Pagina 7 van 58 EersteEerste ... 345678910111757 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 1439

Discussie: Leeuwarden algemeen

  1. #151
    Geregistreerd
    18 januari 2015
    Last Online
    8 april 2023 @ 08:19
    Berichten
    43
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    85 in 35 posts

    Standaard

    Julie is gewoon aanwezig, zag haar vandaag rond half 12 glimlachend staan.

  2. Onderstaande 2 leden hebben Valk bedankt voor deze bijdrage:

    RoboCock (19 augustus 2015),The Loner (20 augustus 2015)

  3. #152
    Geregistreerd
    18 januari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 14:06
    Berichten
    1.103
    Discussies
    61
    Thanks
    1.357
    Thanked
    2.719 in 890 posts

    Standaard

    Dank Valk. Ik had al zo'n stille hoop dat je vandaag meer had gezien dan alleen Annie.... en dat dus van jou het verlossende antwoord zou komen.

  4. Onderstaande leden hebben Moontanner bedankt voor deze bijdrage:

    RoboCock (19 augustus 2015)

  5. #153
    Geregistreerd
    18 januari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 14:06
    Berichten
    1.103
    Discussies
    61
    Thanks
    1.357
    Thanked
    2.719 in 890 posts

    Standaard

    Over Ruby

    Ik zag een dag of wat geleden 'elders op internet' de vraag van BartJansen: is 'Ruby, vriendin van Julie, al weer gesignaleerd?' Ik heb Bart al een Pb gestuurd en hem ook geadviseerd om voor info op het IJsberenforum te blijven kijken, omdat de bereidheid tot informatieverschaffing (zeker wat betreft Leeuwarden) op het IJsberenforum veel groter is dan op het forum waar hij het vroeg.
    Het topic Ruby zit 'op het andere forum', conform het beleid aldaar, al in het archief vanaf het moment dat ze gestopt is en is dus voor niemand meer raadpleegbaar. Ik wil wel helpen dat topic te reconstrueren voor degene die het interesseert, maar dan hier op het IJsberenforum. Niet op dat andere forum. Verder over dat andere forum s.v.p. geen discussie.

    Ruby komt waarschijnlijk niet weer. Reden is dat ze uitsluitend de Mexicaanse nationaliteit heeft en hier slechts af en toe een periode van drie maanden op een kortdurend visum van 90 dagen mag verblijven. Verblijven. Niet werken. Dat 'mogen werken' moet ze dus bij de autoriteiten nog afzonderlijk regelen, wat ook heel moeizaam, zo niet onmogelijk is. Dat heeft ze me zelf ooit verteld.
    Als je haar topic nog even kon inzien, zou je ook zien dat ze hier in totaal slechts drie keer een periode van ongeveer 90 dagen is geweest. Dus als ze ooit al weer zou komen, is het nooit meer dan steeds voor een periode van 90 dagen. Daarna moet ze telkens weer tenminste 90 dagen het land uit. Ze wil het zelf dolgraag en blijft zoeken naar mogelijkheden om toch ooit weer naar Leeuwarden te kunnen komen.

    Bitter, als je bedenkt dat de Bulgaarsen etc, die doorgaans niks presteren, hier vrij in en uit lopen.

    Als ik wat hoor over / van Ruby zal ik het hier natuurlijk melden. En als iemand anders wat weet.... graag
    Laatst gewijzigd door Moontanner; 23 augustus 2015 om 13:30

  6. Onderstaande 3 leden hebben Moontanner bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (23 augustus 2015),latinalover (29 augustus 2015),RoboCock ( 3 september 2015)

  7. #154
    Geregistreerd
    24 augustus 2015
    Last Online
    17 april 2024 @ 01:28
    Berichten
    354
    Discussies
    37
    Thanks
    397
    Thanked
    368 in 194 posts

    Standaard

    hallo ik ben in sneek geweest[ ramen] .kan ik hier een paspoort aanmaken? zou niet anders weten waar op dit forum waar anders.
    was wel de moeite waard daar in sneek
    hoor graag

