Pagina 3 van 58 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 1439

Discussie: Leeuwarden algemeen

  1. #51
    Geregistreerd
    23 februari 2015
    Last Online
    13 juli 2020 @ 10:22
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    1.074
    Discussies
    31
    Thanks
    448
    Thanked
    738 in 376 posts

    Standaard

    Hallo allemaal, Strijker is back in business.

    Op een ander forum is mij een vroegtijdig pensioen opgedrongen. Ik voel mij echter nog veel te jong om al met pensioen te gaan.
    Was al eens eerder op deze site geweest maar kom nu ineens een aantal bekende namen tegen en heb daarom nu een account aangemaakt.
    Ik gebruik hier weer gewoon dezelfde naam als op dat andere forum waar niet al mijn bijdragen werden gewaardeerd door m.n. 1 moderator uit Noord Korea.
    Hoop van ganser harte dat het hier wat gezelliger is en dat ik hier wat meer met anderen open van gedachten kan wisselen zonder direct weer met vakantie gestuurd te worden.
    Kom persoonlijk meer in Groningen dan in Leeuwarden/Heerenveen. Ook kom ik regelmatig in een massagesalon in Drenthe waar ik met enkele meiden een goede band heb.

  2. Onderstaande 7 leden hebben Strijker bedankt voor deze bijdrage:

    Frankyfuckbone (23 februari 2015),fr_loper (23 februari 2015),latinalover (23 februari 2015),Moontanner (23 februari 2015),Rampetamper (11 april 2015),snapper (24 februari 2015),The Loner (23 februari 2015)

  3. #52
    Geregistreerd
    2 februari 2015
    Last Online
    15 juli 2019 @ 23:07
    Locatie
    0597
    Berichten
    41
    Discussies
    4
    Thanks
    45
    Thanked
    72 in 29 posts

    Standaard

    Strijker welkom ja op dat niet nader genoemd forum ( lees zinkend schip ) houden ze van vakantie's geven en leden afblaffen ik weet wat je bedoeld

    we hopen jou bijdrage's hier te mogen lezen

  4. Onderstaande leden hebben Frankyfuckbone bedankt voor deze bijdrage:

    Rampetamper (11 april 2015)

  5. #53
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frankyfuckbone Bekijk bericht
    Even iets anders heren.
    En ook een vraag tevens aan de moderator, is het misschien een idee om Leeuwarden en Groningen te scheiden van elkaar, dus Groningen nieuwstad enz apart en de Weaze Leeuwarden apart lijkt mij overzichtelijker?

    Franky
    Eigen topic voor Leeuwarden lijkt logisch, al is het nu zo dat bijna alle nieuwe berichten hier uit Leeuwarden komen. Meestal hanteren we de regel dat bij minimaal 10 dames berichten er een apart topic zal komen. Dus zojuist Topic Leeuwarden Ramen aangemaakt. Leeuwarden Ramen lijkt me de meest voor de hand liggende naam.

    Verdere opdeling kan natuurlijk wel maar dan zullen er eerst de nodige berichten moeten verschijnen.

    Overigens bij deze nogmaals welkom hier op IJBF en dan doel ik op een relatief groot aantal nieuwe leden die sinds kort hier het Leeuwarden Ramen topic weer nieuw leven hebben ingeblazen!
    Laatst gewijzigd door Big30; 24 februari 2015 om 10:41
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  6. Onderstaande 7 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Frankyfuckbone (23 februari 2015),fr_loper (23 februari 2015),latinalover (24 februari 2015),Rampetamper (11 april 2015),snapper (24 februari 2015),Strijker (24 februari 2015),The Loner (23 februari 2015)

  7. #54
    Geregistreerd
    23 februari 2015
    Last Online
    13 juli 2020 @ 10:22
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    1.074
    Discussies
    31
    Thanks
    448
    Thanked
    738 in 376 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Eigen topic voor Leeuwarden lijkt logisch, al is het nu zo dat bijna alle nieuwe berichten hier uit Leeuwarden komen. Meestal hanteren we de regel dat bij minimaal 10 dames berichten er een apart topic zal komen. Dus zojuist Topic Leeuwarden Ramen aangemaakt. Leeuwarden Ramen lijkt me de meest voor de hand liggende naam.

