook geïnfecteerd met het saunaclub-virus...

  18. Onderstaande leden hebben Elmo3108 bedankt voor deze bijdrage:

    Jefrey (19 oktober 2018)

  19. #38
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 17:50
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Misschien een optie Heaven7, rustige club en er wordt niet veel gejaagd!
    Althans zou sixsens ook een goed alternatief zijn.
    Is maar een idee, kijk anders op meeting point, als er toevallig iemand naar een van die clubs gaat.

  20. Onderstaande leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

    Jefrey (19 oktober 2018)

  21. #39
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Het is heel persoonlijk maar een paar dingen zijn voor mij van nut tijdens het verblijf in een van de vele clubhuizen.
    Dames die tijdens de kennismaking je er op wijzen dat je niet aan ze mag zitten in het clubgedeelte maar op de kamer mag het wel links laten liggen. Een beetje pre sales hoort er bij, je zit niet in een nonnenklooster. Het is meestal een voorteken dat er op de kamer ook moeilijk gedaan wordt.

    Heb je ondanks wat spreekvaardigheid met Duits of Engels geen kans contact te leggen met de dame waar je je oog op hebt laten vallen is het verstandig om te zien naar een tiepje waarmee wel een basis van communicatie mogelijk is.
    Zelfs wanneer je de formule 5 minuten geestelijk contact en de rest lichamelijk hanteert zijn die vijf minuten vaak wel handig om de rest probleemloos te laten verlopen.

    Neuk ze!

  22. Onderstaande 4 leden hebben Kwibus2 bedankt voor deze bijdrage:

    buttlover (20 oktober 2018),Eddy_V (19 oktober 2018),jansenroy (19 oktober 2018),Jefrey (19 oktober 2018)

  23. #40
    Geregistreerd
    19 oktober 2018
    Last Online
    10 juli 2023 @ 19:01
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Hi, I am new to the forum and I have to communicate in English eventhough im living in the Netherland. hope that's ok with you all. My question is if GT is a nude girls club (like H7 and Babylon)?

  24. #41
    Geregistreerd
    16 mei 2007
    Last Online
    14 januari 2023 @ 11:58
    Berichten
    181
    Discussies
    2
    Thanks
    11
    Thanked
    124 in 63 posts

    Standaard

    Hoi Jeffrey, Goldentime is een prima keuze om een eerste clubbezoek te starten !
    Zondag is het lekker zonnig. Dan is het een extra relaxte dag. Op dit moment volop keuze in "Naturel" dames

  25. Onderstaande leden hebben franske bedankt voor deze bijdrage:

    Jefrey (19 oktober 2018)

  26. #42
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Norseman Bekijk bericht
    Hi, I am new to the forum and I have to communicate in English eventhough im living in the Netherland. hope that's ok with you all. My question is if GT is a nude girls club (like H7 and Babylon)?
    No, it’s not. Allthough there are sometimes girls that walk in the nude.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  27. #43
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    16 april 2024 @ 11:56
    Berichten
    1.834
    Discussies
    8
    Thanks
    9.020
    Thanked
    10.612 in 1.453 posts

    Standaard

    Hi Norseman,
    Visit also the two saunaclubs in Hamminklen
    Like Venus,mostly a nude club and Gallardo some girls nude,but the most with lingerie.
    Both very nice saunaclubs!
    Try to learn Dutch than you are able to read all our stories about the saunaclub visits

  28. #44
    Geregistreerd
    7 oktober 2021
    Last Online
    25 januari 2024 @ 23:24
    Locatie
    Midden Nederland
    Berichten
    86
    Discussies
    2
    Thanks
    86
    Thanked
    171 in 33 posts

    Standaard

    Ik haak m hier aan want kon niet echt een topic vinden wat echt gericht is op vragen over de eerste keer. Mijn ervaring zijn de raambuurten maar ik wil binnenkort toch de eerste keer naar een FKK, Venus wss. Wat ik me afvraag is hoe het gaat met de afspraken in de kamers. Is dit gelijk aan een ramenbuurt? Of is het pakket standaard wat completer? Bv tongzoenen, beffen of gfe? Ik ben gewend dat elke knipoog vaak al een tientje kost aangezien ik nauwelijks vaste dames had. Soms had je natuurlijk geluk en heb 2 keer dezelfde dame meerdere keren gezien waardoor het allemaal relaxter werd qua wat mocht.

  29. Onderstaande leden hebben FrankBlack bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (13 oktober 2021)

  30. #45
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:58
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.825
    Discussies
    91
    Thanks
    14.668
    Thanked
    9.541 in 3.444 posts

    Standaard

    Standaard is €50 voor 30 minuten op de kamer met pijpen, neuken met condoom in verschillende posities, beffen, tongzoenen en de dames overal aanraken. Vingeren is bij de meeste dames niet mogelijk. Vraag dat even netjes op de kamer voordat je hem naar binnen duwt. Anaal = €50 extra, klaarkomen in de mond is €50 extra en een lesbisch trio is €50 extra per dame.