  8. Onderstaande leden hebben onder de brug bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper ( 6 september 2015)

  9. #155
    Geregistreerd
    10 augustus 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:09
    Berichten
    935
    Discussies
    43
    Thanks
    2.840
    Thanked
    2.269 in 712 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door onder de brug Bekijk bericht
    hallo ik ben in Sneek geweest[ ramen] .kan ik hier een paspoort aanmaken? zou niet anders weten waar op dit forum waar anders.
    was wel de moeite waard daar in Sneek
    hoor graag
    Beste is een paspoort/topic onder " Friesland-Groningen-Drenthe " aan te maken, van de 3 noordelijke provincies, heeft alleen " Leeuwarden ramen " een aparte sectie, rest moet dus in het algemene topic van Friesland-Groningen-Drenthe.

  10. Onderstaande leden hebben fr_loper bedankt voor deze bijdrage:

    onder de brug ( 7 september 2015)

  11. #156
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 21:20
    Berichten
    415
    Discussies
    65
    Thanks
    1.285
    Thanked
    1.363 in 357 posts

    Standaard

    Gaan de deuren aan de achterzijde ooit weer open??
    Ik vond het zelf veel prettiger om zo een rondje(s) te lopen voordat ik een besluit nam.
    Ik sla tegenwoordig Walhalla meestal over, terwijl toen de deuren nog wel open stonden ik daar altijd startte.
    Wat mij betreft mogen dan de euro hekjes dan ook overdag ook wel gebruikt worden (scheelt een hoop schorriemorrie) liever niet natuurlijk.

    Laatst op een vrijdag tegen 5en Hofje afgesloten....
    € betaald en vervolgens is er maar 1 dame met de gordijnen open (niet mijn type) dan voel ik mij toch wel een beetje bekocht,
    als de achterdeuren open zouden zijn ben je wat langer onderweg om alles te zien en is de kans groter om wel een keuze te kunnen maken.
    Allicht heeft iemand op dit forum (of lezen beheerders van de Weaze mee) contacten daar en kan eens vragen hoe dat zit

    Ik denk zelfs dat deze handeling ervoor kan zorgen dat er meer klandizie komt,
    omdat je minder op de openbare weg hoeft te zijn en minder kans hebt dat een toevallige passant die een bekende is tegenkomt.

    Iemand meer info?

  12. Onderstaande 3 leden hebben jope bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (18 september 2015),onder de brug (18 september 2015),The Loner (19 september 2015)

  13. #157
    Geregistreerd
    24 augustus 2015
    Last Online
    17 april 2024 @ 01:28
    Berichten
    354
    Discussies
    37
    Thanks
    397
    Thanked
    368 in 194 posts

    Standaard

    walhalla. zit inderdaad niets, op ria na, L en J . is op dit moment leuk bezet, met echt leuke meisjes uit roemenie , komen nog meer, volgende week.
    vriendin van loreena, komen uit duitsland, verdienen daar te weinig, en proberen het in ned. voorheen was het andersom. L en J is erg in trek, ivm papieren.

  14. Onderstaande 4 leden hebben onder de brug bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (18 september 2015),Moontanner (19 september 2015),Sjeufke (20 september 2015),The Loner (19 september 2015)

  15. #158
    Geregistreerd
    18 januari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 14:06
    Berichten
    1.103
    Discussies
    61
    Thanks
    1.357
    Thanked
    2.719 in 890 posts

    Standaard

    Ben vanmiddag ook even wezen kijken. Love and Joy zit inderdaad al behoorlijk vol met nieuwe dames. Alleen de klanten ontbreken nog; Heb er niet 1 medewandelaar gezien. Dus die nieuwelingen die zijn zo weer vertrokken. In het Hofje waren ook wat veranderingen.

    Voor de rest viel me op dat er buiten weer erg veel Antillianen rondhingen (op de brug) en 3 tippelaars/junks die erg opdringerig waren. Ik had de laatste tijd net de indruk dat de politie dat onder controle had.