    Verdere opdeling kan natuurlijk wel maar dan zullen er eerste de nodige berichten moeten verschijnen.

    Overigens welkom hier op IJBF en dan doel ik op een relatief groot aantal leden die sinds kort hier het Leeuwarden Ramen topic weer nieuw leven hebben ingeblazen!
    Dit is wel even lekker vlot geregeld zeg.
    Zoals reeds eerder gemeld kom ik vaker in Groningen dan in Leeuwarden.
    Ga dus nu mijn best doen om ervoor te zorgen dat een eigen topic voor Groningen binnenkort gerechtvaardigd gaat zijn.

  8. Onderstaande 3 leden hebben Strijker bedankt voor deze bijdrage:

    Moontanner (24 februari 2015),Rampetamper (11 april 2015),The Loner (24 februari 2015)

  9. #55
    Geregistreerd
    23 februari 2015
    Last Online
    7 juli 2021 @ 22:29
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    10 in 3 posts

    Standaard

    goeie avond allemaal, nieuw hier op ijsberen, hoop er wat leuks te vinden voor op de weaze

  10. Onderstaande 3 leden hebben horny_bear bedankt voor deze bijdrage:

    Moontanner (24 februari 2015),Rampetamper (11 april 2015),snapper (24 februari 2015)

  11. #56
    Geregistreerd
    2 februari 2015
    Last Online
    15 juli 2019 @ 23:07
    Locatie
    0597
    Berichten
    41
    Discussies
    4
    Thanks
    45
    Thanked
    72 in 29 posts

    Standaard

    Big 30 Super wat een geweldige mods hebben we hier toch!

  12. Onderstaande 2 leden hebben Frankyfuckbone bedankt voor deze bijdrage:

    latinalover (24 februari 2015),snapper (24 februari 2015)

  13. #57
    Geregistreerd
    18 januari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:38
    Berichten
    1.103
    Discussies
    61
    Thanks
    1.352
    Thanked
    2.717 in 890 posts

    Standaard

    Ook ik vind het top zoals het hier gaat! Bedankt Big30.

  14. #58
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frankyfuckbone Bekijk bericht
    Big 30 Super wat een geweldige mods hebben we hier toch!
    Dat is nog een understatement .

    nb volledige forumrechten heb je pas na 5-10 berichten dus IM, links plaatsen, thxs geven. Indien gewenst kan ik dat wel aanpassen en anders gewoon even geduld hebben!
    Ik meen dat je eerste 5 berichten worden gemodereerd en dat ook pas na 5 berichten je im hebt. Thxs geven dacht ik na 10 berichten.
    Laatst gewijzigd door Big30; 24 februari 2015 om 00:00
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  15. #59
    Geregistreerd
    18 januari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:38
    Berichten
    1.103
    Discussies
    61
    Thanks
    1.352
    Thanked
    2.717 in 890 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door horny_bear Bekijk bericht
    goeie avond allemaal, nieuw hier op ijsberen, hoop er wat leuks te vinden voor op de weaze
    Hallo horny_bear.

    Jouw intro was me gisteravond in de drukte ontgaan, maar alsnog welkom naar aanleiding daarvan.

    Ik zag een dag of wat geleden jouw vraag 'hoe is de situatie in Leeuwarden' laat ik het maar even noemen 'elders op internet'. Ik zag tot mijn stomme verbazing dat jij daar antwoord kreeg van iemand die zelf notabene ook al een tijd niet in Leeuwarden is geweest, op basis van wat ie had 'gelezen' op dat forum....
    En de rest hield zich stil. Ja dat klopt want die rest zit hier. Fijn dus dat je ons hier hebt gevonden en dat je je vraag hier kunt stellen.

    Je hebt een voorliefde voor meisjes van 20 tot iets voorbij midden 20? niet te grote borsten? Dan zou ik zeggen Alicia Esperanza 7 of het buurmeisjestype in Hofje 27. Of ze de gewenste leeftijd hebben weet ik niet, maar ze hebben in elk geval wel de looks van die leeftijdscategorie.
    Maar ik ben zelf meer van de Latina s, dus misschien dat er nog wel meer dames zijn die aan jouw voorkeur voldoen. Kijk vooral ook even op de aanwezigheidslijst voor de nodige waarschuwingen, zodat je niet bij een 'foute' dame binnen huppelt.