    Maar sommige dames doen niet aan tongzoenen of beffen, of rekenen extra hiervoor. Sommige dames maken na het klaarkomen het half uur niet vol. Sommige dames proberen je extra te laten betalen, terwijl je niet langer op de kamer bent geweest.

    In Venus Hamminkeln zul je van deze praktijken geen last hebben. Maar in andere saunaclubs moet je van tevoren goede afspraken maken over wat jij belangrijk vindt en de tijd goed in de gaten houden. In Babylon is het eerste half uur €60. In sommige clubs is het voor een deel van de dames €40/30. Sommige dames verlenen bepaalde diensten alleen als je ze 60 minuten mee neemt naar de kamer.

    In Planet Happy Garden steeg de 30 minuten prijs voor mij van €50 naar €180 in de eerste minuut op de kamer. Als ze zoiets proberen gewoon de kamer verlaten. Toen kon het ineens wel voor €50. Tsja ik was er voor het eerst en de dame dacht daarvan te kunnen profiteren.

    Het tongzoenen is nog een verhaal apart. Dat gaat van dames die proberen jouw huig af te likken (Chayna in Babylon), via dames die een ongezellig tempo aanhouden, via vol en goed tongzoenen (Sabina en Marianna in Venus Hamminkeln), naar dames die een soort slangetongetje steeds kort uitsteken, naar dames die hun tong 2 mm tussen opeengeklemde lippen uitsteken naar dames die dat helemaal niet doen. Zorg in ieder geval voor een frisse adem als je met een dame de kamer op gaat. In Acapulco Gold en Planet Happy Garden had ik moeite bij de jongere aantrekkelijke dames er 1 te vinden die aan tongzoenen deed (soms nog wel tegen meerprijs), terwijl in Venus en Babylon (bijna) alle dames die service bieden en in Sixsens de meesten.

    Lees hiervoor de dames reviews. En er zijn ook ijsberen voor wie dat niet belangrijk is of die helemaal niet willen zoenen. Lees de reviews en maak duidelijke afspraken. Doe je eerste kamers met een service kanon, dan weet je meteen hoe het kan zijn.
    Laatst gewijzigd door WANDELAAR5; 12 oktober 2021 om 22:22

  31. Onderstaande 11 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (13 oktober 2021),Ascari (12 oktober 2021),Badslippers (13 oktober 2021),Elmo3108 (13 oktober 2021),FrankBlack (12 oktober 2021),JonnyFontane (13 oktober 2021),Meme Moo (13 oktober 2021),mentholbear (13 oktober 2021),molaar (13 oktober 2021),pret (13 oktober 2021),Wijze grijze (12 oktober 2021)

  32. #46
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:29
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.982
    Thanked
    15.795 in 6.410 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    Sommige dames maken na het klaarkomen het half uur niet vol. Sommige dames proberen je extra te laten betalen, terwijl je niet langer op de kamer bent geweest.

    In Venus Hamminkeln zul je van deze praktijken geen last hebben.

    In Planet Happy Garden steeg de 30 minuten prijs voor mij van €50 naar €180 in de eerste minuut op de kamer. Als ze zoiets proberen gewoon de kamer verlaten. Toen kon het ineens wel voor €50. Tsja ik was er voor het eerst en de dame dacht daarvan te kunnen profiteren.
    Voordeel bij een FKK en SC, is dat vaak de tijd voor aanvang van kamer genoteerd wordt. Soms door de dame zelf, waar sommige sjoemelen, maar vaak door iemand van de club, waardoor extra tijd rekenen minder makkelijk gaat. Let er wel op dat sommige dames tijd rekken, voor de seks nog even moet opfrissen, of condooms halen (terwijl ze die bij zich horen te hebben, zoals voor en of achteraf uitgebreid op de kamer met je kletsen, voorstellen om op de kamer te douchen, etc. D
    at wordt allemaal als betaalde kamertijd gerekend, terwijl je ook gewoon bij de kleedruimte gratis kunt douchen.
    Verder heeft Venus als soort van huis etikette dat dames kamertijd netjes volmaken. Dus niet in 5 minuten afwerken en dan de kamer af. Na hoogtepunt is er dus nog mogelijkheid om even te knuffelen of te ouwehoeren. Wel duidelijk aangeven dat je maar een half of heel uur wilt blijven. Want als je niks hebt aangegeven, dan loopt de teller gewoon door. Zelf de tijd in de gaten houden is dus ook wel handig.