  16. Onderstaande 2 leden hebben Moontanner bedankt voor deze bijdrage:

    onder de brug ( 5 oktober 2015),Sjeufke (20 september 2015)

  17. #159
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 21:20
    Berichten
    415
    Discussies
    65
    Thanks
    1.285
    Thanked
    1.363 in 357 posts

    Standaard

    Vandaag rondje Leeuwarden gedaan

    Tegen half 3 aldaar aangekomen, in L&J gekeken en erg druk met dames en bezoekers,
    Meeste kamers onbezet ware het niet dat in nr.5 een invasie van vrouwen was dus voor mij niet wetend wie waar hoort.
    mijn oog viel op nr 8 (een cutie) eerst ff verder kijken maar gezien de drukte kon ik er niet uitkomen steeds meer bezoekers naar binnen wilden.
    Ze zouden er 1 richting verkeer van moeten maken als het zo druk blijft en dan krijg ik toch mijn zin en gaat de achter deur weer open.


    Ff verder kijken in hofje meerdere nieuwe gezichten, ik hoorde de dame op 5 accentloos Nederlands spreken tegen een andere bezoeker volgens mij
    Op 26 zat alweer een ander waarvan ik de naam niet meer weet, ik heb haar al bezocht en ze vroeg toen om extra geld een paar x (jaja ik heb het gegeven ) was geen erg goede ervaring.
    Uiterlijk: klein meisjesachtig en hoogstwaarschijnlijk van 1 van de Balkanlanden.

    Op MR 2 ook een dame die mijn interesse trok maar deze was een bleef erg intensief met de telefoon ..wel een glimlach van haar gehad
    Elly op nr. 5 ...wel een behoorlijke achteruitgang voor haar mijn inziens, zal misschien wel met kamer prijs te maken hebben
    De oudere dame op nr.7 moet wel eelt op haar tepels hebben want iedere x dat ik langs loop haalt ze haar borst uit de BH en ik vermoed dat ze dat niet alleen bij mij doet.

    In Esp. Op 4 https://www.ijsberenforum.com/forum/...speransa-16%29 de dame met meerdere namen, heeft ook mijn interesse,
    nog niet binnen geweest.

    Ff naar de McDonald's om af te wateren en mijn lijstje bij te werken, kunnen we niet een page op kieskeurig.nl krijgen daar staan toch ook recensies?

    ik wil toch L&J nr. 8 nogmaals zien en boven aangekomen (nu wel rustiger) haar gordijnen gesloten en nog steeds de kloet vrouwen op 5

    Terug naar de auto gelopen en daar een half uurtje naar de radio geluisterd om daarna weer naar L&J te gaan.
    De meeste dames hadden hun kamer nu gevonden en nr. 8 was ook weer vrij ben daar naar binnen gegaan, deze dame voldoet geheel aan mijn smaak qua uiterlijk.

    Jope

  18. Onderstaande 6 leden hebben jope bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (22 september 2015),Moontanner (23 september 2015),onder de brug ( 5 oktober 2015),Sjeufke (22 september 2015),Strijker (22 september 2015),The Loner (22 september 2015)

  19. #160
    Geregistreerd
    24 augustus 2015
    Last Online
    17 april 2024 @ 01:28
    Berichten
    354
    Discussies
    37
    Thanks
    397
    Thanked
    368 in 194 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Moontanner Bekijk bericht
    Ben vanmiddag ook even wezen kijken. Love and Joy zit inderdaad al behoorlijk vol met nieuwe dames. Alleen de klanten ontbreken nog; Heb er niet 1 medewandelaar gezien. Dus die nieuwelingen die zijn zo weer vertrokken. In het Hofje waren ook wat veranderingen.