    En nog veel mooier is natuurlijk als jij voor ons een nieuwe 'wereldontdekking' doet die we aan de lijst kunnen toevoegen.

    succes
    Laatst gewijzigd door Moontanner; 24 februari 2015 om 06:17

  16. Onderstaande 2 leden hebben Moontanner bedankt voor deze bijdrage:

    Frankyfuckbone (24 februari 2015),Rampetamper (11 april 2015)

  17. #60
    Geregistreerd
    2 februari 2015
    Last Online
    15 juli 2019 @ 23:07
    Locatie
    0597
    Berichten
    41
    Discussies
    4
    Thanks
    45
    Thanked
    72 in 29 posts

    Standaard

    Horney bear, welkom.
    De bezettingen momenteel verschilt van dag tot dag, esperanza en Mr zijn goed bevolkt, pas dan echter wel op net als wat moon zegt, dat je niet bij een verkeerde dame binnenstapt in dit geval geld dat voor MR kamer 7 ( eerste kamer bij binnenkomst 1e ingang dus niet de ingang bij het draaihek van het hofje).

    Mocht je van Oost Europees houden van 20 tot 30 jaar kan ik je 2 dames in mr van harte aanbevelen, Zena en Gina bijde dames zitten naast elkaar succes gegarandeerd!
    Kijk even bij de aanwezigheids lijstje naar het kamer nummer, zo uit mijn hoofd 3 en 4.

    Succes

    Franky
    Laatst gewijzigd door Frankyfuckbone; 24 februari 2015 om 13:39

  18. Onderstaande 3 leden hebben Frankyfuckbone bedankt voor deze bijdrage:

    Moontanner (24 februari 2015),Rampetamper (11 april 2015),The Loner (24 februari 2015)

  19. #61
    Geregistreerd
    2 februari 2015
    Last Online
    15 juli 2019 @ 23:07
    Locatie
    0597
    Berichten
    41
    Discussies
    4
    Thanks
    45
    Thanked
    72 in 29 posts

    Standaard

    Heren kan iemand bevestigen of nicole l&y 01 vertrokken is of nog aanwezig is tegen mij vertelde ze vorige week dat ze naar huis zal gaan maar je weet maar nooit..

  20. #62
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    27 maart 2024 @ 17:08
    Berichten
    414
    Discussies
    65
    Thanks
    1.284
    Thanked
    1.358 in 356 posts

    Daumen hoch naam?? Hofje 3, Roemeens, Blond, 30, vrijdagavond

    Naam eh vergeten natuurlijk, Roemeense als ik het onthouden heb ik schat 1.70 cm (ze hield haar high heels aan, vandaar de schatting) cup B, zover ik er bij kon mocht ik overal aanzitten
    Alles met condoom, tegen meerprijs meer mogelijk, zoenen was 20 extra de rest niet gevraagd anders voel ik mij zon koopjesjager laten ze gelijk zeggen wat wat kost dan kan ik makkelijker beslissen
    Ze deed haar best maar het ging niet echt maar dat lag dan volkomen aan mij, de oorzaak vertel ik nog wel eens als ik iets schrijf.
    Een paspoort aanmaken wil niet omdat ik haar naam niet meer weet.
    Ze was correct en heeft haar best gedaan :smile:

    p.s. bovenstaand was 30euro, leeftijd zeggen waag ik mij niet aan, bij vrouwen dat ligt vaak erg gevoelig

  21. Onderstaande 2 leden hebben jope bedankt voor deze bijdrage:

    Frankyfuckbone (27 februari 2015),The Loner (28 februari 2015)

