Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 29 van 29
  1. #26
    Geregistreerd
    20 januari 2015
    Last Online
    20 september 2023 @ 21:54
    Berichten
    68
    Discussies
    2
    Thanks
    113
    Thanked
    55 in 32 posts

    Standaard

    Vorige week weer eens bezoekje aan Millie gebracht, toen ze nog maar glimp van mij zag kon ik er niet meer omheen werd heel hartelijk haar kamer in getrokken ,wat weer een ontvangst ,word er nog blij van als ik er aan denk.
    Ik geniet altijd van de morgen frisheid , en kan dan ook lekker haar heerlijke lichaam verwennen, en zij dat van mij, met na afloop nog heerlijke massage, beloofd gauw weer eens langs te komen.

  2. Onderstaande leden hebben snapper bedankt voor deze bijdrage:

    Pijpfitter (17 maart 2023)

  3. #27
    Geregistreerd
    18 januari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 13:55
    Berichten
    1.103
    Discussies
    61
    Thanks
    1.354
    Thanked
    2.719 in 890 posts

    Standaard

    Het summum van lekker voor weinig geld is een trio met Ancy en Millie. Vanaf 50 plus 50, in de kamer van Millie.

    Ondertussen gaat het zusje van Ancy, Isabel, patat halen voor de dames na afloop.

    Weet trouwens niet of er ook een kwartet mogelijk is met Millie en de beide zusjes. Weet ook niet of je dat moet willen, want Isabel is enkel duidelijk al minder dan Millie enkel en Ancy enkel.

    NB Millie is Hofje 16 en Ancy 17. Isabel 14.

  4. Onderstaande 7 leden hebben Moontanner bedankt voor deze bijdrage:

    firm (18 maart 2023),fr_loper (17 maart 2023),Komkommertijd (19 maart 2023),mentholbear (17 maart 2023),Pijpfitter (17 maart 2023),snapper (27 april 2023),Wentelt Eefje (17 maart 2023)

  5. #28
    Geregistreerd
    20 januari 2015
    Last Online
    20 september 2023 @ 21:54
    Berichten
    68
    Discussies
    2
    Thanks
    113
    Thanked
    55 in 32 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Moontanner Bekijk bericht
    Het summum van lekker voor weinig geld is een trio met Ancy en Millie. Vanaf 50 plus 50, in de kamer van Millie.

    Ondertussen gaat het zusje van Ancy, Isabel, patat halen voor de dames na afloop.

    Weet trouwens niet of er ook een kwartet mogelijk is met Millie en de beide zusjes. Weet ook niet of je dat moet willen, want Isabel is enkel duidelijk al minder dan Millie enkel en Ancy enkel.

    NB Millie is Hofje 16 en Ancy 17. Isabel 14.
    Mijn trio's zijn uit de Blonde Lucia (kamer Esp 09) tijd , zij haalde dan meisje op(soms meerdere na elkaar ) die mij dan mochten pijpen, terwijl zij toe keek ,intiem mocht niet ,dat wou ze altijd zelf.....heb nooit geprotesteerd.
    Dus nu maar eens trio , zoals jij voorsteld ,Moontanner, maar eerst wil ik Ancy een x alleen proberen en band op bouwen .

  6. #29
    Geregistreerd
    14 oktober 2021
    Last Online
    8 mei 2024 @ 02:07
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 3 Times in 1 Post

    Standaard

    Sinds hele lange tijd weer een bezoek gebracht aan de Weaze. En uitgekomen bij, hoe kan het ook anders, Millie. Ze wist me, dat zei ze tenminste, zich nog te herinneren. Terwijl ik voor het laatst bij haar in de pre-corona tijd geweest ben. Kort gekletst en tijdens het zoenen begon ze me uit te kleden. Na de financiele afhandeling op bed beland waar ze me overheelijk gepijpt heeft. Vervolgens mij bereden. Vervolgens wilde ze van positie veranderen maar gevraagd of ze me nogmaals wilde pijpen en af trekken. Na het hoogtepunt van haar welbekende en overheerlijke massage mogen genieten.
    Haar nog wat extra's gegeven en tevreden het kamertje verlaten.

  7. Onderstaande 3 leden hebben Aurani bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (12 april 2024),mentholbear (12 april 2024),Moontanner (11 april 2024)

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:47.

Living Room 468*60   Babylon 468*60