    Voor de rest viel me op dat er buiten weer erg veel Antillianen rondhingen (op de brug) en 3 tippelaars/junks die erg opdringerig waren. Ik had de laatste tijd net de indruk dat de politie dat onder controle had.
    ja zo is het op de weaze. dames klagen steen en been. maya L en J is alweer vertrokken geen kopers alleen kijkers, jammer, voor ons en ook de echte toppers,

  20. Onderstaande 3 leden hebben onder de brug bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (23 september 2015),Moontanner (23 september 2015),The Loner (24 september 2015)

  21. #161
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 21:20
    Berichten
    415
    Discussies
    65
    Thanks
    1.285
    Thanked
    1.363 in 357 posts

    Standaard

    Vrijdag 2 oktober 2e helft van de middag

    Zoals gewoonlijk de 1e verkenningsronde gedaan daarna afwateren bij de Mac .. is eigenlijk standaard procedure.
    Aantal vernieuwingen waaronder

    Claudia op Hofje14 (zoals Moon al zei)
    Hof 3 Kleine vrouw met paar onsjes teveel, donker haar, klein van stuk uit een Balkanland zit er vaker en al langer op 1 van de eerste 3 kamers
    Hof 5 Jonge meid mooi uiterlijk waarvan ik bang ben dat het niks is als ik binnen ben
    Hof 6-9 kunnen ze het beste een hekje of zo plaatsen, zijn weer onnodige gelopen meters
    Hof 13 lange dame met volwassen cup
    Hof 14 Claudia
    Hof 15 dame Surinaams uiterlijk stevig en ook grote borstpartij
    Hof 17 Inderdaad oudere dame, achter het raam lijkt het mee te vallen maar ze stond met collega in de gang te kletsen toen dacht …. oud. ( ja ik heb ook een oude kop)
    Hof 24 maakt weinig contact en ze heeft het te donker in de kamer waardoor ze slecht te zien is
    MR 1 ook nieuw gezicht voor mij
    MR 12 zit er al langer had/heeft wat donkere voortanden, niet mijn type maar kijkt erg geil, ze heeft van die "zaadvragende" ogen (spellingscontrole herkent het woord niet, raar toch??)
    L&J 10 Fijn, jong, Klein rond hoofd ziet wel lief uit
    L&J 13 dame zit er ook vaker met redelijke grote tattoo op het been, 30+ vermoed ik midden bruin of blond haar ik schat ook wel 1,80 lang.
    Esp. 4 Ga ik vast nog eens naar binnen (ben altijd zo bang dat het tegenvalt)
    Esp. 5 of was het nu 6 smal postuur c.a. 25 In bikini, ze kijkt een beetje verlegen weet niet echt wat ik van haar moet vinden
    Esp 15 Ligt de hele tijd op haar buik te Sms'en en maakt totaal geen contact

    Voor de rest viel het mij op dat er vaak politie door de straat kwam.
    Ik ben onverrichte zake weer huiswaarts gekeerd.
    Deze week wel weer naar de Weaze.

  22. Onderstaande 5 leden hebben jope bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper ( 5 oktober 2015),latinalover ( 5 oktober 2015),Moontanner ( 5 oktober 2015),onder de brug ( 5 oktober 2015),The Loner ( 6 oktober 2015)

  23. #162
    Geregistreerd
    24 augustus 2015
    Last Online
    17 april 2024 @ 01:28
    Berichten
    354
    Discussies
    37
    Thanks
    397
    Thanked
    368 in 194 posts

    Standaard

    morgen maar even kijken. jammer dat er al weer veel toppers weg zijn, en die Bulgaarse geldschooiers blijven maar zitten.

  24. Onderstaande 3 leden hebben onder de brug bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper ( 5 oktober 2015),Moontanner ( 5 oktober 2015),Sjeufke ( 5 oktober 2015)

  25. #163
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 21:20
    Berichten
    415
    Discussies
    65
    Thanks
    1.285
    Thanked
    1.363 in 357 posts

    Standaard

    Vanmiddag rondje Leeuwarden gedaan
    Tot mijn vrolijke schrik waren alle ramen in MR bezet( lees in gebruik) zowel beneden als boven.