  22. #63
    Geregistreerd
    2 februari 2015
    Last Online
    15 juli 2019 @ 23:07
    Locatie
    0597
    Berichten
    41
    Discussies
    4
    Thanks
    45
    Thanked
    72 in 29 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jope Bekijk bericht
    Naam eh vergeten natuurlijk, Roemeense als ik het onthouden heb ik schat 1.70 cm (ze hield haar high heels aan, vandaar de schatting) cup B, zover ik er bij kon mocht ik overal aanzitten
    Alles met condoom, tegen meerprijs meer mogelijk, zoenen was 20 extra de rest niet gevraagd anders voel ik mij zon koopjesjager laten ze gelijk zeggen wat wat kost dan kan ik makkelijker beslissen
    Ze deed haar best maar het ging niet echt maar dat lag dan volkomen aan mij, de oorzaak vertel ik nog wel eens als ik iets schrijf.
    Een paspoort aanmaken wil niet omdat ik haar naam niet meer weet.
    Ze was correct en heeft haar best gedaan :smile:

    p.s. bovenstaand was 30euro, leeftijd zeggen waag ik mij niet aan, bij vrouwen dat ligt vaak erg gevoelig
    Hoi Jope jammer dat van jou kant niet lukte,troost je ik zelf heb daar ook vaak problemen mee als ik een nieuwe dame bezoek ( je kent haar niet enz) maar goed eens moet de eerste keer zijn, bij een nieuwe dame pas ik ook een methode uit, bij de deur een praatje beginnen hoe het gaat met haar en waar ze vandaan komt doet ze snouwerig doorlopen, doet beantwoord ze je vragen en blijft vriendelijk dan pas ik de hammond methode uit de "handopdekonbijdedeurtest" staat ze dit toe, kans op succes groot, weigert ze dit of snouwd "don't tuch me " lekker doorlopen

    Ik zou het niet weten welke dame dit moet zijn
    Plus punt! ze hield haar heels aan? Dat vind Franky altijd goed dat maakt het plaatje altijd compleet

    Denk dat er hier wel collega's die weten welke dame je bedoelt.

    Franky

  23. Onderstaande 2 leden hebben Frankyfuckbone bedankt voor deze bijdrage:

    latinalover (28 februari 2015),snapper (28 februari 2015)

  24. #64
    Geregistreerd
    27 januari 2015
    Last Online
    24 mei 2021 @ 23:43
    Locatie
    Earhquake County
    Berichten
    34
    Discussies
    6
    Thanks
    870
    Thanked
    78 in 28 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frankyfuckbone Bekijk bericht
    Heren kan iemand bevestigen of nicole l&y 01 vertrokken is of nog aanwezig is tegen mij vertelde ze vorige week dat ze naar huis zal gaan maar je weet maar nooit..
    Ik zal morgenavond even voor je kijken of ze er nog is.

  25. #65
    Geregistreerd
    18 januari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:38
    Berichten
    1.103
    Discussies
    61
    Thanks
    1.352
    Thanked
    2.717 in 890 posts

    Standaard

    Ik ben eens aan het tellen geslagen en ik denk dat we in potentie hier nu met z'n ongeveer 45-en zitten in het Leeuwarder IJsberen-initiatief. Van die 45 zijn enkele wandelvrienden hier al volop aan het schrijven en het lezen geslagen. Echter, er zijn ook nog enkele 'Leeuwarder' wandelaars van wie wíj weten dat zíj weten dat we hier bezig zijn, maar die zelf nog niets doen. Sommigen van hen waren al lid hier en anderen zijn het inmiddels geworden of denken er nog over..

    Het zou natuurlijk heel fijn zijn als ook zij hier tekenen van leven gaan vertonen. Bijvoorbeeld door een paspoortje aan te maken, of door mee te doen aan de algemene discussie, of door te schrijven in het topic van een dame.

    Er zijn inmiddels 22 paspoortjes voor Leeuwarden aangemaakt. Daar kunnen dus nog minstens dat aantal bij!!!

    Op dit moment is de knop 'aanmaken paspoort' er voor 'Leeuwarden Ramen' nog even niet, maar er wordt door de moderatoren voor zorg gedragen dat die er weer komt.
    Laatst gewijzigd door Moontanner; 28 februari 2015 om 04:19

  26. Onderstaande 8 leden hebben Moontanner bedankt voor deze bijdrage:

    Frankyfuckbone (28 februari 2015),fr_loper (28 februari 2015),Josef (28 februari 2015),latinalover (28 februari 2015),snapper (28 februari 2015),Strijker (28 februari 2015),The Loner (28 februari 2015),Zultbroek81 (28 februari 2015)