    Want het is dus niet als bij de ramen dat je vooraf betaald. Dan let de DVP vaak wel extra goed op of je tijd niet op is.
    Bij FKK en SC betaal je na de kamergang. Dat mag op de kamer, maar ook bij de leefruimte of als een club dat heeft bij de kluisjes (meestal in het zicht van receptie of bar).

    En bijkomend voordeel wat W5 als aangaf bij het achteraf betalen, als blijkt dat een dame in de 1e paar minuten haar afspraak niet lijkt na te willen komen, kun je gelijk afkappen en naar de receptie je beklag doen. Dus niet na een half uur pas gaan, want dan sta je minder sterk in je schoenen als je al zo lang op de kamer bent.

    Een ander bijkomend voordeel van achteraf betalen, is dat je kunt stellen dat je met een half uurtje (meestal minimale tijd, hoewel sommige clubs ook 20 minuten en een enkele zelfs starten vanaf 15 minuten) begint. En als de kamergang goed bevalt, je verlengt naar een uur (of zelfs langer).
    Je hoeft dan telkens 'de parkeermeter' bij te vullen, maar kunt als ware een moderne parkeergarage bij het uitrijden pas betalen.

    Verder kun je ook kijken of er heren zijn die in zijn voor een praatje. Als ze vaker komen of misschien zelfs stamgasten zijn, dan hebben ze misschien wel tips voor je.

  33. Onderstaande 4 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Elmo3108 (13 oktober 2021),FrankBlack (13 oktober 2021),JonnyFontane (13 oktober 2021),Wijze grijze (13 oktober 2021)

  34. #47
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Gisteren @ 20:49
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.515
    Discussies
    121
    Thanks
    5.912
    Thanked
    5.007 in 2.165 posts

    Standaard

    Ik sluit me volledig aan bij W5 en Menthol.
    Duidelijk afspraken maken, bij tijd rekken etc je beklag doen.
    En je wat inlezen op het forum of een wingman zoeken.....die je de in en outs leert.
    Veel plezier alvast.

  35. Onderstaande leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    FrankBlack (13 oktober 2021)

  36. #48
    Geregistreerd
    25 juni 2018
    Last Online
    9 april 2024 @ 09:18
    Berichten
    408
    Discussies
    8
    Thanks
    33
    Thanked
    578 in 167 posts

    Standaard

    Allemaal goede tips. Over zoenen: er zijn clubs waar de voorpret al in de openbare ruimte begint. Venus in Hamminkeln is zo’n plek, Zeus in Wallenhorst (daar wel weer een ander afrekensysteem) ook. Dan heb je voor de kamergang al door wat voor vlees je in de kuip hebt.

    Mijn ervaring: hoe goedkoper de club, hoe meer je moet onderhandelen voordat je de kamer op gaat. Nou ben ik zelf niet een paniekvogel en netjes naar de dames toe, ik geloof er heilig in dat dit voordelen heeft. Ik heb eigenlijk nog niet meegemaakt dat iemand zat te sjoemelen of te upsellen.

    Voor verdere vragen mag je altijd een berichtje sturen

  37. Onderstaande leden hebben Sjaaksnaak bedankt voor deze bijdrage:

    FrankBlack (13 oktober 2021)

  38. #49
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    Gisteren @ 17:43
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    Wat een onzin allemaal. Als je bij de ramen meestentijds goede kamers hebt gemaakt zijn SC’s echt een eitje.

    Ook in ramenbuurten word je als onbekende als het ware “uitgeprobeerd”. Het enige echte verschil met SC’s is dat de huilers ergens verhaal kunnen gaan halen als het ff niet helemaal loopt zoals verwacht maar ook dat is aan erosie onderhevig.
    Aansluiten bij “stamgasten” kan ook verkeerd uitpakken. Optrekken met cheapskates en denigrerende vaste bezoekers is een killer voor je reputatie.
    Het allerbelangrijkste is in je oren knopen dat niet elke klant dezelfde service krijgt en dat er een paar zijn die in hun verhalen behoorlijk overdrijven en ondanks de continue aandacht van meiden die ze beschrijven de auteur feitelijk gewoon een muurbloempje is.
    Wil je per se tz, pzc of cim…., pluis dan de dames topics uit. Wil je avontuur waarbij je ook een zeperd durft te incasseren en niet dagen van slag bent omdat het een keer €50 weggegooid is dan sla je de eerder gegeven “handleidingen” in de wind.

  39. Onderstaande leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (13 oktober 2021)

  40. #50
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Berichten
    41.719
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Wat een onzin allemaal, zoek contact met BrianBoitano en hou alle raadslagen paraat in je achterhoofd en gaan met de banaan
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

 

 
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:48.

  FKK Artemis 468*60