    Bij het verkennen werd er door 4 man vergaderd in L&J later stonden ze buiten bij MR te vergaderen, al langslopend probeer ik te luisteren of ik het woord forum hoor, het zou zo kunnen dat daar 1 van de recensisten van dit forum stond.

    Na een aantal ronden beland in L&J
    De dame vertelde mij erg veel, op gegeven moment begon ze over L&J en de baas (huurbaas)
    Ze vond het erg schoon hier, ze was wel anders gewend.
    De baas waste en kookte elke dag voor hun en boven lag altijd vers fruit en andere lekkere dingen,
    de baas vond dat ze gezond moesten eten.

    Ik vind wel dat ik dit moest vertellen, ik had dit niet gedacht.
    Het kan dus wel netjes!!

  26. Onderstaande 3 leden hebben jope bedankt voor deze bijdrage:

    Moontanner ( 8 oktober 2015),The Loner (10 oktober 2015),Wentelt Eefje ( 8 oktober 2015)

  27. #164
    Geregistreerd
    24 augustus 2015
    Last Online
    17 april 2024 @ 01:28
    Berichten
    354
    Discussies
    37
    Thanks
    397
    Thanked
    368 in 194 posts

    Standaard

    gisterenavond naar lwd geweest, wou corina bezoeken. bij het draaihekje had ik geen euro, heb ooit de code gekregen, en die werkte, hup naar binnen, met een kleine binnenpret.
    die pret was snel over. gordijntjes waren dicht, nog even met lorena gesproken . klagen over geen werk, zij wil deze week naar een andere stad. ook klaagde ze over het draaihekje.
    veel wandelaars gaan rechtsomkeert . als het hekje dicht is, ik zie zelf ook niet het nut van dat hekje, al met al . met volle zak weer naar huis. mensen werkse vandaag...

  28. Onderstaande 3 leden hebben onder de brug bedankt voor deze bijdrage:

    jope (14 oktober 2015),Moontanner (14 oktober 2015),The Loner (14 oktober 2015)

  29. #165
    Geregistreerd
    9 februari 2015
    Last Online
    12 september 2017 @ 16:18
    Berichten
    102
    Discussies
    9
    Thanks
    93
    Thanked
    238 in 77 posts

    Standaard

    Wandelaars houden niet van euro hekjes, maar ja het houdt de junken,drugsdealers en andere ungure types tegen, die dan weer vervelend tegen onze dames doen.

  30. Onderstaande 4 leden hebben latinalover bedankt voor deze bijdrage:

    jope (15 oktober 2015),Moontanner (14 oktober 2015),onder de brug (14 oktober 2015),The Loner (14 oktober 2015)

  31. #166
    Geregistreerd
    24 augustus 2015
    Last Online
    17 april 2024 @ 01:28
    Berichten
    354
    Discussies
    37
    Thanks
    397
    Thanked
    368 in 194 posts

    Standaard

    maar waarom dan geen hekjes voor de hele weaze, nu zijn er panden vrij om in en uit te lopen,
    love and joy moet ik betalen en m, r kan ik zo naar binnen, in mijn ogen , beetje krom

  32. Onderstaande 2 leden hebben onder de brug bedankt voor deze bijdrage:

    jope (15 oktober 2015),The Loner (14 oktober 2015)

  33. #167
    Geregistreerd
    18 januari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 14:06
    Berichten
    1.103
    Discussies
    61
    Thanks
    1.357
    Thanked
    2.719 in 890 posts