  27. #66
    Geregistreerd
    27 januari 2015
    Last Online
    24 mei 2021 @ 23:43
    Locatie
    Earhquake County
    Berichten
    34
    Discussies
    6
    Thanks
    870
    Thanked
    78 in 28 posts

    Standaard

    Ik had afgesproken met een van de dames in Love & Joy om haar gisteravond te bezoeken. Rond het afgesproken tijdstip, 00.30 uur, had ze nog bezoek dus even rondgelopen. In Walhalla zat het redelijk vol met de bekende dames dus even het tolhekje in het Hofje geprobeerd en warempel die draaide open zonder inwerping van een euro. Maar dat mocht ook wel. Afgezien van Natalja op nummer 5 was het helemaal uitgestorven. En dat op zaterdagavond. Esperanza en Walhalla maar laten liggen, dit om te voorkomen dat ik toch zou bezwijken voor Dana en de trapopgang naar L&Y gepakt. Daar wel betalen helaas. nu moest ik er toch zijn dus dat maakte me niet uit maar als je voor de dames kwam, ik kwam niet verder als vier. Geen Nicole op nummer 1, kamer helemaal leeg (helaas Franky).
    Alleen Elena op nr 3, Gabriella op 11 en Jessica op nummer 9 waren er. En uiteraard de dame waarvoor ik was gekomen Corina op 7. Al met al een trieste bedoening voor een zaterdagavond.

  28. Onderstaande 4 leden hebben The Loner bedankt voor deze bijdrage:

    Frankyfuckbone ( 2 maart 2015),Moontanner ( 2 maart 2015),Rampetamper (11 april 2015),snapper ( 2 maart 2015)

  29. #67
    Geregistreerd
    9 februari 2015
    Last Online
    12 september 2017 @ 16:18
    Berichten
    102
    Discussies
    9
    Thanks
    93
    Thanked
    238 in 77 posts

    Standaard

    ,, dit om te voorkomen dat ik toch zou bezwijken voor Dana ''
    Haha Loner, maar met een bezoekje aan Dana had je avond toch nog goed geweest !
    Natuurlijk wil je wat afwisseling, maar ben bij Dana nog nooit met spijt uit haar kamertje vertrokken.
    Wel helemaal afgemat :-)
    Laatst gewijzigd door Willem2; 2 maart 2015 om 10:14

  30. #68
    Geregistreerd
    2 februari 2015
    Last Online
    15 juli 2019 @ 23:07
    Locatie
    0597
    Berichten
    41
    Discussies
    4
    Thanks
    45
    Thanked
    72 in 29 posts

    Standaard

    Thanx loner dat nicole l&y er niet zal zijn had ik wel verwacht,Eind deze maand maar weer bezoeken Franky wil weer wat anders gezeik van " work not good money dit money zus en altijd wel weer een smoesje ( leugen) waar Franky inzal trappen mooi niet!

    Ben dus afgelopen weekend niet naar Leeuwarden geweest maar in Winschoten en heb daar Carmilla een Tsjechische tijger geprikt wat me prima is bevallen!.

    Aankomend weekend kom ik helaas ook niet in lwd wegens andere verplichtingen.
    Dus hoop dat dana het weekend daarop nog aanwezig is..


    @ Latina lover die Dana in whalhala is dat de Roemeense Dana die toen boven in Esperanza zat weet nog best dat ze me bij de deur toen gek maakte maar durfde de stap niet te zetten en wordt wel eens tijd dat ik haar even ga ontmoeten en natuurlijk uitproberen.

  31. #69
    Geregistreerd
    27 januari 2015
    Last Online
    24 mei 2021 @ 23:43
    Locatie
    Earhquake County
    Berichten
    34
    Discussies
    6
    Thanks
    870
    Thanked
    78 in 28 posts

    Standaard

    @latinalover : Mijn avond is prima geweest bij Corina. Vorige week nog bij Dana geweest, en dat was ook heerlijk.

    @frankyfuckbone : zag op de site van RedLightZone Winschoten de foto van Camila. Ziet er aantrekkelijk uit.
    En volgens mij heeft Dana ook boven in Esperanza gezeten, later beneden in het nieuwe gedeelte van L&Y waarbij na afloop het water van de ramen droop vanwege de hitte :-). Dan moest ze de deur openzetten. Eind vorig jaar zat ze in Walhalla, meen kamer 6 waar nu Beatriz zit.