    Standaard

    Het heeft te maken met 'toezicht' (fout volk, Antilianen, hoertjeskijkers, schooljeugd, buiten houden). Dat wordt door de gemeente geëist in de exploitatievergunning.
    In Esperanza is er altijd toezicht. Er is altijd iemand aanwezig (diverse mannetjes en boven dag en nacht beheerster Carola). Dus geen hek.
    In Walhalla is er overdag een mannetje (Roelof) dat toezicht houdt en daarna als Toms bar open is, is er toezicht vanuit de Bar door eigenaar Tom. Dus hek altijd open.
    In Hofje is er overdag toezicht door diverse mannetjes, die als ze boven zitten, je in de gangetjes ook continu met spycams begluren . Om vijf uur vertrekken die en gaat het hek op de betaalstand.
    Love en Yoy idem. Overdag is eigenaar Danny of iemand anders er en s ávonds gaat het hek op de betaalstand.
    Moulin Rouge is het zwakke punt. Is eigendom van dezelfde eigenaar als Esperanza. Er loopt ook daar wel af en toe een mannetje rond (o.a. 'meneer sleutelbos') maar de gemeente heeft al twee keer geconstateerd dat dat onvoldoende gebeurde, waarna Moulin Rouge voor straf een maand op slot ging.
    Laatst gewijzigd door Moontanner; 14 oktober 2015 om 23:40

  34. Onderstaande 3 leden hebben Moontanner bedankt voor deze bijdrage:

    jope (15 oktober 2015),onder de brug (15 oktober 2015),The Loner (15 oktober 2015)

  35. #168
    Geregistreerd
    18 januari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 14:06
    Berichten
    1.103
    Discussies
    61
    Thanks
    1.357
    Thanked
    2.719 in 890 posts

    Standaard

    Esperanza gesloten gedeelte is weer open!!!! Naar het schijnt al een dag of drie. Er zitten nog maar twee dames. Een Oosteuropese beneden en boven Daniela op 118, van oudsher 'haar kamer'

  36. Onderstaande 3 leden hebben Moontanner bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (15 oktober 2015),jope (16 oktober 2015),onder de brug (15 oktober 2015)

  37. #169
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 21:20
    Berichten
    415
    Discussies
    65
    Thanks
    1.285
    Thanked
    1.363 in 357 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Moontanner Bekijk bericht
    Esperanza gesloten gedeelte is weer open!!!! Naar het schijnt al een dag of drie.
    Ik dacht dat dit gedeelte gebruikt werd door sommige dames om te slapen?
    Vandaag ook ff rondje gedaan (in het extra geopende Esp. trouwens geen enkele dame gezien) ik heb de bovenverdieping overgeslagen
    Weinig veranderringen, het was erg rustig, ik ga volgende week wel even weer buurten op een doordeweekse dag

  38. #170
    Geregistreerd
    9 februari 2015
    Last Online
    12 september 2017 @ 16:18
    Berichten
    102
    Discussies
    9
    Thanks
    93
    Thanked
    238 in 77 posts

    Standaard

    De Qwibus wordt ook gebruikt om te slapen.

  39. Onderstaande leden hebben latinalover bedankt voor deze bijdrage:

    jope (18 oktober 2015)

  40. #171
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 21:20
    Berichten
    415
    Discussies
    65
    Thanks
    1.285
    Thanked
    1.363 in 357 posts

  41. #172
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:42
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Op de Oude Lune in Leeuwarden is maandagmiddag een vrouw om het leven gebracht.

    De vrouw, van middelbare leeftijd, werd neergeslagen met een fles en overleed op straat aan haar verwondingen. Toegesnelde hulpdiensten, waaronder een traumahelikopter, mochten niet meer baten. De vrouw is op het pad langs de Potmarge gevonden door twee meisjes.

    De verdachte heeft zichzelf gemeld bij het politiebureau aan de Holstmeerweg (vlak bij het incident) en is vastgezet. Over een motief is nog niets bekend.

    Steekincident Weaze

    De melding kwam rond 17:20 uur binnen bij de politie. Om 16:30 uur was er een steekincident in een pand aan de Weaze, waar dezelfde verdachte een andere vrouw - waarschijnlijk een prostituee - heeft neergestoken.

    Zij werd gewond overgebracht naar het ziekenhuis. De politie zocht direct naar de verdachte, die het plaats delict was ontvlucht.

    De verdachte wordt verhoord en de politie onderzoekt beide incidenten. Het steekincident zou hebben plaatsgevonden in bordeel Moulin Rouge.

    Getuigen

    Wie getuige is geweest van een van de of beide incidenten, kan zich bij de politie melden voor een getuigenverklaring.
    http://www.lc.nl/friesland/vrouw-doo...-19183883.html

    De dader schijnt zich inmiddels al zelf aangegeven te hebben. Het zou om een ex-TBS'er gaan. Hoe diep treurig allemaal.
    Laatst gewijzigd door Big30; 19 oktober 2015 om 21:30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  42. Onderstaande 3 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Moontanner (20 oktober 2015),onder de brug (20 oktober 2015),Strijker (20 oktober 2015)

  43. #173
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 21:20
    Berichten
    415
    Discussies
    65
    Thanks
    1.285
    Thanked
    1.363 in 357 posts

    Standaard

    http://vlinderscrime.nl/
    hier foto's van de (vermoedelijke) dader

  44. Onderstaande 3 leden hebben jope bedankt voor deze bijdrage:

    Moontanner (20 oktober 2015),onder de brug (20 oktober 2015),Strijker (20 oktober 2015)

  45. #174
    Geregistreerd
    18 januari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 14:06
    Berichten
    1.103
    Discussies
    61
    Thanks
    1.357
    Thanked
    2.719 in 890 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Moontanner Bekijk bericht
    Het heeft te maken met 'toezicht' (fout volk, Antilianen, hoertjeskijkers, schooljeugd, buiten houden). Dat wordt door de gemeente geëist in de exploitatievergunning.
    ............
    Moulin Rouge is het zwakke punt. Is eigendom van dezelfde eigenaar als Esperanza. Er loopt ook daar wel af en toe een mannetje rond (o.a. 'meneer sleutelbos') maar de gemeente heeft al twee keer geconstateerd dat dat onvoldoende gebeurde, waarna Moulin Rouge voor straf een maand op slot ging.
    Het zou me niets verbazen als met het steekincident van gisteren het lot van Moulin Rouge definitief bezegeld is. Dit muisje krijgt van de gemeente uit gezien nog wel een staartje. Ik had sowieso al het idee dat de eigenaar van Esperanza/MoulinRouge met de heropening van het gesloten gedeelte van Esperanza (nu zeer grote overcapaciteit), daar zelf al rekening mee had gehouden.
    Laatst gewijzigd door Moontanner; 20 oktober 2015 om 09:50

  46. Onderstaande 3 leden hebben Moontanner bedankt voor deze bijdrage:

    jope (20 oktober 2015),onder de brug (20 oktober 2015),Strijker (20 oktober 2015)

  47. #175
    Geregistreerd
    18 januari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 14:06
    Berichten
    1.103
    Discussies
    61
    Thanks
    1.357
    Thanked
    2.719 in 890 posts

    Standaard

    Ben er nog niet achter kunnen komen wie van de dames in Moulin Rouge het slachtoffer is geworden van dat steekincident. Het was heel waarschijnlijk wel iemand die wij op de lijst aanwezig/afwezig hebben staan. Die was nl. 'bij'. Met dien verstande dat Pamelita net terug was van vakantie en Karla op vakantie (er zat net een ander). Heb gisteravond laat nog ge-whatsappt met een vriendinnetje uit een ander pandje. Die wist mij alleen te vertellen dat het ging om 'una chica' (meisje) in Moulin Rouge. Als het Pamelita, of een van beide aanwezige Maria's was geweest had ze mij dat wel gezegd, want die kennen we nl. beide. Dus die kun je bijna zeker uitsluiten.

    Hoe dan ook, en wie het ook was, het is zeer verdrietig dat zoiets gebeurt.
    Laatst gewijzigd door Moontanner; 20 oktober 2015 om 09:51

  48. Onderstaande 2 leden hebben Moontanner bedankt voor deze bijdrage:

    jope (20 oktober 2015),onder de brug (20 oktober 2015)

 

 
Pagina 7 van 58 EersteEerste ... 345678910111757 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:07.

FKK Artemis 468*60   Freude 468*60