  32. Onderstaande leden hebben The Loner bedankt voor deze bijdrage:

    Rampetamper (11 april 2015)

  33. #70
    Geregistreerd
    2 februari 2015
    Last Online
    15 juli 2019 @ 23:07
    Locatie
    0597
    Berichten
    41
    Discussies
    4
    Thanks
    45
    Thanked
    72 in 29 posts

  34. Onderstaande leden hebben Frankyfuckbone bedankt voor deze bijdrage:

    The Loner ( 3 maart 2015)

  35. #71
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Moontanner Bekijk bericht

    Er zijn inmiddels 22 paspoortjes voor Leeuwarden aangemaakt. Daar kunnen dus nog minstens dat aantal bij!!!

    Op dit moment is de knop 'aanmaken paspoort' er voor 'Leeuwarden Ramen' nog even niet, maar er wordt door de moderatoren voor zorg gedragen dat die er weer komt.
    NB de knop paspoort aanmaken die even verdwenen was is weer terug. Vrij overbodige mededeling natuurlijk want dat kun je zelf ook zien :wink:. Met dank aan MJ trouwens de man vd paspoort generator.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  36. Onderstaande 2 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Moontanner ( 3 maart 2015),The Loner ( 3 maart 2015)

  37. #72
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    27 maart 2024 @ 17:08
    Berichten
    414
    Discussies
    65
    Thanks
    1.284
    Thanked
    1.358 in 356 posts

    Standaard

    Volgens mij is het toegestaan om op deze site foto's bij paspoorten te plaatsen.
    Misschien zijn hier wel een aantal wandelaars die erg goede contacten hebben met de dames en wie weet willen sommige van die dames wel een foto ( herkenbaar of onherkenbaar is aan de dame) bij hun paspoort
    Er zijn genoeg die ook op Kinky of Speurders staan je zou zelfs kunnen vragen of je die foto gebruiken mag of ze hebben zelf een geschikt exemplaar of wie weet als je toch binnen bent mag je de foto zelf wel maken

  38. #73
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jope Bekijk bericht
    Volgens mij is het toegestaan om op deze site foto's bij paspoorten te plaatsen.
    Foto's plaatsen is op zich geen probleem. Bij dames die op de website van een club staan doen we dat ook vaak. Echter, prive foto's plaatsen zien we liever niet, dat kan eigenlijk alleen met toestemming van de dame in kwestie. Dat is lastig te controleren. Bij advertentie sites heb je weer vaak met copyright te maken.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  39. Onderstaande 2 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    jope ( 4 maart 2015),The Loner ( 5 maart 2015)

  40. #74
    Geregistreerd
    2 februari 2015
    Last Online
    15 juli 2019 @ 23:07
    Locatie
    0597
    Berichten
    41
    Discussies
    4
    Thanks
    45
    Thanked
    72 in 29 posts

    Standaard

    weet iemand waneer het andere gedeelte van esperanza open gaat?, want meende dat Moontanner een tijdje terug heeft gezien dat er bouwvakkers aan het werk waren

  41. #75
    Geregistreerd
    5 februari 2015
    Last Online
    3 september 2015 @ 19:45
    Berichten
    51
    Discussies
    8
    Thanks
    178
    Thanked
    85 in 32 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frankyfuckbone Bekijk bericht
    weet iemand waneer het andere gedeelte van esperanza open gaat?, want meende dat Moontanner een tijdje terug heeft gezien dat er bouwvakkers aan het werk waren
    Franky, afgelopen woensdag middag liepen er constant een paar mannen in en uit door de inpandige doorgang, die deur ging constant open en dicht, leek soort van inspectie. heb het nog aan Maria gevraagd maar die wist het niet, was net 1 dag terug..

    Was vanmiddag aardige bezetting op de Waeze en dat voor een zondag, zal wel door het mooie weer komen.

    In L&Y werkt al een tijdje een donker meisje, dacht dat ze nederlands spreekt. vanmiddag 1e kamer rechts bij ingang. iemand ervaring?

 

 
Pagina 3 van 58 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:34.

  Living Room 468*60